• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021-2015 39330000-4 - Дезінфекційне обладнання (Екранований бактерицидний опромінювач з жалюзі)

Завершена

192 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 960.00 UAH
Період уточнення: 19.07.2024 10:28 - 16.08.2024 00:00
Відповідь надана

НЕ ВИКОНАННЯ РІШЕННЯ АМКУ

Номер: acb244aef920453eb6348d3b92595f95
Дата опублікування: 14.08.2024 14:45
Опис: Шановний Замовнику! Потенційним учасником було виявлено порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель з вашого боку, UA-2024-07-19-002139-a.a1 та повідомлено про два пункти порушення в ній, це габарити та вага. Рішенням від 06.08.2024 № 13359 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було зобов’язано Вас: « Зобов'язати Державну установу "Вінницький обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" (код ЄДРПОУ 38512294) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021-2015 39330000- 4 - Дезінфекційне обладнання (Екранований бактерицидний опромінювач з жалюзі)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-19-002139-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення». Мотивом для розгляду скарги комісією є наведені у даній скарзі порушення. Саме тому мотивувальною частиною рішення АМКУ являються аргументи порушень виявлені Скаржником. Замовником 14.08.2024 прийнято рішення та заявлено про усунення виявленого у скарзі порушення, котре було підтверджене комісією АМКУ. Натомість Замовником не внесено жодних змін до виявлених Скаржником порушень. Замовник надалі намагається не допустити до участі ані Скаржника ані інших потенційних учасників. Шановний Замовнику, хочу наголосити на тому, що той хто за вас приймає рішення та допомагає порушувати чинне законодавство не буде нести жодної відповідальності за таку допомогу, натомість відповідальність передбачена для вас як Замовника та вашого керівництва. Відповідальність за таке порушення, як невиконання рішення АМКУ понесе керівник Замовника. Передбачений розмір штрафу — від 34 000 до 85 000 гривень. Про інші підстави для штрафів і відповідальність за них — читайте за покликанням: https://cutt.ly/EyFwc7q. ЧИ ВОНО ТОГО ВАРТЕ??? Просимо Внести зміни до тендерної документації, такі які виявлені Скаржнико в сукупності із рішенням АМКУ, в іншому випадку розпочинаємо дві процедури: 1) притягнення вас до відповідальності за невиконання рішення АМКУ. 2) Оскарження невиконання Замовником рішення АМКУ за-для зобов’язання Замовника, все ж таки усунути виявлені порушення.
Відповідь: Шановний учаснику! Виникає питання, чи дійсно ви ознайомились з Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України від 06.08.2024 № 13359. Вказаним рішенням було визначено наступне: «Разом з тим, Замовником наданими документами не підтверджено наявності щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає умовам Документації за технічними характеристиками "безшумний під час роботи" (саме документом виробника), "Можливість монтажу на мінімально допустимій висоті не вище 2,3м від підлоги до нижнього краю опромінювача" (2.2 – 2.4 м)». Рішенням Комісії встановлено, що Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. 14.08.2024 року були внесені відповідні зміни шляхом видалення з тендерної документації таких технічних вимог: "Опромінювач повинен бути безшумний під час роботи", "Можливість монтажу на мінімально допустимій висоті не вище 2,3м від підлоги до нижнього краю опромінювача". Отже, Замовником було в повному обсязі виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 06.08.2024 № 13359. Щодо притягнення до відповідальності та оскарження невиконання Замовником рішення АМКУ. Згідно з п. 63 Особливостей «Орган оскарження залишає скаргу без розгляду в разі, коли: 1) суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тих самих відкритих торгах та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; …. 3) замовником відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей усунуто порушення, зазначені в скарзі …» Тобто ви, як потенційний учасник, зловживаєте своїми правами та затягуєте таким чином процедуру проведення відкритих торгів. Зверніть увагу на п. 58 Особливостей щодо того, що «Суб’єкт оскарження несе відповідальність за точність та достовірність інформації, що оприлюднюється ним в електронній системі закупівель».
Дата відповіді: 16.08.2024 09:37
Відповідь надана

Домовленість Замовника з потенційним учасником Закупівлі

Номер: 3143d407ac8741f6bcd056c28a599d74
Дата опублікування: 24.07.2024 13:36
Опис: Шановний Замовнику, як ви можете поясните зміни до технічних вимог оголошення, ніби-то, внесені як згода на виправлення дискримінаційних порушень на прохання учасників у попередніх чотирьох звнерненнях, але котрі не стосуються цих звернень. Чому частина змін не відповідає зверенням учасників? Виробник НВПП Медпромсервіс, якого ви намагаєтемь просунути, усима силами намагається допомогти вам в обмеженні конкуренції. Новий файл вимог містить, навіть нові вимоги, котрі не були предметом дискусії у зверненнях... як ви це поясните? Чому ви дозволяєте учасникам впливати на обмеження конкуренції у вашій закупівлі? Чому у вас на меті стоїть завдання провести вищезгаданого виробника або його представника до перемоги у даній закупівлі без завідомої можливості економії бюджетних коштів? Погодтесь, Замовник, котрого у зверненнях просять про внесення змін, погодившись про внесення таких змін, мав би такі зміни і внести, без спотворення вимог учасників та без додавання нових вимог. Вплив на замовника сторонніх учасників у даній закупівлі очевидний.
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник при складанні тендерної документації керується виключно чинним законодавством. У відповідності до п. 15 Особливостей предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі була сформована у відповідності до наявної потреби медичного закладу та з урахуванням вимог Наказу МОЗ №882 від 06.05.2021 року. Технічні вимоги до предмета закупівлі зазначені в тендерній документації без посилання на конкретну торгівельну марку чи виробника, отже всі учасники можуть пропонувати товар, технічні характеристики якого відповідають таким, що вказані в тендерній документації. Також тендерною документацією передбачена можливість запропонувати на розгляд замовника еквівалентний товар. Отже, Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію серед учасників. У відповідності до п. 54 Особливостей замовник має право вносити зміни до тендерної документації як з власної ініціативи, так і за результатами звернень, що і було зроблено замовником з дотриманням усіх вимог чинного законодавства. Просимо учасника діяти та вирішувати всі питання в рамках Закону, а не спекулювати на тему обмеження конкуренції, оскільки якщо учасник не має можливості запропонувати товар, що відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі, то це не тягне за собою обов’язку замовника здійснити закупівлю товару, який не відповідає потребі медичного закладу.
Дата відповіді: 26.07.2024 14:29
Відповідь надана

Вимога - Розрахований на приміщення до 25 м2 включно не відповідає чинному законодавству.

Номер: b33b91a6a86f4bd7a83df85509d061a1
Дата опублікування: 20.07.2024 15:50
Опис: Шановний Замовнику, прозання розяснити наступну вимогу, яка міститься у Технічному завданні: Приміщення повинні мати систему змішування повітря. Чи правильно ми розуміємо, що ви вимагаєте від учасників, щоб у ваших приміщеннях в яких будуть використовуватися опромінювачі була система змішування повітря??? Прохання пояснити, яким чином учасники можуть забезпечити ваші приміщення системою змішування повітря?
Відповідь: Шановний Учасник, ми розглянули Вашу вимогу і прийняли рішення про внесення змін до тендерної документції.
Дата відповіді: 23.07.2024 16:19
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога 4

Номер: 2e3795d3274d492fb1486f232b743d65
Дата опублікування: 20.07.2024 15:40
Опис: Додаток до ТД - Технічне завдання містить дискримінаційні вимоги. Вимогу - виробник запропонованого товару повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485:2018 в якому повинно бути зазначено: «Проектування та розроблення, виробництва, реалізації та обслуговування опромінювачів бактерицидних», код ДКПП 26.60.13-00.00 (надати відповідну копію) може виконати лише один виробник НВПП МЕДПРОМСЕРВІС. Цей виробник являється єдиним в Україні у якого у сертифікаті ISO-13485 пропосано конкретно такий вираз - «Проектування та розроблення, виробництва, реалізації та обслуговування опромінювачів бактерицидних», код ДКПП 26.60.13-00.00, як того вимагає Замовник. У Інших виробників такий же сертифікат містить подібні вирази але в дещо іншій інтерпритації. Наявність такої дискримінаційної вимоги є порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, так як Замовником встановлені вимоги, що порушують законні права та інтереси учасників закупівлі, обмежуючи такою вимогою їхню участь із продукцією інших виробників. Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За-для недопущення порушень закону, а також за-для уникнення затягування процедури шляхом залучення до вирішення даного питання органу оскарження, просимо видалити видалити конкретно зазначений вираз, котрий має міститися у такому сетифікаті, а саме - «Проектування та розроблення, виробництва, реалізації та обслуговування опромінювачів бактерицидних», код ДКПП 26.60.13-00.00, та привести вимогу до наступного вигляду - виробник запропонованого товару повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-13485. Зовсім нещодавно була подібна закупівля із точно такими ж дискримінаційними вимогами - UA-2024-05-17-000846-a, прошу звернути увагу, що АМКУ прийняв рішення про зобов'язання замовника усунути всі дискримінаційні вимоги. Дякую за увагу.
Відповідь: Шановний Учасник, ми розглянули Вашу вимогу і прийняли рішення про внесення змін до тендерної документції.
Дата відповіді: 23.07.2024 11:05
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога 3

Номер: cd96b2f0b2c74061afd64115040ed338
Дата опублікування: 20.07.2024 15:33
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Додаток до ТД - Технічне завдання містить дискримінаційні вимоги. Вимогу - виробник запропонованого товару повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-9001:2015 в якому повинно бути зазначено: «Проектування та розроблення, виробництва, реалізації та обслуговування опромінювачів бактерицидних», код ДКПП 26.60.13-00.00 (надати відповідну копію) може виконати лише один виробник НВПП МЕДПРОМСЕРВІС. Цей виробник являється єдинив в Україні у якого у сертифікаті SO-9001:2015 пропосано конкретно такий вираз - "в якому повинно бути зазначено: «Проектування та розроблення, виробництва, реалізації та обслуговування опромінювачів бактерицидних», код ДКПП 26.60.13-00.00", як того вимагає Замовник. У Інших виробників такий же сертифікат містить подібні вирази але в дещо іншій інтерпритації. Наявність такої дискримінаційної вимоги є порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, так як Замовником встановлені вимоги, що порушують законні права та інтереси учасників закупівлі, обмежуючи такою вимогою їхню участь із продукцією інших виробників. Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За-для недопущення порушень закону, а також за-для уникнення затягування процедури шляхом залучення до вирішення даного питання органу оскарження, просимо видалити видалити конкретно зазначений вираз, котрий має міститися у такому сетифікаті, а саме - в якому повинно бути зазначено: «Проектування та розроблення, виробництва, реалізації та обслуговування опромінювачів бактерицидних», код ДКПП 26.60.13-00.00", та замишити вимогу у наступному вигляді - виробник запропонованого товару повинен мати сертифікат на систему управління якістю ISO-9001:2015. Зовсім нещодавно була подібна закупівля із точно такими ж дискримінаційними вимогами - UA-2024-05-17-000846-a, прошу звернути увагу, що АМКУ прийняв рішення про зобов'язання замовника усунути всі дискримінаційні вимоги. Дякую за увагу.
Відповідь: Шановний Учасник, ми розглянули Вашу вимогу і прийняли рішення про внесення змін до тендерної документції.
Дата відповіді: 23.07.2024 11:05
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога 2

Номер: cc24e49be81545bfb1172bdde370954c
Дата опублікування: 20.07.2024 15:25
Опис: Додаток до ТД - Технічне завдання містить дискримінаційні вимоги. Вимогу - Габаритні розміри: Висота 130 мм, Ширина 200 мм, Довжина 500 мм можи виконати лише один виробник НВПП МЕДПРОМСЕРВІС. Участь у закупівлі, відповідаючи усім у сукупності технічним вимогам, може прийняти лише один виробник - НВПП МЕДПРОМСЕРВІС - Екранований бактерицидний опромінювач з жалюзі ОБР-6, котрий має якра саме такі габарити. Наявність такої дискримінаційної вимоги є порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, так як Замовником встановлені вимоги, що порушують законні права та інтереси учасників закупівлі, обмежуючи такою вимогою їхню участь із продукцією інших виробників. Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За-для недопущення порушень закону, а також за-для уникнення затягування процедури шляхом залучення до вирішення даного питання органу оскарження, просимо видалити дану технічну вимогу або змінити до наступного вигляду - Габаритні розміри: Висота - не більше 130 мм, Ширина не більше 200 мм, Довжина не більше 520 мм. Такий вигляд дозволить прийняти участь у закупівлі щонайменше ще одному виробнику еквівалентного товару та усуне порушення. Зовсім нещодавно була подібна закупівля із точно такими ж дискримінаційними вимогами - UA-2024-05-17-000846-a, прошу звернути увагу, що АМКУ прийняв рішення про зобов'язання замовника усунути всі дискримінаційні вимоги. Дякую за увагу.
Відповідь: Шановний Учасник, ми розглянули Вашу вимогу і прийняли рішення про внесення змін до тендерної документції.
Дата відповіді: 23.07.2024 16:19
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога 1

Номер: 3b4bcc3d4d5543f1b6c4f75acca13d89
Дата опублікування: 20.07.2024 15:20
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику! Додаток до ТД - Технічне завдання містить дискримінаційні вимоги. Вимогу - Екран-жалюзі виконаний із 11 алюмінієвих ламелей покритих матовою чорною фарбою, що поглинає УФ-промені, виключаючи їх відображення в нижню частину приміщення можи виконати лише один виробник НВПП МЕДПРОМСЕРВІС. Участь у закупівлі, відповідаючи усім у сукупності технічним вимогам, може прийняти лише один виробник - НВПП МЕДПРОМСЕРВІС - Екранований бактерицидний опромінювач з жалюзі ОБР-6, котрий якраз має 11 ламелей. Наявність такої дискримінаційної вимоги є порушенням чинного законодавства у сфері публічних закупівель, так як Замовником встановлені вимоги, що порушують законні права та інтереси учасників закупівлі, обмежуючи такою вимогою їхню участь із продукцією інших виробників. Разом з тим, відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. За-для недопущення порушень закону, а також за-для уникнення затягування процедури шляхом залучення до вирішення даного питання органу оскарження, просимо видалити дану технічну вимогу. Зовсім нещодавно була подібна закупівля із точно такими ж дискримінаційними вимогами - UA-2024-05-17-000846-a, прошу звернути увагу, що АМКУ прийняв рішення про зобов'язання замовника усунути всі дискримінаційні вимоги. Дякую за увагу.
Відповідь: Шановний Учасник, ми розглянули Вашу вимогу і прийняли рішення про внесення змін до тендерної документції.
Дата відповіді: 23.07.2024 11:04