• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

(ПК-24Т_0283_ВО) Засіб мийний лужний 25л

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-07-18-010188-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0283_ВО) ДК 021:2015 - 39830000-9 Продукція для чищення (Засіб мийний лужний 25л). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, код ДК 021:2015: 39830000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 550 000,00 грн без ПДВ (один мільйон п’ятсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26.07.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 46 500,00 грн (сорок шість тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 6 до тендерної документації 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

1 550 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 15 500.00 UAH
Період уточнення: 18.07.2024 15:49 - 23.07.2024 00:00
Відповідь надана

Зміни в ТД

Номер: 9df1fade2c7d4058a464ad868d72c932
Дата опублікування: 21.07.2024 07:18
Опис: Шановний Змовнику! Предметом закупівлі є «Засіб мийний лужний 25л» В назві предмету закупівлі присутня вимога щодо фасування засобу – виключно 25л В «Обґрунтуваннях кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі» Вами зазначено: «Засіб для миття зовнішніх поверхонь рухомого складу призначений для зовнішньої мийки пасажирських вагонів на підприємствах залізничного транспорту. Ефективне видалення іржі, масляні плями, забруднення на склі вікон, сполуки заліза та міді тощо. Зазначена продукція передбачена до закупівлі специфікованими планами МТЗ за рахунок самостійної закупівлі на 2024 рік по філії «Пасажирська компанія».» Тобто, обґрунтування фасування в тару виключно 25л не надано. Ми, як виробник та постачальник лужного засобу для миття зовнішніх поверхонь рухомого складу залізниці, обізнаний щодо процесів миття кузовів пасажирських вагонів як автоматизованим ( за допомогою мийних комплексів) так і механізованим способами, а також способом «вручну» на більшості дільниць ФІЛІЇ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ», вважаємо вимогу фасування засобу ВИКЛЮЧНО у тару 25л – недоречною, необґрунтованою та дискримінаційною з наступних причин: 1.Периодична та сезонна мийка пасажирських вагонів відбувається робочими розчинами мийного засобу. При цьому концентрація мийного засобу в робочих розчинах не є сталим показником і залежить від типу та ступеню забруднення вагонів, часу року (погодних умов), періодичності миття, «обертання» вагонів та способу миття. Тобто, ні почасові , ні щоденні витрати засобу не можуть бути кратними саме 25 літрам. 2.Жоден мийний комплекс УЗ не потребує фасування засобу у тару виключним об’ємом 25л ні за умови роботи дозуючих приладів, ні за умови різниці в об’ємі робочих ємностей, ні за умови кількості вагонів в потягу, ні за умови ресурсів та експлуатаційного зносу механічних частин самих комплексів. Тим більше, що реальна швидкість руху потягів через мийні «коридори» суб’єктивно не є сталою - вона різна як в окремих мийних комплексах, так і в межах часу роботи окремо кожного з них. 3. Зовнішнє миття вагонів «вручну» в дільницях ФІЛІЇ «ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ» виконують ланки, укомплектовані жінками майже на 100%. При відносно невеликих нормативних витратах засобу ( концентрація засобу в робочому розчині від 1 –го до 10- ти відсотків) приготування робочих розчинів на вагон відбувається постійно, шляхом піднесення та дозування із важкої каністри в ємність з водою. При цьому перенесення напівповних робочих ємностей від вагону до вагону – зовсім непосильна праця. Тому дозування засобу в ємності менше ніж 25л – це нагальна необхідність. 4. Як виробник мийних засобів , ми добре знаємося на ринку тари. Виробників каністри 25л в Україні – одиниці. Потужні виробники ( на прилад - Літолан) – монополісти. До того ж середня питома вартість 1літра в каністрі 25л вдвоє вища за середню питому вартість 1літра в каністрі 20л. Тому вимога Замовника фасувати предмет закупівлі виключно в тару 25л без детальних тому пояснень і без нагальної необхідності – є брутальним порушенням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, викладених в Статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - запобігання корупційним діям і зловживанням, та порушенням при цьому законних прав багатьох потенційних учасників, в т.ч. і наших прав. 5. Визначення фасування в назві предмету закупівлі, а разом з тим в предметі договору про закупівлю, не має відношення ні до найменування мийного засобу, ні до кількості засобу в партії , ні до якісних характеристик самого засобу, і тому таке визначення суперечить частині четвертій Статті180 Господарського Кодексу України. Виходячи з вищенаведеного вимагаємо від Замовника внести зміни в тендерну документацію із закупівлі. А саме: 1. Виключити з назви предмету закупівлі посилання на фасування продукції. 2. Внести зміни в технічну частину щодо фасування засобу (наприклад «каністри 5, 20, 25 літрів»).
Відповідь: «Шановний потенційний учаснику, вимоги тендерної документації, у тому числі інформація про необхідні технічні, якісні характеристики та опис предмета закупівлі, визначені з урахуванням потреб та вимог ФІЛІЇ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ". Оголошення відкритих торгів супроводжувалося отриманням мінімум 3х комерційних пропозицій від виробників та постачальників предмету закупівлі, які підтвердили можливість фасування у вказану тару. Тому внесення змін до назви предмета закупівлі та технічної частини ТД щодо фасування не вбачається доречним. Дякуємо за звернення.»
Дата відповіді: 24.07.2024 15:59