-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт I поверху неврологічного корпусу КНП «Долинська багатопрофільна лікарня» по вул.О.Грицей,15 м.Долина Калуського району Івано-Франківської області" (створення умов для лікування, відновлення та реабілітації пацієнтів , в тому числі військовослужбовців)».
Торги відмінено
5 832 960.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 164.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 164.80 UAH
Період уточнення:
16.07.2024 15:11 - 28.07.2024 00:00
Відповідь надана
*Дискримінаційні вимоги, щодо штатних працівників
Номер:
20f1259ba06c4c13bf333caa8d743816
Дата опублікування:
24.07.2024 12:43
Опис:
до попереднього звернення!
Відповідь:
Розглянуто. Відповідь надано до попереднього питання.
Дата відповіді:
26.07.2024 13:21
Відповідь надана
Дискримынацыйны вимоги, щодо штатних працівників
Номер:
210bae1952614bd99aa17b761227f313
Дата опублікування:
24.07.2024 12:42
Опис:
Шановний: Замовнику! Зазначені Вами в пунткті 1.3 Додатку 2 вимоги є дискримінаційними і такими, що порушують права та законні інтереси й ускладнюють можливість взяти участь у цій публічній закупівлі. А саме, "Загальна кількість штатних працівників має становити не менше 8 осіб"
Питання, повʼязані з обліком штатних працівників, регулюються наказом Держкомстату від 28.09.2005 N° 286 «Про затвердження Інструкції зі статистики кількості працівників», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.11.2005 за N° 1442/11722. 3гідно з пунктом 1.1 цієї Інструкції її дія поширюється на всіх юридичних осіб, їхні філії, представництва та інші відокремлені підрозділи (далі - підприємства), а також на фізичних осіб - підприємців, які використовують найману працю. Абзацом 4 пункту 1.8 цієї ж Інструкції передбачається три види працівників:
- штатні працівники;
- зовнішні сумісники;
- працюючі за цивільно-правовими договорами.
Отже, вимога щодо наявності лише штатних працівників є необґрунтованою та дискримінаційною щодо учасникыв і тих субʼєктів господарювання, які відповідно до норм чинного законодавства використовують працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами та / або за сумісництвом.
За таких умов участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники, які мають саме не менше восьми працівників, що є дискримінаційним щодо інших субʼєктів господарювання, у тому числі Учасника. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону 922 замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників "4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;". Частиною 4 статті 22
Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників"
Звертаючі увагу на все вищезазначене, просимо внести зміни до ТД, дякуємо
Відповідь:
При формуванні вимог тендерної документації замовник керується виключно положеннями законодавства України про публічні закупівлі. Так, згідно ст.22 ЗУ «.Про публічні закупівлі» передбачено обов’язкові вимоги, які повинна містити тендерна документація, зокрема у тендерній документації зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Ст. 16 Закону передбачає кваліфікаційний критерій «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Отже, замовник керуючись Законом повинен вимагати в учасника підтвердження кваліфікаційного критерію шляхом надання інформації саме про працівників. Також ст.22 Закону передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, керуючись обсягом робіт, що підлягають виконанню, а також необхідністю підтвердження саме працівників, замовник встановив мінімальну кількість таких, щоб бути впевненим в спроможності учасника виконати роботи.
Однак, Замовником все ж буде враховано Ваші вимога та внесено зміни в частині кількості штатних працівників, задля розширення конкуренції.
Згідно п.14.1..195 Податкового кодексу України, працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Згідно ст.1 ЗУ «Про професійні спілки , їх права та гарантії діяльності»: працівник це фізична особа яка працює на підставі трудового договору на підприємстві , в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю. Штатний розпис – документ, що визначає структуру штатного складу працівників підприємства (установи, організації), найменування професій (посад), чисельність персоналу й оклади для кожної професії (посади).
Отже, працівником є особа, яка має трудові відносини і зазначена в штатному розписі чи працює згідно трудового договору .
Встановлена замовником вимога про наявність саме працівників не порушує вимогу ЗУ «Про публічні закупівлі».
Водночас, керуючись принципами здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація, замовником встановлено вимогу ч.3 розділу 3 додатку 3 документації у наступній редакції: «Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників/осіб відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»…, а також на підтвердження інформації вимагається «Копії документів (наказ про призначення на посади та/або трудові угоди та/або цивільно-правові угоди, чи витяги із них, тощо), які підтверджують наявність в учасника трудових чи цивільно-правових відносин із працівниками/особами». Тобто, замовник окрім працівників не забороняє, а навпаки дозволяє залучення осіб на цивільно-правових відносинах. Тобто, Замовником не встановлено дискримінації по відношенню до «не працівників», єдина вимога - належне підтвердження.
Дата відповіді:
26.07.2024 13:21
Відповідь надана
проект ремонту
Номер:
a8e7f927ebad4e7797f9a29f217f6804
Дата опублікування:
17.07.2024 20:58
Опис:
Доброго дня! Чи є проєкт капітального ремонту? Якщо немає, чи можливо додати підсумкову відомість ресурсів з переліком матеріалів (без цін) для більш детальної підготовки до участі у закупівлі?
Відповідь:
Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт. У замовника наявна затверджена проектна документація, яка пройшла експертизу, однак вона може надаватися для ознайомлення лише після визначення учасника переможцем. На етапі ж подання пропозицій учасники готують свої пропозиції користуючись інформацією, що наведена в обсягах робіт, що є цілком достатньою для підготовки кошторисних розрахунків учасника, адже така включає і обсяг робіт і перелік та обсяг матеріалів та обладнання, що будуть використані при виконанні робіт.
Дата відповіді:
19.07.2024 14:53
Відповідь надана
акт огляду
Номер:
4623fe759f2341f4b1209ae9566211bd
Дата опублікування:
17.07.2024 15:13
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику!
Додатком 3 ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) Встановлено вимогу, цитуємо: «Доброго дня, шановний Замовнику!
Додатком 2 ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі) пунктом 4. Встановлено вимогу, цитуємо: «Учасник повинен провести візуальний огляд об’єкту за участі представника замовника в період уточнення та надати до тендерної пропозиції підписаний акт обстеження об’єкту з підписом представника замовника».
Така вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна безліччю рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 06.09.2022 №5702 5. Рішення від 29.04.2022 № 4172 6. Рішення від 22.02.2022 № 3635 7. Рішення від 10.04.2023 №4466 8. Рішення від 10.04.2023 № 4470 9. Рішення від 10.04.2023 № 4456 10. Рішення від 26.06.2023 № 9320 11. Рішення від 26.06.2023 №9329.
Просимо видалити цю дискримінаційну вимогу, або внести зміни в тендерну документацію, що учасника не буде відхилено за те, що не надасть у складі пропозиції Акт обстеження об’єкта з підписом представника замовника
Заздалегідь вдячні».
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику! За результатом аналізу вашої вимоги прийнято рішення внести зміни в цій частині вимог.
Дата відповіді:
18.07.2024 12:41
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
b4efd62a714c4b57aec3a49e7e6b058b
Дата опублікування:
17.07.2024 09:33
Опис:
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас з проханням прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги: а саме у додатку 2 Вами вказано вимогу: яка містить дискримінацію: а саме "Копія декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМУ № 357 від 24.03.2022 на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 м, або в зонах розташування підземних комунікацій чи під водою, зареєстрованої не раніше дати оголошення даної закупівлі."
По - перше, згідно Технічного завдання додатку 3 до ТД відсутні роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 м, або в зонах розташування підземних комунікацій чи під водою, тобто не зрозуміло навіщо декларація МТБ на ці роботи. Поясніть з цього приводу?
По - друге, що це за вимога така: що декларація повинна бути "зареєстрована не раніше дати даної закупівлі", поясніть чому, а якщо буде раніше, то що Ви відхилете пропозицію, тобто підприємства які мають декларацію що зареєстрована раніше не можуть прийняти участь у Вашій закупівлі? Тотбто таким чином Ви обмежуєте коло учасників та зменшуєте конкуренцію, а отже це є дискримінаційною вимогою.
Тому на підставі вищевикладеного просимо Вас внести зміни до ТД на підставі пункту 28 Особливостей "Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей." та частини 4 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" - 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним."
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику! За результатом аналізу вашої вимоги прийнято рішення викласти вимогу у новій редакції, про що замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
18.07.2024 12:42