• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт I поверху неврологічного корпусу КНП «Долинська багатопрофільна лікарня» по вул.О.Грицей,15 м.Долина Калуського району Івано-Франківської області" (створення умов для лікування, відновлення та реабілітації пацієнтів , в тому числі військовослужбовців)».

Торги відмінено

5 832 960.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 164.80 UAH
Номер: 3058f30e958a4d2dabea2185e5ee8c0e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-09-02-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.09.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 02.09.2024 12:27 - 24.09.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 02.09.2024 № 58-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 02.09.2024 № 58-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі 1 UA-2024-07-16-006427-a 16.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, khristinaostruzhnuok@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ" встановлено порушення вимог абзацу другого пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону, абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на відміну торгів у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 10 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: розгляд тендерної пропозиції відповідно вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: розгляд тендерної пропозиції ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ", протокольне рішення (протокол) від 06.08.2024 №156, вимогу про усунення невідповідностей до 21 серпня 2024, повідомлення про намір укласти договір від 28.08.2024, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 06.09.2024 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником на вимогу частини 5 розділу 2 додатку 2 тендерної документації (далі – ТД) зазначено: «Ціна тендерної пропозиції має бути розрахована у програмному комплексі АВК-5, або у іншому програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків. Учасник у складі пропозиції повинен надати: 1.Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірна ціна, локальний кошторис з розрахунком договірної ціни) виконаний відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва та кошторисних норм України (далі - Настанова), а також Державних будівельних норм України з урахуванням змін та доповнень. До ціни тендерної пропозиції (локального кошторису, локального кошторису з розрахунком договірної ціни) мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних стандартів та будівельних норм з урахуванням змін та доповнень: Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів з підсумками відповідно до Настанови). - Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин; - Розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки у випадках перевищення нормативних показників вартості машин і механізмів доведених центральним органом виконавчої влади у сфері будівництва; - Розрахунок вартості машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за її наявності). - Розрахунок прибутку, загально-виробничих та адміністративних витрат. - Інформацію щодо розміру кошторисної заробітної плати, виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва . Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки) подаються у форматі «PDF», або WORD («DOC) або EXCEL («XLS»). Крім цього розрахунки договірної ціни подаються у програмному комплексі АВК (imd чи bdsu), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Якщо у цій специфікації містяться посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент». Учасником ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ" у складі тендерної пропозиції не надано розрахунки у програмному комплексі АВК (imd чи bdsu), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив в тендерну пропозицію учасника ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). В учасника ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ" в складі тендерної пропозиції відсутні розрахунки у програмному комплексі АВК (imd чи bdsu), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Також, Замовником у частині 1 Додатку 2 до ТД, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагається від учасника надати, зокрема: … - копію аналогічного договору (договорів), що наведено в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох ), засвідчену учасником з усіма додатками та додатковими угодами, останніми довідками «Про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3)» та актами приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в) засвідчені підписом та печаткою інженера з технічного нагляду. Замовником, на усунення виявлених невідповідностей вимагалось від учасника ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ копію аналогічного договору (договорів), що наведено в довідці про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох ), засвідчену учасником з усіма додатками та додатковими угодами, останніми довідками «Про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3)» та актами приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), які засвідчені підписом та печаткою інженера з технічного нагляду. Однак, учасником ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ" у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від 26.07.2024 №4, якій зазначено аналогічний договір від 07.04.2023 №50, укладений з Долинською міською радою та акти приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), зокрема: акт вартості устаткування, придбання якого покладено на виконавця робіт за червень 2023 року, який не засвідчений підписом та печаткою інженера з технічного нагляду. Також, Замовником у частині 1 Додатку 2 до ТД, для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* вимагається від учасника обов’язкову наявність у штаті, або залученого на договірних умовах Учасника інженерно-технічний персонал у складі, зокрема: … - інженер з охорони праці (надати у складі пропозиції оригінал, або скановану копію посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з охорони праці); - інженер-електрик (кваліфікація інженера підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції оригіналу,або сканованої копії посвідчення та протоколу на підтвердження перевірки знань з електробезпеки (група допуску електробезпеки не нижче V). Учасником ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ" у складі тендерної пропозиції надано, зокрема: - посвідчення №25/2-2024-03 на Докаленка Андрія Михайловича на посаду маляр, штукатур, тоді як Замовником вимагається наявність інженерно-технічного персоналу – інженер з охорони праці, також, зазначено місце роботи ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ" та витяг з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці від 25.04.2024 року за №25/2-2024-03, тоді як у цивільно-правовому договорі №4, укладеному між учасником та Докаленком Андрієм Михайловичем, дата укладання договору - 26.04.2024 року; - посвідчення №30/1-2022-20 від 13.10.2022 на Гоік Єгора Григоровича на посаду – електрик, шо вказано і у витязі з протоколу засідання комісії з перевірки знань (після навчання) №30/1 від 12.10.2023 року, тоді як замовником вимагається наявність інженерно-технічного персоналу – інженер-електрик. Вищевказане не відповідає вимозі частини 1 Додатку 2 до ТД Замовника. Також, Замовником у частині 2 Додатку 2 до ТД вимагається надати учаснику, зокрема: «Копію ліцензії Державного комітету України з будівництва та архітектури на право здійснення будівельної діяльності відповідного класу наслідків та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату подання документа, завірені підписом Учасника (за умови якщо послуги визначені у предметі закупівлі підлягають ліцензуванню). Копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМУ № 357 від 24.03.2022 на роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах); земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 м, або в зонах розташування підземних комунікацій чи під водою. Примітка: -у разі, якщо даний вид робіт не вимагає наявності такого відповідного документа, такий учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначеного документу. Якщо такі роботи виконуватиме субпідрядник, відповідний документ надається на ім’я субпідрядника». Учасником ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ" надано довідку про субпідрядника від 26.07.2024 №15 щодо залучення для виконання робіт ТОВ «РОССА ЛТД» та наказ (з основної діяльності) Державної служби України з надзвичайних ситуацій без номера та дати щодо видачі ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ РОССА ЛТД». Слід при цьому зауважити, що у Примітці частини 2 Додатку 2 ТД Замовником конкретно зазначено, що якщо такі роботи виконуватиме субпідрядник, відповідний документ надається на ім’я субпідрядника. З метою підтвердження або спростування встановлених порушень Замовнику через електронну систему закупівель надано запит про надання пояснень від 04.09.2024 року. Замовником 06.09.2024 року в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує вказаного факту порушення ним норм чинного законодавства та не обґрунтовує прийняте рішення щодо правомірності визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ". Таким чином, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ", як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Період усунення порушень: 10.09.2024 15:56 - 25.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.09.2024 15:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: замовником прийнято рішення і вжито заходів щодо відміни закупівлі на усунення порушення зазначеного у висновку.
Дата публікації звіту: 11.09.2024 13:33

Запити/Пояснення

Номер: d0af47b23d3246a3b9558291cb061c07
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-08-05-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.08.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 05.08.2024 11:44 - 27.08.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.08.2024 №53-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Марія СТОРОЩУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 05.08.2024 №53-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-07-16-006427-a 16.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме: направлені на недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) виявлених порушень при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 26 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Долинська багатопрофільна лікарня" Долинської міської ради Івано- Франківської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену протоколом уповноваженої особи від 26.07.2024 (далі – ТД), перелік змін до ТД, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 09.08.2024 року. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей ТД не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником та переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Період усунення порушень: 28.08.2024 10:23 - 12.09.2024 00:00
Дата публікації висновку: 28.08.2024 10:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником та переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та оформляються як окремі додатки до тендерної документації. У висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-07-16-006427-a зазначено, що замовник допустив порушення і не зазначив відповідної інформації в документації. На зазначене висловлюємо свої обґрунтовані заперечення, адже розділ 3 тендерної документації «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» , частина 1. Містить перелік документів, що подаються учасником і переможцем, а саме: Щодо учасника: • відомості про учасника згідно із Додатком 1 до тендерної документації; • інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно із Додатком 2 до тендерної документації; • інформації про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі визначені пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7) у відповідності до вимог визначених у Додатку № 2 до тендерної документації; • інформації та/або документів про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (у тому числі відповідної технічної специфікації) згідно із Додатком 3 до тендерної документації; • маркувань, протоколів випробувань або сертифікатів, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); • Для підтвердження одержання згоди на обробку персональних даних у складі пропозиції учасником (фізичною особою) подається довідка встановленої форми про додержання вимог закону України «Про захист персональних даних" відповідно до Додатку 6 до тендерної документації. • тендерну пропозицію згідно з Додатком 7 до тендерної документації; • лист-згоду з проєктом договору, що наведено в Додатку 4 до тендерної документації у відповідності до взірця згідно Додатку 5; • документа (документів), що підтверджує повноваження щодо підпису тендерної пропозиції та інші правовстановлюючі документи згідно Додатку 2; • інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї тендерної документації у додатках до неї. Щодо переможця: • Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно із Додатком 8 до тендерної документації; • Перелік документів та інформації що надаються учасником переможцем згідно із Додатком 9 до тендерної документації; Також зазначаємо, що тендерна документація містить окремі додатки із вимогами, кожен із яких містить назву і опис кого він стосується, зокрема: -Додаток 1 до тендерної документації - Відомості про учасника за встановленою формою надаються учасником відповідно до цього Додатку - Додаток 2 до тендерної документації- ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, ТА ПОВИННІ НАДАВАТИСЯ УЧАСНИКАМИ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ - Додаток 3 до тендерної документації - ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ - Додаток 4 до тендерної документації - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ - Додаток 5 до тендерної документації- Лист-згода з проєктом договору - Додаток 6 до тендерної документації- ДОВІДКА про згоду учасника (фізичної особи) на збір та обробку персональних даних- Подається за підписом уповноваженої особи учасника. - Додаток 7 до тендерної документації- Тендерна пропозиція (форма, яка подається учасником на фірмовому бланку (для юридичних осіб) - Додаток 8 до тендерної документації- Вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю- Замовник вимагає від учасника-переможця надати в паперовому вигляді забезпечення виконання договору, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, передбаченого Законом - Додаток 9 до тендерної документації- - Перелік документів та інформації що надаються переможцем для підтвердження відсутності підстав для відхилення учасника-переможця відповідно до вимог, визначених п. 47 Особливостей та Перелік документів та інформації що надаються переможцем при укладенні договору Відтак, враховуючи вищенаведене, тендерна документація містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником та переможцем процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та оформлені вони як окремі додатки до тендерної документації. Особливостями, зокрема, пунктом 28 Особливостей не встановлено окремих вимог до порядку оформлення та кількісних обмежень до додатків з переліком документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та переможцем торгів, що підтверджується і практикою АМКУ - рішення від 06.08.2024 №13355. Також ч.5 розділу 6 тендерної документації містить наступне: «Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.». Отже, вважаємо, що замовником не допущено порушення у частині складання тендерної документації. Однак, хочемо зауважити, що Уповноваженою особою все ж таки на виконання висновку проведено заходи направлені на недопущення порушень під час проведення майбутніх, зокрема і в частині складання тендерної документації. Уповноважена особа після проведеної з нею роз’яснювальної роботи провела детальний аналіз висновку моніторингу Державної аудиторської служби, Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та інших нормативно-правових актів в сфері публічних закупівель. Так, Уповноважена особа провела особисте навчання , а також планує відвідати професійне онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель. Уповноважена особа, зобов’язується в майбутньому не допускати встановлених порушень та прикласти всі зусилля для проведення закупівель виключно з відповідністю до чинного законодавства.
Дата публікації звіту: 29.08.2024 11:20

Запити/Пояснення