• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Бензин автомобільний

Торги відмінено

1 084 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 842.00 UAH
Період уточнення: 15.07.2024 17:49 - 29.01.2025 00:00
Відповідь надана

дискримінаційна незаконна вимога

Номер: 7f2026f83da74c1889d7008493225b77
Дата опублікування: 17.07.2024 15:51
Опис: Згідно п.11 Додатку 5 встановлено вимогу: «Учасник надає у складі тендерної пропозиції діючу(і) ліцензію(ї) на роздрібну торгівлю пальним на кожне місце розташування АЗС (на яких буде забезпечено відпуск товарів), або довідку в довільній формі із підтвердженням наявності в учасника відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр який містить таку інформацію». Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару. відповідно до статті 1 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального»: роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції/автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції/газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів; зберігання пального - діяльність із зберігання пального (власного або отриманого від інших осіб) із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик; Відповідно до статті 15 зазначеного Закону - Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів: документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення; акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального. дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки. Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального. Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник. У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта. Тобто, Скаржник, не маючи права на використання об’єктів АЗС не має права на отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним. Водночас, Скаржник отримав ліцензію на право оптової торгівлі пальним за відсутності місць оптової торгівлі пальним, копію якої надаємо у вкладенні. Щодо ваших тверджень щодо законності зазначеної вимоги, повідомляємо, що 16.07.2024 рішенням АМКУ № 12231 було встановлено порушення процедури закупівлі UA-2024-07-04-004343-a та зоб'овязано вас внести зміни до тендерної документації. Враховуючи те, що тендена документація в оголошених вами торгах є аналогічною тій, що була оскаржена, вимагаємо внесення змін та виключення дискримінаційної незаконної вимоги щодо ліцензій на право роздрібної торгівлі в цій закупівлі, а також в усіх інших закупівлях оголошених за предметом закупівлі Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти. В іншому разі нами будуть подаваться скарги на кожну таку закупівлю що значно збільшить строки закупівлі.
Відповідь: Шановний Учасник! Дискримінаційними вимогами тендерної документації можна визначити такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб. Дискримінаційними вимогами тендерної документації можна визначити такі вимоги, яким може відповідати певна обмежена кількість учасників та які суттєво обмежують участь в закупівлі зацікавлених осіб. Наголошуємо, що в проведених Замовником процедурах з зазначеною вимогою є конкуренція і є закупівлі, в яких кількість учасників досягає п‘яти. Відповідно до положень ст. 15 Закону України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» роздрібна торгівля, зокрема, пальним може здійснюватися суб’єктами господарювання всіх форм власності, у тому числі їх виробниками, за наявності у них ліцензій на роздрібну торгівлю. Здійснювати діяльність із реалізації пального без наявності ліцензії на кожне місце розташування АЗС заборонено. Замовник у тендерній документації просить надати у складі тендерної пропозиції діючу(і) ліцензію(ї) на роздрібну торгівлю пальним на кожне місце розташування АЗС (на яких буде забезпечено відпуск товарів), або довідку в довільній формі із підтвердженням наявності в учасника відповідної/их ліцензії/й з посиланням на відкритий реєстр який містить таку інформацію із єдиною ціллю – дізнатись, чи має право учасник здійснювати відпуск пального із АЗС, які будуть запропоновані ним у своїй пропозиції. Встановлюючи відповідні вимоги Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не встановлює надмірних додаткових вимог. Відповідна вимога не обмежує у праві на участь, а лише підтверджує спроможність постачання Товару на умовах Замовника. Тендерною документацією встановлено, що відпуск Товару Замовнику (Покупцю) здійснюється по довірчим документам (талонам) на автозаправних станціях АЗС Постачальника з використанням талонів у кількості, яка необхідна Замовнику-ініціатору, безперервно та щоденно, за винятком випадків, коли роботу АЗС призупинено внаслідок технічної перерви, технічної аварії або дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин). Разом з цим Замовник не обмежує Учасника мати лише власні АЗС для забезпечення заправки автотранспортних засобів Замовника(ів)-ініціатора(ів) паливом, АЗС Учасника можуть бути як власні, так і орендовані або партнерські. Отже, якщо Учасник є власником АЗС, він має власні ліцензії на кожну АЗС і може надати їх в складі пропозиції без будь-яких перешкод, така ж сама ситуація складається, коли Учасник є орендарем АЗС (суб’єктом господарювання). В разі якщо Учасник здійснює відпуск палива через партнерські АЗС, нічого не заважає надати «доброму» партнеру документи, які він буде використовувати для участі в закупівлях, більш того, партнер повинен бути зацікавлений в збільшенні потоку покупців і відповідно, розміру прибутку від такого партнерства. Крім того зазначаємо, що такі документи не є комерційною таємницею і в разі, коли партнер відмовляється надати дозвільні документи на торгівлю, то виникає правомірне питання, чи буде такий партнер здійснювати відпуск палива безперервно та щоденно у кількості, яка необхідна Замовнику-ініціатору. Додатково повідомляємо, якщо Учасник вчасно не завантажив, або не дозавантажив дозвільні документи, Замовник пропозицію такого Учасника не відхиляє, а дає на виправлення. Наголошуємо, що замовники – ініціатори, здійснюючи заправку автотранспорту, витрачають кошти і час, які фінансуються з бюджету Харківської територіальної громади. Отже, виходячи з вищевикладеного, Замовник захищає інтереси підприємств міста від недобросовісних і недоброчесних Учасників, які не мають ні власних, ні арендованих АЗС, а також не мають «добрих» стосунків з надійними та зацікавленими в них партнерами. Щодо посилання вами на рішення АМКУ № 12231 від 16.07.2024 року повідомляємо, що Замовник має практику, коли на аналогічні ситуації АМКУ приймалися протилежні рішення. Ба більше, Замовнику не зрозуміло, як вами буде здійснюватися відпуск Товару Замовнику (Покупцю) на автозаправних станціях, якщо ви маєте лише ліцензію на право оптової торгівлі пальним та жагу до оскаржень і не маєте а ні власних, а ні орендованих а ні партнерських АЗС.
Дата відповіді: 19.07.2024 16:34
Відповідь надана

підтвердження еквівалентності

Номер: c6a194e6c550479aa949ce8e7ee83353
Дата опублікування: 17.07.2024 13:51
Опис: предметом закупівлі є Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 , в той же час відповідно до вимог встановлених ДСТУ 7687:2015 та Технічного Регламенту палив встановлено еквівалентність палива Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 та Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 , крім того відповідно до вимг екологічних стандартів впроваджених на територі Європейського Союзу такий бензин Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 є нормою ,оскільки при аналогічних споживчих храктеристиках забезпечує значно кращі екологічні показиники ,та відповідно , збут палива Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 заборонено відповідно до Директиви ЄС, Виходячи з вищезазначеного посимо надати відповідь якого документу буде достатньо представнику ЦЗО ,який повинен надати Учасник у складі пропозиції, для встановлення еквівалентності палива що бажане за предметом закупівлі Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 та імовірно зпропонованого Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5. Просимо вказати кнкретний документ, його характеистики , який буде розглянуто як достатній доказ ідентичності та права на рівноправну оцінку пропозицій.
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо, що згідно ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» ЗМІНА № 1, яку прийнято та надано чинності наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30 квітня 2021 р. № 161 з 2021-08-01, бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 згідно класифікації бензинів тепер визначений як окремий вид бензину та має свою власну умовну познаку, а не як раніше зазначалося в документах виробників - бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5(Е0). Крім того, згідно пункту 3.3. та п. 10 таблиці 1- Фізико-хімічні показники бензинів ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» ЗМІНА № 1, бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 відрізняється від бензину автомобільного А-95-Євро5-Е0 за вмістом біоетанолу: - E0 - 0%; - E5 - не більше ніж 5%. Відповідно до заявки, Замовник-ініціатор чітко визначив класифікацію бензину, який йому потрібен, а саме - бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0. До того ж, важливим фактом є те, що бензини виду Е0 та Е5 на ринку відповідної продукції відрізняються за ціною. Відповідно до конкретного найменування товару (бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0) та його технічних характеристик був проведений аналіз ринку та визначена очікувана вартість, за якою оголошена ця закупівля.
Дата відповіді: 19.07.2024 16:36
Відповідь надана

встановлення еквівалентності

Номер: 0fdff951dda54ff790095e712cbdf0f6
Дата опублікування: 17.07.2024 13:49
Опис: предметом закупівлі є Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 , в той же час відповідно до вимог встановлених ДСТУ 7687:2015 та Технічного Регламенту палив встановлено еквівалентність палива Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 та Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 , крім того відповідно до вимг екологічних стандартів впроваджених на територі Європейського Союзу такий бензин Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 є нормою ,оскільки при аналогічних споживчих храктеристиках забезпечує значно кращі екологічні показиники ,та відповідно , збут палива Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 заборонено відповідно до Директиви ЄС, Виходячи з вищезазначеного посимо надати відповідь чи буде забезпечено рівні умови участі для вітчизняних виробників що запропонують Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 та імпортерів із території ЄС що запропонують Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 та чи будуть розглядатись дані палива представником ЦЗО як ідентичні? Якщо ні просимо надати аргуметацію в такого дикримінаційного підходу по відношенню до імпортерів.
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо, що згідно ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» ЗМІНА № 1, яку прийнято та надано чинності наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30 квітня 2021 р. № 161 з 2021-08-01, бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 згідно класифікації бензинів тепер визначений як окремий вид бензину та має свою власну умовну познаку, а не як раніше зазначалося в документах виробників - бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5(Е0). Крім того, згідно пункту 3.3. та п. 10 таблиці 1- Фізико-хімічні показники бензинів ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» ЗМІНА № 1, бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 відрізняється від бензину автомобільного А-95-Євро5-Е0 за вмістом біоетанолу: - E0 - 0%; - E5 - не більше ніж 5%. Відповідно до заявки, Замовник-ініціатор чітко визначив класифікацію бензину, який йому потрібен, а саме - бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0. До того ж, важливим фактом є те, що бензини виду Е0 та Е5 на ринку відповідної продукції відрізняються за ціною. Відповідно до конкретного найменування товару (бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0) та його технічних характеристик був проведений аналіз ринку та визначена очікувана вартість, за якою оголошена ця закупівля.
Дата відповіді: 19.07.2024 16:35
Відповідь надана

предмет закупівлі

Номер: afda42e8804e442c8a84ffc729ce2095
Дата опублікування: 17.07.2024 13:47
Опис: предметом закупівлі є Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 , в той же час відповідно до вимог встановлених ДСТУ 7687:2015 та Технічного Регламенту палив встановлено еквівалентність палива Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 та Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 , крім того відповідно до вимг екологічних стандартів впроваджених на територі Європейського Союзу такий бензин Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 є нормою ,оскільки при аналогічних споживчих храктеристиках забезпечує значно кращі екологічні показиники ,та відповідно , збт палива Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 заборонено відповідно до Директиви ЄС, Виходячи з вищезазначеного посимо надати відповідь на наступні запитання: чи допускається участь та пропзиція палива Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 як еквівалентного заявленому та ч ине буде така пропозиція дискваліфікована у звязку із вищим екологічним класом запропонованого Учасником взамін Бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0.
Відповідь: Шановний учасник! Повідомляємо, що згідно ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» ЗМІНА № 1, яку прийнято та надано чинності наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 30 квітня 2021 р. № 161 з 2021-08-01, бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0 згідно класифікації бензинів тепер визначений як окремий вид бензину та має свою власну умовну познаку, а не як раніше зазначалося в документах виробників - бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5(Е0). Крім того, згідно пункту 3.3. та п. 10 таблиці 1- Фізико-хімічні показники бензинів ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» ЗМІНА № 1, бензин автомобільний А-95-Євро5-Е5 відрізняється від бензину автомобільного А-95-Євро5-Е0 за вмістом біоетанолу: - E0 - 0%; - E5 - не більше ніж 5%. Відповідно до заявки, Замовник-ініціатор чітко визначив класифікацію бензину, який йому потрібен, а саме - бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0. До того ж, важливим фактом є те, що бензини виду Е0 та Е5 на ринку відповідної продукції відрізняються за ціною. Відповідно до конкретного найменування товару (бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0) та його технічних характеристик був проведений аналіз ринку та визначена очікувана вартість, за якою оголошена ця закупівля.
Дата відповіді: 19.07.2024 16:35