-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги на монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях Чагорського ліцею Чагорської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області за адресою: вул. Шевченка, 60, с. Чагор, Чернівецького р-ну, Чернівецької обл.
Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами
Торги не відбулися
244 824.37
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 224.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 224.12 UAH
Період уточнення:
12.07.2024 14:46 - 02.08.2024 00:00
Відповідь надана
Послужний список
Номер:
b5cbe843d01b496e99620a4e6cccbee6
Дата опублікування:
15.07.2024 19:05
Опис:
Шановний Замовнику, просимо внести зміни у вимогу щодо надання "диплому та трудової книжки з послужним списком керівника робіт". Доводимо до Вашого відома, що згідно вимог Постанови КМУ 852 а також вимоги зазначеної Вами в документації керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань: «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія», із стажем роботи за цим видом робіт не менше трьох років АБО в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років. Так отримати "послужний список" дана особа може ВИКЛЮЧНО якщо проходила службу /працювала в органах та підрозділах цивільного захисту, проте якщо керівник робіт має " вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань: «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія», із стажем роботи за цим видом робіт не менше трьох років" то у такому разі ПОВНІСТЮ відповідає вимогам Постанови КМУ 852 від 23 листопада 2016 р, АЛЕ при цьому він не може мати послужного списку. Просимо викласти дану вимогу у такій редакції: "диплому та трудової книжки або послужним списком керівника робіт. Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Під час розгляду вашого звернення (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закону) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) із змінами.
За результатами розгляду, повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля послуг, виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.21 Закону та п.26 Особливостей.
По суті вимоги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування документації до оголошення процедури відкритих торгів з особливостями предмету закупівлі, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 22 Закону та п. 28 Особливостей.
Зокрема вищезазначеними статтями встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
По суті питання повідомляємо, що під час формування Документації з урахуванням предмету закупівлі, ст. 22 Закону Замовником передбачено вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг, вказаних в технічному завданні предмету закупівлі, визначеного Додатком 2 до тендерної документації.
Вимога підпункту 3.1. та підпункту 3.2. пункту 3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації підтверджує про наявність в учасника достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг, вказаних в технічному завданні предмету закупівлі та які будуть задіяні для виконання послуг по предмету закупівлі. При виконання даної вимоги документації у майбутньому Замовник може бути впевнений у повному та всебічному виконанню зобов’язань, які бере на себе учасник.
Додатково повідомляємо, що в Учасника є можливість зазначити документ як «конфіденційна інформація».
Наголошуємо, що вимога про надання вищезазначених документів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель.
Замовник стверджує, що під час встановлення відповідної вимоги не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» і не є дискримінаційною, незаконною або ж неправомірною, оскільки Замовник вказав відповідну вимогу в тендерній документації відповідно до положень ст.22 Закону і таким чином дана вимога не порушує ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону.
Крім того, наголошуємо, що не спроможність виконання Вами кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність Вами вимогам Замовника до учасників.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Таким чином, Замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Дата відповіді:
18.07.2024 17:14
Відповідь надана
Фінзвітність
Номер:
42e150f0906440c7851504aba910a50d
Дата опублікування:
15.07.2024 18:59
Опис:
Шановний Замовнику, просимо відкоригувати вимоги щодо надання фінансової звітності, а саме: "середньорічний оборот коштів за останні 3 (три) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції". Є підприємства що зареєстровані лише у 2023 році, мають досвід, можливість і бажання прийняти участь в даній процедурі відкритих торгів, проте не можемо це зробити з огяду на дискримінаційну вимогу щодо надання фінансової звітності за останні 3 роки. Адже в умовах військового стану багато підприємств вимушені були припинити свою діяльність, а деякі мали створювати нові. Отже, просимо внести зміни і дозволити Учасникам надавати інформацію щодо річної звітності тільки за 2023 рік, при цьому значення річних оборотів має бути не менше 100% від суми пропозиції. Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Під час розгляду вашого звернення (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закону) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) із змінами.
За результатами розгляду, повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля послуг, виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.21 Закону та п.26 Особливостей.
По суті вимоги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування документації до оголошення процедури відкритих торгів з особливостями предмету закупівлі, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 22 Закону та п. 28 Особливостей.
Зокрема вищезазначеними статтями встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
По суті питання повідомляємо, що під час формування Документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись абз. 2 ч. 2 ст. 22 Закону Замовником передбачено загальна вимога щодо наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Згідно підпункту 2.1. пункту 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено перелік документів, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником відповідно ст. 22 Закону, а саме: «Довідку у довільній формі про фінансову спроможність учасника закупівлі: середньорічний оборот коштів за останні 3 (три) роки (середнє арифметичне значення річних оборотів) має бути не менше 100% від суми пропозиції. В підтвердження наданої інформації, учасник в складі пропозиції надає копії, завірені належним чином, наступні документи:
- Фінансова звітність за 2021-2023 рік з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
- Баланс підприємства за 2021-2023 рік з відміткою про прийняття відповідного органу*.
- Звіт про рух грошових коштів за 2021-2023 рік (у разі наявності) з відміткою про прийняття відповідного органу*.
- Звіт про фінансові результати за 2021-2023 рік з відміткою про прийняття відповідного органу*.
- Декларація за 2021-2023 рік (для фізичних осіб).
*У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий учасник подає інші фінансові документи, що є документами фінансової звітності та зазначає інформацію про законодавчі підстави для їх ведення.»
Викладена вимога не суперечить частині 3 ст. 16 Закону, де зазначено, що: «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).», відповідно до чого Замовник не вимагає від Учасника надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, що чітко викладено у підпункті 2.1. пункту 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.
При цьому Закон не встановлює обмежень для Замовника щодо періодів/або ж термінів, за які Замовник може вимагати в Учасника надання фінансової звітності. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію визначається Замовником.
Враховуючи зазначене, Ваше твердження, що дана вимога Замовника є дискримінаційною, а саме: «….дискримінаційну вимогу щодо надання фінансової звітності за останні 3 роки….» суперечить чинному законодавству та невірно трактує вимоги викладені Замовником в підпункті 2.1. пункту 2 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, а відтак позиція щодо встановлення дискримінаційних вимог за умовами документації ґрунтується виключно на суб’єктивних припущеннях, що не може бути взяти до уваги.
Замовник стверджує, що під час встановлення кваліфікаційних критеріїв неможливо врахувати досвід роботи та період реєстрації всіх потенційних учасників, які мають бажання та можливість виконання умов договору.
Наголошуємо, що вимога про надання вищезазначених документів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель.
Замовник стверджує, що під час встановлення відповідної вимоги не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» і не є дискримінаційною, незаконною або ж неправомірною, оскільки Замовник вказав відповідну вимогу в тендерній документації відповідно до положень ст.22 Закону і таким чином дана вимога не порушує ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону.
Крім того, наголошуємо, що не спроможність виконання Вами кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність Учасника вимогам Замовника.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Таким чином, Замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Дата відповіді:
18.07.2024 17:14
Відповідь надана
Відгук
Номер:
8f4fbcad305f42a3882bc33aaea95523
Дата опублікування:
15.07.2024 18:53
Опис:
Шановний Замовнику, просимо внести зміни у вимогу щодо надання відгуку. Тендерною документацією вимагається: "На підтвердження виконання аналогічних договорів надати позитивний лист-відгук (листи (відгуки, довідки) від замовників зазначених договорів. Відгуки повинні містити інформацію про: повне виконання вказаного договору, якість наданих послуг, своєчасність наданих послуг, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору (за наявності)". Доводимо до відома шановного Замовника, що відгук не має містити відомості про укладені додаткові угоди! Відгук містить інформацію щодо укладеного договору, реквізити договору, якість виконання, тощо. Відаємо шану Вашій винахідливості щодо додавання інформації про додаткові угоди у відгуки, проте просимо видалити цю недолугу і дискримінаційну вимогу із умов тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Під час розгляду вашого звернення (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закону) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) із змінами.
За результатами розгляду, повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля послуг, виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.21 Закону та п.26 Особливостей.
По суті вимоги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування документації до оголошення процедури відкритих торгів з особливостями предмету закупівлі, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 22 Закону та п. 28 Особливостей.
Зокрема вищезазначеними статтями встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
По суті питання повідомляємо, що під час формування Документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись абз. 2 ч. 2 ст. 22 Закону Замовником передбачено загальна вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно підпункту 1.2. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником відповідно ст. 22 Закону, зокрема: наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України дефініція поняття «аналогічний договір» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію визначається Замовником.
Зазначена вимога потребує більш конкретизації для учасників, як приклад щодо аналогії предмету договору, що є аналогією предмету закупівлі - назва, тип предмету закупівлі та / або роботи згідно технічного завдання?
Крім того, аналогічність виконання договорів, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), свідчить про досвід роботи з бюджетними закладами, що відрізняється від виконання аналогічних договорів з суб’єктами господарської діяльності приватної власності.
Замовник стверджує, що під час встановлення кваліфікаційних критеріїв неможливо врахувати досвід роботи, кількість договорів, їх суми та період реєстрації всіх потенційних учасників, які мають бажання та можливість виконання умов договору.
Відповідно, вимога Замовника до Учасника надання ним відповідних документів згідно вимоги, викладеної в підпункті 1.2. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації: «* На підтвердження виконання аналогічних договорів надати позитивний лист-відгук (листи (відгуки, довідки) від замовників зазначених договорів. Відгуки повинні містити інформацію про: повне виконання вказаного договору, якість наданих послуг, своєчасність наданих послуг, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору (за наявності). Також надати копії/ю документів/у (Акти перевірки відповідності систем протипожежного захисту об’єкту, підписаним представником ДСНС України, або третьою стороною) за період виконання договору (крім інформації, що становить комерційну таємницю) на підтвердження виконання зазначених договорів.
До уваги учасників: Враховується лише той договір, який був виконаний в повному обсязі.», а саме вимоги надання: ««* На підтвердження виконання аналогічних договорів надати позитивний лист-відгук (листи (відгуки, довідки) від замовників зазначених договорів. Відгуки повинні містити інформацію про: повне виконання вказаного договору, якість наданих послуг, своєчасність наданих послуг, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору (за наявності)….» є необхідністю, так як в публічній інформації бюджетної організації буде можливо перевірити всю інформацію по виконанню самого договору, внесення змін до нього, а по комерційних організації такої можливості не має.
При виконання даної вимоги документації у майбутньому Замовник може бути впевнений у повному та всебічному виконанню зобов’язань, які бере на себе учасник. Відповідно, вимога Замовника щодо надання листів-відгуків Учасником не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель.
Поряд з тим, Учасником не доведено, що виконання вимог викладених в підпункті 1.2. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації безпосередньо може виконати лише один учасник, а відтак позиція щодо встановлення дискримінаційних вимог за умовами документації ґрунтується виключно на суб’єктивних припущеннях, що не може бути взяти до уваги.
Замовник стверджує, що під час встановлення відповідної вимоги не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» і не є дискримінаційною і не несе в собі корупційні ризики, оскільки Учасником не доведено, що Замовник може не розглянути за результатами аукціону пропозиції всіх учасників, в порядку, передбаченому Законом України «Про публічні Закупівлі» та Особливостями, а відтак позиція щодо встановлення дискримінаційних вимог за умовами документації ґрунтується виключно на суб’єктивних припущеннях Учасника, що не можуть бути взяті до уваги.
Враховуючи зазначене, виконуючи вказану вимогу Замовника, Учасник може законодавчо підтвердити свою кваліфікацію та спроможність виконання вказаних робіт предмету закупівлі саме в закладах освіти.
Замовник стверджує, що під час встановлення відповідної вимоги не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» і не є дискримінаційною, незаконною або ж неправомірною, оскільки Замовник вказав відповідну вимогу в тендерній документації відповідно до положень ст.22 Закону і таким чином дана вимога не порушує ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону.
Крім того, наголошуємо, що не спроможність виконання Вами кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність Учасника вимогам Замовника.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Таким чином, Замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Дата відповіді:
18.07.2024 17:13
Відповідь надана
Вимоги до аналогічного договору
Номер:
b095b2dcf5bd4f2494a64d80a37f688f
Дата опублікування:
15.07.2024 18:48
Опис:
Шановний Замовнику, доброго дня! Просимо внести зміни в вимоги до аналогічного договору, адже вони дискримінаційні до потенційних учасників, а саме вимога надати "Акти перевірки відповідності систем протипожежного захисту об’єкту, підписаним представником ДСНС України, або третьою стороною) за період виконання договору (крім інформації, що становить комерційну таємницю) на підтвердження виконання зазначених договорів. " Ми як активний Учасник ринку маємо укладені і виконані в повному обсязі аналогічні договори із Замовниками за предметом закупівлі, що фінансувались за рахунок коштів бюджету, так дані виконані договори НЕ ПЕРЕДБАЧАЛИ перевірок відповідності систем протипожежного захисту третьою стороною. замовники можливо робили такі перевірки самостійно без залучення нас як виконавця умов договору, ми не маємо і не повинні мати такі документи і акти! Дана вимога дискримінує нас як учасника прийняти участь в даній закупівлі. Доводимо до відома Замовника, що дані вимоги оскаржуються в АМКУ, і Колегія стає на бік Учасника! З огляду на те, що дана закупівля проводиться не вперше, то можна зробити висновки, що такі терміни як ефективність використання бюджетних коштів та ефективне проведення процедури для уповноваженої особи невідомі.
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Під час розгляду вашого звернення (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закону) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) із змінами.
За результатами розгляду, повідомляємо, що Замовником здійснюється закупівля послуг, виходячи з власної потреби та з урахуванням ст.21 Закону та п.26 Особливостей.
По суті вимоги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування документації до оголошення процедури відкритих торгів з особливостями предмету закупівлі, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 22 Закону та п. 28 Особливостей.
Зокрема вищезазначеними статтями встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
По суті питання повідомляємо, що під час формування Документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону Замовником передбачено загальна вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно підпункту 1.2. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим Замовником відповідно ст. 22 Закону, зокрема: наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України дефініція поняття «аналогічний договір» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію визначається Замовником.
Зазначена вимога потребує більш конкретизації для учасників, як приклад щодо аналогії предмету договору, що є аналогією предмету закупівлі - назва, тип предмету закупівлі та / або роботи згідно технічного завдання?
Крім того, аналогічність виконання договорів, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), свідчить про досвід роботи з бюджетними закладами, що відрізняється від виконання аналогічних договорів з суб’єктами господарської діяльності приватної власності.
Додатково повідомляємо, що вимога встановлена нами в підпункті 1.2. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації – «довідку згідно встановленого зразка в п.п. 1.1. про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації вважається договір, за яким учасник виконував роботи/надавав послуги з побудови, створення та впровадження системи пожежогасіння та/або монтажу системи пожежної сигналізації, та/або улаштування системи пожежної сигналізації, та/або монтажу системи протипожежного захисту, що укладені впродовж 2021-2023 років із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про укладання яких знаходиться у вільному доступі в електронній системі публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ (загальна кількість не менше 1 (одного) за кожен рік в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами*.» є необхідністю, так як в публічній інформації бюджетної організації буде можливо перевірити всю інформацію по виконанню самого договору, внесення змін до нього, а по комерційних організації такої можливості не має. При виконання даної вимоги документації у майбутньому Замовник може бути впевнений у повному та всебічному виконанню зобов’язань, які бере на себе учасник.
Замовник стверджує, що під час встановлення кваліфікаційних критеріїв неможливо врахувати досвід роботи, кількість договорів, їх суми та період реєстрації всіх потенційних учасників, які мають бажання та можливість виконання умов договору.
Що ж стосується вимоги Замовника до Учасника надання ним відповідних документів згідно вимоги, викладеної в підпункті 1.2. пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації: «* На підтвердження виконання аналогічних договорів надати позитивний лист-відгук (листи (відгуки, довідки) від замовників зазначених договорів. Відгуки повинні містити інформацію про: повне виконання вказаного договору, якість наданих послуг, своєчасність наданих послуг, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору (за наявності). Також надати копії/ю документів/у (Акти перевірки відповідності систем протипожежного захисту об’єкту, підписаним представником ДСНС України, або третьою стороною) за період виконання договору (крім інформації, що становить комерційну таємницю) на підтвердження виконання зазначених договорів.
До уваги учасників: Враховується лише той договір, який був виконаний в повному обсязі.», а саме вимоги надання: «…(Акти перевірки відповідності систем протипожежного захисту об’єкту, підписаним представником ДСНС України, або третьою стороною) за період виконання договору (крім інформації, що становить комерційну таємницю) на підтвердження виконання зазначених договорів.», то відповідно до Додатку И ДБН В.2.5-56:2014 для перевірки відповідності СПЗ Замовником робіт буде створена комісія із залученням третьої сторони. Органом, який може виступати у якості третьої сторони, є інспекційний орган згідно з ДСТУ ISO/ IEC 17020. У будівлях і спорудах, де роботи з монтування СПЗ здійснюються за рахунок державного фінансування, до роботи комісії у якості третьої сторони доцільно включати представників інспекційного органу виконавчої влади, якій має повноваження державного контролю і нагляду в сфері пожежної безпеки. Також пунктом И.2.4 зазначеного Додатку, результати роботи комісії за відсутності порушень, оформляються Актом перевірки відповідності систем протипожежного захисту за встановленою формою И.1.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.5 Розділу ІІ Наказу Міністерства освіти і науки України №974 від 15.08.2016 р. «Про затвердження Правил пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи освіти України» передбачається, що: «Усі заклади та установи перед початком навчального року (першої зміни для закладів та установ сезонного типу) мають бути прийняті відповідними комісіями, до складу яких входять представники органів державного нагляду у сфері пожежної безпеки», тому, наявність вказаного Акту перевірки відповідності систем протипожежного захисту за встановленою формою И.1. є необхідністю для можливості розпочати освітній процес у навчальному закладі. Замовник нагадує, що предмет закупівлі стосується саме монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях ліцею, тож відсутність зазначеного Акту зробить неможливим в належний термін розпочати навчальний процес, що є порушенням чинного законодавства.
Враховуючи зазначене, виконуючи вказану вимогу Замовника, Учасник може законодавчо підтвердити свою кваліфікацію та спроможність виконання вказаних робіт предмету закупівлі саме в закладах освіти.
Наголошуємо, що вимога про надання вищезазначених документів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель.
Поряд з тим, Вами не доведено, що досвід виконання аналогічних договорів безпосередньо може виконати лише один учасник, а відтак позиція щодо встановлення дискримінаційних вимог за умовами документації ґрунтується виключно на суб’єктивних припущеннях, що не може бути взяти до уваги.
Крім того, наголошуємо, що не спроможність виконання Вами кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність Учасника вимогам Замовника.
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
Таким чином, Замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Додатково доводимо до відома, що Учасник може скористатися своїм правом і звернутися із скаргою до АМКУ і ЛИШЕ в разі прийняття органом оскарження скарги Учасника до розгляду, закупівля може бути заблокована і ЛИШЕ ПІСЛЯ РОЗГЛЯДУ усіх наданих документів із боку потенційного Учасника та Замовника орган оскарження приймає вірне рішення, що не суперечить чинному законодавству. Тому, на даний момент, Ваше самовпевнене твердження про те, що орган оскарження стає на бік Учасника не пройшовши відповідно всі етапи розгляду скарги в межах чинного законодавства - виглядає недолуго та смішно, оскільки свідчить про Ваше не знання всіх етапів законодавчих норм проведення публічних закупівель.
До того ж зазначаємо, що Учасник у зверненні припускаючи наступне твердження, а саме: «З огляду на те, що дана закупівля проводиться не вперше, то можна зробити висновки, що такі терміни як ефективність використання бюджетних коштів та ефективне проведення процедури для уповноваженої особи невідомі.» повинен усвідомлювати усю ступінь відповідальності перед Замовником, оскільки дозволяючи собі заявляти зазначене припущення, Учасник має володіти достовірними фактами щодо
Дата відповіді:
18.07.2024 17:10
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
cf8ba4e1dba7455f8185027a231cf203
Дата опублікування:
15.07.2024 16:51
Опис:
Шановний Замовнику! Пунктом 3.2 Додатку 1 ви вимагаєте надання "медичних довідок про проходження виконавцями робіт медичного та психіатричного оглядів з правом роботи в електроустановках на висоті". Дана вимога є дискримінаційною і визнана такою рішенням АМКУ, рішенням №11647-р/пк-пз від 04.07.2024 року, ідентифікатор скарги UA-2024-06-17-009567-a.b1. Просимо внести зміни до тендерної документації. В іншому випадку буде подана скарга в АМКУ і закупівля буде заблокована
Відповідь:
Шановний Учаснику. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
У разі незгоди Учасника із вимогами тендерної документації Замовника або неможливості Учасника відповідати вимогам, що прописані Замовником в тендерній документації, відповідно до чинного законодавство щодо проведення публічних закупівель (відповідно, Учасник суб’єктивно припускає, що такі вимоги є дискримінаційними), Учасник може скористатися своїм правом і звернутися із скаргою до АМКУ і ЛИШЕ в разі прийняття органом оскарження скарги Учасника до розгляду, закупівля може бути заблокована.
Дата відповіді:
18.07.2024 17:08
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
6d616d3c71144dcc9aa08eb60d393ab8
Дата опублікування:
15.07.2024 16:49
Опис:
Шановний Замовнику! Пунктом 1.2 Додатку 1 до тендерної документації ви вимагаєте надати "... Також надати копії/ю документів/у (акти виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки за формою КБ-3 та Актів здачі-приймання наданих послуг за відповідний період...". Дана вимога є дискримінаційною і визнана такою рішенням АМКУ рішенням №11647-р/пк-пз від 04.07.2024 року, ідентифікатор скарги UA-2024-06-17-009567-a.b1. Просимо внести зміни до тендерної документації. В іншому випадку буде подана скарга в АМКУ і закупівля буде заблокована.
Відповідь:
Шановний Учаснику. Відповідні зміни внесені до тендерної документації.
Крім того, наголошуємо, що не спроможність виконання Вами кваліфікаційних вимог не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність Учасника вимогам Замовника, проте Учасник може скористатися своїм правом і звернутися із скаргою до АМКУ і ЛИШЕ в разі прийняття органом оскарження скарги Учасника до розгляду, закупівля може бути заблокована.
Дата відповіді:
18.07.2024 17:08