• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги на монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях Чагорського ліцею Чагорської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області за адресою: вул. Шевченка, 60, с. Чагор, Чернівецького р-ну, Чернівецької обл.

Закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами

Торги не відбулися

244 824.37 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 224.12 UAH
Період оскарження: 12.07.2024 14:46 - 02.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника

Номер: 3cbbd6b929b24a6bab04163c58e6804b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-12-007717-a.c1
Назва: Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.07.2024 17:49
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.07.2024 18:46
Дата виконання рішення Замовником: 31.07.2024 16:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ внесено зміни до тендерної документації та/або оголошення за процедурою закупівлі – «Послуги на монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в приміщеннях Чагорського ліцею Чагорської сільської ради Чернівецького району Чернівецької області за адресою: вул. Шевченка, 60, с. Чагор, Чернівецького р-ну, Чернівецької обл.», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-07-12-007717-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення/
Автор: ПП "ЛИТВИНЮК", Андрій Литвинюк +380503747022 pplao@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cba18bfeef16465aa10f390f18bba611
Заголовок пункту скарги: Підпункт 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку №1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Розділ 1 Додатку 1 до тендерної документації містить кваліфікаційні вимоги та перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі».
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- довідку згідно встановленого зразка в п.п. 1.1. про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації вважається договір, за яким учасник виконував роботи/надавав послуги з побудови, створення та впровадження системи пожежогасіння та/або монтажу системи пожежної сигналізації, та/або улаштування системи пожежної сигналізації, та/або монтажу системи протипожежного захисту, що укладені впродовж 2021-2023 років із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про укладання яких знаходиться у вільному доступі в електронній системі публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ (загальна кількість не менше 1 (одного) за кожен рік в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами*.
1.3. Загальний досвід роботи учасника повинен бути не менше 3 років.
*На підтвердження виконання аналогічних договорів надати позитивний лист-відгук (листи (відгуки, довідки) від замовників зазначених договорів. Відгуки повинні містити інформацію про: повне виконання вказаного договору, якість наданих послуг, своєчасність наданих послуг, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору (за наявності). Також надати копії/ю документів/у (акти виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки за формою КБ-3 та Актів здачі-приймання наданих послуг за відповідний період; Акти перевірки відповідності систем протипожежного захисту об’єкту, підписаним представником ДСНС України, або третьою стороною) за період виконання договору (крім інформації, що становить комерційну таємницю) на підтвердження виконання зазначених договорів.
До уваги учасників: Враховується лише той договір, який був виконаний в повному обсязі.

Зокрема, вимога тендерної документації щодо надання в складі тендерної пропозиції Скаржника «…актів виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки за формою КБ-3 та Актів здачі-приймання наданих послуг за відповідний період» дискримінує останнього та обмежує його право на участь у даній процедурі закупівлі виходячи з наступного.
Скаржник в складі своєї тендерної пропозиції має можливість надати:
1) Договір про закупівлю № 45 від 13.07.2021 р., укладений з Філією акціонерного товариства «Національна суспільна телерадіокомпанія України» «Чернівецька регіональна дирекція» (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-07-002699-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-06-07-002699-b).
Даний Договір Скаржником виконано у повному обсязі, в підтвердження чого Скаржник має можливість в складі тендерної пропозиції надати тільки Акт виконаних робіт, оскільки умовами даного Договору передбачено оформлення виконаних робіт Актом виконаних робіт (п.п.3.2, 3.3, 4.3, 5.2.3, 5.3.11 Договору). При цьому, в підтвердження виконання даного Договору Скаржник, відповідно, не може в складі тендерної пропозиції надати «актів виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки за формою КБ-3» та «Актів здачі-приймання наданих послуг», оскільки дані документи не передбачені умовами Договору.
2) Договір про надання послуг № 311 від 23.12.2022 р., укладений з Чернівецьким медичним фаховим коледжем (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-12-23-010446-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-12-23-010446-a).
Даний Договір Скаржником виконано у повному обсязі, в підтвердження чого Скаржник має можливість в складі тендерної пропозиції надати тільки Акт здачі-приймання наданих послуг, оскільки умовами даного Договору передбачено оформлення наданих послуг Актом здачі-приймання наданих послуг (п.п.1.2, 1.3, 3.1 Договору). При цьому, в підтвердження виконання даного Договору Скаржник, відповідно, не може в складі тендерної пропозиції надати ще й «актів виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки за формою КБ-3», оскільки дані документи не передбачені умовами Договору.
3) Договір № 42 від 28.06.2023 р., укладений із Закладом дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 22 «Дивограй» Чернівецької міської ради (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-06-09-002841-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-09-002841-a).
Даний Договір Скаржником виконано у повному обсязі, в підтвердження чого Скаржник має можливість в складі тендерної пропозиції надати Акт приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3) та Акт надання послуг, оскільки умовами даного Договору передбачено оформлення наданих послуг Актом приймання виконаних будівельних робіт (наданих послуг) форми № КБ-2в (розділ 5 Договору) та Актом надання послуг (п.3.4 Договору). При цьому, в підтвердження виконання даного Договору Скаржник, відповідно, не може в складі тендерної пропозиції надати ще й «Актів здачі-приймання наданих послуг», оскільки дані документи не передбачені умовами Договору.

За таких умов, участь в Процедурі закупівлі зможуть прийняти тільки ті суб’єкти господарювання, які зможуть в складі тендерної пропозиції до кожного аналогічного договору надати «акти виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки за формою КБ-3 та Акти здачі-приймання наданих послуг за відповідний період», що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі і по відношенню до Скаржника.

Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 та 5
статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII та абзацу четвертого пункту 1 частини 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922-VIII, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.
Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме до підпункту 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни шляхом викладення підпункту 1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації в наступній редакції: «…На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- довідку згідно встановленого зразка в п.п. 1.1. про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому, аналогічним договором в розумінні цієї Документації вважається договір, за яким учасник виконував роботи/надавав послуги з побудови, створення та впровадження системи пожежогасіння та/або монтажу системи пожежної сигналізації, та/або улаштування системи пожежної сигналізації, та/або монтажу системи протипожежного захисту, що укладені впродовж 2021-2023 років із замовниками (контрагентами), що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про укладання яких знаходиться у вільному доступі в електронній системі публічних закупівель https://prozorro.gov.ua/ (загальна кількість не менше 1 (одного) за кожен рік в повному обсязі з усіма додатками та додатковими угодами*.
*На підтвердження виконання аналогічних договорів надати позитивний лист-відгук (листи (відгуки, довідки) від замовників зазначених договорів. Відгуки повинні містити інформацію про: повне виконання вказаного договору, якість наданих послуг, своєчасність наданих послуг, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором, інформацію про додаткові угоди, які укладалися між Сторонами договору (за наявності). Також надати копії/ю документів/у (акт(-и) виконаних робіт та/або акт(-и) здачі-приймання наданих послуг та/або акт(и) надання послуг та/або акт(-и) здачі-приймання виконаних робіт та/або акт(-и) приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та/або Довідку(-и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 за відповідний період; Акти перевірки відповідності систем протипожежного захисту об’єкту, підписаним представником ДСНС України, або третьою стороною) за період виконання договору (крім інформації, що становить комерційну таємницю) на підтвердження виконання зазначених договорів».

Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- Договір про закупівлю № 45 від 13.07.2021 р.;
- Договір про надання послуг № 311 від 23.12.2022 р.;
- Договір № 42 від 28.06.2023 р.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: ee23a58aa27442e0bea5034b742801cf
Заголовок пункту скарги: Підпункт 3.2 пункту 3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку №1 до цієї тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено, що у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Розділ 1 Додатку 1 до тендерної документації містить кваліфікаційні вимоги та перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі».
3. Документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг відповідно до технічного завдання щодо предмету закупівлі, визначеного Додатком 2 цієї документації:
3.1. Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг, вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін. (найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання послуг по предмету закупівлі), а саме:
- керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень; повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань: «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека»), «Автоматизація та приладобудування», «Електроніка та телекомунікації», «Електрична інженерія», із стажем роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років;
- електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
- налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
3.2. Для підтвердження інформації про працівників, зазначених у довідці Учасник подає належним чином завірені скановані копії:
- диплому та трудової книжки з послужним списком керівника робіт;
- кваліфікаційних документів (свідоцтво та/або посвідчення) про присвоєння відповідного розряду з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень для виконавців робіт;
- посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці (про проходження навчання Законів і нормативних актів з охорони праці, електро та пожежної безпеки, під час виконання робіт на висоті);
- посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці (про проходження навчання з Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів і Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів);
- медичних довідок про проходження виконавцями робіт медичного та психіатричного оглядів з правом роботи в електроустановках на висоті;
- трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийняття на роботу), або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу, та/або накази про прийняття на роботу.

Вимоги підпункту 3.2 пункту 3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання учасниками, у тому числі Скаржником, в складі тендерної пропозиції «…медичних довідок про проходження виконавцями робіт медичного та психіатричного оглядів з правом роботи в електроустановках на висоті» не узгоджуються з вимогами чинного законодавства України та обмежує право на участь суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржника, з наступних підстав.
Відповідно до абзаців 6 та 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються, зокрема, один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно
до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 16 Закону № 922-VIII одним із кваліфікаційних критеріїв, який Замовник установлює в тендерній документації, є, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до пункту 15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови), зазначено кадрові вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень стосовно виконавців робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. Зокрема, зазначені виконавці повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Зокрема, виконавці робіт, отримуючи 3-й та 4-й розряди на право виконувати роботи з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень, отримують відповідні посвідчення в спеціалізованих закладах освіти, чим в свою чергу підтверджую кваліфікацію шляхом отримання необхідних знань в галузі надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
При цьому, Ліцензійні умови не передбачають наявності у виконавців робіт «…медичних довідок про проходження виконавцями робіт медичного та психіатричного оглядів з правом роботи в електроустановках на висоті».
В загальному розумінні кваліфікація будь-якого працівника - це ступінь професійної підготовки, яка необхідна для виконання поставлених трудових функцій. Кваліфікація працівника визначається такими факторами, як: рівень загальних (згідно отриманих дипломів про середню спеціальну освіту, неповну вищу освіту, повну вищу освіту тощо) і спеціальних знань (згідно отриманих посвідчень, свідоцтв, сертифікатів тощо в конкретній галузі); стаж роботи на даній або аналогічній посаді, необхідний для оволодіння професією.
При цьому, звертаємо увагу, що «…медичні довідки про проходження виконавцями робіт медичного та психіатричного оглядів з правом роботи в електроустановках на висоті» підтверджують стан здоров’я цих виконавців робіт, однак жодним чином
не підтверджують кваліфікацію виконавців робіт з правом виконувати «роботи в електроустановках на висоті».
Кодексом законів про працю України визначено, що працівник зобов'язаний проходити у встановленому порядку попередні та періодичні медичні огляди (ст. 159 КЗпП України, ст. 14 Закону України «Про охорону праці»). Це взаємовідносини, які регулюються законодавством між роботодавцем та працівником, однак, жодним чином
не підтверджують кваліфікацію працівників при наданні послуг за предметом Процедури закупівлі.
Відповідно до статті 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» від 06.04.2000 року № 1645-III (далі – Закон № 1645-III) зазначено, що обов'язкові попередні (до прийняття на роботу) та періодичні профілактичні медичні огляди працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, проводяться за рахунок роботодавців у порядку, встановленому законодавством.
Окрім цього, стаття 21 Закону № 1645-III передбачає перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядок проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок встановлюються Кабінетом Міністрів України. Так, на виконання статті 21 Закону № 1645-III постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 р. № 559 затверджено Перелік професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам (далі – Перелік). Переліком виділено 28 підприємств та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам. При цьому, працівники суб’єктів господарювання, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, не входять до зазначеного Переліку, а тому не підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам та отриманню особистих медичних книжок.
Кваліфікація виконавців робіт на право виконувати «роботи в електроустановках на висоті» підтверджується проходженням ними спеціальних навчань в спеціалізованих навчальних центрах шляхом здобування потрібних знань з нормативно-правових актів в галузі охорони праці, зокрема, Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) та Правил охорони праці під час роботи на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), і отриманням по завершенню зазначених вище навчань відповідних посвідчень.

Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України.
Відсутність у суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, «…медичних довідок про проходження виконавцями робіт медичного та психіатричного оглядів з правом роботи в електроустановках на висоті», що не підтверджують кваліфікацію працівників, обмежує їх право на участь у даній Процедурі закупівлі. При цьому, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати «…медичні довідки про проходження виконавцями робіт медичного та психіатричного оглядів з правом роботи в електроустановках на висоті», що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі і по відношенню до Скаржника.

Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 та 5
статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII та абзацу четвертого пункту 1 частини 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922-VIII, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.
Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме до підпункту 3.2 пункту 3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни шляхом видалення вимоги щодо надання учасниками, у тому числі Скаржником, в складі тендерної пропозиції «…медичних довідок про проходження виконавцями робіт медичного та психіатричного оглядів з правом роботи в електроустановках на висоті».

Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»;
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»;
- Кодекс законів про працю України;
- Закон України «Про охорону праці»;
- Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб»;
- Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98);
- Правил охорони праці під час роботи на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації