-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 44810000-1 Фарби (Фарба інтер'єрна акрилова)
Завершена
31 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 155.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 155.00 UAH
Період уточнення:
12.07.2024 13:20 - 19.07.2024 00:00
Відповідь надана
стійкість до миття
Номер:
82da15c33e13420ca8e6935d994f8030
Дата опублікування:
18.07.2024 16:35
Опис:
Шановний Замовнику. Вами вказано в технічних характеристиках Клас стійкості до миття: 3. Натомість велика кількість потенційних учасників може запропонувати аналогічну продукцію за таку ж ціну з 1 та 2 класом стійкості до миття, що є кращим за 3 клас, тобто фарба більш стійка до миття і менше стирається. Натомість, Ви вказавши конкретний показник значно звузили коло учасників, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель. Задля приведення процедури закупівлі у відповідність до законодавства просимо внести зміни у Додаток 3 та вказати зазначений вище показник у форматі: Клас стійкості до миття: не нижче 3 або 1-3.
Відповідь:
Шановний учасник, при наданні еквіваленту товару – предмету закупівлі UA-2024-07-12-005909-a, враховуйте, що технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші технічні параметри та характеристики, ніж зазначені в тендерній документації.
Дата відповіді:
19.07.2024 10:28
Відповідь надана
стосовно густини та ваги
Номер:
ff4f3a23ae6e45b9924654524935569b
Дата опублікування:
18.07.2024 15:51
Опис:
Добрий день. Ви вказали у додатку 3 у таблиці з технічним описом параметр Густина: 1,5 кг/л. При цьому такого чіткого параметру не може бути, він завжди коливається. Навіть по продукції, яку ви самі прописуєте, на сайті виробника вказано Густина: близько 1,5 кг/л. Відповідно і вага в кілограмах не буде чіткою, саме 15 кг, бо залежить від густини. Наприклад, якщо густина 1,52 кг/л, то і вага 10 літрів буде 15,2 кг. Тобто, вказуючи такі чіткі параметри ви обмежуєте кількість можливих учасників, що суперечить законодавству. Просимо внести зміни в документацію та вказати зазначені вище показники у такому вигляді:
- Густина: на менше 1,5 кг/л або близько 1,5 кг/л
- Вага: не менше 15 кг обо близько 15 кг.
Дякуємо.
Відповідь:
Шановний учасник, при наданні еквіваленту товару – предмету закупівлі UA-2024-07-12-005909-a, враховуйте, що технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші технічні параметри та характеристики, ніж зазначені в тендерній документації.
Дата відповіді:
19.07.2024 10:28
Відповідь надана
щодо часу висихання
Номер:
27a4ec8d4f0c4ed2ae209e3b323c6258
Дата опублікування:
18.07.2024 15:37
Опис:
Шановний Замовнику, Вами у Додатку 3 вказано показник Час висихання до відлипання: 4 год. Натомість, у більшості виробників час висихання аналогічної продукції є значно меншим. Вказавши конкретний показник, Ви значно звужуєте коло потенційних учасників, які можуть запропонувати аналогічну і навіть кращу продукцію за ту ж ціну. Тож задля дотримання основних принципів здійснення публічних закупівель просимо внести зміни в документацію та вказати показник у форматі: Час висихання до відлипання: не більше 4 год.
Сподіваємось на зважене рішення Замовника.
Відповідь:
Шановний учасник, при наданні еквіваленту товару – предмету закупівлі UA-2024-07-12-005909-a, враховуйте, що технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші технічні параметри та характеристики, ніж зазначені в тендерній документації.
Дата відповіді:
19.07.2024 10:28
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
f6705daf58d245098ba1128a65712aa9
Дата опублікування:
18.07.2024 14:50
Опис:
Добрий день!
Шановний Замовник, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні та інші обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. А отже, жодна із сторін не убезпечена від обставин, що може спричинити військова агресія рф проти України після підписання відповідного Договору та унеможливити виконання зобов'язань, що покладені на сторони. Водночас, занадто широке тлумачення та можливість застосування цієї обставини як форс-мажору, можуть створювати ризики для кожної із сторін. Задля уникнення наведеного пропонуємо врегулювати умову, що корелюється із законодавством України
Пропонуємо додати нову правку:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний учаснику, повідомляємо, що типова форма проєкту договору закупівлі затверджена внутрішнім документом по підприємству. Зміни в проєкт договору про закупівлю вноситися не плануються.
Дата відповіді:
19.07.2024 10:29
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
a43b578b667347469b8f6d5035644e00
Дата опублікування:
18.07.2024 14:48
Опис:
У п.6.6 зазначено, що Разом із Товаром Постачальник надає Замовнику всю необхідну супровідну документацію: сертифікати відповідності (якості), та/або декларації про відповідність, та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або гарантійний талон, визначені чинним законодавством України для такого Товару.
Шановний Замовник, по-перше, лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, що містить конкретні переліки фізико-хімічних показників конкретного продукту виробника, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву у виробників (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Виробник, що посвідчує якість продукції документом, наприклад "сертифікат якості", як правило, не може видати документ з назвою, до прикладу, "паспорт якості", хоча за змістом це ідентичні документи; як і видати одночасно декілька ідентичних документів з різними назвами. Таким чином, лакофарбова продукція виготовляється за ТУ (тобто технічними умовами заводу виробника).
По-друге, предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Відповідно до вимог чинного законодавства обов’язкова сертифікація лакофарбових матеріалів скасована. Чинне законодавство України не зобов’язує виробників лакофарбової продукції здійснювати обов’язкову сертифікацію товару. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. не передбачав також сертифікацію ЛКМ, втратив чинність з 1 січня 2018 р. Відсутність такого обов’язку підтверджено уповноваженим органом із сертифікації.
Постачальник не зобов’язаний мати такий документ, а Замовник не може визначити сертифікат відповідності як обов’язковий документ при поставці товару. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує кількість учасників у закупівлі. Сертифікат якості і сертифікат відповідності є кардинально різними документами, що посвідчують якість товару. Сертифікат якості посвідчує, що товар пройшов сертифікацію. Сертифікат якості засвідчує відповідність товару ТУ виробника.
Просимо привести умови договору у відповідність до предмету закупівлі:
6.6. Разом із Товаром Постачальник надає Замовнику всю необхідну супровідну документацію: сертифікати відповідності (якості) або паспорти якості, та/або декларації про відповідність, та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, визначені чинним законодавством України для такого Товару.
За аналогією просимо внести зміни до пунктів 7.2 та 8.1, зазначивши «сертифікати відповідності (якості) або паспорти якості, та/або декларації про відповідність, та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, визначені чинним законодавством України для такого Товару».
Відповідь:
Шановний учаснику, повідомляємо, що типова форма проєкту договору закупівлі затверджена внутрішнім документом по підприємству. Зміни в проєкт договору про закупівлю вноситися не плануються.
Дата відповіді:
19.07.2024 10:29