• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Закупівля серверного апаратно-програмного комплексу для побудови гіперконвергентного рішення Nutanix Cloud Infrastructure на базі серверного обладнання Lenovo ThinkAgile HX650 V3 (або аналог) м. Львів за ДК 021:2015: 48820000-2 Сервери

Торги відмінено

21 403 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 642 090.00 UAH
Період уточнення: 08.07.2024 15:30 - 08.08.2024 00:00
Відповідь надана

Належного виконання рішення Комісії та видалити дискримінаційні вимоги в Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 5, а саме щодо технічного опису пункту 1.5. Дискова підсистема; пункту 1.6. Підтримка GPU

Номер: 90888bc1d4144544946d86d6efef44e8
Дата опублікування: 03.08.2024 19:17
Опис: Належного виконання рішення Комісії та видалити дискримінаційні вимоги в Таблиці «Технічні вимоги» Додатку 5, а саме щодо технічного опису пункту 1.5. Дискова підсистема; пункту 1.6. Підтримка GPU Вимога, щодо усунення порушення під час проведення тендеру Рішенням №12832-р/пк-пз від 26.07.2024 (далі - Рішення) Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) встановлено порушення Замовником Процедури закупівлі в частині додатку 5, таблиця «Технічні вимоги» та встановлено таке. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 серпня 2024 року № Л-245 Замовником вказано про внесення змін в Додатки № 2,4,5 та до тендерної документації згідно Рішення Комісії. Проте, Замовником внесено зміни, які не відповідають Рішенню Комісії та порушують принципи публічних закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Щодо пункту 1.6. Підтримка GPU Замовником внесено зміни до пункту 1.6. «Підтримка GPU» та зазначено, що підтримка встановлення не менше восьми (4) GPU карт. Тобто, Замовником словами визначено «восьми», а в дужках після восьми «4». Зазначене є порушенням принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, передбачені частиною першою статті 5 Закону та Рішення Комісії, адже Замовник не усунуто наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних та коректних змін до тендерної документації. Вимагаємо усунення таких порушення та чіткого визначення технічних вимог до 1.6. Підтримка GPU, а саме: чотирьох (4) GPU карт. Щодо пункту 1.5. Дискова підсистема У Порівняльній таблиці спеціалізованих обчислювальних вузлів для побудови гіперконвнргентного кластера Nutanix Cloud Infrastructure (далі – Порівняльна таблиця), яку Замовник надав Комісії, в розділі «Опис вимоги» в частині 1.5. Дискова підсистема зазначає: • Встановлено не менше шести (6) накопичувачів SSD обсягом не менше 3.84ТБ кожен стандарту SATA Mixed Use; • Наявність відповідного контролеру для підключення наявних дисків; • Можливість встановлення не менше 12 накопичувачів hot-swap; • Не менш двох (2) M.2 дисків SSD ємністю не менше 500GB кожен або іншого відповідного форм-фактору для завантаження гіпервізору; На виконання Рішення Комісії Замовником внесені такі зміни до Таблиці «Технічні вимоги» до додатку №5 до тендерної документації: ● Встановлено не менше шести (6) накопичувачів SSD обсягом не менше 3.84ТБ кожен; ● Підтримка гібридних дискових конфігурації з накопичувачами NVMe +SSD, або N ● VMe+HDD ● Не менш двох (2) M.2 дисків NVMe PCIe 4.0 x4 SSD ємністю не менше 500GB кожен; *з міркувань безпеки всі накопичувачі повинні поставлятися з послугою, яка дозволяє клієнту зберігати несправні диски та не повертати їх виробнику; Замовник вніс зміни, які не відповідають наданій Комісії інформації в Порівняльній таблиці та додано нову вимогу «Підтримка гібридних дискових конфігурації з накопичувачами NVMe +SSD, або N ● VMe+HDD», що загалом не відповідає Рішенню Комісії. Такий опис технічних вимог створює непрозору та нечітку ситуацію щодо технічних вимог до дискової підсистеми, зокрема, незрозумілим є також опис «VMe+HDD». Тобто, Замовником не визначено прозоро та чітко технічні вимоги до дискової підсистеми. Зазначене є порушенням принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, передбачені частиною першою статті 5 Закону та Рішення Комісії, адже Замовник не усунуто наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних та коректних змін до тендерної документації. Вимагаємо усунення таких порушення та чіткого визначення технічних вимог до 1.5. Дискова підсистема, а саме: _________________________________________ (ВКАЗАТИ).
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання та уважність. Відповідні зміни до Тендерної документації та додатків до неї будуть внесені у строки встановлені згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 06.08.2024 17:08
Відповідь надана

Належного виконання рішення Комісії та видалити дискримінаційну вимогу в пункті 1.4 Додатку 2, а саме щодо надання: «1.4. Лист-відгук (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором.

Номер: 73ce6875f98e41c1b58c663229f24ed4
Дата опублікування: 03.08.2024 19:14
Опис: Належного виконання рішення Комісії та видалити дискримінаційну вимогу в пункті 1.4 Додатку 2, а саме щодо надання: «1.4. Лист-відгук (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору та у повному обсязі.». Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Рішенням №12832-р/пк-пз від 26.07.2024 (далі - Рішення) Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) встановлено порушення Замовником Процедури закупівлі в частині кваліфікаційного критерію аналогічні договори та встановлено таке. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 серпня 2024 року № Л-245 Замовником вказано про внесення змін в Додатки № 2,4,5 та до тендерної документації згідно Рішення Комісії. Тобто, Замовник підтверджує, що вносить зміни на виконання безпосередньо рішення Комісії. Проте, Замовник усупереч вимогам Комісії, щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників встановлює нову дискримінаційну вимогу, яка була відсутня в тендерній документації та не розглядалася Комісією, а саме вимогу для Учасників в Додатку № 2 в тендерній документації надати: «1.4 Лист-відгук (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору та у повному обсязі». 02 серпня 2024 року о 15:21 (п’ятниця) Замовник оприлюднив зміни до тендерної документації, при цьому кінцевий строк подання тендерної пропозиції встановлено 06 серпня 2024 року. Таким чином, учасники тендеру мають лише два робочих дні для отримання необхідного відгуку про виконання договору. Оприлюднення змін пізно ввечері в п’ятницю означає, що фактично учасники мають доступ до цієї інформації тільки з понеділка, що значно обмежує час на реакцію. Процес отримання відгуків потребує більше часу через різні обставини, включаючи внутрішні процедури у попередніх замовників, які можуть бути не в змозі надати відгук у такий короткий термін. Компанії-учасники, які мають відносини з попередніми замовниками, можуть швидше отримати необхідні відгуки, що ставить їх у нерівне становище порівняно з іншими учасниками. Якщо розглядати замовників державного сектору чи місцевого самоврядування, то ця вимога значно ускладнює отримання відгуку, адже час на відповідь у таких установах значно перевищує 2 (два) робочих дні. Такі установи мають свої внутрішні процедури та бюрократичні вимоги, що можуть затримати надання необхідного відгуку. Окрім цього, надання таких відгуків не є обов`язковим для замовників. Таким чином, вимога надати відгук про виконання договору за два робочих дні є дискримінаційною, особливо для учасників тендерів, які працюють із державними чи комунальними замовниками. Це створює нерівні умови та порушує принципи чесної конкуренції, що є неприйнятним у тендерних процедурах. Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації встановлено, що на підтвердження виконання аналогічного договору необхідно надати: «1.2 Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.3 Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.». Тобто, Замовником визначено конкретний перелік документів, які підтверджують виконання аналогічного договору в повному обсязі, і надання будь-яких інших документів не потрібно. Це пояснюється тим, що вже в пункті 1.3. чітко вказано вимогу надання документів на підтвердження виконання договору. До таких документів, наприклад, належать видаткова накладна або акт приймання-передачі товару. Такий підхід забезпечує прозорість та однозначність у процесі підтвердження виконання аналогічних договорів, що сприяє створенню рівних умов для всіх учасників тендеру та запобігає можливим зловживанням. При цьому, інформація про виконання договору може бути публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, зокрема на порталі Prozorro. Вказані зміни Замовника можуть свідчити про зловживання та необ`єктивне ставлення до учасників, створення бар`єрів, дискримінацію учасників, що не сприяє максимальна економії, ефективності та пропорційністі процедури закупівлі. Замовником неодноразово було порушено принципи публічних закупівель та безпосередньо вимоги Комісії в частині надання недостовірної та неповної інформації, що ставить під сумнів добросовісність та непов`заність Замовника із іншим потенційними учасниками, особливо тими, з якими він проводив попередні консультації перед оголошенням закупівлі. Такі дії створюють умови для недобросовісної конкуренції, що може призвести до дискваліфікації сумлінних учасників та спотворення результатів тендеру, порушуючи принципи прозорості, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі та відсутності зловживань. Враховуючи вищезазначене, з метою недискримінації учасників, належного виконання Рішення Комісії, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, виключивши (видалити) пункт 1.4 в розділі 1 Додатку № 2 до тендерної документації, а саме: «1.4. Лист-відгук (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору та у повному обсязі.».
Відповідь: Доброго дня шановний потенційний Учаснику. Звертаємо Вашу увагу, що Вимога щодо усунення порушення під час проведення тендеру за рішенням №12832-р/пк-пз від 26.07.2024 (далі - Рішення) Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) Замовником процедури закупівлі в частині кваліфікаційного критерію аналогічні договори, було виконано у повному обсязі, а саме шляхом внесення змін до Додатку 2 тендерної документації ( протокол уповноваженої особи від 02 серпня 2024 року № Л-245). Вимога, яку закріплено пунктом 1.4 Розділу 1 Додатку № 2 до тендерної документації не була предметом розгляду Скарги UA-2024-07-08-008091-a.b1, що в свою чергу, не розглядалося Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, відсутні підстави вважати таку вимогу дискримінаційною. Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) встановлює, що у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв згідно зі статтею 16 Закону та інформація про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Тобто Закон не містить конкретних вимог та обмежень до способу підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям (окрім критерію наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю). Водночас, стаття 5 Закону визначає принципи здійснення закупівель та наголошує: замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Хочемо зазначити, що дана вимога не є дискримінаційною та не створює нерівні умови і не порушує принципи чесної конкуренції. Учасник вважає, що достатньо надати лише договір про аналогічну поставку (виконання робіт/послуг) або видаткову накладну/акт приймання-передачі робіт/послуг (далі — акт виконаних робіт) і надійність учасника підтверджена. Це не так. Адже договір є лише декларацією намірів щось купити/виконати. Видаткова накладна вказує на те, що була виконана поставка товарів/ виконання робіт/послуг, але з неї не вбачається: чи вчасно, повністю та яка якість товарів/послуг. Акт виконаних робіт також не дає 100% певності у тому, що виконавець виконав все вчасно та якісно тощо. Тому отримання від попереднього контрагента Учасника схвального відгуку є вагомішим доказом надійності Учасника. Отже, лист-відгук на тендер від контрагентів Учасника убезпечує Замовника від непередбачених втрат часу та неякісного предмету закупівлі тощо.
Дата відповіді: 06.08.2024 17:07