-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Роботи зі здійснення технічного нагляду під час виконання будівельних робіт на об’єкті: («Нове будівництво Національного військового меморіального кладовища за адресою: Київська область, Фастівський район, в межах Гатненської територіальної громади» І черга будівництва (1-2 пускові комплекси)
Детальна інформація стосовно предмету закупівлі та інших вимог зазначено в тендерній документації, яка додається до закупівлі
Торги не відбулися
23 635 794.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 118 178.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 118 178.97 UAH
Період уточнення:
05.07.2024 12:02 - 24.07.2024 00:00
Відповідь надана
Стосовно листа-згоди на обробку персональних даних
Номер:
0637d1a11b6948d3a085e78bddc00673
Дата опублікування:
15.07.2024 10:41
Опис:
Шановний Замовник! Додатком 3 до тендерної документації передбачено надання Листа-
згоди на обробку персональних даних для фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та
суб‘єктів господарювання. При цьому в формі Додатку 3 необхідно вказувати саме прізвище,
ім’я, по-батькові.
У зв`язку з цим не зовсім зрозуміло, як правильно подавати Лист-згоду по Додатку 3 від
імені суб'єкта господарювання? Адже юридичні особи, як суб`єкт господарювання, самі по
собі не мають персональних даних.
Просимо надати роз'яснення, чи буде достатньо заповнити і підписати Додаток 3 до
тендерної документації від імені директора юридичної особи-Учасника для виконання вимог
по подачі Додатку 3 Учасником-юридичною особою?
Чи необхідно заповнювати Додаток 3 всіма фізичними особами, персональні данні яких
будуть надані у складі тендерної пропозиції Учасника-юридичної особи?
Відповідь:
Лист - згода надається на особу, яка підписує тендерну пропозицію та договір за результатами проведення торгів.
Дата відповіді:
17.07.2024 16:34
Відповідь надана
Щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
100adcbe07fb4eb0bac61e9c0a203d18
Дата опублікування:
10.07.2024 12:41
Опис:
Шановний Замовник, відповідно до вимог Додатку 5 тендерної документації Учасник повинен надати не менше 3-х аналогічних договорів ), а саме з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єктах з нового будівництва соціального об’єкту, (багатоквартирні житлові будинки та/або торгово-офісні комплекси та/або меморіальні комплекси національного значення), класу наслідків СС3, укладені та виконані учасником протягом 2021-2024 років, зокрема не менше одного договору на здійснення технічного нагляду на об’єкті будівництва кошторисна вартість якого (об’єкта) має складати не менше 50 % від кошторисної вартості (очікуваної вартості підрядних робіт) об’єкту на якому передбачається виконання робіт (надання послуг) передбачених даною закупівлею. Посилання на закупівлю підрядних робіт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-010451-a.
Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною, Замовник порушує законодавство у сфері закупівель та обмежує коло учасників з огляду на наступне:
1. Встановивши вимогу щодо надання аналогічного договору потягом останніх 3 років, замовник суттєво обмежує можливість потенційних учасників взяти участь у процедурі закупівлі, які мали аналогічний досвід, наприклад, 5-річної давнини. Тому, доцільно не обмежувати період аналогічного договору. (рішення АМКУ № 1389-р/пк-ск від 21.12.2012).
2. Встановлення вимоги не менше 3-х аналогічних договорів обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії трьох виконаних аналогічних договорів, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання (рішення АМКУ №1002 -р/пк -пз від 03.03.2017).
3. Вимога щодо виконання аналогічного договору на об’єктах з нового будівництва соціального об’єкту, багатоквартирні житлові будинки та/або торгово-офісні комплекси є дискримінаційною, оскільки предмет закупівлі є здійснення технічного нагляду на об’єкті: Нове будівництво Національного військового меморіального кладовища. Просимо Замовника обґрунтувати за яким принципом замовник визначив аналогію будівництва торгово-офісного комплексу або багатоквартирних житлових будинків з будівництвом меморіального кладовища. Встановлюючи таку вимогу вважаємо, що замовником завчасно визначений потенційний переможець. Отже, наполегливо рекомендуємо внести відповідні зміни до документації та викласти у такій редакції в частині: «… а саме з технічного нагляду з будівництва будівель та /або споруд класу наслідків СС3.»
4. Вимога щодо посилання на закупівлю підрядних робіт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-03-010451-a містить ознаки невизначеності та може трактуватись через обмеження щодо виконання аналогічного договору лише через платформу Prozorro. Посилання на закупівлю підрядних робіт в електронній системі Prozorro обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Prozorro це онлайн-платформа, де замовники є державні та комунальні підприємства, установи та організації. Учасник не зобов’язаний укладати договори саме за бюджетні кошти або за кошти інших замовників державних закупівель.
Замовник повинен узгодити умови документації з вимогами Закону шляхом внесення відповідних змін до документації.
5. Вимога надання Учасником договору на здійснення технічного нагляду на об’єкті будівництва кошторисна вартість якого (об’єкта) має складати не менше 50 % від кошторисної вартості (очікуваної вартості підрядних робіт) об’єкту на якому передбачається виконання робіт (надання послуг) передбачених даною закупівлею є дискримінаційною. Замовником практично визначена сума виконання аналогічного договору, яка складає 11 817 897,00 грн. Не можна конкретизувати суму, на яку повинні бути укладені договори. Згідно з рішеннями АМКУ, це буде вважатися дискримінацією (рішення АМКУ № 1943-р/пк-ск від 02.12.2013).
Замовник штучно обмежує конкуренцію, встановивши дискримінаційні вимоги, які дають змогу прийняти участь у тендері обмеженій кількості учасників.
Дії Замовника( в частині встановлення зазначених вище вимог Документації) порушують вимоги частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та один із принципів здійснення закупівель передбачених ст.3 Закону – недискримінація учасників.
Таким чином, з урахуванням наведеної вище інформації просимо привести умови Документації у відповідність до вимог Закону шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Відповідь:
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами).
Частиною 2 статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник у тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, а також перелік інформації та документів, які має надати учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження своєї відповідності з огляду на специфіку предмета закупівлі, з урахуванням частини 3 статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Таким чином, зазначаємо, що тендерна документація складена у відповідності до нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та не містить жодних дискримінаційних вимог по відношенню до Учасників.
Дата відповіді:
13.07.2024 18:36