• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій покрівлі Броварського лiцею №5 iменi Василя Стуса за адресою: Київська обл., Броварський р-н, м. Бровари, вул. Київська, 306-А , за кодом ДК - 77220000-8 Послуги з просочування деревини

Торги не відбулися

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 250.00 UAH
Період уточнення: 05.07.2024 10:22 - 27.07.2024 00:00
Відповідь надана

дискримінація

Номер: cb2b4b26a3eb436f87222cd7ae9b82f2
Дата опублікування: 09.07.2024 13:34
Опис: Шановний Замовнику! Вимога додатку 4 про те, що " Поверхневе просочування дерев’яних елементів конструкції даху передбачає використання речовини... , яка забезпечить відповідність вимогам згідно п. 3.5.10 ГОСТ 30219-95 за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини" є дискримінаційною вимогою. Цю вимогу АМКУ визнав дискримінаційною: "За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які зможуть надати, зокрема, протокол випробувань на відповідність вимогам п. 3.5.10 саме ГОСТ 30219-95 за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання" та зобов’язав замовника внести зміни в тендерну документацію. Більш конкретно щодо дискримінації можна ознайомитися з Рішенням АМКУ №6426-р/пк-пз від 10.04.2024 року, скарга UA-2024-03-25-009838-a.c1. Вимагаємо прибрати дискримінаційну вимогу, внести зміни в тендерну документацію, адже випробування можуть проводитися не тільки згідно п. 3.5.10 ГОСТ 30219-95, а й згідно ДСТУ 4479:2005, та викласти вимогу до розчину в новій редакції, а саме:"...відповідність вимогам згідно п. 3.5.10 ГОСТ 30219-95 або ДСТУ 4479:2005 за показником корозійної дії вогнезахищеної деревини". В іншому випадку буде подана скарга в АМКУ.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за ваше звернення. Дане питання розглядається, у разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 11.07.2024 22:30
Відповідь надана

дискримінація

Номер: fab31006fb23487996d1c662cd856eb4
Дата опублікування: 09.07.2024 13:21
Опис: Шановний Замовнику! Вимога Додатку 4 "Поверхневе просочування дерев’яних елементів конструкції даху передбачає використання технологічно та економічно ефективної сертифікованої в Україні вогнезахисної речовини на водній основі, обробка якою з середньою витратою робочого розчину 250 г/м2 (в перерахунку на суху речовину 124,9 г/м2) без урахування технологічних втрат ...." є дискримінаійною. Ви закуповуєте послугу, а не конкретну вогнезахисну суміш з конкретною витратою. Головна мета вогнезахисної речовини - вогнезахисна речовина повинна забезпечити дерев’яним конструкціям 1 групу вогнезахисної ефективності. На кожен конкретний вид вогнезахисної речовини встановлюються питомі витрати вогнезахисної речовини згідно з проведеними випробуваннями. Методи розрахунку витрат вогнезахисного засобу залежать від його властивостей, способу нанесення, технологічних втрат. Не має значення, яка витрата робочого розчину. Важливим є те, щоб вогнезахисний розчин забезпечував 1 групу вогнезахисної ефективності згідно вимог чинного законодавства. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та прибрати з вимог "середню витрату робочого розчину 250г/м2 (в перерахунку на суху речовину не менше 124,9 г/м2)". Зауважимо, що дана дискримінаційна вимога вже оскаржується в АМКУ. Якщо не будуть внесені зміни в тендерну документацію - скарга в АМКУ буде подана і на вашу закупівлю.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за ваше звернення. Дане питання розглядається, у разі необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 11.07.2024 22:30
Відповідь надана

Додаток 4 до тендерної документації містить помилкові вимоги

Номер: afc7a121aa3e41ebb119a3393295a762
Дата опублікування: 08.07.2024 10:47
Опис: Додаток 4 до тендерної документації містить помилкові вимоги, а саме: "Об'єми робіт: Нанесення вогнезахисного покриття "Аргуспрофі" на горизонтальні і вертикальні поверхні дерев’яних конструкцій" "Об'єми робіт: На кожний наступний шар нанесення вогнезахисного покриття "Аргуспрофі" додавати до норми 13-71-1". Ці вимоги є помилковими, тому що кошторисна норма 13-71-1 містить перелік складу робіт для формування шару покриття на поверхні деревини (вид робіт фарбування). В той же час проведення протипожежної обробки дерев’яних конструкцій покрівель із застосуванням просочувальної вогнебіозахисної речовини «АРГУСПРОФІ» або еквівалент - не формує шар покриття на повержні деревини, а просочує деревину всередину. Регламент вогнебіозахисної речовини «АРГУСПРОФІ» не містить жодної інформації про формування цією речовиною поверхневого шару покриття на поверхні деревини. Таким чином, помилкове застосування кошторисної норми 13-71-1 при проведенні просочування призведе до штучного завищення трудовитрат та до неправомірного заволодіння виконавцем державними коштами в разі підписання помилково складеного акту виконаних робіт (наданих послуг). Крім того, зазначення конкретної кількості просочувальної речовини (1560,5325 кг) та/або витрати (з середньою витратою робочого розчину 250 г/м2 (в перерахунку на суху речовину 124,9 г/м2)) є неправомірним, оскільки неможливо надати пропозицію на еквівалент кількісті. Яким чином при потенційний виконавець має надавати пропозицію з еквівалентом кількості - в фунтах, тонах, відрах, трилітрових банках? Це є помилковою або дискримінаційною вимогою. Витрата просочувальної суміші не має бути зазначена взагалі, оскільки замовник закупає надання послуг щодо І групи вогнезахисної ефективноста, а не просочувальну суміш. Інакше це є лобіюванням конкретного виробника та/або виконавця. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що роботи (послуги) будуть здійснюватись на об'єкті, де значну кількість часу перебувають особи неповнолітнього віку. При цьому вимоги Розділів ІІ та ІІІ «Правил пожежної безпеки в Україні» затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014 зобов’язують на усіх підприємствах України забезпечувати пожежну безпеку та відповідний протипожежний режим кожного об’єкту. З урахуванням зазначеного, вимога мінімальних витрат вогнезахисної речовини і максимально доступних вогнезахисної ефективності та вогнестійкості (серед переліку наявних у вільному доступі на ринку України вогнезахисних речовин) потрібні для недопущення зайвого обтяження значних площ вогнезахисту дахових конструкцій будівлі понад закладені в завданнях на їх проєктування показниках в межах потреб мирного часу. У військовий час крім вітрових, снігових, сейсмічних навантажень господарські доцільним є потреба резервування максимально доступного запасу несучої здатності та міцності дахових конструкцій для протидії можливому ненормованому механічному та термічному впливу вибухових хвиль, а отже прийняття вказаних у тендерній документації характеристик (перебуваючих у межах досяжності характеристик наявних у вільному доступі на ринку України вогнезахисних речовин) цілком виправдано.
Дата відповіді: 11.07.2024 22:29