• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт даху житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 88 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області» (відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281) (код ДК 021:2015: 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»)

Торги не відбулися

3 666 636.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 333.18 UAH
Період уточнення: 01.07.2024 13:11 - 14.07.2024 00:00
Відповідь надана

акт огляду

Номер: 3e20aef98368432fb0bc183179d42c3b
Дата опублікування: 05.07.2024 07:27
Опис: Шановний Замовнику, Ми маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з тендерною документацією, ми виявили в ній вимогу, яка обмежує конкуренцію та не дає нам можливості прийняти участь у відповідні закупівлі а саме: Відповідно до пп.2.15 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації: 2.15 Довідка у довільній формі про відвідування об’єкта, що підтверджується актом огляду об’єкта за підписом керівника Замовника. Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання довідки про відвідування об’єкта, зокрема надання акту огляду об’єкта, є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Ви, як Замовник маєте можливість погодити та підписати відповідну довідку лише обраним безпосередньо вами учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі, Вами порушується право учасника на конфіденційність інформації, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об'єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ в рішеннях № 2923-р/пк-пз від 15.02.2024, № 6858-р/пк-пз від 17.04.2024 та № №7575-р/пк-пз від 29.04.2024р.
Відповідь: Доброго дня! Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення підрядної організації з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічним станом об’єкта та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт. Також наголошуємо, що від Замовника участь у обстеженні приймає особа з технічних питань (технік). Вказана особа не є Уповноваженою особою із здійснення публічних закупівель, не приймає рішень та не розглядає пропозиції Учасників. Заперечень для обстеження об’єкту зі сторони Замовника жодному потенційному учаснику не надається. Враховуючи вищевикладене вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою, Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечує вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежуючи право жодного учасника на обстеження об’єкту.
Дата відповіді: 08.07.2024 14:27