• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7»)

Завершена

1 564 854.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 824.27 UAH
Період уточнення: 28.06.2024 14:31 - 10.07.2024 00:00
Відповідь надана

Переможцем закупівлі буде СМАРТ ЛІФТ  😉

Номер: 4c374eac150149d2865f178f58893857
Дата опублікування: 04.07.2024 15:22
Опис: В тендерній документації вказано що проект розроблено на основі Технологічних рішень заводу виготовлювача ліфта компанії SMART LIFT, одразу стає очевидним що тендерну документацію розроблено під СМАРТ ЛІФТ і він буде переможцем. А враховуючи які відповіді дає Замовник на питання потенційних учасників та які штучні перепони створив Замовник в тендерній документації в цьому немає сумніву. Так що потенційні учасники- не рипайтесь) Шановний Замовник,  то СМАРТ ЛІФТ має бути переможцем?
Відповідь: Доброго дня, Учаснику! Проектну документацію на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», що додається (завантажена в ЕСЗ окремими файлами) до тендерної документації замовника на закупівлю робіт Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7» розроблено згідно законодавства про регулювання містобудівної діяльності, відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2012 № 122), ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та інших чинним будівельних і кошторисних норм та правил. Зазначена проектна документація пройшла експертиза у порядку, передбаченому чинним законодавством, що підтверджується позитивним експертним звітом. Зазначення можливого виробника ліфтів в проектній документації є орієнтовним, і здійснене виключно для визначення цін (вартості) матеріалів при складанні інвесторської кошторисної документації згідно чинних кошторисних норм. Такий вибір зроблено безпосередньо (особисто) проектною організацією (проектантом). Замовник, при формуванні завдання на проектування, не вказував конкретних виробників обладнання, а повідомляв лише технічні параметри затребуваних ліфтів відповідно до існуючих розмірів ліфтових шахт та необхідні експлуатаційні характеристики обладнання. Разом з тим абзацом третім п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації замовника на закупівлю робіт Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», з метою дотримання принципу недискримінація учасників, передбачено, що у разі посилання в тендерній документації, чи додатках до неї або технічних рішеннях (у тому числі проектній документації), на виробника, торговельну марку, патент щодо обладнання, устаткування, інвентарю, матеріалів тощо, - учасник може застосувати „еквівалент“. Оскільки закупівлі робіт здійснюються відповідно до чинних стандартів, норм та правил виконання робіт з будівництва, які повинні відповідати проектним рішенням та затвердженій в установленому порядку проектній документації, то учасник під еквівалентом повинен запропонувати обладнання, устаткування, матеріали, інвентар тощо, які за технічними характеристиками дозволять учаснику виконати проектні рішення в повному обсязі згідно з проектною документацією та чинними нормами в будівництві. У разі заміни обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо, відносно яких в тендерній документації чи додатках до неї або технічних рішеннях (у тому числі проектній документації) є посилання на виробника, торговельну марку, патент на „еквівалент“, то під час подання тендерної пропозиції такий учасник повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик тих позицій обладнання, устаткування, матеріалів, інвентарю тощо, які він планує замінити, для підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності еквівалента технічним рішенням проектної документації. Таким чином учасник може запропонувати обладнання (ліфти) будь-якого виробника, якщо таке обладнання (ліфти) за технічними характеристиками дозволять учаснику виконати проектні рішення в повному обсязі згідно з проектною документацією та чинними нормами в будівництві. При цьому також подається порівняльна таблиця технічних характеристик такого (заміненого) обладнання (ліфтів), для підтвердження технічної, функціональної та якісної відповідності еквівалента технічним рішенням проектної документації. Переможцем тендеру буде визначеного того учасника, який запропонує найнижчу ціну і тендерна пропозиція якого відповідатиме умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації.
Дата відповіді: 07.07.2024 12:33
Відповідь надана

Яка причина видалення шифрів розцінок з кошторисів

Номер: 53eb57340662440c8587ba054a16ba6d
Дата опублікування: 01.07.2024 16:48
Опис: З якою метою ви видалили шифри розцінок з "Відомості обсягів робіт та підсумкова відомість ресурсів"? Деякі назви розцінок відкориговані проектною організацією і без шифрів учасники можуть застосувати іншу розцінку яка може відрізнятись від тих які в проекті.?
Відповідь: Доброго дня! Шифри розцінок у «Відомостях обсягу робіт та підсумкових відомостях ресурсів до них» не зазначені з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»). Відповідно до п. 5.1 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни), для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін. Разом з тим відповідно до додатку №4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», до тендерної документації на закупівлю робіт код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. Учасник, при формуванні договірної ціни та розрахунків, має право замінити окремі ресурси та/або виключити їх, якщо така заміна та/або виключення не призведе до зміни проектних рішень, погіршення показників якості робіт та/або зменшення їх об’ємів, визначених Проектною документація «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7». У свою чергу не зазначення у «Відомостях обсягу робіт та підсумкових відомостях ресурсів до них» шифрів ресурсів розширює коло потенційних учасників. Оскільки учасникам надається можливість (право) замінити окремі ресурси та/або виключити їх, якщо така заміна та/або виключення не призведе до зміни проектних рішень, погіршення показників якості робіт та/або зменшення їх об’ємів, визначених Проектною документація «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7».
Дата відповіді: 04.07.2024 14:57
Відповідь надана

Щодо сертифікату акредитації виданого виробником ліфтів

Номер: fa8368e44a2a4c5da8ac6866499697e8
Дата опублікування: 01.07.2024 16:18
Опис: Шановний Замовник в тендерній документації вказано надати "додатково учасники мають підтвердити акредитацію працівників, що будуть здійснювати монтаж ліфтів шляхом надання у складі пропозиції сертифікату акредитації виданого виробником ліфтів" Що це таке? ми такого в житті не бачили і виробник ліфтів з яким ми працюємо також не знає що це таке і чим таке передбачено.
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше запитання можемо повідомити наступне. В загальному під поняттям акредитації в залежності від контексту застосування визначають процедуру визнання чи підтвердження повноважень чи права здійснювати діяльність певного виду діяльності. Формуючи технічне завдання для закупівлі, представниками замовника, з огляду на важливість нормальної та безперебійної роботи ліфтів у приміщеннях лікувального закладу, було проведено дослідження та встановлено, що якість ліфта та його робота залежить як від якості комплектуючих та матеріалів, так і від якісного виконання робіт з встановлення ліфта. За результатом було сформовано вимогу про акредитацію задіяних працівників потенційного учасника виробником ліфтів. Вимогу слід розуміти таким чином що виробник ліфтів, які будуть запропоновані потенційним учасником має підтвердити те, що працівники учасника знайомі з особливостями конструкції його ліфтів та, як наслідок, можуть виконати роботи з монтування ліфта, що вироблений цим виробником на належному рівні та відповідно до технічних регламентів виконання таких робіт, передбаченим виробником. Замовник не знає яким чином виробник може надати підтвердження, та яку форму може мати виданий виробником документ, тому в технічному завданні вжито формулювання «сертифікат акредитації», як найбільш загальне поняття для документу подібного роду. Відповідно форма документу є довільною, визнається виробником ліфтів, основним для цілей закупівлі є підтвердження компетенції працівників, що міститиметься в ньому.
Дата відповіді: 04.07.2024 14:57
Відповідь надана

Щодо вартості ПВР та методу його оцінки Замовником

Номер: e1c068d90fee41ec86b7d31cd4f4cb7a
Дата опублікування: 01.07.2024 16:02
Опис: Шановний Замовник, вартість розроблення ПВР становить понад 20 000,00 грн. Ви не вважаєте що такі витрати для потенційних учасників створені штучно, щоб зменшити коло потенційних учасників? А також яким чином ви будете перевіряти якість та відповідність ПВР???
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учаснику! На аналогічне запитання вже була надана відповідь (див. вище): Позиція щодо платності розроблення ПВР (понад 20 000,00 грн.), створення штучних витрат, зменшення кола потенційних учасників є cуб’єктивною думкою і виключно власним, безпосереднім припущенням (щодо оплати і замовлення розроблення ПВР в сторонніх організацій) учасника. Оскільки законодавством не передбачена обов’язковість розроблення ПВР іншими проектними організаціями на платній основі. Учасник, як будівельна організація, яка приймає участь в тендері, особисто та безоплатно може розробити ПВР згідно вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва». У свою чергу, з метою недопущення перешкод учаснику, забезпечення рівності та дотримання принципу недискримінації, для розроблення ПВР згідно вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» замовником до тендерної документації на закупівлю робіт код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», окремими додатками (завантаженими в ЕСЗ окремими файлами) долучено проектну документацію «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», зокрема Том 5 «Проект організації капітального ремонту». Розгляд тендерної пропозиції (у т.ч. документів у її складі, зокрема ПВР) здійснюватиметься у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471). Водночас відповідно до ч. 12 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» за рішенням замовника може утворюватися робоча група у складі працівників замовника для розгляду тендерних пропозицій/пропозицій. У разі утворення робочої групи уповноважена особа є її головою та організовує її роботу. До складу робочої групи застосовуються вимоги абзацу другого частини сьомої цієї статті. Робоча група бере участь у розгляді тендерних пропозицій/пропозицій, у проведенні переговорів у разі здійснення переговорної процедури, а рішення робочої групи має дорадчий характер.
Дата відповіді: 04.07.2024 14:57
Відповідь надана

Щодо витягу з ліцензією

Номер: 3d62060a28fd4a79b670113c7be41079
Дата опублікування: 01.07.2024 15:55
Опис: В тендерній документації вказано надати Копія ліцензії надається у формі витягу (з інформацією про чинну ліцензію, зареєстровану в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва) роздрукованого з Реєстру будівельної діяльності. На даний час на сайті https://e-construction.gov.ua/ наша ліцензія відобраєжається, але отримати витяг неможливо.. Чи можна в складі пропозиції надати скан оригіналу ліцензії (скан з паперової форми)? або детально розпишіть де і яким чином взяти цей витяг (конкретні посилання та покроковий план дій).
Відповідь: Доброго дня, Учаснику! Відповідно до ст. 22-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Єдина державна електронна система у сфері будівництва (далі - електронна система) – це єдина інформаційно-комунікаційна система у складі містобудівного кадастру, що забезпечує створення, перегляд, відправлення, прийняття, збирання, внесення, накопичення, обробку, використання, розгляд, зберігання, захист, облік та надання інформації у сфері будівництва, а також електронну взаємодію між фізичними та юридичними особами, державними органами, органами місцевого самоврядування, центрами надання адміністративних послуг з метою отримання визначених цим Законом послуг у сфері будівництва. Електронна система складається з: 1) Реєстру будівельної діяльності; 2) електронного кабінету користувача електронної системи; 3) порталу електронної системи. Пунктом 3 ч. 1 ст. 22-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено, що Реєстр будівельної діяльності є компонентом електронної системи, який забезпечує створення, збирання, накопичення, обробку, захист, облік інформації про ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» з використанням Реєстру будівельної діяльності створюється ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, зміни до неї (у тому числі зміни до переліку видів робіт), відмова у її наданні, переоформлення, відмова в переоформленні, анулювання ліцензії. Також ч. 2 ст. 22-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» установлено, що оригіналом документів, визначених цією частиною, є їх примірник в електронній формі, виготовлений за допомогою Реєстру будівельної діяльності. Разом з тим відповідно до п. 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471), договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», та цих особливостей. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Згідно п. 2 ч. 2 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Тендерною документацією замовника на закупівлю робіт Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», (п. 3 розділу VІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю») передбачено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю, у тому числі, повинен надати копію(-ї) ліцензії(-й) на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками (у тому числі ліцензій субпідрядників, яких учасник планує залучати до виконання робіт (така ліцензія має безумовно дозволяти переможцю закупівлі виконувати роботи за видами, визначеними відомостями обсягів робіт та проектною документацією «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7»; Примітка: Копія ліцензії надається у формі витягу (з інформацією про чинну ліцензію, зареєстровану в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва) роздрукованого з Реєстру будівельної діяльності. Зазначену вимогу тендерної документації замовника, щодо надання переможцем процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю копії(-й) ліцензії(-й) на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) або значними (СС3) наслідками (у тому числі ліцензій субпідрядників, яких учасник планує залучати до виконання робіт) у формі витягу (з інформацією про чинну ліцензію, зареєстровану в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва) роздрукованого з Реєстру будівельної діяльності необхідно розуміти так: Переможець торгів переходить на сайт (відвідує сайт) Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва – Реєстр будівельної діяльності (https://e-construction.gov.ua/reestri), розділ – Учасники будівництва, - Ліцензіати; - віднаходить в цьому розділі інформацію (дані) про відповідну чинну ліцензію (з її реєстраційним номером), роздруковує цю інформацію (дані) (наприклад шляхом комбінації клавіш на ПК Ctrl + P) з QR-кодом, завіряє підписом уповноваженої особи (шляхом проставлення відміток: «згідно з оригіналом, посада, ініціали прізвище уповноваженої особи, дата») та печаткою (за наявності), і надає таку копію ліцензії замовнику на виконання вимог тендерної документації.
Дата відповіді: 04.07.2024 14:57
Відповідь надана

Щодо доцільності розробки ПВР учасниками закупівель

Номер: 2b226bb7c83c4491967205fb2ada8e82
Дата опублікування: 28.06.2024 17:24
Опис: Згідно ДБН А.3.1-5:2016 5.3.5 ПВР розробляє будівельна організація на види та етапи робіт, які вона виконує. Для складних видів робіт ПВР може розроблятися із залученням проектних організацій (у тому числі у складі проектної документації) або науково-дослідних організацій відповідного напряму діяльності. ПВР повинен бути узгоджений з ПОБ за основними показниками: межі будівельного майданчика, прийняті методи будівництва, принципові рішення з організації і послідовності робіт, вимоги щодо міцності, стійкості та надійності об'єкта будівництва, вимоги комплексної безпеки будівництва. ТОБТО РОЗРОБЛЯЄ ПІДРЯДНИК НА РОБОТИ ЯКІ ВІН ВИКОНУЄ А НЕ УЧАСНИК ЗАКУПІВЛІ. Хочемо уточнити в Замовника, чим передбачено учасникам процедур закупівель розробляти ПВР??? Розробити ПВР це дороговартісна та тривала в часі послуга і така вимога в тендерній документації створює дуже значні перешкоди учасникам закупівель.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. Абзацом першим ч. 3 ст. статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У свою чергу пунктом 69 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, установлено, що організація виконання робіт повинна відповідати проектно-технологічній документації (проект організації будівництва та проект виконання робіт), склад і зміст якої визначається нормативними документами та договором підряду. Відповідно до пункту 25 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 № 750), орган державного архітектурно-будівельного контролю приймає подані замовником заяву, акт готовності об’єкта до експлуатації та вчиняє дії у межах законодавства щодо з’ясування питання достовірності відомостей у поданих документах, відповідності об’єкта проектній документації, вимогам будівельних норм, стандартів і правил на основі чек-листа за результатами виїзного огляду об’єкта будівництва на місцевості з фотофіксацією об’єкта під час прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, який виготовляється з використанням Реєстру будівельної діяльності. Під час такого огляду посадова особа органу державного архітектурно-будівельного контролю з’ясовує наявність виконавчої документації в обсязі, передбаченому державними будівельними нормами, та матеріалів технічної інвентаризації згідно з чек-листом за результатами виїзного огляду об’єкта будівництва на місцевості з фотофіксацією об’єкта під час прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, а також здійснює фото- та відеофіксацію. Згідно форми чек-листа за результатами виїзного огляду об’єкта будівництва на місцевості з фотофіксацією об’єкта під час прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта (додаток 8 до Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 08.09.2015 № 750) орган державного архітектурно-будівельного контролю, під час виїзного контролю, у тому числі перевіряє фактичну наявність проекту виконання робіт/технологічних карт. Відповідно до ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» проект виконання робіт (ПВР) – вид проектно-технологічної документації, яка розробляється на основі робочої документації та проекту організації будівництва і визначає та деталізує технологію, організацію та умови виконання будівельних робіт. Вимоги до ПВР, порядок його розроблення, оформлення та орієнтовний склад (зміст) визначені в розділі 5.3 «Проект виконання робіт» ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», і в додатку К (довідковий) до вказаних ДБН (Склад і зміст проекту виконання робіт (ПВР). Разом з тим абзацом другим п. 5.3.3 ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» також визначено, що будівельні роботи виконують на підставі ПВР та/або технологічних карт. Згідно вищезазначених нормативних положень вбачається, що ПВР / технологічна (технологічні) карта (карти) є обов’язковою проектно-технологічною документацією для виконання робіт на об’єкті будівництва. Водночас чинним законодавством не передбачено, коли (на якому етапі) має бути розроблений ПВР будівельною організацією (до підписання договору підряду / договору про закупівлю, чи в момент його підписання). Але враховуючи, що на кожному об’єкті будівництва організація будівельних робіт має здійснюватись на підставі розробленої ПТД, а ПВР має містити рішення з технології та організації виконання будівельних робіт на об’єкті будівництва або окремих його черг, пускових комплексів, окремих видах чи етапах робіт, а також перелік необхідної виконавчої документації й інші дані наведені в додатку К (довідковий) ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», - то ПВР має бути розроблений будівельною організацією до початку виконання робіт на об’єкті. В аспект закупівлі робіт ПВР є необхідним документом, на підставі якого замовник, в сукупності з іншими наданими учасником документами, оцінюватиме відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі з метою попередити й недопустити можливих ризиків неякісного та несвоєчасного виконання робіт, виконання робіт з відхиленням (порушенням) від проектних рішень, виконання робіт з порушенням чинних ДБН. Оскільки саме в ПВР учасник зазначатиме рішення з технології та організації виконання будівельних робіт на відповідному об’єкті. Таким чином замовник, встановивши у тендерній документації вимогу щодо надання учасником (як будівельною організацією – потенційно можливим підрядником у разі визнання учасника переможцем) ПВР ніяким чином не обмежує учасника та не створює для нього значних перешкод. Дії замовника повністю кореспондуються з вимогами та положеннями чинного законодавства. Твердження щодо дороговартісності та тривалості в часі послуги щодо розроблення ПВР є суб’єктивним припущенням учасника. Оскільки законодавством не передбачена обов’язковість розроблення ПВР іншими проектними організаціями на платній основі, як і не передбачено строків (термінів) розроблення ПВР. У свою чергу, з метою недопущення перешкод учаснику, забезпечення рівності та дотримання принципу недискримінації, для розроблення ПВР згідно вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» замовником до тендерної документації на закупівлю робіт код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», окремими додатками (завантаженими в ЕСЗ окремими файлами) долучено проектну документацію «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», зокрема Том 5 «Проект організації капітального ремонту».
Дата відповіді: 01.07.2024 15:54
Відповідь надана

Щодо розробки ПВР та обстеження будівельного майданчика

Номер: 8e43b539045245189a4d6a1adddc200a
Дата опублікування: 28.06.2024 17:17
Опис: Доброго дня Згідно тендерної документації вказано надати Розроблений згідно вимог ДБН А.3.1-5:2016 проект виконання робіт (ПВР) «Капітальний ремонт (заміна 2-х ліфтів) в будівлі хірургічно-травматологічного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7» або технологічну (технологічні) карту (карти), якщо проектом організації будівництва (капітального ремонту) передбачається виконання робіт за технологічною (технологічними) картою (картами) Ми правильно розуміємо, учасники "обстежити" обєкт та повинні розробити та надати в складі пропозиції ПВР?????
Відповідь: Доброго дня, Учаснику! Так, у складі тендерної документації учасником має бути наданий ПВР. Відповідно до п. 2 Додаток №4 до тендерної документації на закупівлю робіт код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати, у тому числі, розроблений згідно вимог ДБН А.3.1-5:2016 проект виконання робіт (ПВР) «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», або технологічну (технологічні) карту (карти), якщо проектом організації будівництва (капітального ремонту) передбачається виконання робіт за технологічною (технологічними) картою (картами). З метою підготовки документації тендерної пропозиції, проекту виконання робіт (ПВР) / технологічної (технологічних) карти (карт) та попередження ризиків пов’язаних з можливими неточностями (похибками) в проектній документації «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», учаснику доцільно (але не обов’язково) попередньо обстежити будівельний майданчик (об’єкт будівництва «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7». Таке обстеження можна здійснити в робочі дні та години (з 09:00 год. по 16:00 год.; контактна особа щодо супроводу – Шевчук Богдан Євгенійович, заступник директора з адміністративно-правової роботи, тел. 0688293677). Таким чином, з метою підготовки тендерної пропозиції, проекту виконання робіт (ПВР) / технологічної (технологічних) карти (карт) та попередження ризиків пов’язаних з можливими неточностями (похибками) в проектній документації на об’єкт будівництва, учаснику доцільно (але не обов’язково) попередньо обстежити будівельний майданчик (об’єкт будівництва «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7». Тобто зазначена вимога має рекомендаційний, не обов’язковий, характер. Разом з тим згідно абз. другого п. 5.3.1 розділу 5.3 ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» ПВР розробляється на підставі робочої документації та ПОБ. У свою чергу замовником до тендерної документації на закупівлю робіт код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», окремими додатками (завантаженими в ЕСЗ окремими файлами) долучено проектну документацію «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», у тому числі Том 5 «Проект організації капітального ремонту». Отже, якщо учаснику достатньо зазначених документів проектної документації для розроблення ПВР… згідно вимог ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», то такий учасник може не обстежувати будівельний майданчик (об’єкт будівництва «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7»), а послуговуватися наявною проектною документацією.
Дата відповіді: 01.07.2024 15:53