-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7»)
Завершена
1 564 854.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 824.27 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 824.27 UAH
Номер:
189ea55f56eb4d84a1b61f7f3e1c976b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-09-24-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.09.2024 00:00
Період моніторингу:
24.09.2024 11:20 - 16.10.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.09.2024 № 46-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віталій БОНДАР
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 23.09.2024 № 46-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-06-28-005893-a від 28.06.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, розміщення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.06.2024 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Спеціалізоване ремонтно-будівельне управління «Волиньліфт»» та Приватного підприємства «Смарт Ліфт»; протоколи уповноваженої особи Замовника від 18.07.2024, від 25.07.2024 та від 23.08.2024; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08.08.2024 №13485-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 23.08.2024; договір про закупівлю (договір підряду) від 03.09.2024 №293-Р/2024 на суму 1 499 000,00 гривень; відповідь Замовника від 27.09.2024 на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
15.10.2024 15:56 - 19.10.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.10.2024 15:56
Запити/Пояснення
Номер:
808a62dae756425d85154ab40ef84eec
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.09.2024 12:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.09.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-06-28-005893-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b625f7a35b4446438e14f6a79c5c8a2f
Назва:
Пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі UA-2024-06-28-005893-a на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.09.2024р.
Дата опублікування:
27.09.2024 10:26
Опис:
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, керуючись ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», в рамках моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», номер закупівлі в ЕСЗ UA-2024-06-28-005893-a, Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня» (замовник) надає запитувані пояснення (інформацію та документи):
1. Комунальним некомерційним підприємством «Нововолинська центральна міська лікарня», відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471), проведено відкриті торги (з особливостями) (UA-2024-06-28-005893-a) на закупівлю робіт «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7» (ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи).
Будівельні роботи на об’єкті «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7» здійснюються замовником відповідно до вимог чинного містобудівного законодавства, у зв’язку з обгрунтованою потребою провести заміну старого, аварійного ліфта (зав. № 6981щлз) в будівлі терапевтичного корпусу закладу. Оскільки такий (старий) ліфт механічно та корозійно зношений, подекуди деформований, з тріщинами й пошкодженими складовими частинами, деталями та їх елементами, через що неможливо продовжувати його безпечну експлуатацію.
Згідно висновку експертизи ТОВ «ДІЕКС-ВЕСТ» №41154536-09-0087-23 Н від 05.06.2023 за результатами експертного обстеження ліфта пасажирського, для будівель лікувально-профілактичних установ, підписаного експертом технічним з промислової безпеки Романом ГРИЦІВИМ, ліфт пасажирський, для будівель лікувально-профілактичних установ зав. № 6981щлз, з 2023 року (з періоду обстеження) знаходиться в несправному стані і потребує ремонту (модернізації).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (робіт з капітального ремонту (заміни ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7) визначені відповідно до проектної документації «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7» (далі – проектна документація), розробленої генеральним проектувальником – фізичною особою-підприємцем Полюховичем Ігорем Васильовичем згідно законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23.03.2012 № 122), чинних державних будівельних норм, правил і стандартів.
Відповідність проектної документації установленим нормативам, у т.ч. обгрунтованість визначення кошторисної вартості будівництва, підтверджується позитивним експертним звітом ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» № 02684-24 від 27.05.2024, виданим за результатами проведення експертизи проекту будівництва згідно ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560.
Очікувана вартість предмета закупівлі, як робіт з капітального ремонту, визначена замовником з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (згідно п. 4 розділу III «Методи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275).
2. Відповідно до п. 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» визначено головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Проте Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня» не є розпорядником бюджетних коштів, не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
Єдиним джерелом фінансування робіт «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7» є власні кошти замовника – кошти підприємства, отримані від провадження господарської діяльності.
Відповідно до п. 18 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України головні розпорядники бюджетних коштів – бюджетні установи в особі їх керівників, які відповідно до статті 22 цього Кодексу отримують повноваження шляхом встановлення бюджетних призначень. Пунктом 47 ч. 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України визначено, що розпорядник бюджетних коштів – бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я та здійснення витрат бюджету. За правилами ч. 2 ст. 22 Бюджетного кодексу України Головними розпорядниками бюджетних коштів можуть бути виключно:
1) за бюджетними призначеннями, визначеними законом про Державний бюджет України, - установи, уповноважені забезпечувати діяльність Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України в особі їх керівників; міністерства, Національне антикорупційне бюро України, Служба безпеки України, Конституційний Суд України, Верховний Суд, вищі спеціалізовані суди, Вища рада правосуддя та інші органи, безпосередньо визначені Конституцією України, в особі їх керівників, а також Державна судова адміністрація України, Національна академія наук України, Національна академія аграрних наук України, Національна академія медичних наук України, Національна академія педагогічних наук України, Національна академія правових наук України, Національна академія мистецтв України, інші установи, уповноважені законом або Кабінетом Міністрів України на реалізацію державної політики у відповідній сфері, в особі їх керівників;
2) за бюджетними призначеннями, визначеними рішенням про бюджет Автономної Республіки Крим, - уповноважені юридичні особи (бюджетні установи), що забезпечують діяльність Верховної Ради Автономної Республіки Крим та Ради міністрів Автономної Республіки Крим, а також міністерства та інші органи влади Автономної Республіки Крим в особі їх керівників;
3) за бюджетними призначеннями, визначеними іншими рішеннями про місцеві бюджети, - місцеві державні адміністрації, виконавчі органи та апарати місцевих рад (секретаріат Київської міської ради), структурні підрозділи місцевих державних адміністрацій, виконавчих органів місцевих рад в особі їх керівників.
Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня» не є бюджетною установою, і в рамках закупівлі робіт «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7» не отримує бюджетних асигнувань, не бере бюджетних зобов’язань, довгострокових зобов’язань за енергосервісом, не бере довгострокових зобов’язань у рамках державно-приватного партнерства, середньострокових зобов’язань у сфері охорони здоров’я, не здійснює витрат бюджету.
Згідно ч. 2 ст. 22 Господарського кодексу України суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п’ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів.
Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки; не включене до Реєстру (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків), оприлюдненого на офіційному веб-сайті Фонду державного майна України за посиланням https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html.
Комунальне некомерційне підприємство «Нововолинська центральна міська лікарня» є комунальним підприємством, діє на основі комунальної власності Нововолинської міської територіальної громади.
Як вбачається з вищевикладеного замовник не підпадає під дію норм права, передбачених п. 4¹ постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Додатки (у формі сканованих копій з оригіналів документів та/або електронних документів):
1. Висновок експертизи ТОВ «ДІЕКС-ВЕСТ» №41154536-09-0087-23 Н від 05.06.2023 за результатами експертного обстеження ліфта пасажирського, для будівель лікувально-профілактичних установ, на 18 арк.
2. Позитивний експертний звіт ТОВ «Українська міжрегіональна будівельна експертиза» № 02684-24 від 27.05.2024, виданий за результатами проведення експертизи проектної документації «Капітальний ремонт (заміна ліфта) в будівлі терапевтичного корпусу Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» за адресою: Волинська обл., м. Нововолинськ, пр. Перемоги, 7», на 10 арк.