-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
С_24П-225_50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки Hyundai)
Призупинено
1 191 831.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 17 877.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 17 877.00 UAH
Період уточнення:
27.06.2024 18:29 - 02.07.2024 00:00
Відповідь надана
Вимога щодо усунення дискримінації
Номер:
cd42a6d920ac4a4485e94cca04cecd74
Дата опублікування:
28.06.2024 15:19
Опис:
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з Тендерною документацією за предметом закупівлі 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки Hyundai), № закупівлі С_24П-225 нами було знайдемо вимоги що містять ознаки дискримінації щодо потенційних учасників, а саме:
В додатку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» в абзаці 2 п.1.3. зазначено, що на підтвердження виконання вимоги «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ «Hyundai» та їх складових частин (систем)» надається лист від виробника КТЗ «Hyundai», за підписом посадової особи уповноваженої виробником, щодо підтвердження надання такого інформаційного забезпечення та відповідної документації Учаснику.
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки такий лист від виробника КТЗ Hyundai за підписом посадової особи уповноваженої виробником, можуть отримати тільки учасники, які пов’язані з виробником автомобілів «Hyundai», а у інших учасників (зокрема і нашої компанії з багаторічним досвідом з надання послуг з ремонту та ТО КТЗ у тому числі марки Hyundai) такої можливості нема, а отже це чітко обмежує конкуренцію.
У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) передбачається, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Окрім того просимо звернути увагу на те, що зазначена інформація від виробника не дає жодних переваг учаснику який має можливость отримати її від виробника над тими хто не має, оскільки жодним чином це не впливає на якість надання послуг і не є обовʼязковим для проведення ремонту та ТО КТЗ Hyundai.
Також звертаємо увагу, що компанія ТОВ "Хюндай Мотор Україна" є лише офіційним дистриб'ютором Hyundai Motor Company на території України про що чітко вказано на їх офіційному веб-сайті. Компанія створена з метою реалізації і надання якісного сервісу автомобілям всесвітньо відомої корейської марки Hyundai в Україні. Виходячи з зазначеного, учасникам необхідно під час повномасштабної війни отримати документ від корейської компанії Hyundai Motor Company, що не є можливим за відпущений час на підготовку документів для подання тендерних пропозицій.
В разі залишення звернення без відповіді або ж у разі її відхилення ми залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до АМКУ щодо усунення дискримінаційних вимог
Відповідь:
Шановний Учаснику! У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 2 розділу ІХ «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених діючим наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615, виконавець робіт з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів повинен мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем). Наявність такої документації зменшує ризик виходу з ладу транспортних засобів під час виконання технологічних завдань, та як наслідок виникнення непродуктивного часу у роботі та надає змогу отримати кваліфіковані послуги з ремонту та технічного обслуговування.
Надання листа від виробника КТЗ «Hyundai», за підписом посадової особи уповноваженої виробником, щодо підтвердження надання інформаційного забезпечення та відповідної документації Учаснику що вимагається Замовником на підтвердження виконання вимоги «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ «Hyundai» та їх складових частин (систем)» не є дискримінаційною вимогою, оскільки не існує ніяких заборон та обмежень в отриманні вищезазначеного листа.
Ваше звернення щодо неможливості отримання листа від виробника КТЗ «Hyundai» під час повномасштабної війни непідтверджене документально, що можна трактувати лише як вашу суб’єктивну думку з даного питання.
Дата відповіді:
01.07.2024 12:02
Відповідь надана
Кваліфікаціні вимоги
Номер:
465d7c1c15584f2ea804441b0bbdfc6a
Дата опублікування:
28.06.2024 13:19
Опис:
Шановний Замовник. Ознайомившись з Тендерною документацією по предмету закупівлі 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки Hyundai), Номер процедури закупівлі: С_24П-225.
В додатоку №1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» в абзаці 2 п.1.3. зазначено, що на підтвердження виконання вимоги «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ «Hyundai» та їх складових частин (систем)» надається лист від виробника КТЗ «Hyundai», за підписом посадової особи уповноваженої виробником, щодо підтвердження надання такого інформаційного забезпечення та відповідної документації Учаснику.
Вважаємо, шо дана вимога є дискримінаційною, оскільки лист від виробника «Hyundai» за підписом посадової особи уповноваженої виробником, можуть отримати тільки особи, які пов’язані з виробником автомобілів «Hyundai», в не пов’язаних осіб таких можливостей нема, що обмежує конкуренцію.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) передбачається, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Просимо дану кваліфікаційну вимогу прибрати з тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику! У відповідь на ваше звернення повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 2 розділу ІХ «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів», затверджених діючим наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615, виконавець робіт з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів повинен мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем). Наявність такої документації зменшує ризик виходу з ладу транспортних засобів під час виконання технологічних завдань, та як наслідок виникнення непродуктивного часу у роботі та надає змогу отримати кваліфіковані послуги з ремонту та технічного обслуговування.
Надання листа від виробника КТЗ «Hyundai», за підписом посадової особи уповноваженої виробником, щодо підтвердження надання інформаційного забезпечення та відповідної документації Учаснику що вимагається Замовником на підтвердження виконання вимоги «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ «Hyundai» та їх складових частин (систем)» не є дискримінаційною вимогою, оскільки не існує ніяких заборон та обмежень в отриманні вищезазначеного листа.
Дата відповіді:
01.07.2024 09:13