-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
С_24П-225_50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів марки Hyundai)
Призупинено
1 191 831.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 17 877.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 17 877.00 UAH
Період оскарження:
27.06.2024 18:29 - 02.07.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
82d09160579e4dcf80b333ee108cb72b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-27-010441-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на умови Hyundai.pdf 01.07.2024 17:23
- Лист № 1.pdf 01.07.2024 17:23
- Скріншот.pdf 01.07.2024 17:23
- Скріншот 2.pdf 01.07.2024 17:23
- лист № 2.pdf 01.07.2024 17:24
- АД.pdf 01.07.2024 17:24
- Накладні.pdf 01.07.2024 17:24
- Договір.pdf 01.07.2024 17:24
- sign.p7s 01.07.2024 17:26
- Додаткові.pdf 08.07.2024 21:42
- Рішення від 03.07.2024 №11513.pdf 03.07.2024 17:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.07.2024 №12009.pdf 12.07.2024 18:49
- Рішення від 11.07.2024 №12009.pdf 16.07.2024 14:50
- Пояснення по суті Скарги UA-2024-06-27-010441-a.c1.pdf 05.07.2024 16:09
- Пояснення по суті Скарги UA-2024-06-27-010441-a.c1.docx 05.07.2024 16:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.07.2024 17:41
Дата розгляду скарги:
11.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.07.2024 17:01
Дата прийняття рішення по скарзі:
16.07.2024 14:50
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b044fde59f3b4a7795a4336b65707b63
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога щодо надання певного документу на підтвердження кваліфікаційних критеріїв яку може виконати тільки офіційний представник виробника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. У підпункті 1 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» встановлене наступне обмеження до учасників:
« - на підтвердження виконання вимоги «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ «Hyundai» та їх складових частин (систем)» надається лист від виробника КТЗ «Hyundai», за підписом посадової особи уповноваженої виробником, щодо підтвердження надання такого інформаційного забезпечення та відповідної документації Учаснику.»
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки зазначені вимоги може виконати лише офіційний представник виробника на території України який заздалегідь має можливість отримати такого листа від виробника у встановлений термін, або вже має його. Нами зроблено дві спроби отримання такого документу ще 28 червня та 01 липня, і не отримали будь-якої відповіді станом на дату подання скарги, що підтверджується наданими документами.
Також просимо звернути увагу що у перелік транспорту у технічному завданні наявні лише автомобілі 2018 року випуску, і вони не перебувають на гарантійному обслуговуванні, а отже під час проведення ремонту та ТО негарантійних машин, жодних технічних переваг не буде мати учасник який буде мати таку документацію, оскільки вона жодним чином не впливає на якість надання послуг, а сама вимога встановленя для обмеження кола потенційних учасників як Скаржник. Ми є учасником з багаторічним досвідом з ремонту автомобільного транспорту у тому числі марки Hyundai і ми маємо все необхідне обладнання та документації для проведення такого ремонту, а отримати під час війни за тиждень листа від корейського виробника на практиці неможливо, а отже ця вимога прописана під конкретного учасника який вже має такий документ.
У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) передбачається, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окрім того просимо звернути увагу на те, що зазначена інформація від виробника не дає жодних переваг учаснику який має можливость отримати її від виробника над тими хто не має, оскільки жодним чином це не впливає на якість надання послуг і не є обовʼязковим для проведення ремонту та ТО КТЗ Hyundai.
Окремо просимо звернути увагу що отримати такого листа можливо ТІЛЬКИ від виробника Hyundai Motor Company, оскільки компанія ТОВ "Хюндай Мотор Україна" є лише офіційним дистриб'ютором Hyundai Motor Company на території України про що чітко вказано на їх офіційному веб-сайті за посиланням https://hyundai.com.ua/hyundai-in-ukraine. Компанія створена з метою реалізації і надання якісного сервісу автомобілям всесвітньо відомої корейської марки Hyundai в Україні. Виходячи з зазначеного, учасникам необхідно під час повномасштабної війни отримати документ від корейської компанії Hyundai Motor Company, що не є можливим за відпущений час на підготовку документів для подання тендерних пропозицій.
Також звертаємо увагу на формулювання вимоги замовника щодо посадової особи уповноваженої виробником:
За таким формулюванням неможливо встановити механізм яким замовник буде взмозі встановити хто саме є уповноваженою особою на такі дії.
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки замовник вимагає наявність листа від виробника а не самої документації яка необхідна для надання послуг. Також зазначене Замовником обладнання не має ніяких переваг над зазначеними нами аналогами, а отже встановлення цієї вимоги зроблено замовником суто раді обмеження кола потенційних учасників.
« - на підтвердження виконання вимоги «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ «Hyundai» та їх складових частин (систем)» надається лист від виробника КТЗ «Hyundai», за підписом посадової особи уповноваженої виробником, щодо підтвердження надання такого інформаційного забезпечення та відповідної документації Учаснику.»
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки зазначені вимоги може виконати лише офіційний представник виробника на території України який заздалегідь має можливість отримати такого листа від виробника у встановлений термін, або вже має його. Нами зроблено дві спроби отримання такого документу ще 28 червня та 01 липня, і не отримали будь-якої відповіді станом на дату подання скарги, що підтверджується наданими документами.
Також просимо звернути увагу що у перелік транспорту у технічному завданні наявні лише автомобілі 2018 року випуску, і вони не перебувають на гарантійному обслуговуванні, а отже під час проведення ремонту та ТО негарантійних машин, жодних технічних переваг не буде мати учасник який буде мати таку документацію, оскільки вона жодним чином не впливає на якість надання послуг, а сама вимога встановленя для обмеження кола потенційних учасників як Скаржник. Ми є учасником з багаторічним досвідом з ремонту автомобільного транспорту у тому числі марки Hyundai і ми маємо все необхідне обладнання та документації для проведення такого ремонту, а отримати під час війни за тиждень листа від корейського виробника на практиці неможливо, а отже ця вимога прописана під конкретного учасника який вже має такий документ.
У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) передбачається, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окрім того просимо звернути увагу на те, що зазначена інформація від виробника не дає жодних переваг учаснику який має можливость отримати її від виробника над тими хто не має, оскільки жодним чином це не впливає на якість надання послуг і не є обовʼязковим для проведення ремонту та ТО КТЗ Hyundai.
Окремо просимо звернути увагу що отримати такого листа можливо ТІЛЬКИ від виробника Hyundai Motor Company, оскільки компанія ТОВ "Хюндай Мотор Україна" є лише офіційним дистриб'ютором Hyundai Motor Company на території України про що чітко вказано на їх офіційному веб-сайті за посиланням https://hyundai.com.ua/hyundai-in-ukraine. Компанія створена з метою реалізації і надання якісного сервісу автомобілям всесвітньо відомої корейської марки Hyundai в Україні. Виходячи з зазначеного, учасникам необхідно під час повномасштабної війни отримати документ від корейської компанії Hyundai Motor Company, що не є можливим за відпущений час на підготовку документів для подання тендерних пропозицій.
Також звертаємо увагу на формулювання вимоги замовника щодо посадової особи уповноваженої виробником:
За таким формулюванням неможливо встановити механізм яким замовник буде взмозі встановити хто саме є уповноваженою особою на такі дії.
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки замовник вимагає наявність листа від виробника а не самої документації яка необхідна для надання послуг. Також зазначене Замовником обладнання не має ніяких переваг над зазначеними нами аналогами, а отже встановлення цієї вимоги зроблено замовником суто раді обмеження кола потенційних учасників.
×
-
Назва доказу:
Скарга у пдф
-
Повʼязаний документ:
Скарга на умови Hyundai.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
АД.pdf
-
-
Назва доказу:
Накладні
-
Повʼязаний документ:
Накладні.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
Договір.pdf
-
-
Назва доказу:
Скріншот № 2
-
Повʼязаний документ:
Скріншот 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Скріншот № 1
-
Повʼязаний документ:
Скріншот.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист № 2
-
Повʼязаний документ:
лист № 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист № 1
-
Повʼязаний документ:
Лист № 1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені у скарзі та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства