• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Ноутбуки (код ДК 021:2015 «Єдиного закупівельного словника», що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - 30213100-6 Портативні комп’ютери)

Торги не відбулися

538 905.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 694.53 UAH
Період уточнення: 26.06.2024 14:39 - 21.07.2024 00:00
Відповідь надана

на внесені зміни буде повторна скара в АМКУ

Номер: 53548bdfb0fd49c3832d339cf0158510
Дата опублікування: 17.07.2024 11:36
Опис: Доброго дня! Митну декларацію надає виробник, просимо скасувати залежність від виробника або представника Схеми зі змінами нам зрозумілі, очікуйте повторний розгляд, або приберіть поки є час. Вивчайте практику ваших колег, які отримали третє оскарження: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-30-007422-a
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовником було виконане рішення Антимонопольного комітету України та внесено зміни, які дозволяють Учаснику бути незалежним від виробника. Тобто, якщо Ви перепродаєте товар, немає труднощів в тому, щоб взяти митну декларацію на закуплений Вами товар у Вашого постачальника, або у посередника, або у офіційного представника. Головна мета Замовника – придбати якісний товар та, головне, щоб товар був ввезений на митну територію України на законних підставах. Нелегально ввезений товар не обслуговується у авторизованих виробником сервісних центрах на безоплатній основі. Отже в разі закупівлі нелегально ввезеного товару, Замовник залишиться без гарантійної підтримки на таку техніку. Також, вивчивши загальну практику та вказані Вами приклади, слід попередити недобросовісних учасників: у разі поставки Замовнику товару, що був ввезений на митну територію України незаконно (встановлення шляхом надання запиту до Державної Митної Служби України), Замовником буде ініційовано звернення до правоохоронних органів та Служби безпеки України, товар вилучено та передано до компетентних органів.
Дата відповіді: 19.07.2024 23:18
Відповідь надана

так звані листи, у разі ігнорування буде оскаржені умови в АМКУ, буде черговий приклад для інших Замовників

Номер: d0896fb964504d2387dc86be290eeab4
Дата опублікування: 27.06.2024 19:12
Опис: Доброго дня! В АМКУ - безліч практик та доведено, що так звані листи – це про змову, дискримінацію та «схеми», як би замовники не розповідали та не допомагали їм вже обрані переможці писати відповіді про надійного постачальника АМКУ ламає їх задуми провести тендер з одним учасником! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a UA-2024-04-03-008467-a UA-2024-04-11-012180-a UA-2024-04-11-012448-a UA-2024-04-29-006618-a UA-2024-05-06-004366-a UA-2024-05-16-011391-a UA-2024-05-31-006415-a UA-2024-05-30-004179-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника в Україні надається Учасником з метою підтвердження оригінальності товару, відповідності вимогам безпеки, з метою забезпечення своєчасної поставки, мінімізації ризиків придбання імітації, бракованої продукції, продукції, що була у використанні, пошкодженої продукції або такої, що була везенна в Україну як гуманітарна допомога. Нелегально ввезений товар не обслуговується у авторизованих виробником сервісних центрах на безоплатній основі. Таку техніку сервісні центри приймають лише на платний ремонт. Отже в разі закупівлі нелегально ввезеного товару, Замовник залишиться без гарантійної підтримки на таку техніку. На жаль, дуже багато недобросовісних Учасників, свідомо виконують закупівлю техніки, використовуючи нелегальні джерела, тобто закуповують нелегально ввезену техніку на територію України з метою продажу у тендерних закупівлях, відповідно ввезення такої техніки виконується «контрабандними схемами» та без сплати усіх митних платежів. Для Замовника просто не існує інших законних механізмів пересвідчитись у офіційності товару та реальної можливості учасника вчасно поставити товар. Відсутність вимоги до листа авторизації призведе до можливості продажу недобросовісним Учасником нелегального товару. Слід зазначити, що Документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання гарантійного/авторизаційного листа саме від виробника. Звертаємо увагу Учасника! Що у разі якщо Замовник надає альтернативний варіант для отримання листа авторизації, тобто у учасника є різні варіанти для його отримання: "АБО від виробника АБО ж офіційного представника виробника АБО ж офіційного дистриб'ютора", то така вимога не є дискримінаційною. Тобто, якщо учасник не має договірних відносин з виробником товару, то він має можливість, як альтернативу, надати Лист-авторизацію від офіційного дистриб’ютора запропонованого товару, що підтверджує легальне (офіційне) походження запропонованого товару торговельної марки що пропонується у торгах.
Дата відповіді: 01.07.2024 14:22