• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Розроблення документації із землеустрою (проєкту землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду) із встановлення меж в натуру (на місцевості) ландшафтного заказника місцевого значення «Староушицький»

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період уточнення: 26.06.2024 13:23 - 22.07.2024 00:00
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені п. 47 Особливостей

Номер: c7fdc70853294b86941271201b5385cd
Дата опублікування: 28.06.2024 15:40
Опис: Шановний Замовнику, ознайомившись з Тендерною документацію процедури закупівлі за предметом закупівлі: «код ДК 021:2015 - 71250000-5 «Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» (Розроблення документації із землеустрою (проєкту землеустрою з організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду) із встановлення меж в натуру (на місцевості) ландшафтного заказника місцевого значення «Староушицький»)», виявили невідповідності вимог, заявлених Вами у документації, нормам чинного законодавства України. Розроблення документації із землеустрою регулюється Законом України «Про землеустрій». Статтею 25 даного Закону чітко визначені види документації із землеустрою, а саме, пунктом в): «проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів...». Відповідно Статті 26, розробниками документації із землеустрою є: «юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою; фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою». Тому, незрозуміла Ваша вимога щодо наявності «не менше двох спеціалістів, які пройшли курси або тренінги з підвищення кваліфікації у сфері: післяпроектного моніторингу, екологічного права». Ніяким чином вищезазначені спеціалісти не впливають на розроблення документації із землеустрою. Спеціалісти цього напрямку потрібні вже для реалізації розробленого проєкту, тобто доцільна їх наявність у Замовника. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною і надуманою та не відповідає жодному нормативному документу, яким регулюється виконання робіт із землеустрою. Складається враження, що вона викладена з метою обмеження потенційного кола учасників або під конкретну особу. З метою реалізації права вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, щодо участі у процедурі закупівлі на рівних умовах, недискримінації учасників, просимо видалити дану вимогу. В противному випадку, будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Відповідь: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо, що вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи із предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг), а також Замовник встановлює вимоги та кваліфікаційні критерії для забезпечення належного виконання робіт чи надання необхідних послуг, що у даному випадку стосується надання послуг у сфері землеустрою з організації та встановлення меж в натуру (на місцевості) території природно-заповідного фонду. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Щодо вимоги тендерної документації, а саме: «Серед кваліфікованих працівників за основним місцем роботи повинні бути: - сертифікований інженер-геодезист із чинним сертифікатом; - сертифікований інженер-землевпорядник із чинним сертифікатом; - не менше двох спеціалістів, які пройшли курси або тренінги з підвищення кваліфікації у сфері: післяпроектного моніторингу, екологічного права. На підтвердження кваліфікації і досвіду працівників, зазначених в довідці, учасником надаються наступні документи: - щодо кожного спеціаліста, який пройшов курси або тренінги з підвищення кваліфікації у сфері: післяпроектного моніторингу, екологічного права Учасник повинен надати копії, завірені належним чином, відповідних сертифікатів, свідоцтв або інших документів про підвищення кваліфікації, виданих установами освіти, що надають послуги з підвищення кваліфікації.», повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимога щодо кількості відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасника процедури закупівлі, а саме щодо не менше двох спеціалістів, які пройшли курси або тренінги з підвищення кваліфікації у сфері: післяпроектного моніторингу, екологічного права, сформовано з урахуванням значного обсягу послуги, а також специфіки, що стосується територій природно-заповідного фонду, що складають предмет закупівлі. Вказана умова встановлена з урахуванням того, що заповідні об’єкти входять до складу природно-заповідного фонду України, який охороняється як національне надбання і є складовою частиною світової системи природних територій та об’єктів, що перебувають під особливою охороною. Відповідно до ст. 7 Закону України «Про природно-заповідний фонд України» землі природно-заповідного фонду - це ділянки суші і водного простору з природними комплексами та об’єктами, що мають особливу природоохоронну, екологічну, наукову, естетичну, рекреаційну та іншу цінність, яким відповідно до закону надано статус територій та об’єктів природно-заповідного фонду. Статтею 47 Закону України «Про землеустрій» передбачено, що з метою збереження природного різноманіття ландшафтів, охорони довкілля, підтримання екологічного балансу; проведення науково-дослідних робіт; визначення в натурі (на місцевості) меж охоронних зон та інших обмежень у використанні земель, встановлених законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, а також інформування про такі обмеження землевласників, землекористувачів, інших фізичних та юридичних осіб розробляються проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду. Проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду визначають місце розташування і розміри земельних ділянок, власників земельних ділянок, землекористувачів, у тому числі орендарів, межі територій природно-заповідного фонду, а також встановлюють режим використання та охорони їх територій. Статтею 47 Закону України «Про землеустрій» затверджено перелік документів, який повинні містити проекти землеустрою щодо організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду. Проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду погоджуються відповідно до статті 186 Земельного кодексу України. В свою чергу, обов’язок щодо забезпечення погодження проекту землеустрою щодо організації та встановлення меж територій природно-заповідного фонду ландшафтного заказника місцевого значення «Староушицький» відповідно до пункту 3 частини третьої статті 186 Земельного кодексу України покладається саме на Виконавця згідно з умовами Додатку 3 до тендерної документації, у якому наведено проект договору про закупівлю послуг, в тому числі згідно з пунктом 6.4.2 вищезгаданого Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до статті 28 Закону України «Про Державний земельний кадастр» на підставі проектів землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду до Державного земельного кадастру вносяться відомості про обмеження у використанні земель, безпосередньо встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами. Також Законом України «Про природно-заповідний фонд України» передбачено, що для забезпечення необхідного режиму охорони природних комплексів та об'єктів заповідних об’єктів, запобігання негативному впливу господарської діяльності на прилеглих до них територіях установлюються охоронні зони. Режим охоронних зон територій та об'єктів природно-заповідного фонду визначається з урахуванням характеру господарської діяльності на прилеглих територіях, на основі оцінки її впливу на довкілля. В охоронних зонах не допускається будівництво промислових та інших об'єктів, мисливство, розвиток господарської діяльності, яка може призвести до негативного впливу на території та об'єкти природно-заповідного фонду. Оцінка такого впливу здійснюється в порядку, встановленому законодавством України. Охоронні зони територій та об'єктів природно-заповідного фонду враховуються під час розробки проектно-планувальної та проектної документації. Зважаючи на зазначене, Департамент як замовник має ціль отримати якісні послуги щодо розроблення проєкту землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду ландшафтного заказника місцевого значення «Староушицький», який буде повністю відповідати вимогам чинного законодавства. Критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлюється з метою пересвідчитись, що послуги будуть виконуватись суб’єктом, який має достатньо висококваліфікованого персоналу, і забезпечить погодження землевпорядної документації належним чином. Відповідно до вимог Технічного завдання, що є Додатком 2 до тендерної документації, передбачені основні технічні вимоги до надання послуг: у результаті реалізації проєкту мають бути забезпечені такі показники: формування планово-картографічних матеріалів та іншої документації, необхідної для розроблення проєкту землеустрою з організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду; збереження природного різноманіття ландшафтів, охорони довкілля, підтримання екологічного балансу; визначення в натурі (на місцевості) меж обмежень у використанні земель; внесення відомостей про обмеження у використанні земель до Державного земельного кадастру, в установленому земельним законодавством порядку. Таким чином, необхідність наявності у потенційного Виконавця робіт таких спеціалістів, які пройшли курси або тренінги з підвищення кваліфікації у сфері: післяпроектного моніторингу, екологічного права, прямо обумовлена Технічним завданням. Потенційний Виконавець буде зобов’язаний здійснити великий об’єм робіт із розроблення землевпорядної документації з обов’язковим застосуванням вимог екологічного права з метою забезпечення досягнення поставлених вимог, в тому числі збереження природного різноманіття ландшафтів, охорони довкілля, підтримання екологічного балансу; визначення в натурі (на місцевості) меж обмежень у використанні земель, і вказане неможливо здійснити без наявності в штаті відповідних спеціалістів, які пройшли курси або тренінги з підвищення кваліфікації у сфері: післяпроектного моніторингу, екологічного права. Крім того, всі особи, які бажають прийняти участь в закупівлі, мають змогу прийняти за основним місцем роботи достатню кількість спеціалістів, які пройшли курси або тренінги з підвищення кваліфікації у сфері: післяпроектного моніторингу, екологічного права з метою забезпечення надання послуг в повному обсязі та належної якості у відповідності до Технічного завдання з урахуванням вимог чинного законодавства виходячи із специфіки Послуг. 3 огляду на зазначене, виходячи зі змісту Технічного завдання та специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому, замовник не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель при встановленні кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» щодо наявності у складі виконавців вищевказаних спеціалістів. Окрім цього, Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє учасникам процедури закупівлі для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучати спроможності інших субʼєктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді: 01.07.2024 16:46
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: f6436beafec04c72837e3bf0c7d8562c
Дата опублікування: 28.06.2024 15:37
Опис: Шановний Замовнику, у пункті 7. "Порядок приймання послуг" Додатку 2 до Технічної документації "Технічне завдання" зазначено, що: "Виконавець послуг у терміни визначені календарним графіком подає Замовнику звіт про виконання послуг...". Який це має бути звіт, в якій формі і на якій стадії, якщо результатом робіт за договором є погоджений проєкт землеустрою.
Відповідь: За результатами розгляду питання щодо звіту про виконання послуг повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 6.1 Додатку 3 до тендерної документації, у якій наведено проект договору про закупівлю послуг Замовник під час виконання цього Договору має право, серед іншого, контролювати надання Послуг у будь-який час та строки, встановлені цим Договором; вимагати від Виконавця письмово інформувати Замовника про стан надання Послуг; вимагати від Виконавця повного звіту про надані Послуги, які стосуються цього Договору. Відтак, згаданий у пункті 7 Додатку 2 звіт про виконання послуг є підтвердженням того, що Виконавець надав Послуги в повному обсязі та належної якості у відповідності до Технічного завдання та Кошторису з урахуванням вимог чинного законодавства виходячи із специфіки Послуг. Загалом згаданий у пункті 7 Додатку 2 звіт надається виконавцем у письмовому вигляді у довільній формі з описом наданих послуг з врахуванням положень пункту 6.1 Додатку 3 до тендерної документації, відповідно до якого, як вже зазначалось вище, Замовник має право контролювати надання Послуг у будь-який час та строки, встановлені цим Договором; вимагати від Виконавця повного звіту про надані Послуги, які стосуються цього Договору.
Дата відповіді: 01.07.2024 13:43