-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт системи внутрішнього опалення Радивилівського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 1 «Сонечко» комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області в м. Радивилів на вул. Кременецька,66» - коригування
Торги не відбулися
6 214 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 140.00 UAH
мін. крок: 1% або 62 140.00 UAH
Період уточнення:
25.06.2024 15:25 - 07.07.2024 00:00
Відповідь надана
Декларація
Номер:
d02d8170917348aa98d9a1a8349419a1
Дата опублікування:
27.06.2024 08:06
Опис:
Вимагаємо негайно забрати вимогу про надання у складі пропозиції декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану у відповідному територіальному органі ДСНС України, оскільки в технічному завданні наданому Замовником не міститься робіт по встановленню , монтажу пожежної сигналізації та мовному оповіщенню. Якщо вами не будуть внесені зміни, ми подаємо 01.07. 24 р скаргу до АМКУ.
Відповідь:
Повідомляє, що відповідно до статті 57 Кодексу цивільного захисту України та Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 червня 2013 року № 440, початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Згідно з ст. 175-2 здійснення господарської діяльності без поданої декларації тягне за собою накладення штрафу – від 150 до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (2550 грн – 3400,00 грн). Зважаючи на наведене, реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки це документ який повинен бути у кожного субєкта господарювання.
Дана вимога встановлена з метою вибору потенційного надавача послуг/виконання робі, підприємство якого спроможне виконати та дотримуватись усіх законодавчо встановлених вимог та є добросовісним. Підстави для внесення змін в цій частині відсутні.
Дата відповіді:
28.06.2024 12:59
Відповідь надана
лабораторія
Номер:
b3e6840f3b3c4bcbb46bd3480165690e
Дата опублікування:
26.06.2024 22:36
Опис:
Замовник повинен забрати вимогу про власну чи залучену випробувальну(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю, далі -Лабораторія, так як всі матеріали які будуть придбані та змонтовані підрядником , пройшли контроль якості та випробування у виробника та мають сертифікат відповідності та якості. Підрядник ніяким чином, ніякими вимогами чинного законодавства при виконанні вказаних у завданні видів робіт не зобов’язаний мати власну чи залучати Лабораторію. Якщо Замовник не внесе зміни до тендерної документації ми оскаржимо умови тендерної документації до АМКУ.
Відповідь:
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) (зі змінами), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником. Крім того, тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Основними завданнями лабораторії є постійний контроль якості матеріалів, виробів і конструкці, що використовуються при виконанні робіт, вивчення причин виникнення дефектів і розроблення заходів щодо усунення причин виникнення дефектів. Випробувальна лабораторія передбачає на державному рівні перевірку технічної компетентності відповідним органом.
Слід зазначити, що частина 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлює, що замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Зазначаємо, що передбачені випробування та виміри які необхідно здійснити відповідно до технічної специфікації яка визначена в тендерній документації, можуть бути здійсненні як випробувальною лабораторію власною, так і залученою, то дискримінаційної умови в даному випадку не вбачається. Замовник надає право вибору Учаснику який може підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію шляхом надання документального підтвердження щодо наявності в нього власної або залученої випробувальної лабораторії.
Дана вимога встановлена з метою вибору потенційного надавача послуг/виконання робіт, підприємство якого спроможне виконати та дотримуватись усіх законодавчо встановлених вимог та є добросовісним. Підстави для внесення змін в цій частині відсутні.
Дата відповіді:
28.06.2024 12:58
Відповідь надана
пожежна
Номер:
ad8d5eaf80454f40b4b43abaf2eff76d
Дата опублікування:
26.06.2024 22:29
Опис:
Замовник повинен забрати вимогу про власну чи залучену випробувальну(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю, далі -Лабораторія, так як всі матеріали які будуть придбані замовником, пройшли контроль якості та випробування у виробника, учасники, які виконують роботи ніяким чином не зобов’язані мати власну чи залучати Лабораторію. Якщо Замовник не внесе зміни до тендерної документації ми оскаржимо умови до АМКУ
Відповідь:
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) зі змінами, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником. Крім того, тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, у тому числі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Основними завданнями лабораторії є постійний контроль якості матеріалів, виробів і конструкці, що використовуються при виконанні робіт, вивчення причин виникнення дефектів і розроблення заходів щодо усунення причин виникнення дефектів. Випробувальна лабораторія передбачає на державному рівні перевірку технічної компетентності відповідним органом. Водночас, згідно з ч. 1, 2 ст. 15 Господарського кодексу України у сфері господарювання застосовуються технічні регламенти, стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови. Застосування стандартів, кодексів усталеної практики чи їх окремих положень є обов'язковим, зокрема для суб'єктів господарювання, якщо обов'язковість застосування стандартів чи кодексів усталеної практики установлено нормативно-правовими актами. У свою чергу, згідно з п. 20 ч. 1 ст. 1 Закону України від 05.06.2014 «Про стандартизацію» – стандарт це нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
Зазначаємо, що передбачені випробування та виміри які необхідно здійснити відповідно до технічної специфікації яка визначена в тендерній документації, можуть бути здійсненні як випробувальною лабораторію власною, так і залученою, то дискримінаційної умови в даному випадку не вбачається. Замовник надає право вибору Учаснику який може підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію шляхом надання документального підтвердження щодо наявності в нього власної або залученої випробувальної лабораторії.
Дана вимога встановлена з метою вибору потенційного надавача послуг/виконання робіт підприємство якого спроможне виконати та дотримуватись усіх законодавчо встановлених вимог та є добросовісним.
Підстави для внесення змін в цій частині відсутні.
Дата відповіді:
28.06.2024 12:58
Відповідь надана
декларація
Номер:
5b5e861ef3314b26beafd8527b17a3a3
Дата опублікування:
26.06.2024 21:59
Опис:
Замовник вимагаєт надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровані у відповідному органі ДСНС України , далі -Декларація.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує права учасників, які бажають взяти участь в даній процедурі закупівлі з наступних причин:
Чинним законодавством України визначено, що при виконанні робіт чи наданні послуг контрагент може залучати субпідрядника чи співвиконавця, якщо інше не передбачено законом чи умовами договору. Ці ж умови є допустимими при здійсненні публічних закупівель, зокрема за процедурою відкриті торги, що здійснюється відповідно до норм Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон).
В тендерній документації Замовника не було встановлено вимог, що Учасники повинні виконувати всі роботи власними силами, що і відповідно не передбачено законодавством України. Також, Учасникам процедури закупівлі, відповідно до чинного законодавства України, надається право залучати субпідрядників/співвиконавців для виконання окремих видів робіт, а отже це надає Учасникам можливість залучати субпідрядні організації для виконання окремих видів робіт, які потребують наявність відповідної декларації.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати саме Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровані у відповідному органі ДСНС України, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Просимо привести тендерну документації у відповідності до норм чинного законодавства України, а саме щодо надання у складі тендерної пропозиції дозвільних документів Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровані у відповідному органі ДСНС України, дозволити залучити субпідрядні організації, які матимуть відповідну декларацію.
У випадку невнесення змін, змушені будемо подати скаргу до АМКУ.
Відповідь:
Повідомляє, що відповідно до статті 57 Кодексу цивільного захисту України та Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05 червня 2013 року № 440, початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) здійснюється суб’єктом господарювання на підставі поданої декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки.
Згідно з ст. 175-2 здійснення господарської діяльності без поданої декларації тягне за собою накладення штрафу – від 150 до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (2550 грн – 3400,00 грн). Зважаючи на наведене, реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки це документ який повинен бути у кожного субєкта господарювання.
Дана вимога встановлена з метою вибору потенційного надавача послуг/виконання робі, підприємство якого спроможне виконати та дотримуватись усіх законодавчо встановлених вимог та є добросовісним. Підстави для внесення змін в цій частині відсутні.
Дата відповіді:
28.06.2024 12:55
Відповідь надана
акт огляду
Номер:
5cb479c89d8c415b92916af6a8b71aae
Дата опублікування:
26.06.2024 14:30
Опис:
Шановний Замовник! У додатку 2 ви вимагаєте Для повноти розуміння предмету закупівлі, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі, передбачається обов’язковий виїзд фахівця Учасника для огляду (обстеження) об’єкта. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та збройною російською агресією, запровадженням Президентом України правового режиму воєнного стану на території України, огляд (обстеження) об’єкту проводиться протягом періоду уточнень (звернення за роз’ясненнями) щодо закупівлі, в робочий час, з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін. Акт огляду (обстеження) подається у складі пропозиції завірений обома уповноваженими сторонами. Витрати на відвідування території (майданчика), де буде здійснюватися ремонт, несе Учасник за власні кошти і вони не можуть бути предметом оскарження. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: Відповідно до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Водночас згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Встановлюючи відповідні вимоги, ви порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт завірений керівником Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення дискримінаційної вимоги щодо надання Акту обстеження об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не надати або не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до учасників та інших суб'єктів господарювання. Ознайомитись з видами та об’ємами робіт учасник може з Технічної специфікації, що надається у складі Документації (Додаток №2) та відповідно до ч.1 ст. 23 Закону: Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Таким чином, необхідність огляду об’єкту є недоречною та обмежує коло потенційних учасників. Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Ваші дії щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення вимоги, щодо надання учасником Акту з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання тендерних пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту та документального оформлення такого огляду, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення від 13.12.2019 №18550, Рішення від 13.05.2020 № 9264, Рішення від 29.05.2020 № 10669, Рішення від 03.08.2020 № 14872) Враховуючи вище зазначене, ця вимога має бути виключена з Тендерної документації.
Відповідь:
Вимога щодо попереднього огляду об'єкта є нормативно визначеним обов'язком потенційних учасників. Зокрема відповідно до Настанови 281 зменшення ризиків при складання договірної ціни, можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання.
Огляд (обстеження об’єкта) дасть можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію, визначити ризики. Зважаючи на аварійні відключення електроенергії, що склалися в наслідок стуації в енергосистемі України, огляд (обстеження об’єкта) дасть можливість визначити необхідне підключення до альтернативних джерел електроенергії, не допустити в подальшому безпідставного коригування ціни, запобігти збільшення строків виконання робіт/ надання послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі".
Замовник не порушує право учасника на конфіденційність інформації тому оскільки Замовником не було встановлено форму та вимог щодо оформлення акту огляду об'єкту: подання на фірмовому бланку майбутнього учасника; зазначення назви підприємства майбутнього учасника, а тому Замовник не порушує право учасника на конфіденційність інформації. Замовник ніяким чином не порушив вимоги частини третьої статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об'єкту.
Дата відповіді:
28.06.2024 12:53