-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт системи внутрішнього опалення Радивилівського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 1 «Сонечко» комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області в м. Радивилів на вул. Кременецька,66» - коригування
Торги не відбулися
6 214 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 62 140.00 UAH
мін. крок: 1% або 62 140.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2024 15:25 - 07.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо умов тендерної документації
Номер:
6246f701e3f641b883ac5c297c7dc890
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-25-008530-a.c1
Назва:
Скарга щодо умов тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на умови тендерної документації Радивилів.docx 04.07.2024 18:13
- Скарга.pdf 04.07.2024 18:13
- 732 к .pdf 04.07.2024 18:13
- Договір 420.pdf 04.07.2024 18:13
- ІСО 45001 СЕРВІСКОТЛОМОНТАЖ.pdf 04.07.2024 18:13
- Договір Капіт.ремонт внутр.систем опалення будівлі Куликівського ОЗЗСО.pdf 04.07.2024 18:13
- Договір № 677-к.pdf 04.07.2024 18:13
- Декларація ІНВЕСТРЕМБУД ТОВ (1).pdf 04.07.2024 18:13
- Проект сертифіката аудитора.jpg 04.07.2024 18:13
- ліцензія Сервіскотломонтаж.pdf 04.07.2024 18:13
- протокол електробезпека.pdf 04.07.2024 18:13
- протокол охорона праці.pdf 04.07.2024 18:13
- sign.p7s 04.07.2024 18:19
- рішення від 08.07.2024 № 11727.pdf 08.07.2024 18:40
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.07.2024 № 12149.pdf 16.07.2024 16:14
- рішення від 15.07.2024 № 12149.pdf 18.07.2024 15:40
- Пояснення 10.07.2024 17:36
- Пояснення 10.07.2024 17:36
- сертифікат про відповідність Лабораторія 10.07.2024 17:36
- Перелік випробувальних лабораторій 10.07.2024 17:36
- Атестат про акредитацію 10.07.2024 17:36
- Виконання рішення АМКУ 22.07.2024 17:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.07.2024 18:27
Дата розгляду скарги:
15.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.07.2024 18:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.07.2024 15:40
Дата виконання рішення Замовником:
22.07.2024 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відділом освіти, культури, туризму, молоді та спорту Радивилівської міської ради прийнято рішення внести зміни в Тендерну документацію замовника та привести у відповідність шляхом виключення вимог вказаних у рішенні АМКУ від 15.07.2024 № 12149-р/пк-пз у відкритих торгах на закупівлю «Капітальний ремонт системи внутрішнього опалення Радивилівського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 1 «Сонечко» комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області в м. Радивилів на вул. Кременецька,66» - коригування, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-25-008530-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8f02528507e0478e8865a023eed97890
Заголовок пункту скарги:
1. Щодо вимоги про обов’язковий виїзд фахівця Учасника для огляду (обстеження) об’єкта.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Щодо вимоги про обов’язковий виїзд фахівця Учасника для огляду (обстеження) об’єкта. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та збройною російською агресією, запровадженням Президентом України правового режиму воєнного стану на території України, огляд (обстеження) об’єкту проводиться протягом періоду уточнень (звернення за роз’ясненнями) щодо закупівлі, в робочий час, з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін. Акт огляду (обстеження) подається у складі пропозиції завірений обома уповноваженими сторонами.
Відповідно до вимог передбачених в Додатку № 2 до тендерної документації (технічне завдання):
«Для повноти розуміння предмету закупівлі, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі, передбачається обов’язковий виїзд фахівця Учасника для огляду (обстеження) об’єкта. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та збройною російською агресією, запровадженням Президентом України правового режиму воєнного стану на території України, огляд (обстеження) об’єкту проводиться протягом періоду уточнень (звернення за роз’ясненнями) щодо закупівлі, в робочий час, з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін. Акт огляду (обстеження) подається у складі пропозиції завірений обома уповноваженими сторонами. Витрати на відвідування території (майданчика), де буде здійснюватися ремонт, несе Учасник за власні кошти і вони не можуть бути предметом оскарження.»
Вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням підтверджуючого документа в складі пропозиції є класичною дискримінаційною умовою, спрямованою на відсіювання учасників процедури закупівлі.
Адже Замовник має можливість допустити до відвідування будівельного майданчика і складення Акту огляду (обстеження) об’єкта лише тих учасників, до яких він прихильний, натомість, інших – не допустити до огляду взагалі або не завірити підготовлений ними Акт огляду (обстеження) об’єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників.
За таких умов, повнота і відповідність пропозиції учасника поставлена в залежність від волі замовника.
Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати такий Акт огляду (обстеження) ще до подання пропозиції. Як наслідок, Замовнику ще перед розкриттям пропозицій уже буде відома кількість та склад потенційних Учасників процедури закупівлі.
Додаткової дискримінаційності цій вимозі надає уточнення, що обстежити об’єкт потрібно саме період уточнень (звернення за роз’ясненнями) щодо закупівлі, в робочий час, з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін.
З огляду на вищевикладене, просимо зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині і вилучити вимогу щодо обов’язкового обстеження фактичного стану об’єкта і надання Акту огляду (обстеження) в складі пропозиції.
Відповідно до вимог передбачених в Додатку № 2 до тендерної документації (технічне завдання):
«Для повноти розуміння предмету закупівлі, одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції та яку учасник вважає за необхідне отримати для прийняття участі у процедурі закупівлі, передбачається обов’язковий виїзд фахівця Учасника для огляду (обстеження) об’єкта. У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та збройною російською агресією, запровадженням Президентом України правового режиму воєнного стану на території України, огляд (обстеження) об’єкту проводиться протягом періоду уточнень (звернення за роз’ясненнями) щодо закупівлі, в робочий час, з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін. Акт огляду (обстеження) подається у складі пропозиції завірений обома уповноваженими сторонами. Витрати на відвідування території (майданчика), де буде здійснюватися ремонт, несе Учасник за власні кошти і вони не можуть бути предметом оскарження.»
Вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням підтверджуючого документа в складі пропозиції є класичною дискримінаційною умовою, спрямованою на відсіювання учасників процедури закупівлі.
Адже Замовник має можливість допустити до відвідування будівельного майданчика і складення Акту огляду (обстеження) об’єкта лише тих учасників, до яких він прихильний, натомість, інших – не допустити до огляду взагалі або не завірити підготовлений ними Акт огляду (обстеження) об’єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників.
За таких умов, повнота і відповідність пропозиції учасника поставлена в залежність від волі замовника.
Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати такий Акт огляду (обстеження) ще до подання пропозиції. Як наслідок, Замовнику ще перед розкриттям пропозицій уже буде відома кількість та склад потенційних Учасників процедури закупівлі.
Додаткової дискримінаційності цій вимозі надає уточнення, що обстежити об’єкт потрібно саме період уточнень (звернення за роз’ясненнями) щодо закупівлі, в робочий час, з обов’язковим дотриманням всіх необхідних заходів для збереження життя та здоров’я уповноважених представників сторін.
З огляду на вищевикладене, просимо зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині і вилучити вимогу щодо обов’язкового обстеження фактичного стану об’єкта і надання Акту огляду (обстеження) в складі пропозиції.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1) прийняти скаргу до розгляду; 2) зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, усунути дискримінаційні вимоги згідно з мотивувальною частиною скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
44a7a6418c484b0cb2987faf3c768b83
Заголовок пункту скарги:
2. Щодо вимоги до учасника мати власну чи залучену випробувальну(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог передбачених в Додатку № 2 до тендерної документації (технічне завдання):
Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- сканкопію чинного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких)про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й));
Учасник надає сертифікат про відповідність, виданий уповноваженим органом, що підтверджує відповідність системи вимірювань лабораторії (вимірювальна/будівельна/контрольна тощо) вимогам ДСТУ ISO10012:2005 та СОУ 74.9-02568294-001:2016, з долученням додатку (сфера вимірювання) відповідного напрямку вимірювання об’єктів. Додатково надається договір, у разі залучення Учасником такої лабораторії на договірних засадах. Документи зазначені в цьому пункті мають бути чинними на момент подання тендерної пропозиції.
Сформована замовником вимога унеможливлює нашу участь у процедурі закупівлі, адже у нас немає власної чи залученої випробувальної лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю.
Водночас, маючи багаторічний досвід виконання робіт аналогічних предмету закупівл, ми можемо впевнено стверджувати, що обґрунтована необхідність в укладання договору з такою лабораторією у виконавців робіт з капітального ремонту відсутня.
Проводити вхідний та операційний контроль якості матеріалів потрібно лише виробникам продукції, до яких ми не відносимось.
Вважаємо, що за умов, коли виконання робіт проводиться із сертифікованих матеріалів повторний контроль якості будівельних матеріалів ще й в лабораторії є надмірною і недоцільною вимогою.
На додаток технічним завданням та проєктом договору наданим замовником у складі тендерної документації не передбачено вимог щодо надання послуг виконавцем з контролю якості будівельних матеріалів та конструкцій. Згідно з технічним завданням здійснюється закупівля робіт, а не виробництва будівельних матеріалів.
За таких умов вимога тендерної документації не узгоджується з предметом закупівлі, є необґрунтованою, надмірною, такою, що не спрямована на відбір кваліфікованих учасників, а лише на створення додаткових перешкод потенційним учасникам.
Складається враження, що замовником навмисно та безпідставно встановлено зазначену вимогу для обмеження кола потенційних учасників закупівлі, адже наявність власної чи залученої лабораторії не дає жодних переваг учасникам під час надання зазначених у технічному завданні вимог.
Додаткової дискримінаційної цій вимозі додає вимога надати сертифікат про відповідність, виданий уповноваженим органом, що підтверджує відповідність системи вимірювань лабораторії (вимірювальна/будівельна/контрольна тощо) вимогам ДСТУ ISO10012:2005 та СОУ 74.9-02568294-001:2016, з долученням додатку (сфера вимірювання) відповідного напрямку вимірювання об’єктів. При цьому, щодо відповідності лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Законом України "Про метрологію та метрологічну діяльність" дійсно перебачено отримання свідоцтва лабораторії, але даний Закон стосується відносин, що виникають в процесі провадження метрологічної діяльності, що не є предметом даної закупівлі, а перевірка засобів вимірювальної техніки не передбачена технічним завданням. Окрім того, згідно з Законом України "Про стандартизацію" застосування національних стандартів є добровільним, крім тих, що є обов'язковими (обов'язковими є ті стандарти, на які є посилання у нормативно-правових актах). Що стосується СОУ 74.9-02568294-001:2016 – то це Порядок оцінювання стану вимірювань та встановлення технічної компетентності суб’єктів господарювання на добровільних засадах - відомчий внутрішньообласний документ, а тому взагалі незрозуміло, чим керувався замовник вимагаючи відповідність лабораторії наведеному порядку.
В нашого підприємства є значний досвід успішного виконання робіт аналогічних предмету закупівлі.
Для підтвердження надаємо копії договорів, які нами успішно виконані:
Ідентифікатор лота в ЕСЗ Предмет договору Номер та дата укладання договору Стан виконання договору Сума договору (грн.)
1. UA-2022-10-11-008736-a-L1 «Капітальний ремонт із заміни системи теплопостачання поліклінічного відділення №1 за адресою: вул. Генерала Т. Чупринки, 43» Коригування. Номер договору: 732-к
Дата підписання: 28.10.2022 Виконаний 3 895 734,00
2. UA-2022-09-30-007606-a-L1 Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області (додаткові роботи) Номер договору: 420
Дата підписання: 12.10.2022 Виконаний 1 120 358,68
3. UA-2021-10-29-010418-a "Капітальний ремонт внутрішніх систем опалення будівлі Куликівського ОЗЗСО І ІІІ ступенів по вул. Винниченка, 1 а в смт Куликів Львівського району Львівської області" згідно (ДК 021:2015 4543000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Договір підряду 686-к від 07.12.2021 року Виконаний 4 074 687,54 грн з ПДВ
4. UA-2021-10-22-010116-b "Капітальний ремонт системи опалення з влаштуванням ІТП в навчальному корпусі ЛНУ ім. Івана Франка по вул. Кн.Романа, 36 у м. Львові" (ДК021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Договір №677-к від 22.11.2021 року Виконаний 1`728`264.00 Гривня з ПДВ)
При цьому, відсутність у нас договору з такою лабораторією жодним чином не стала на перешкоді успішному виконанню нами аналогічних договорів.
Проте з врахуванням вимог встановлених замовником в тендерній документації, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають власну чи залучену випробувальну(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі і надати для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасника сканкопію чинного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких)про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); сертифікат про відповідність, виданий уповноваженим органом, що підтверджує відповідність системи вимірювань лабораторії (вимірювальна/будівельна/контрольна тощо) вимогам ДСТУ ISO10012:2005 та СОУ 74.9-02568294-001:2016, з долученням додатку (сфера вимірювання) відповідного напрямку вимірювання об’єктів. Додатково надається договір, у разі залучення Учасником такої лабораторії на договірних засадах. Документи зазначені в цьому пункті мають бути чинними на момент подання тендерної пропозиції.
Наведене що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації провідповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічноїінформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставленнядо них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Учасник повинен мати власну чи залучену випробувальну(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати:
- сканкопію чинного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких)про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й));
Учасник надає сертифікат про відповідність, виданий уповноваженим органом, що підтверджує відповідність системи вимірювань лабораторії (вимірювальна/будівельна/контрольна тощо) вимогам ДСТУ ISO10012:2005 та СОУ 74.9-02568294-001:2016, з долученням додатку (сфера вимірювання) відповідного напрямку вимірювання об’єктів. Додатково надається договір, у разі залучення Учасником такої лабораторії на договірних засадах. Документи зазначені в цьому пункті мають бути чинними на момент подання тендерної пропозиції.
Сформована замовником вимога унеможливлює нашу участь у процедурі закупівлі, адже у нас немає власної чи залученої випробувальної лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю.
Водночас, маючи багаторічний досвід виконання робіт аналогічних предмету закупівл, ми можемо впевнено стверджувати, що обґрунтована необхідність в укладання договору з такою лабораторією у виконавців робіт з капітального ремонту відсутня.
Проводити вхідний та операційний контроль якості матеріалів потрібно лише виробникам продукції, до яких ми не відносимось.
Вважаємо, що за умов, коли виконання робіт проводиться із сертифікованих матеріалів повторний контроль якості будівельних матеріалів ще й в лабораторії є надмірною і недоцільною вимогою.
На додаток технічним завданням та проєктом договору наданим замовником у складі тендерної документації не передбачено вимог щодо надання послуг виконавцем з контролю якості будівельних матеріалів та конструкцій. Згідно з технічним завданням здійснюється закупівля робіт, а не виробництва будівельних матеріалів.
За таких умов вимога тендерної документації не узгоджується з предметом закупівлі, є необґрунтованою, надмірною, такою, що не спрямована на відбір кваліфікованих учасників, а лише на створення додаткових перешкод потенційним учасникам.
Складається враження, що замовником навмисно та безпідставно встановлено зазначену вимогу для обмеження кола потенційних учасників закупівлі, адже наявність власної чи залученої лабораторії не дає жодних переваг учасникам під час надання зазначених у технічному завданні вимог.
Додаткової дискримінаційної цій вимозі додає вимога надати сертифікат про відповідність, виданий уповноваженим органом, що підтверджує відповідність системи вимірювань лабораторії (вимірювальна/будівельна/контрольна тощо) вимогам ДСТУ ISO10012:2005 та СОУ 74.9-02568294-001:2016, з долученням додатку (сфера вимірювання) відповідного напрямку вимірювання об’єктів. При цьому, щодо відповідності лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Законом України "Про метрологію та метрологічну діяльність" дійсно перебачено отримання свідоцтва лабораторії, але даний Закон стосується відносин, що виникають в процесі провадження метрологічної діяльності, що не є предметом даної закупівлі, а перевірка засобів вимірювальної техніки не передбачена технічним завданням. Окрім того, згідно з Законом України "Про стандартизацію" застосування національних стандартів є добровільним, крім тих, що є обов'язковими (обов'язковими є ті стандарти, на які є посилання у нормативно-правових актах). Що стосується СОУ 74.9-02568294-001:2016 – то це Порядок оцінювання стану вимірювань та встановлення технічної компетентності суб’єктів господарювання на добровільних засадах - відомчий внутрішньообласний документ, а тому взагалі незрозуміло, чим керувався замовник вимагаючи відповідність лабораторії наведеному порядку.
В нашого підприємства є значний досвід успішного виконання робіт аналогічних предмету закупівлі.
Для підтвердження надаємо копії договорів, які нами успішно виконані:
Ідентифікатор лота в ЕСЗ Предмет договору Номер та дата укладання договору Стан виконання договору Сума договору (грн.)
1. UA-2022-10-11-008736-a-L1 «Капітальний ремонт із заміни системи теплопостачання поліклінічного відділення №1 за адресою: вул. Генерала Т. Чупринки, 43» Коригування. Номер договору: 732-к
Дата підписання: 28.10.2022 Виконаний 3 895 734,00
2. UA-2022-09-30-007606-a-L1 Капітальний ремонт системи опалення ЗОШ І-ІІІ ступенів №6 на вул. Грушевського, 182 в м. Дубно Рівненської області (додаткові роботи) Номер договору: 420
Дата підписання: 12.10.2022 Виконаний 1 120 358,68
3. UA-2021-10-29-010418-a "Капітальний ремонт внутрішніх систем опалення будівлі Куликівського ОЗЗСО І ІІІ ступенів по вул. Винниченка, 1 а в смт Куликів Львівського району Львівської області" згідно (ДК 021:2015 4543000-7 Капітальний ремонт і реставрація. Договір підряду 686-к від 07.12.2021 року Виконаний 4 074 687,54 грн з ПДВ
4. UA-2021-10-22-010116-b "Капітальний ремонт системи опалення з влаштуванням ІТП в навчальному корпусі ЛНУ ім. Івана Франка по вул. Кн.Романа, 36 у м. Львові" (ДК021:2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Договір №677-к від 22.11.2021 року Виконаний 1`728`264.00 Гривня з ПДВ)
При цьому, відсутність у нас договору з такою лабораторією жодним чином не стала на перешкоді успішному виконанню нами аналогічних договорів.
Проте з врахуванням вимог встановлених замовником в тендерній документації, участь у процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які мають власну чи залучену випробувальну(ні) лабораторію(ї) для проведення вхідного та операційного контролю (далі – вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі і надати для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасника сканкопію чинного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких)про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); сертифікат про відповідність, виданий уповноваженим органом, що підтверджує відповідність системи вимірювань лабораторії (вимірювальна/будівельна/контрольна тощо) вимогам ДСТУ ISO10012:2005 та СОУ 74.9-02568294-001:2016, з долученням додатку (сфера вимірювання) відповідного напрямку вимірювання об’єктів. Додатково надається договір, у разі залучення Учасником такої лабораторії на договірних засадах. Документи зазначені в цьому пункті мають бути чинними на момент подання тендерної пропозиції.
Наведене що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації провідповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічноїінформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставленнядо них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1) прийняти скаргу до розгляду; 2) зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, усунути дискримінаційні вимоги згідно з мотивувальною частиною скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
041c458e98ab4924b12cde0ecb6b228b
Заголовок пункту скарги:
3. Щодо вимоги про надання Учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надати декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстрованої у відповідному територіальному органі ДСНС України.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Щодо вимоги про надання Учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції надати декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстрованої у відповідному територіальному органі ДСНС України.
Відповідно до вимог передбачених в Додатку № 2 до тендерної документації (технічне завдання):
«Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану у відповідному територіальному органі ДСНС України..»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі.
Встановивши вищезазначену вимогу, замовник позбавив, в тому числі, і нас можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі, оскільки у нашого підприємства немає в наявності затребуваного замовником документа.
При цьому, дана вимога замовника не має жодного логічного пояснення чи обґрунтованої мети, не відноситься до вимог, що спрямовані на відбір учасників потенційно спроможних виконати замовлення, адже наявність затребуваної декларації жодним чином не співвідноситься з предметом закупівлі.
Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт системи внутрішнього опалення Радивилівського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 1 «Сонечко» комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області в м. Радивилів на вул. Кременецька,66».
Перелік і обсяги робіт, які підлягають виконання передбачені в технічній специфікації.
Для виконання робіт, що є предметом закупівлі у ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" є всі необхідні дозвільні документи, зокрема, Ліцензія на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створення об’єктів архітектури видана на ім’я Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" від 07.10.2014 р. № 39-л, Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та необхідні Дозволи видані головним управлінням Держпраці у Львівській області (додаються до скарги). Також у нашого субпідрядника ТОВ «Інвестрембуд» є необхідні ліцензії та Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Натомість, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстрована у відповідному територіальному органі ДСНС України не відноситься до документів, наявність яких необхідна для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ст. 57. Кодексу цивільного захисту України та Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженого Постановою КМУ від 05 червня 2013 року № 440 Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація) дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Таким чином, вимога замовника щодо надання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки при закупівлі даних робіт не узгоджується з нормами чинного законодавства України.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які зможуть надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану у відповідному територіальному органі ДСНС України, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, до ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів".
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідно до вимог передбачених в Додатку № 2 до тендерної документації (технічне завдання):
«Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану у відповідному територіальному органі ДСНС України..»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі.
Встановивши вищезазначену вимогу, замовник позбавив, в тому числі, і нас можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі, оскільки у нашого підприємства немає в наявності затребуваного замовником документа.
При цьому, дана вимога замовника не має жодного логічного пояснення чи обґрунтованої мети, не відноситься до вимог, що спрямовані на відбір учасників потенційно спроможних виконати замовлення, адже наявність затребуваної декларації жодним чином не співвідноситься з предметом закупівлі.
Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт системи внутрішнього опалення Радивилівського закладу дошкільної освіти (ясел-садка) № 1 «Сонечко» комбінованого типу Радивилівської міської ради Дубенського району Рівненської області в м. Радивилів на вул. Кременецька,66».
Перелік і обсяги робіт, які підлягають виконання передбачені в технічній специфікації.
Для виконання робіт, що є предметом закупівлі у ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів" є всі необхідні дозвільні документи, зокрема, Ліцензія на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створення об’єктів архітектури видана на ім’я Товариства з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" від 07.10.2014 р. № 39-л, Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та необхідні Дозволи видані головним управлінням Держпраці у Львівській області (додаються до скарги). Також у нашого субпідрядника ТОВ «Інвестрембуд» є необхідні ліцензії та Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Натомість, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстрована у відповідному територіальному органі ДСНС України не відноситься до документів, наявність яких необхідна для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ст. 57. Кодексу цивільного захисту України та Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, затвердженого Постановою КМУ від 05 червня 2013 року № 440 Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація) дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин).
Таким чином, вимога замовника щодо надання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки при закупівлі даних робіт не узгоджується з нормами чинного законодавства України.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які зможуть надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, зареєстровану у відповідному територіальному органі ДСНС України, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, до ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів".
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1) прийняти скаргу до розгляду; 2) зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, усунути дискримінаційні вимоги згідно з мотивувальною частиною скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
6ebdb1b96f3940e5acc3198dd13ad54c
Заголовок пункту скарги:
5. Щодо вимоги до учасників закупівлі в своїй діяльності використовувати систему управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISО 4500:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Сcистеми управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування))
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
5. Щодо вимоги до учасників закупівлі в своїй діяльності використовувати систему управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISО 4500:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Сcистеми управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування))
Згідно вимог додатку 2 до ТД:
Учасник закупівлі в своїй діяльності повинен використовувати систему управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISО 4500:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Сcистеми управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування))
Наведену вимогу замовника неможливо виконати.
Є держаний стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), сертифікат відповідності якому ми можемо надати у складі пропозиції. (долаємо в якості доказу).
Натомість, сертифіката відповідності вимогам ДСТУ ISО 4500:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Сcистеми управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування)) не має ніхто.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Згідно вимог додатку 2 до ТД:
Учасник закупівлі в своїй діяльності повинен використовувати систему управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISО 4500:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Сcистеми управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування))
Наведену вимогу замовника неможливо виконати.
Є держаний стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), сертифікат відповідності якому ми можемо надати у складі пропозиції. (долаємо в якості доказу).
Натомість, сертифіката відповідності вимогам ДСТУ ISО 4500:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Сcистеми управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування)) не має ніхто.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1) прийняти скаргу до розгляду; 2) зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, усунути дискримінаційні вимоги згідно з мотивувальною частиною скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
9394b8e290714c89981dae444d2839ed
Заголовок пункту скарги:
5. Щодо вимоги до учасників закупівлі в своїй діяльності використовувати систему управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISО 4500:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Сcистеми управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування))
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
5. Щодо вимоги до учасників закупівлі в своїй діяльності використовувати систему управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISО 4500:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Сcистеми управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування))
Згідно вимог додатку 2 до ТД:
Учасник закупівлі в своїй діяльності повинен використовувати систему управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISО 4500:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Сcистеми управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування))
Наведену вимогу замовника неможливо виконати.
Є держаний стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), сертифікат відповідності якому ми можемо надати у складі пропозиції. (долаємо в якості доказу).
Натомість, сертифіката відповідності вимогам ДСТУ ISО 4500:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Сcистеми управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування)) не має ніхто.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Згідно вимог додатку 2 до ТД:
Учасник закупівлі в своїй діяльності повинен використовувати систему управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Для підтвердження необхідно надати в складі пропозиції діючий сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISО 4500:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Сcистеми управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування))
Наведену вимогу замовника неможливо виконати.
Є держаний стандарт ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), сертифікат відповідності якому ми можемо надати у складі пропозиції. (долаємо в якості доказу).
Натомість, сертифіката відповідності вимогам ДСТУ ISО 4500:2019 (ISO 45001:2018, IDT) Сcистеми управлiння охороною здоров'я та безпекою працi. Вимоги та настанови щодо застосування)) не має ніхто.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1) прийняти скаргу до розгляду; 2) зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, усунути дискримінаційні вимоги згідно з мотивувальною частиною скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
06a1c88ccf9f40689d32c24bcaa49a26
Заголовок пункту скарги:
6. Щодо вимоги про надання документа (посвідчення, сертифікат, тощо) про проходження навчання по програмі внутрішнього аудиту відповідно до вимог ISO 19011:2018 на систему менеджменту ISO 9001:2015 не менше ніж одного працівника учасника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
6. Щодо вимоги про надання документа (посвідчення, сертифікат, тощо) про проходження навчання по програмі внутрішнього аудиту відповідно до вимог ISO 19011:2018 на систему менеджменту ISO 9001:2015 не менше ніж одного працівника учасника.
Згідно вимог додатку 2 до ТД учасники повинні надати:
- сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” (ISO 9001:2015, IDT), виданий на ім’я учасника, що засвідчує використання ним системи менеджменту якості стосовно предмета закупівлі. А також, документ (посвідчення, сертифікат, тощо) про проходження навчання по програмі внутрішнього аудиту відповідно до вимог ISO 19011:2018 на систему менеджменту ISO 9001:2015 не менше ніж одного працівника учасника.
Наведену вимогу замовника ми виконати не зможемо.
На разі, наші працівники проходять навчання по програмі внутрішнього аудиту, в тому числі, на систему менеджменту ISO 9001:2015.
Проте навчання відбувається відповідно до вимог ДСТУ ISO 19011:2019 Настанови щодо проведення аудитів систем управління (ISO 19011:2018, IDT) а не ISO 19011:2018 (старішої версії стандарту).
Відповідно – в отриманих по результату навчання сертифікатах буде посилання на стандарт ДСТУ ISO 19011:2019. (проект сертифіката наданий нам органом сертифікації долучаємо до скарги).
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які зможуть надати документ (посвідчення, сертифікат, тощо) про проходження навчання по програмі внутрішнього аудиту відповідно до вимог саме ISO 19011:2018 на систему менеджменту ISO 9001:2015, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, до ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів".
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Враховуючи вищенаведене, з метою захисту прав та законних інтересів скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Згідно вимог додатку 2 до ТД учасники повинні надати:
- сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 “Системи управління якістю. Вимоги” (ISO 9001:2015, IDT), виданий на ім’я учасника, що засвідчує використання ним системи менеджменту якості стосовно предмета закупівлі. А також, документ (посвідчення, сертифікат, тощо) про проходження навчання по програмі внутрішнього аудиту відповідно до вимог ISO 19011:2018 на систему менеджменту ISO 9001:2015 не менше ніж одного працівника учасника.
Наведену вимогу замовника ми виконати не зможемо.
На разі, наші працівники проходять навчання по програмі внутрішнього аудиту, в тому числі, на систему менеджменту ISO 9001:2015.
Проте навчання відбувається відповідно до вимог ДСТУ ISO 19011:2019 Настанови щодо проведення аудитів систем управління (ISO 19011:2018, IDT) а не ISO 19011:2018 (старішої версії стандарту).
Відповідно – в отриманих по результату навчання сертифікатах буде посилання на стандарт ДСТУ ISO 19011:2019. (проект сертифіката наданий нам органом сертифікації долучаємо до скарги).
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які зможуть надати документ (посвідчення, сертифікат, тощо) про проходження навчання по програмі внутрішнього аудиту відповідно до вимог саме ISO 19011:2018 на систему менеджменту ISO 9001:2015, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, до ТОВ "Сервіскотломонтаж-Львів".
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Враховуючи вищенаведене, з метою захисту прав та законних інтересів скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОСИМО: 1) прийняти скаргу до розгляду; 2) зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної документації, а саме привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, усунути дискримінаційні вимоги згідно з мотивувальною частиною скарги.