-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
102 322 887.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 511 614.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 511 614.44 UAH
Період уточнення:
21.06.2024 17:08 - 21.07.2024 00:00
Відповідь надана
Локальний кошторис 02-01-02
Номер:
90fc64a775454dd4b23b5c82c56f9a41
Дата опублікування:
02.07.2024 13:29
Опис:
Шановний замовнику! Просимо надати роз'яснення щодо технічного завдання. Локальний кошторис 02-01-02 на Загальнобудівельні роботи, Роздiл 1. демонтаж. Логічно припустити, що усі роботи, що відносяться до цього розділу, повинні стосуватися саме демонтажу. Але у п.33,34,35,37,38 не зазначено, що ці роботи мають собою на увазі демонтаж. То все ж таки, це роботи монтажні, чи демонтажні?
Відповідь:
Шановний учаснику!
Відомість обсягів робіт сформовано відповідно до інвесторського кошторисного розрахунку по відповідному об’єкту будівництва. Рекомендуємо розраховувати договірну ціну учасника процедури закупівлі відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації.
Дата відповіді:
05.07.2024 20:13
Відповідь надана
Досвід виконання аналогіних робіт
Номер:
967fac3920874c8f81dc51a8bd841589
Дата опублікування:
01.07.2024 13:57
Опис:
Шановний Замовнику! Додатком 1 ч.3 Розділом 1, Тендерної документації вимагається «1.1.Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше одного), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», за характером робіт – будівництво/реконструкція закладу охорони здоров’я, класу наслідків не нижче СС2. *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.»
Вважаємо вимогу щодо досвіду виконання аналогічного договору в частині (за характером робіт – будівництво/реконструкція закладу охорони здоров’я) не обґрунтованою, завищеною, спрямовану на звуження кола учасників, адже незрозумілим залишається зазначена вимога, адже чим саме відрізняється будівництво/реконструкція закладу освіти, будівництво/реконструкція харчоблоків чи просто роботи по будівництву/реконструкції, чине законодавство не розрізняє за такими видами будівельних робіт. Крім того, в попередньому подібному запитанні (від 26.06.2024) Змовник не надав відповідь в цій частині, що свідчить про відсутність належного обґрунтування.
Вважаємо вимогу щодо досвіду виконання аналогічного договору в частині (за характером робіт – будівництво/реконструкція закладу охорони здоров’я) не обґрунтованою, завищеною, та досить важливо, спрямовану на звуження кола учасників. Одночасно зазначаємо, що вами документально не доведено (а ні в тендерній документації, а ні в відповіді від 29.06.2024) в чому саме полягає варіативність вимоги будівництво/реконструкція закладу охорони здоров’я.
Отже, тендерна документація розроблена з порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (це перш за все принципів) та містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Також дискримінаційність вказаної вимоги підтверджується практикою АМКУ та судовою практикою. У разі потреби зазначення такої вимоги у тендерній документації, Замовник повинен обґрунтувати та документально підтвердити необхідність встановлення даної вимоги. Просимо внести зміни до тендерної документації у цій частині або надати обґрунтування необхідності встановлення вказаної вимоги.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.Законом України «Про публічні закупівлі» в статті 16 зазначено, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Зокрема, Замовник зазначає, що аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», за характером робіт – будівництво/реконструкція закладу охорони здоров’я, класу наслідків не нижче СС2.
Відповідно до предмету закупівлі, об’єктом будівництва є корпус інфекційного відділення. Отже, об’єктом будівництва є об’єкт медичного призначення. Для виконання робіт закладів охорони здоров'я застосовують відповідні вимоги до будівель і споруд усіх типів закладів охорони здоров'я у цілому та приміщень, що використовуються для надання медичної та реабілітаційної допомоги у сфері охорони здоров’я.
Отже, Замовником було конкретизовано поняття «аналогічного договору», враховуючи специфіку об’єкту будівництва, який є об’єктом медичного призначення, зокрема, заклад охорони здоров’я.
Дата відповіді:
04.07.2024 21:14
Відповідь надана
Аналогічні договора
Номер:
ab3478fbe9d74e8a9bf5e539b3e88b31
Дата опублікування:
01.07.2024 11:09
Опис:
Просимо Замовника пояснити вимогу щодо наявності аналогічного досвіду:
Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно вимог тендерної документації, учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше одного), які повністю виконані. Під аналогічним договором слід розуміти договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», за характером робіт – будівництво/реконструкція закладу охорони здоров’я, класу наслідків не нижче СС2.
На підтвердження факту виконання запропонованого аналогічного договору учасник повинен надати довідку в довільній формі з зазначенням посилання на сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва в розумінні даної тендерної документації є документами, які видані відповідно до «Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів» затвердженого постановою КМУ № 461 від 12.04.2011 року, у Єдиному реєстрі будівельної діяльності за посиланням (https://e-construction.gov.ua). У Єдиному реєстрі будівельної діяльності за наданим посиланням має міститись інформація про учасника, як генерального підрядника або підрядника будівництва.
Вимога щодо надання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів є такою, що обмежує коло потенційних учасників, оскільки у зв’язку з введенням воєнного стану в Україні процес отримання декларації про готовність об’єкту до експлуатації та /або сертифікату є ускладненим, окрім того більшість аналогічних договорів, що виконувались нами протягом останніх 4 років не завершені у зв’язку із відсутністю фінансування, проте роботи виконано на суму, що у декілька разів перевищує суму очікуваної вартості даної закупівлі, або завершені, суми виконаних робіт значно перевищують суму закупівлі, проте не здані в експлуатацію. Слід зазначити, що ні законом ні іншим нормативно-правовим актом у сфері публічних закупівель не встановлено жодних застережень чи рекомендацій стосовно того, яке саме документальне підтвердження повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, окрім того що, прямо визначено у самій нормі ст.16 Закону, а саме – аналогічного(их) договору(ів). Виконання договорів може підтверджуватись копіями самих аналогічних договорів а також довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та актами приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) .
Отже, просимо переглянути даний пункт тендерної документації та усунути дискримінаційну вимогу щодо додавання підтверджуючих документів про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів.
А також розширити та внести зміни щодо підтвердження аналогічного договору в частині: за характером робіт-капітальний ремонт закладу охорони здоров’я, класу наслідків не нижче СС2
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши ваше запитання, повідомляємо, що пунктом 3 частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Частина 8 статті 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачає, що експлуатація закінчених будівництвом об’єктів, не прийнятих в експлуатацію, забороняється. Тобто, фактично, даний Закон зобов’язує прийняти в експлуатацію закінчені будівництвом об’єкти, що підтверджується, зокрема, сертифікатом про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва.
Таким чином, сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва підтверджує, що договори підряду на будівельні роботи, надання послуг у цій сфері виконані належним чином.
Окрім того, сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва підтверджує, що будівельні роботи, які виконувались на прийнятому в експлуатацію обʼєкті, відповідають проєкту будівництва, а проєкт будівництва - державним будівельним нормам, стандартам та правилам. При цьому виданий документ про готовність обʼєкта до експлуатації свідчить про здійснення будівельних робіт у межах обсягів і вартості робіт.
Укладення договору підряду свідчить лише про намір виконати певні роботи і не є доказом виконання аналогічних робіт. Наявність значної кількості незавершених об'єктів будівництва може свідчити про неспроможність Учасника їх завершити.
Дата відповіді:
04.07.2024 21:13
Відповідь надана
Щодо обсягу річного доходу суб’єкта господарювання згідно з фінансової звітності
Номер:
4140998aca684dcdb96233efd681562c
Дата опублікування:
28.06.2024 15:57
Опис:
Добрий день!
Відповідно до пункту 4 Розділу 1 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації від 21 червня 2024 року №32 на закупівлю: «Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО» по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» для документального підтвердження фінансової спроможності Учасник повинен надати баланс підприємства за останній звітний період (за 2023 рік) та звіт про фінансові результати за останній звітний період (за 2023 рік). У разі якщо учасник є фізичною особою-підприємцем для документального підтвердження фінансової спроможності учасник має надати свою податкову декларацію платника єдиного податку за останній звітній період (за 2023 рік). При цьому Звіт про фінансові результати учасника (Звіт про сукупний дохід) за 2023 рік повинен відповідати наступним вимогам:
- Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання (рядок 2000 Звіту про фінансові результати) згідно фінансової звітності повинен становити не менше чим 50% від очікуваної вартості даної закупівлі.
Проте, вказана вимога значно обмежує коло юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, що можуть взяти участь, враховуючи визначену ціну закупівлі, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі- Особливості) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт та послуг відповідно до Закону, поводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Статтею 5 Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено принципи здійснення публічних закупівель одним із яких є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Окрім цього, частина 4 статті 5 Закону визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Також частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, зо обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дискримінаційні вимоги — це вимоги, які встановлюються в тендерній документації та яким можуть відповідати лише обмежене коло учасників. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відтак, просимо внести зміни в тендерну документацію щодо даної вимоги, змінивши обсяг річного доходу для потенційних учасників згідно з фінансової звітності в бік зменшення. В іншому випадку ми будемо змушені скористатися правом Учасника оскаржити умови тендерної документації до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що відповідно до частини 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Додаток 1 до Тендерної документації містить вимогу, що Обсяг річного доходу (виручки) суб’єкта господарювання (рядок 2000 Звіту про фінансові результати) згідно фінансової звітності повинен становити не менше чим 50% від очікуваної вартості даної закупівлі.
Таким чином Замовник діє у повній відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначаємо, що у Тендерній документації і так суттєво знижено вимогу щодо обсягу річного доходу (виручки). Подальше зниження такого показника вважаємо недоцільним. Учасники закупівлі мають підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію наявність фінансової спроможності у відповідності до вимог Тендерної документації.
Дата відповіді:
01.07.2024 15:55
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
839fd707ec3640078d1372d4443bfc28
Дата опублікування:
27.06.2024 14:45
Опис:
Розглянувши технічну специфікацію на закупівлю “«Реконструкція корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області» (ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) прийшли до висновку, що відомість обсягів робіт складена на підставі дефектного акту сформованого лише на основі робіт. Наявність в переліку технічного завдання лише робіт ( без основних матеріалів) - унеможливлює об'єктивний розрахунок ціни вартості пропозиції . Просимо вказати - основні матеріали, ( згідно локальних кошторисів) які застосовуються при виконанні робіт. Ми не можемо якісно скласти тендерну пропозицію оскільки технічне задання не містить окремого розподілу матеріальних ресурсів та обладнання до кожної окремої розцінки. А підсумкова відомість ресурсів подана загально унеможливлює та ускладнює визначення до якої розцінки відноситься даний матеріал чи обладнання.
Наприклад:
п.16 Виготовлення МР-1 - 1,79111т
Розцінка передбачає металопрокат у кількості 1,8269322т . У підсумкові відомості ресурсів п.308 під шифром С111-964-26-1 є металопрокат у кількості 1,46704т.
Крім того просимо пояснити п.61 Улаштування перегородок з газобетонних блоків товщиною 300 мм при висоті поверху до 4 м - 859,8 м2 . У підсумкові відомості ресурсів п.223 під шифром С111-330 є суміш для укладання блоків у кількості лише 1960,344кг і п.159 під шифром С111-82 блоки газобетонні - 260,5194 м3
Просимо вас надати уточнююче технічне завдання з окремими винесеними матеріалами та обладнання що відносяться до кожної окремої розцінки.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Розглянувши Ваше запитання, повідомляємо, що відповідно до пункту 5.1. Розділу V. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником».
Дата відповіді:
30.06.2024 17:05
Відповідь надана
Досвід виконання аналогіних робіт
Номер:
56838081219741f984651c3f838ae77e
Дата опублікування:
26.06.2024 17:07
Опис:
Шановний Замовнику, просимо внести зміни в тендерну документацію, зокрема вилучити дискримінаційні вимоги встановлені ч.3 Розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «1.1.Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше одного), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Під аналогічним договором слід розуміти договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», за характером робіт – будівництво/реконструкція закладу охорони здоров’я, класу наслідків не нижче СС2. *Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.»
А також «1.4. На підтвердження факту виконання запропонованого аналогічного договору учасник повинен надати довідку в довільній формі з зазначенням посилання на сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва в розумінні даної тендерної документації є документами, які видані відповідно до «Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів» затвердженого постановою КМУ № 461 від 12.04.2011 року, у Єдиному реєстрі будівельної діяльності за посиланням (https://e-construction.gov.ua). У Єдиному реєстрі будівельної діяльності за наданим посиланням має міститись інформація про учасника, як генерального підрядника або підрядника будівництва.»
Таким чином, потенційні учасники, зможуть прийняти участь у даній процедурі закупвлі, лише за наявності аналогічних договорів, що повинні відповідати оночасно усім переліченим ознакам:
1)за характером робіт – будівництво/реконструкція,
2)за об’єкторм - САМЕ ЗАКЛАДІВ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я,
3)за класом наслідків- не нижче СС2,
4)учасник повинен виступати як ГОЛОВНИЙ ПІДРЯДНИК або ПІДРЯДНИК,
5)повністю виконаний та стосовно якого, у Єдиному реєстрі будівельної діяльності за посиланням (https://e-construction.gov.ua) має міститись сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених об’єктів будівництва!
Зазначені вами вимоги є безперечним порушенням законодавства, оскільки таке визначення «аналогічного договору» є дискримінаційним по відношенню до учасників та значно звужує коло потенційних учасників.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також наші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
У випадку ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись зі скаргою до АМКУ з метою захисту наших законних прав та інтересів, пов’язаних з участю у даній процедурі закупівлі.
Відповідь:
Шановний учаснику!
Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 зі змінами, не містять визначення поняття аналогічного договору. У зв’язку із цим задля забезпечення однакового розуміння усіма учасниками закупівлі вимог Тендерної документації, Замовник у Додатку 1 до Тендерної документації надав визначення поняття «аналогічного договору» з урахуванням специфіки предмета закупівлі, а саме «Під аналогічним договором слід розуміти договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт, визначених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», за характером робіт – будівництво/реконструкція закладу охорони здоров’я, класу наслідків не нижче СС2». Таке формулювання було застосовано, оскільки предметом цієї закупівлі є виконання робіт з Реконструкції корпусу №1 інфекційного відділення для створення реабілітаційного центру КП "Володимирське ТМО" по вул. Генерала Шухевича, 10 у місті Володимир, Волинської області.
Для недопущення дискримінації потенційних учасників Замовником було застосовано широку варіативність при формулюванні визначення такого поняття, а саме надано можливість підтвердити двосторонній або декілька сторонній договір, на будівництво або реконструкцію будь-якого закладу з системи охорони здоров’я, класу наслідків СС2 або СС3, учасник може виступати як генеральний підрядник або субпідрядник (підрядник), замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності.
Таким чином умови Тендерної документації у діючій редакції не порушують права чи інтереси потенційних учасників закупівлі, та не призводять до будь-якої із форм дискримінації.
Дата відповіді:
29.06.2024 16:09