-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Завершена
660 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 600.00 UAH
Період уточнення:
21.06.2024 11:50 - 11.08.2024 00:00
Відповідь надана
Невідповідності в Тендерній документації
Номер:
71e1352436b044e0aad60e04d6db9871
Дата опублікування:
18.07.2024 15:04
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовник Вами в тексі тендерної документації переплутано всі посилання на додатки, що в свою чергу унеможливлює нами як Учасником процедури закупівлі підготувати тендерну пропозицію, яка відповідала б всім вимогам. Просимо Вас внести зміни до всієї тендерної документації частині нумерації додатків та посилання на них
Відповідь:
Внесені зміни, відповідно рішення АМКУ від 30.07.2024р
Дата відповіді:
09.08.2024 11:15
Відповідь надана
Відсутній додаток 4
Номер:
afca6ce0250d4c6bb61265d119e25f77
Дата опублікування:
18.07.2024 15:01
Опис:
Доброго дня! Шановний Замовник Вами в тендерній документації вказано: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, а саме, документи для переможця, які зазначені в Додатку 4 до цієї тендерної документації.»
Прохання завантажити Додаток 4
Відповідь:
Внесені зміни, відповідно рішення АМКУ від 30.07.2024р
Дата відповіді:
09.08.2024 11:14
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
a80e307ee9c144f6b730d21cdef38d93
Дата опублікування:
18.07.2024 15:01
Опис:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) винесла рішення від 04.07.2024 № 11616-р/пк-пз, за закупівлею UA-2024-06-21-004331-a зобов’язавши Замовника прибрати дискримінаційні вимоги та усунути невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації, яке було оприлюднене в електронній системі закупівель.
17.07.2024 на виконання рішення Колегії, Замовником було оприлюднене в електронній системі закупівель рішення уповноваженої особи від 17.07.2024 № 251 про внесення змін до тендерної документації, у процедурі відкритих торгів Державного підприємства «УКРАЇНСЬКА ГЕОЛОГІЧНА КОМПАНІЯ» та оприлюднене тендерну документацію в новій редакції.
У попередній редакції тендерної документації в редакції від 21.06.2024 Замовником вимагалось:
«….надати копію документу (дозволу), виданого суб’єкту охоронної діяльності, який буде здійснювати реагування, на право зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, дійсним не менше ніж строк дії тендерної пропозиції. Довідку складену в довільній формі із зазначення П.І.П. особи відповідальної за зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них. Наказ про призначення відповідального за зберігання зброї. Довідку, про те що відповідна особа пройшла курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здав відповідний залік, видану організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену органом Національної поліції.»
Колегія з розгляду скарги прийняла рішення про зобов’язання Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги (надання документів на збройову кімнату). Замовником частково було виконання рішення Колегії, однак нам як потенційному Учаснику не зрозуміло чому Замовник і для чого вимагає в новій редакції надати:
«Довідку складену в довільній формі із зазначення П.І.П. особи відповідальної за зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них. Наказ про призначення відповідального за зберігання зброї. Довідку, про те що відповідна особа пройшла курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здав відповідний залік, видану організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену органом Національної поліції.»
Зауважимо, що:
«НАКАЗ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО ЗА ЗБЕРІГАННЯ ЗБРОЇ» потрібен та надається УП ГУНП для прийняття Рішення про надання дозволу на відкриття об'єкта дозвільної системи (кімнати зберігання зброї) уповноваженою особою (представником) підприємства, установи, організації, у порядку, визначеному пунктом 1.5 глави 1 розділу І, Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, яка затверджена Наказом Міністерства внутрішніх справ України 28 листопада 2023 року N 960 (зі змінами).
«Довідка, про те що відповідна особа пройшла курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здав відповідний залік, видану організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену органом Національної поліції» видається відповідним органом та затверджується УП ГУНП при відкритті КІМНАТИ ЗБЕРІГАННЯ ЗБРОЇ.
Зазначення в новій редакції тендерної документації Замовника, всіх вищевказаних вимог є прямим порушенням вимог статті 5, 22 Закону, що в свою чергу призводить до порушень прав нас, як потенційного учасника процедури закупівлі та відповідно створює умови для проведення торгів з обмеженим колом учасників, що в свою чергу не дає можливості нам прийняти участь у закупівлі за даним предметом.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виконати рішення Колегії та прибрати вимоги, що стосуються кімнати зберігання зброї, а саме: «Довідку складену в довільній формі із зазначення П.І.П. особи відповідальної за зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них. Наказ про призначення відповідального за зберігання зброї. Довідку, про те що відповідна особа пройшла курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здав відповідний залік, видану організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену органом Національної поліції.»
Відповідь:
Внесені зміни, відповідно рішення АМКУ від 30.07.2024 р
Дата відповіді:
09.08.2024 11:14
Відповідь надана
Цифрові/аналогові станцій радіозв’язку між постами охорони та транспортом реагування
Номер:
bf9719b988e74cdfb8df41b9c65d7ab0
Дата опублікування:
18.07.2024 14:56
Опис:
Замовник вніс зміни в підпункт 9 п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, викласти новій редакції:
Довідка про наявність в Учасника (власні/орендовані) цифрових радіостанцій між постами охорони та транспортом реагування, у кількості достатньої для надання послуг установленим замовником у Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації) (на підтвердження надати всі дозвільні документи згідно чинного законодавства).
Радіотехнічні засоби зв'язку використовуються з метою забезпечення постійного зв'язку між персоналом охорони, персоналом охорони транспорту реагування, пунктом (пунктами) централізованого спостереження, іншими структурними підрозділами суб’єкта охоронної діяльності.
В п.1.8. Додатку 1 Замовник вимагає: «Документально підтвердити наявність (користування) пульта централізованого спостереження (моніторингової станції) шляхом надання наступних документів: видаткова накладна на придбання або договір оренди з актом приймання-передачі з власним альтернативними джерелами електропостачання та безперебійного інтернет-покриття, ДОЗВІЛ (ВІДОМІСТЬ) З АВТОМАТИЗОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ РАДІОЧАСТОТНИМ СПЕКТРОМ ЩОДО ПРИСВОЄННЯ РАДІОЧАСТОТИ ДЛЯ РАДІООБЛАДНАННЯ АНАЛОГОВОГО УЛЬТРАКОРОТКОХВИЛЬОВОГО РАДІОТЕЛЕФОННОГО ЗВ’ЯЗКУ СУХОПУТНОЇ РУХОМОЇ СЛУЖБИ ІЗ СТАТУСОМ «ЗАДІЯНЕ» ЧИННЕ НА ВЕСЬ СТРОК ДІЇ НАДАННЯ ПОСЛУГ, З ПОТУЖНІСТЮ ПЕРЕДАВАЧА НЕ МЕНШЕ 10 ВТ»
Роз’ясніть як цифрові станції радіозв’язку будуть співпрацювати з аналоговою станцією ультракороткохвильового радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби?????
Встановивши зазначену вимогу, Замовником завідомо звужує коло учасників, що є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ВИМАГАЄМО ПРИВЕСТИ У ВІДПОВІДНІСТЬ ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ та прописати вимогу наступним чином: «Довідка про наявність в Учасника (власні/орендовані) ЦИФРОВИХ/АНАЛОГОВИХ станцій радіозв’язку між постами охорони та транспортом реагування у кількості достатньої для надання послуг установленим замовником у Технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) (на підтвердження надати всі дозвільні документи згідно чинного законодавства).»
Відповідь:
Внесені зміни, відповідно рішення АМКУ від 30.07.2024
Дата відповіді:
09.08.2024 11:14
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
d01980e172f64abd8e29b923584781cb
Дата опублікування:
18.07.2024 14:55
Опис:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Колегія) винесла рішення від 04.07.2024 № 11616-р/пк-пз, за закупівлею UA-2024-06-21-004331-a зобов’язавши Замовника прибрати дискримінаційні вимоги та усунути невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації, яке було оприлюднене в електронній системі закупівель.
17.07.2024 на виконання рішення Колегії, Замовником було оприлюднене в електронній системі закупівель рішення уповноваженої особи від 17.07.2024 № 251 про внесення змін до тендерної документації, у процедурі відкритих торгів Державного підприємства «УКРАЇНСЬКА ГЕОЛОГІЧНА КОМПАНІЯ» та оприлюднене тендерну документацію в новій редакції.
У попередній редакції тендерної документації в редакції від 21.06.2024 Замовником вимагалось:
«Довідка про наявність в Учасника (власні/орендовані) цифрових станцій радіозв’язку між постами охорони та транспортом реагування з рівнем захисту не менше ніж AES 256, у кількості достатньої для надання послуг установленим замовником у Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації) (на підтвердження надати всі дозвільні документи згідно чинного законодавства).»
Колегія з розгляду скарги прийняла рішення про зобов’язання Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити дискримінаційні вимоги. Однак, Замовник на свій розсуд вніс зміни та знехтував рішенням Колегії, а саме виклавши підпункт 9 п.6 в новій редакції: «Довідка про наявність в Учасника (власні/орендовані) цифрових станцій радіозв’язку між постами охорони та транспортом реагування у кількості достатньої для надання послуг установленим замовником у Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації) (на підтвердження надати всі дозвільні документи згідно чинного законодавства).»
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону, а саме: - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дана вимога є штучною, не обґрунтованою і дискримінаційною та прописана під ймовірного переможця.
Враховуючи вищевикладене Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації встановив вищевказані вимоги чим обмежив законні права на участь в Закупівлі, в першу чергу нашої компанії, яка має намір брати участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників.
Виконуйте рішення Колегії, та приберіть підтвердження радіостанцій, які працюють саме в цифровому режимі передачі даних.
Вимагаємо прописати вимогу наступним чином: «Довідка про наявність в Учасника (власні/орендовані) станцій радіозв’язку між постами охорони та транспортом реагування у кількості достатньої для надання послуг установленим замовником у Технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) (на підтвердження надати всі дозвільні документи згідно чинного законодавства).»
Відповідь:
Внесені зміни, відповідно рішення АМКУ від 30.07.2024
Дата відповіді:
09.08.2024 11:14
Відповідь надана
Підтвердження працівників у штаті
Номер:
79142aeff1d7445e95ec5dd9c98b4b39
Дата опублікування:
24.06.2024 17:37
Опис:
Чи може Учасник на підтвердження роботи працівників на підприємстві надати накази про призначення на роботу?
Відповідь:
Розглянуте запитання від 24.06.2024, до п.2.2 Додатку 1 ТД
ТАК, може на підтвердження роботи працівників на підприємстві надати накази про призначення на роботу.
Вимога не задоволена.
Дата відповіді:
27.06.2024 10:46
Відповідь надана
щодо перепусток для пересування транспорту реагування та службового транспорту на період дії комендантської години в регіоні надання послуг
Номер:
61873b50e29f41c5a096c4a5214a71e1
Дата опублікування:
24.06.2024 17:35
Опис:
Відповідно до п.1.11.Додатку 1 до тендерної документації від учасника вимагається: «Довідка в довільній формі про наявність перепусток для пересування транспорту реагування та службового транспорту на період дії комендантської години в регіоні надання послуг. Підтвердити документально, надавши у складі пропозиції скан-копії таких перепусток.»
Запитання: учасник повинен надати кольорові скан-копії перепусток? Та чи повинна перепустка містити повний номер та державний номерний знак транспортного засобу?
Відповідь:
Розглянута вимога від 24.06.2024, до п.1.11 Додатку 1 ТД
Учасник має надати скан-копії перепусток. Щодо кольорової, то запитання не коректне, оскільки скан-копія в будь-якому випадку буде кольорова, чи то чорно біла, чи то матиме колір самої перепустки в залежності від регіону (розовий, бордовий, зелений, тощо).
Також повідомляємо, що перепустки на комендантську годину видаються чітко на конкретне авто, в перепустці має бути зазначено марку, колір, номера машини, кому належить це авто та хто видав перепустку, кожна перепустка має захист і свій унікальний номер.
Вимога не задоволена.
Дата відповіді:
27.06.2024 10:45
Відповідь надана
страхування від нещасних випадків
Номер:
6f421b9541ab4bf5954fdb68680465aa
Дата опублікування:
24.06.2024 17:21
Опис:
В п. 2.16. Додатку 1 до тендерної документації вказана вимога: « Надати договір/и добровільного страхування від нещасних випадків на працівників, що вказані у п.2.1. Додатку 1.»
Зазначимо, що відповідно до п.15 ч. 4 ст.б Закону України "Про страхування", добровільне страхування - це страхування, яке здійснюється на основі договору між страхувальником і страховиком. Загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування визначаються правилами страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону. Конкретні умови страхування визначаються при укладенні договору страхування відповідно до законодавства. Тобто, страхування не може бути обов’язковим, а отже Замовник не може вимагати від Учасників такого договору на працівників. Встановивши дану вимогу, Замовник порушує законні права та інтереси учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі, прописавши дану вимогу під конкретного учасника. Відповідно до ЗУ "Про охоронну діяльність" та Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності суб’єкти господарювання здійснюють свою діяльність на підставі єдиного документу - ліцензії на надання охоронних послуг. Замовник встановив дану вимогу під конкретного учасника, який вже має такий список працівників та договір страхування на них. Якщо майбутнім Учасникам потрібно витрачати додаткові кошти на придбання документів, які не передбачені чинним законодавством, то це порушує один із принципів здійснення публічних закупівель, а саме - принцип максимальної економії, а також принцип добросовісної конкуренції між учасниками.
Вимагаємо виключити вимогу про надання договору/ів добровільного страхування від нещасних випадків на працівників, що вказані у п.2.1. Додатку 1.
Відповідь:
Розглянута вимога від 24.06.2024, до п.2.16 Додатку 1 ТД
Проектом ДОГОВОРУ (Додаток № 3) тендерної документації розділ 4 ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ОХОРОННОЇ ФІРМИ, Охоронна фірма несе матеріальну відповідальність за збитки (шкоду):
а) спричинені крадіжками майна, здійсненими шляхом злому на об'єктах замків, вікон, вітрин та огорож, іншими засобами в результаті незабезпечення належної охорони або внаслідок невиконання Охоронною фірмою встановленого на об'єкті порядку вивозу (винесення) майна, а також розкраданнями, здійсненими шляхом грабежу або при розбійному нападі;
б) завдані знищенням або пошкодженням майна (в тому числі шляхом підпалу) сторонніми особами, які проникли на об'єкт, що охороняється, в результаті неналежного виконання Охоронною фірмою прийнятих за Договором обов'язків;
в) спричинені пожежами або в силу інших причин з вини працівників Охоронної фірми, що здійснюють охорону об'єкта.
Факти крадіжки, грабежу, розбою, а також факти знищення або пошкодження майна, що охороняється відповідно до цього Договору, сторонніми особами, які проникли на об'єкт, або через пожежу, або в силу інших причин з вини працівників, що здійснюють охорону об'єктів, встановлюються компетентними державними органами.
Враховуючи значну вартість майна Замовника, що охороняється згідно договору, а також інші збитки, які можуть бути заподіяні Замовнику у разі не виконання переможцем зобов’язання за договором, що можуть значно перевищувати вартість предмета закупівлі, замовник встановлює вимоги страхування професійної відповідальності як Переможця перед третіми особами так і його працівників.
Враховуючи зазначене, копія чинного договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами на працівників є обв’язкою вимогою.
Вимога не задоволена.
Дата відповіді:
27.06.2024 10:44
Відповідь надана
Невідповідність тендерної документації
Номер:
a13f37395af84834ad253eec84dc5a35
Дата опублікування:
24.06.2024 17:19
Опис:
В п.6 розділу 6 тендерної документації прописана наступна вимога: « Гарантійний лист щодо підтвердження можливості надання послуг учасником без оплати, за власний рахунок до початку наявності фінансування Замовника (у разі відсутності фінансування Замовника).»
Зауважимо, що в проекті договору про надання послуг охорони ні яким чином не зазначена інформація про можливість відсутності фінансування Замовника.
Просимо привести у відповідність тендерну документацію
Відповідь:
Розглянута вимога від 24.06.2024, до п.6 Розділу 6 ТД
Приведемо у відповідність.
Вимога задоволена.
Дата відповіді:
27.06.2024 10:41
Відповідь надана
Незрозуміла вимога Замовника
Номер:
4d2358e6455b4d018aa82f665650557e
Дата опублікування:
24.06.2024 17:06
Опис:
Ви вимагаєте надати Довідку складену в довільній формі із зазначення П.І.П. особи відповідальної за зберігання пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії та патронів до них. Наказ про призначення відповідального за зберігання зброї. Довідку, про те що відповідна особа пройшла курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здав відповідний залік, видану організацією, що має відповідний дозвіл на право проведення навчання та завірену органом Національної поліції.
Запитання: Навіщо Замовник вимагає надати відповідні довідки, які надаються та зберігаються в органі дозвільної системи та без наявності яких суб’єкт охоронної діяльності не зможе отримати та продовжити термін дії дозволів на об’єкт дозвільної системи та пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу гумових куль?
Відповідь:
Розглянута вимога від 24.06.2024, до п.п.4 п.6 Розділу 3 ТД
Вказані документи підтвердять наявність такого працівника, і відповідно Учасник зможе належним чином надавати послуги згідно вимог тендерної документації. В орган дозвільної системи могли здати документи, отримати дозвіл і звільнити працівника, що унеможливить належно надавати послуги.
Дата відповіді:
27.06.2024 10:40