-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт захисної споруди (сховища)
Завершена
10 947 639.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 738.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 54 738.20 UAH
Період уточнення:
21.06.2024 11:13 - 05.07.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо ліцензії з провадження господарської діяльності щодо будівництва об’єктів
Номер:
1b01432b06a94fdcbc869f662df94481
Дата опублікування:
26.06.2024 12:03
Опис:
Наше підприємство (далі - Скаржник) має намір прийняти участь у вказаній вище закупівлі. Однак, ознайомившись із тендерною документацією, Скаржником було виявлено вимоги, що суттєво обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також у тендерній документації виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
Відповідно до пункту 5 таблиці «Інші документи від Учасника» Додаток № 1 до тендерної документації «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру»
Відповідно пункту 2.3. Додаток №2 до тендерної документації
2.3 Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції ліцензію державної архітектурно– будівельної інспекції України, з провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів. Зазначена ліцензія повинна містити підтвердження щодо таких робіт:
- 1.00.00 Будівельні та монтажні роботи загального призначення:
- 1.01.00 Улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних;
- 1.02.00 Улаштування фундаментів із застосуванням паль;
- 1.03.00 Улаштування фундаментів, що виконуються спеціальними засобами;
- 1.13.00 Виконання пусконалагоджувальних робіт:
- 1.13.03 систем вентиляції та кондиціонування повітря;
- 1.13.09 водопостачання та водовідведення;
- 2.00.00 Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
- 2.01.00 Монтаж внутрішніх мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
- 2.01.03 Вентиляції та кондиціювання повітря;
- 2.01.06 Електропостачання і електроосвітлення;
- 2.02.00 Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
- 2.02.05 Електропостачання і електроосвітлення;
- 2.03.00 Монтаж інженерних споруд.
Кабінетом Міністрів України було прийнято постанову «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» від 18.03.2022 № 314 (далі - Постанова № 314).
Відповідно до положень пунктів 1 та 2 Постанови №314 установлено, що:
1) у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці).
2) декларація може бути подана за вибором суб’єкта господарювання незалежно від задекларованого (зареєстрованого) місцезнаходження (місця проживання), місця провадження господарської діяльності або місцезнаходження відповідного об’єкта:
в електронній формі - через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, зокрема засобами мобільного додатку Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія) (у разі подання декларації фізичною особою - підприємцем);
у паперовій формі - через центр надання адміністративних послуг з подальшою передачею органам ліцензування, дозвільним органам та суб’єктам надання публічних (електронних публічних) послуг засобами Порталу Дія. Після внесення інформації до Порталу Дія декларація повертається заявнику.
Таким чином, у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Тобто під час воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися шляхом подання декларації, яка на період воєнного стану замінює ліцензію на будівництво.
Дискримінаційними для Скаржника є саме вимога щодо надання у складі пропозиції ліцензії державної архітектурно–будівельної інспекції України, з провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів. Зазначена ліцензія повинна містити підтвердження щодо зазначеного в тендерній документації переліку робіт.
Скаржник має декларацію про провадження господарської діяльності, а також всі необхідні дозвільні документи, передбачені чинним законодавством, для виконання будівельних робіт, але не може прийняти участь у даній закупівлі.
Замовник встановлюючи вимогу до учасників – ліцензії державної архітектурно–будівельної інспекції України, з провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів – цією вимогою Замовник звужує коло потенційних учасників.
В даній закупівлі зможуть прийняти участь тільки ті учасники, які мають ліцензію державної архітектурно–будівельної інспекції України, з провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів. Зазначена ліцензія повинна містити підтвердження щодо таких робіт:
- 1.00.00 Будівельні та монтажні роботи загального призначення:
- 1.01.00 Улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних;
- 1.02.00 Улаштування фундаментів із застосуванням паль;
- 1.03.00 Улаштування фундаментів, що виконуються спеціальними засобами;
- 1.13.00 Виконання пусконалагоджувальних робіт:
- 1.13.03 систем вентиляції та кондиціонування повітря;
- 1.13.09 водопостачання та водовідведення;
- 2.00.00 Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
- 2.01.00 Монтаж внутрішніх мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
- 2.01.03 Вентиляції та кондиціювання повітря;
- 2.01.06 Електропостачання і електроосвітлення;
- 2.02.00 Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
- 2.02.05 Електропостачання і електроосвітлення;
- 2.03.00 Монтаж інженерних споруд.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, без можливості надати альтернативні документи відповідно чинного законодавства - декларацію про провадження господарської діяльності, порушують вимоги частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Як підсумок, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги документації у вказаній редакції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідність до законодавства та викласти у новій редакції пункт 2.3 Додатку 2 тендерної документації та пункту 5 таблиці «Інші документи від Учасника» Додатку № 1 : «Скан-копія ліцензії Державного комітету України з будівництва та архітектури на право здійснення будівельної діяльності та додатку до неї з повним переліком робіт, що є чинною на дату розкриття тендерних пропозицій та діюча на весь період виконання робіт(за умови, якщо роботи визначені у предметі закупівлі підлягають під ліцензування) або декларація про провадження господарської діяльності відповідно до постанови №314 КМУ» та ДОПУСТИТИ МОЖЛИВІСТЬ УЧАСНИКУ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРОВАДЖЕННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЩОДО БУДІВНИЦТВА ОБ’ЄКТІВ НА ПІДСТАВІ ДЕКЛАРАЦІЇ.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за звернення, по суті вашого питання маємо заперечення, а саме:
Відповідно до пп. 2.3 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації - Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції ліцензію державної архітектурно -будівельної інспекції України, з провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів. Зазначена ліцензія повинна містити підтвердження щодо таких робіт:
- 1.00.00 Будівельні та монтажні роботи загального призначення:
- 1.01.00 Улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних;
- 1.02.00 Улаштування фундаментів із застосуванням паль;
- 1.03.00 Улаштування фундаментів, що виконуються спеціальними засобами;
- 1.13.00 Виконання пусконалагоджувальних робіт:
- 1.13.03 систем вентиляції та кондиціонування повітря;
- 1.13.09 водопостачання та водовідведення;
- 2.00.00 Будівництво об'єктів інженерної інфраструктури:
- 2.01.00 Монтаж внутрішніх мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
- 2.01.03 Вентиляції та кондиціювання повітря;
- 2.01.06 Електропостачання і електроосвітлення;
- 2.02.00 Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
- 2.02.05 Електропостачання і електроосвітлення;
- 2.03.00 Монтаж інженерних споруд.
Зазначена вимога, жодним чином не призводить до дискримінації, та є обгрунтованою оскільки:
1.00.00 Будівельні та монтажні роботи загального призначення:
1.01.00 Улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних;
1.02.00 Улаштування фундаментів із застосуванням паль;
1.03.00 Улаштування фундаментів, що виконуються спеціальними засобами;
необхідні для виконання робіт Локального кошторису 02-01-01 на Ремонтні роботи, Локального кошторису 07-01-01 на Благоустрій та озелення території.
1.13.00 Виконання пусконалагоджувальних робіт:
1.13.03 систем вентиляції та кондиціонування повітря;
1.13.09 водопостачання та водовідведення;
необхідні для виконання робіт Локального кошторису 02-01-07 на Пусконалагоджувальні роботи протипожежного захисту, Локального кошторису 02-01-10 на Пусконалагоджувальні роботи системи довибухових концентрацій паливних газів, Локального кошторису 02-01-013 на Пусконалагоджувальні роботи систем опалення, вентиляції.
2.00.00 Будівництво об'єктів інженерної інфраструктури:
2.01.00 Монтаж внутрішніх мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.01.03 Вентиляції та кондиціювання повітря;
необхідні для виконання робіт Локального кошторису 02-01-07 на Пусконалагоджувальні роботи протипожежного захисту, Локального кошторису 02-01-10 на Пусконалагоджувальні роботи системи довибухових концентрацій паливних газів, Локального кошторису 02-01-013 на Пусконалагоджувальні роботи систем опалення, вентиляції, Локального кошторису 02-01-02 на Сантехнічні роботи.
2.02.00 Монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання:
2.02.05 Електропостачання і електроосвітлення;
2.03.00 Монтаж інженерних споруд.
необхідні для виконання робіт Локального кошторису 02-01-02 на Сантехнічні роботи, Локального кошторису 02-01-03 на Електромонтажні роботи, Локального кошторису 02-01-05 на Система протипожежного захисту.
Отже у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації, а зазначена вимога є обгрунтованою та не призводить до дискримінації
Дата відповіді:
28.06.2024 07:59
Відповідь надана
клас наслідків (відповідальності)
Номер:
f4a909fec70b496aa12d6301945843a1
Дата опублікування:
26.06.2024 11:38
Опис:
шановний Замовник, просимо уточнити, який клас наслідків (відповідальності) об’єкта - СС1 або СС2 або СС3?
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за звернення, предмет закупівлі має клас наслідків СС3
Дата відповіді:
28.06.2024 07:59