-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу в складі транспортної розв’язки на перетині вул. Миропільської з Броварським проспектом і Святошино – Броварською лінією метрополітену біля станції метро «Чернігівська»
Завершена
15 676 131.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 78 380.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 78 380.65 UAH
Період уточнення:
20.06.2024 14:25 - 02.07.2024 00:00
Відповідь надана
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
19784fee46b54e9e9882bb80ed5cdc86
Дата опублікування:
01.07.2024 22:46
Опис:
Шановний Замовнику!
Проаналізувавши відкриту інформацію щодо переможців торгів на проектні роботи на замовлення КК «Київавтодор» за останні 3(три) роки, можна зробити висновок, що їх не так і багато. І це, в свою чергу, наштовхує на думки, що Ваше небажання коригувати «сталі кваліфікаційні вимоги щодо досвіду виконання аналогічних договорів» носить суто дискримінаційний характер та спрямоване на виграш конкретних учасників, які здебільшого ставали переможцями за останній час. Відповідно, проглядається Ваше бажання використати кошти громади міста Києва для оплати послуг заздалегідь визначеним переможцям.
Ви вказуєте у своїй відповіді, що підтвердження наявності аналогічних договорів лише за останні три роки і лише в умовах міської забудови вказує на досвідченість та дієздатність на сьогодні виконавця проектних робіт виконати замовлення, а також на наявність в нього кваліфікованих спеціалістів для виконання окремих розділів проектно-кошторисної документації (далі - ПКД). Потрібно зауважити, що наявність працівників підтверджується не аналогічними договорами за останні три роки, а іншими необхідними документами, що додаються до складу тендерної пропозиції. А наявність прийнятих робіт за останні три роки по аналогічному договору аж ніяк не вказує на те, що він виконувався власними силами підприємства.
Просимо Вас відповісти, яким чином проектування штучної споруди в межах будь-якого іншого населеного пункту, крім міста, відрізняється від проектування штучної споруди в межах міста.
Ще раз звертаємось до Вас з пропозицією про розширення кваліфікаційних умов щодо досвіду виконання проектних робіт на більший, ніж 3(три) роки, термін і прибрання вимоги щодо саме міської забудови, як такої, яка надмірно звужує конкуренцію.
Наголошуємо, що наявність здорової конкуренції серед потенційних учасників могла б суттєво скоротити витрати на проектування.
Відповідь:
«Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо: на відміну від споруд в складі автомобільних доріг загального користування мостова споруда розташовується в умовах щільної міської забудови, тому при проектуванні необхідно враховувати додатково наступні фактори:
• врахування окремих індивідуальних умов ущільненої забудови, які визначаються в результаті інженерних вишукувань та обстеження прилеглої забудови, будівель, комунікацій, тощо.
• неприпустимість зниження експлуатаційних якостей прилеглих об'єктів (шумовий режим, вібраційні впливи, експлуатація систем життєзабезпечення та інженерного захисту тощо) нижче нормативних значень;
• неприпустимість порушення основ, фундаментів, несучих конструкцій прилеглих об'єктів;
• розташування будівельного майданчика в умовах ущільненої забудови з розміщенням техніки, механізмів тощо, а також їх вплив роботи на прилеглу територію в ході виконання будівельних робіт.
Відповідно до вище зазначеного, роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу в складі транспортної розв’язки на перетині вул. Миропільської з Броварським проспектом і Святошино – Броварською лінією метрополітену біля станції метро «Чернігівська» повинні здійснюватися генеральним проектувальником, який має досвід виконання робіт в умовах ущільненої забудови великих міст, з урахуванням стратегічного плану розвитку міста.
Окрім цього, зазначаємо, виконання робіт з проектування та будівництва мостових споруд міста Києва, виконується згідно вимог ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів». Ці будівельні норми не поширюються на автомобільні дороги загального користування.»
Дата відповіді:
03.07.2024 08:40
Відповідь надана
Підтвердження програмного забезпечення
Номер:
e142b902972c4a5bace292c964ffcb76
Дата опублікування:
28.06.2024 12:45
Опис:
Просимо виключити дану вимогу щодо надання підтвердження користування програмним забезпеченням:
«Також обов’язково надається лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі.»
Право на користування програмною продукцією чи то пак, ліцензія, можу бути придбана в будь-якому магазині електронної техніки. І в кого в такому разі просити лист? Чим вам не достатньо наявності діючої ліцензії? Це те ж саме, що просити лист від виробника автомобіля з дозволом їздити по місту Київ.
Аналогічно і щодо діючого договору. На програмне забезпечення наявний фіскальний чек чи видаткова накладна (це найпростіша форма договору, яка містить реквізити і підписи і продавця і прокупця). Чим підтверджувати в такому випадку?
Можливо ви і не мали на увазі таким чином дискримінувати учасників, але в даній редакції виглядає це саме як дискримінація.
Тож, просимо вказати, що дана вимога не стосується програмного забезпечення.
Відповідь:
Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо: частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Дана норма не містить будь-яких заборон та обмежень щодо зазначення Замовником інформації про надання Учасником листа-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) з посилання на номер процедури закупівлі у системі Prozorro, щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі, а також щодо дискримінаційного характеру таких вимог.
Вказана вимога тендерної документації спрямована в першу чергу на те, щоб Замовник закупівлі мав змогу впевнитися, що договори, на підставі яких Учасником залучається обладнання/матеріально-технічна база/устаткування для виконання робіт, є чинними і актуальними, та потенційний переможець зможе в повній мірі виконати роботи, що є предметом даної процедури закупівлі із залученням відповідного обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування згідно таких договорів. Варто наголосити, що вказаний критерій встановлений не з метою дискримінації учасників, а з метою отримання реальної інформації щодо Учасника, його можливостей, наявності документального підтвердження даного кваліфікаційного критерію для якісного та своєчасного виконання умов договору.
Дата відповіді:
28.06.2024 14:45
Відповідь надана
Працівники
Номер:
c44ac01456b54bf09d3a07b59b7fc50c
Дата опублікування:
26.06.2024 12:00
Опис:
Відповідно до умов ТД * Довідка щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід має бути підписана уповноваженою особою з ведення кадрової роботи, головним бухгалтером (бухгалтером) та керівником підприємства. Звертаємо увагу Замовника, що така вимога суттєво звужує коло потенційних учасників, оскільки не у всіх підприємств наявна окрема "особа з ведення кадрової роботи". Зазвичай, такі обов'язки виконує керівник підприємства. Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Шановний Учасник, у відповідь на ваше звернення повідомляємо, що у разі якщо учасник не повинен складати або не зобов’язаний складати якийсь із вказаних у положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, завірений печаткою (у разі наявності), у якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Дата відповіді:
27.06.2024 13:03
Відповідь надана
досвід
Номер:
ccd93b12ca45438796a74f8cc643f671
Дата опублікування:
24.06.2024 17:43
Опис:
Шановний замовник, однією з умов тендерної документації щодо наявності досвіду є розташування об’єкту за яким виконано роботи з розробки проектної документації саме «в межах міської забудови». Просимо пояснити що саме мається на увазі а також навести нормативно-правовий акт в якому наведене поняття «міська забудова».
Відповідь:
Шановний учасник, в розумінні даної закупівлі міська забудова - територія в межах міста, забудована багатоквартирною житловою та/або громадською забудовою.
Дата відповіді:
26.06.2024 10:35
Відповідь надана
Досвід
Номер:
8348397c14ea40b38a79325702b75312
Дата опублікування:
24.06.2024 17:43
Опис:
Шановний замовник!
Відповідно до умов тендерної документації Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом останніх 3 (трьох) років* аналогічного(-их) договору(-ів) щодо виконання проектних робіт з будівництва (капітального ремонту, реконструкції) мостів та шляхопроводів в межах міської забудови за класом наслідків (відповідальності) СС3 з урахуванням перекладання та/або прокладання інженерних мереж, виконаний в повному обсязі. Тобто, учасник вважатиметься таким, що відповідає даному критерію тільки в тому випадку, якщо матиме досвід розробки проектної документації і на міст і на шляхопровід одночасно в складі одного договору?
просимо чіткіше вказати вимогу щодо наявності досвіду.
Відповідь:
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
26.06.2024 10:34