• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021: 2015: 44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (котел опалювальний твердопаливний Альтеп TRIO UNI PLUS 200 кВт (зі сталевим теплообмінником) або еквівалент, котел опалювальний твердопаливний Альтеп TRIO UNI PLUS 300 кВт (зі сталевим теплообмінником) або еквівалент)

Торги відмінено

623 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 239.00 UAH
Період уточнення: 19.06.2024 23:40 - 26.06.2024 00:00
Відповідь надана

Сфера сертифікації

Номер: 630f9895bc204119a6b0ca478041a873
Дата опублікування: 20.06.2024 11:55
Опис: Доброго дня! Поясніть, будь - ласка, навіщо в тендері на закупівлю товару вимагати сертифікат відповідності на роботи: ремонтування та технічне обслуговування металевих виробів та конструкцій (33.11), монтування промислових машин і устаткування (33.20), монтування трубопровідних мереж, систем опалювання та кондиціювання повітря (43.22)?
Відповідь: Пояснюємо, що в Додатку № 2 до ТД встановлено вимогу, що учасник повинен надати сертифікат на систему управління якістю, який безпосередньо підтверджує, що система управління якістю, відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Сфера сертифікації виробництво радіаторів та котлів центрального опалення (твердопаливних та газових водогрійних (25.21), ремонтування та технічне обслуговування металевих виробів та конструкцій (33.11), монтування промислових машин і устаткування (33.20), монтування трубопровідних мереж, систем опалювання та кондиціювання повітря (43.22). Таким чином учасник підтверджує відповідність виробництва радіаторів та котлів центрального опалення (твердопаливних та газових водогрійних (25.21), у разі необхідності ремонтування та технічне обслуговування металевих виробів та конструкцій (33.11), а також для подальшого використання за призначенням предмету закупівлі шляхом монтування промислових машин і устаткування (33.20), монтування трубопровідних мереж, систем опалювання та кондиціювання повітря (43.22). Зазначена вимога встановлена, для забезпечення придбання якісного товару, який пройшов сертифікацію та відповідає діючим технічним нормам та стандартам, а також підтверджує, що товар виробляється на сертифікованому офіційному виробництві, а не в гаражних кооперативах.
Дата відповіді: 23.06.2024 23:57
Відповідь надана

Щодо документів, що засвідчують якість товару

Номер: 60cfd32c4c984f0f951529395e17ed53
Дата опублікування: 20.06.2024 11:26
Опис: Добрий день. В тендерній документації вказано, що учаник має право надати еквівалент. Однак, в додатку 2 до тендерної документації Замовник вимагає надати документи, що засвідчують якість товару відповідно до вимог Технічних регламентів на Котли опалювальні твердопаливні водогрійні, типів КВТ та КТ, що виготовляються за ТУ У 25.2-36823198-002:2013 «Котли опалювальні твердопаливні водогрійні, типів КВТ та КТ. Технічні умови», код ДКПП 25.21.12. Дані Технічні умови видані виробнику котлів Альтеп. Виникає питання, яким чином учасник який має намір запропонувати еквівалентний товар може надати декларації відповідності на котли Альтеп? Просимо видалити з тендерної документації вимогу, що обмежує конкуренцію серед учасників. Дякуємо.
Відповідь: Згідно Вашого запитання повідомляємо, замовник вимагає документи, що засвідчують якість товару відповідно до технічних вимог згідно Додатку № 2 до ТД (декларацію про відповідність Технічному регламенту безпеки машин, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 № 62. Технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 п. № 1067. Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р, № 1077, про підтвердження, що Котли опалювальні твердопаливні водогрійні, типів КВТ та КТ, що виготовляються за ТУ У 25.2-36823198-002:2013 «Котли опалювальні твердопаливні водогрійні, типів КВТ та КТ. Технічні умови», код ДКПП 25.21.12; Згідно вимог Додатку № 2 не зазначено, що в декларації про відповідність повинно бути зазначено дані про виробника Альтеп, тощо Згідно ч. 3 ст. 23 Закону встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Згідно Додатку № 2 до Тендерної документації встановлено, що у місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». Таким чином, учасник повинен запропонувати предмет закупівлі який в повній мірі відповідає технічним вимогам та встановленим характеристикам до предмету закупівлі, зокрема Замовником не розглядається еквівалент в розрізі відхилення не більше не менше від встановлених технічних характеристик до предмету закупівлі. Замовник наголошує, закупівля оголошена з метою закупівлі товару від всіх потенційних учасників закупівлі, та жодним чином не дискримінує жодного суб’єкта господарювання, який має намір прийняти участь у процедури закупівлі. Звертаємо увагу, що в Тендерній документації не встановлено вимог, що учасник повинен бути безспосередньо виробником, або більш конкретні вимоги до виробництва, участь у закупівлі може прийняти учасник будь якої форми власності, який на законодавчих підставах має право реалізувати товар, який в повній мірі буде відповідати технічному завданню згідно Додатку № 2 до ТД. Таким чином, замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації. На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників. Крім того наголошуємо, що не спроможність виконання Вами вимог до учасників не є ознакою дискримінації, а свідчить про невідповідність технічним вимогам до учасників. З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Дата відповіді: 23.06.2024 23:56
Відповідь надана

Додати +,-

Номер: fd2f1972585942fc83e7f8309715d2a1
Дата опублікування: 20.06.2024 08:46
Опис: Ми розуміємо, що Ви хочете придбати Альтеп і маєте договір з ним, але ж щоб не було моніторингу та скарг внесіть кориктиви в технічне завдання, хоча б + - 5 мм, бо вже дуже видно, що все прописано під виробника. Це недобросовісно.
Відповідь: За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо, що Замовником оголошено проведення процедури відкритих торгів з особливостями відповідно до положення Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 (далі — Особливості). Повідомляємо, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених в ст.23 Закону. Наголошуємо, що обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару — замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника. Також частиною 2 статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України. Отже, коли ідеться про еквівалент, усі характеристики повинні співпадати, товар за всіма характеристиками повинен бути ідентичним. Наголошуємо, що Замовник самостійно визначає необхідні технічні вимоги предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Крім того тендерною документацією встановлено, що Фактом подання тендерної пропозиції учасник підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним, функціональним характеристикам до предмета закупівлі, у тому числі технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації та цьому додатку, а також підтверджує можливість поставки товару, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації.
Дата відповіді: 23.06.2024 23:56
Відповідь надана

Аналогічні договори

Номер: 743114fa23ec4867bcc6cf45cb498709
Дата опублікування: 20.06.2024 08:44
Опис: Дискримінацією є аналогічні договори з Замовниками через прозоро, а ще більшою вимагати якийсь рік договорів 2023??? ознайомтеся з практикою моніторингу та скарг. Один договір може бути 2020, а другий 2023...Внесіть зміни в тендерну документацію.
Відповідь: По суті вимоги повідомляємо наступне, що Замовником, встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема вищезазначеною статтею встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Так під час формування Документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись абз. 3 ч. 2 ст. 16 Закону Замовником передбачено загальна вимога щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Більше того, і іншими нормативно – правовими актами чинного законодавства України дефініція поняття «аналогічний договір» не встановлена. Отже, перелік та зміст документів, щодо відповідності Учасника вищезазначеному кваліфікаційному критерію визначається Замовником. Аналогічність виконання договорів, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), свідчить про досвід роботи з бюджетними закладами, що відрізняється від виконання аналогічних договорів з суб’єктами господарської діяльності приватної власності. Додатково повідомляємо, що встановлено вимога щодо кількості, вартості договору, контрагентів по договору, бюджетні Замовники через систему публічних закупівель Прозорро є необхідністю, так як в публічній інформації розміщеної на офіційному сайті в загальному доступі, буде можливість перевірити всю інформацію по виконанню самого договору, внесення змін до нього, а по комерційних організації такої можливості не має. При виконання даної вимоги документації у майбутньому замовник може бути впевнений у повному та всебічному виконанню зобов’язань, які бере на себе учасник. Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не встановлює конкретизації щодо найменування, суми договорів, обсягів закупівлі, територіальності та технічних вимог до предмету закупівлі. Наголошуємо, що період Вашої реєстрації та відсутність виконаних аналогічних договорів протягом 2023 року не свідчить про наявність дискримінаційних вимог, оскільки Замовник не може врахувати досвіду виконання аналогічних договорів всіх потенційних учасників. Таким чином, замовник не порушив вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно у Замовника відсутні підстави для внесення змін до Документації. З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Дата відповіді: 23.06.2024 23:55