-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
42120000-6 Насоси та компресори (Штанги насосні)
Завершена
48 813 900.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 488 139.00 UAH
мін. крок: 1% або 488 139.00 UAH
Період уточнення:
19.06.2024 18:00 - 14.07.2024 00:00
Відповідь надана
ПРОСИМО ПРОДОВЖИТИ СТРОК ПРИЙОМУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЇ
Номер:
ff368137ee0e45e6a236ebcd733f6432
Дата опублікування:
12.07.2024 14:14
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до п. 67 Особливостей: Після оприлюднення в електронній системі закупівель скарги електронна система закупівель автоматично зупиняє початок електронного аукціону (якщо відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону)/не розкриває інформацію, зазначену в тендерній пропозиції (тендерних пропозиціях), у тому числі інформацію про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції (тендерних пропозицій) (якщо відкриті торги проводяться без застосування електронного аукціону) та не оприлюднює рішення замовника про відміну відкритих торгів, договір про закупівлю і звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель. Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну відкритих торгів, укладення договору про закупівлю, КРІМ ДІЙ, СПРЯМОВАНИХ НА УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ, ЗАЗНАЧЕНИХ У СКАРЗІ. У разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель.
Таким чином, чинне законодавство обмежує можливість дій замовника в частині внесення змін до ТД після подання скарги до АМКУ.
За результатами виконання рішення АМКУ, Замовником, окрім усунення дискримінаційної вимоги, було додано також нові вимоги: «3.5. …Додатково надаються креслення насосних штанг діаметрами 19,0 мм, 22,0 мм, 25,0 мм та муфт до них та полірованих штоків 25,0 мм, 31,75 мм. Креслення мають містити всі геометричні розміри із відповідними допусками, шорсткості поверхонь, матеріали виготовлення».
Таким чином, зважаючи на те, що нові вимоги до ТД були включені після виконання рішення органу оскарження (відсутність даних умов в первісній від 19.06.24 та зміненій від 21.06.24 р. редакціях ТД, де строк на їх отримання, як і подання пропозицій складав 7 днів, свідчить про їх НЕВАЖЛИВІСТЬ для Замовника до подання скарги до АМКУ), а саме 11 липня о 18:16 год (тобто після завершення робочого дня), просимо, дотримуючись єдиного підходу до всіх учасників (зокрема в частині забезпечення рівного доступу до закупівлі на основі попередніх звернень про продовження строку прийому пропозиції, які були позитивно розглянені Замовником), враховуючи, що строк прийому продовжено на строк до 16 липня 14:00 год, два дні з яких вихідні-неробочі, беручи до уваги необхідність більш тривалого строку для отримання від Виробника креслень насосних штанг діаметрами 19,0 мм, 22,0 мм, 25,0 мм та муфт до них та полірованих штоків 25,0 мм, 31,75 мм із особливими для нах вимогами ТД, з метою підвищення конкурентоспросожності закупівлі та рівного ставлення Замовником до всіх учасників, ПРОСИМО ПРОДОВЖИТИ СТРОК ПРИЙОМУ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЇ ДО 19 ЛИПНЯ 2024 Р. 23:59 ГОД.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник!
На Ваше звернення повідомляємо, що у відповідності до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.07.2024р. №11551-р/пк-пз Замовник вніс зміни в тендерну документацію з врахуванням вимог законодавства в частині строку для подання тендерних пропозицій.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не вбачає підстав для внесення додаткових змін в тендерну документацію.
Дата відповіді:
12.07.2024 17:44
Відповідь надана
Продовження тендеру.
Номер:
392b7a19219d4f52800ad4653ba4e3f1
Дата опублікування:
22.06.2024 10:54
Опис:
Добрий день, просимо вас продовжити термін подання документів на тендер хоча б до 05.07.2024р. Ми являємось нерезидентом, оформлення всіх документів які вимагаються для участі у тендері до 27.06.2024р. просто фізично не неможливо. Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник!
На Ваше звернення повідомляємо, що Замовником буде подовжений термін подачі пропозицій до 01.07.24р.
Дата відповіді:
24.06.2024 17:05
Відповідь надана
Щодо недискрімінації участників
Номер:
3c28b2afd45e40e9932fb4a06a3140a7
Дата опублікування:
21.06.2024 15:52
Опис:
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не можна передбачати в тендерній документації вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів.
Водночас згідно з частиною 4 статті 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
В ТД Замовником встановлено вимогу в частині досвіду виконання аналогічного договору : Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який договір Учасника, яким передбачалося поставка штанг насосних виготовлених згідно API Spec 11В або еквівалент в кількості не менше 50% від загальної кількості визначеної в Тендерній документації.
ЗВАЖАЮЧИ НА ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ ЗАКУПІВЛІ, У ПОТЕНЦІЙНОГО УЧАСНИКА НАЯВНИЙ ВІДПОВІДНИЙ ДОСВІД, АЛЕ В МЕНШІЙ КІЛЬКОСТІ, АНІЖ 50 % від загальної кількості визначеної в Тендерній документації.
При цьому кількість поставки для характеристики постачальника немає жодного значення, а тому дана вимога є дискримінаційною для потенційного учасника.
Відповідно до статті 1 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» дискримінація - ситуація, за якої особа та/або група осіб за їх ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками, які були, є та можуть бути дійсними або припущеними (далі - певні ознаки), зазнає обмеження у визнанні, реалізації або користуванні правами і свободами в будь-якій формі, встановленій цим Законом, крім випадків, коли таке обмеження має правомірну, об`єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
При цьому, непряма дискримінація - ситуація, за якої внаслідок реалізації чи застосування формально нейтральних правових норм, критеріїв оцінки, правил, вимог чи практики для особи та/або групи осіб за їх певними ознаками виникають менш сприятливі умови або становище порівняно з іншими особами та/або групами осіб, крім випадків, коли їх реалізація чи застосування має правомірну, об`єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними.
Згідно зі статтею 6 Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», відповідно до Конституції України, загальновизнаних принципів і норм міжнародного права та міжнародних договорів України всі особи незалежно від їх певних ознак мають рівні права і свободи, а також рівні можливості для їх реалізації. Форми дискримінації з боку державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, юридичних осіб публічного та приватного права, а також фізичних осіб, визначені статтею 5 цього Закону, забороняються.
Звертаємо увагу Замовника, що головною ознакою умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних - це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, Замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об`єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у закупівлі.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації зазначених вимог порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім цього, згідно з положеннями ч.4 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, просимо ознайомитися із практикою АМКУ у, зокрема рішеннях № 4538-р/пк-пз від 10.03.2021 р. , РІШЕННЯ №2520-р/пк-пз від 06.03.2019, №5544-р/пк-пз від 27.03.2024 р.та внести зміни в Тендерну документацію, а так як в інакшому випадку, умови ТД 23 червня 2024 року будуть оскаржені до АМКУ.
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник!
На Ваше звернення повідомляємо, що згідно п. 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно Замовник встановив в тендерній документації кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Закон не містить критеріїв визначення аналогічного договору, відповідно Замовник вставив, що під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який договір Учасника, яким передбачалося поставка штанг насосних виготовлених згідно API Spec 11В або еквівалент в кількості не менше 50% від загальної кількості визначеної в Тендерній документації.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Дата відповіді:
24.06.2024 17:05
Відповідь надана
terms
Номер:
0a39cde048c74c54bfeef695c7c87ea0
Дата опублікування:
20.06.2024 20:08
Опис:
L/C is not an advance payment. It is a CONDITIONAL BANK GUARANTEE.
20 days for delivery - that's for delivery by aircraft. Would you like to take goods EXW or FOB Chinese airport? Or maybe better to use realistic terms? You were unable to buy this kit twice. Nobody was interested. So, you invent new "attractive" terms?
Відповідь:
Добрий день, шановний Учасник!
Просимо Вас детальніше ознайомитися з терміном поставки товару, який викладено в пункті 1.4. Розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації.
Детальні умови розрахунків приведені в Розділі 4 Додатку 4 до тендерної документації.
Дякуємо за увагу до нашого тендеру
Дата відповіді:
21.06.2024 10:58