-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Кондиціонери (внутрішні та зовнішні блоки)
Протокол №63від 18.06.2024року
Завершена
356 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 780.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 780.00 UAH
Період уточнення:
18.06.2024 16:19 - 23.06.2024 00:00
Відповідь надана
Підтвердження повноважень офіційного представника в Україні Виробника Товару
Номер:
418084171772418fae5f1f9cce04e688
Дата опублікування:
21.06.2024 11:47
Опис:
Відповідно до пункту 1.3. Додатку №2 до Тендерної документації:
«Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, сертифікату, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника (надати скан-копію оригіналу гарантійного листа у складі тендерної пропозиції)».
Отже, аналізуючи таку вимогу, виходячи з наступного:
1. Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), АБО
2. Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від офіційного представника виробника в Україні (якщо учасник не є виробником товару), при цьому, Замовник вимагає, щоб «представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, сертифікату, тощо від виробника».
Просимо надати роз’яснення, чи Потрібно Учаснику, надавати Лист від Виробника (або доручення /авторизації, сертифікату, тощо від виробника), яким є Німецький виробник, для його офіційного представника в Україні – ТОВ, для того щоб підтвердити Ваші вимоги, при цьому Учасник надасть Лист від офіційного представника Виробника в Україні.
Відповідь:
Достатньо гарантійного листа від представника, який підтвердить можливість постачання необхідної кількості товару та зв'язок з виробником
Дата відповіді:
21.06.2024 13:49
Відповідь надана
Повноваження учасника
Номер:
3accca6d6b9445469b4b7a614e711bcf
Дата опублікування:
21.06.2024 11:40
Опис:
Шановний Замовник, умовами Додатку №1, Вами встановлена вимога, щодо підтвердження повноважень учасників ФО та ФОП, а саме: «4.5.Нотаріально завірена довіреність, якщо повноваження особи на підписання договору та документів у складі пропозиції учасника визначені довіреністю, при цьому, документи визначені п 4.3 розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність (для учасників фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців).».
Прошу надати роз’яснення: Для чого учасникам ФО та ФОП – оформлювати Нотаріальну Довіреність для подання пропозиції у цій закупівлі??? Просимо Замовника обґрунтувати необхідність встановлення таких вимог у складі пропозиції учасників? Просимо конкретизувати, якими Саме документами має підтвердити свої повноваження учасник ФО та ФОП складі пропозиції ???
Відповідь:
Відповідно до статті 244 Цивільного кодексу України довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі.
Відповідно до частини 1, 2 статті 245 Цивільного кодексу України форма довіреності повинна відповідати формі, в якій відповідно до закону має вчинятися правочин. Довіреність, що видається у порядку передоручення, підлягає нотаріальному посвідченню.
Відповідно до статті 246 Цивільного кодексу України довіреність від імені юридичної особи видається її органом або іншою особою, уповноваженою на це її установчими документами. Довіреності, що видаються юридичними особами, не вимагають нотаріального посвідчення, оскільки вони посвідчуються безпосередньо організацією.
Довіреність фізичної особи, фізичної особи – підприємця повинна бути посвідчена нотаріально. У разі неподання оригіналу належним чином оформленої довіреності, можлива подача копії такої довіреності, яка повинна бути нотаріально посвідчена.
Нотаріуси посвідчують довіреності, складені від імені фізичної особи або юридичної особи, на ім’я однієї або кількох осіб з чітко визначеними юридичними діями, (подання, підписання та отримання відповідних документів, здійснення тих чи інших дій, тощо).
Відповідно до пункту 1.3. Додатку №2 до Тендерної документації:
«Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару) або його офіційного представника в Україні (таке представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, сертифікату, тощо від виробника), що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника (надати скан-копію оригіналу гарантійного листа у складі тендерної пропозиції)».
Отже, аналізуючи таку вимогу, виходячи з наступного:
1. Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від виробника (якщо учасник не є виробником товару), АБО
2. Спроможність учасника поставити запропоноване обладнання повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від офіційного представника виробника в Україні (якщо учасник не є виробником товару), при цьому, Замовник вимагає, щоб «представництво повинно підтверджуватись копією відповідного листа, доручення, авторизації, сертифікату, тощо від виробника».
Просимо надати роз’яснення, чи Потрібно Учаснику, надавати Лист від Виробника (або доручення /авторизації, сертифікату, тощо від виробника), яким є Німецький виробник, для його офіційного представника в Україні – ТОВ, для того щоб підтвердити Ваші вимоги, при цьому Учасник надасть Лист від офіційного представника Виробника в Україні.
Дата відповіді:
21.06.2024 13:48
Відповідь надана
Зміни в тендерній документації
Номер:
5d4a6fa693204259a8dbbcb91e128b4c
Дата опублікування:
20.06.2024 15:01
Опис:
Шановний замовник
Згідно статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Відповідно до порядку видачі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи видаються на об’єкти визначені статтями 1, 11, 16, 33, 39 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Разом з тим, Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» 01 жовтня 2023 року втратив чинність на підставі Закону № 2573-IX від 06.09.2022 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/4004-12#n794:
Відповідно до статті 2 Прикінцевих положень Закону України «Про систему громадського здоров’я», визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону:
- Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами);
- Постанову Верховної Ради України «Про порядок введення в дію Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 219).
Слід зазначити, що Законом України «Про систему громадського здоров’я» не передбачена видача та оформлення саме висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
За таких умов, нормативно-правовий акт, на підставі якого була передбачена видача висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, втратив чинність.
Таким чином, залишення вказаної вище вимоги щодо надання в складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар - не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, у яких відсутній (не оформлений/не виданий) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через не відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вважаємо, що замовник штучно звужує потенційно коло учасників процедури закупівлі, оскільки взяти участь у процедурі закупівлі зможуть тільки ті суб’єкти господарювання, які оформили (отримали) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи до 01 жовтня 2023 року (втрати чинності Закону Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Таким чином, тендерна документація в цій частині не узгоджується з вимогами закону в цій частині, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання та потенційних учасників. Просимо виключити з тендерної документації пункт, щодо надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Відповідь:
Щодо висновку санітарно-епідеміологічної експертизи повідомляємо що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/ державних органів щодо цього.
Дата відповіді:
21.06.2024 13:43
Відповідь надана
Зміни в тендерній документації
Номер:
1b01454392c74ef9b87667ad1c96667c
Дата опублікування:
19.06.2024 14:47
Опис:
Шановний замвник. В складі тендерної закупівлі ви вимагаєте наявність декларації про відповідність згідно стандарту ДСТУ EN 60335-2-14:2014, це стандарт ДСТУ EN 60335-2-14:2014 Прилади побутові та аналогічні електричні. Безпека. Частина 2-14. Додаткові вимоги до кухонних машин, припускаємо, що в тендерній документації цей стандарт вказано помилково. В такому разі просимо внести зміни до тд.
Також звертаємо вашу увагу, що висновок санітарно-епідеміологічної експертизи станом на сьогоднійшній день не видається відповідними органами, просимо внести зміни до тд.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення.
Щодо стандарту ДСТУ EN 60335-2-14:2014, дійсно була допущена механічна описка і відповідний стандарт буде відкориговано.
Щодо висновку санітарно-епідеміологічної експертизи повідомляємо що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/ державних органів щодо цього.
Дата відповіді:
20.06.2024 14:10
Відповідь надана
Дискримінаційні умови
Номер:
a9bdc7d96cdb41adb6755a6198fa4702
Дата опублікування:
18.06.2024 21:53
Опис:
Шановний замовник, покажіть будь ласка ще 1 модель кондиціонера, яка відповідає таким тех характеристикам. Розміри, струм, температурні режими. Дана закупівля буде оскаржена в АКМУ (з копією в БЕБ і НАЗК).
Відповідь:
«Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"» - В цій частині Замовником дотримано вимог законодавства Відповідно до вищезазначеного повідомляємо, що Замовником була обрана модель яка максимально підходить по технічним характеристикам зокрема габаритним розмірам та ціні. Учасник може запропонувати свій товар з такими ж показниками, або кращими, для цього просто подає порівняльну таблицю із зазначенням переваг відповідно запропонованої моделі. Ця модель обрана як зразок тих технічних характеристик які підходять Замовнику тому і було зазначено у Додатку 2 до ТД: « Після кожного такого посилання слід вважати наявний вираз «або еквівалент»»
Додатково зазначаємо, що аналогічна закупівля вже проводилась з тими самими показниками і учасник, що подав свою пропозицію запропонував еквівалент який відповідав вимогам Замовника.
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-05-17-005306-a
Враховуючи вищенаведене, ми не вважаємо, що якимось чином обмежуємо коло потенційних учасників. Замовник хоче отримати товар, що не є гіршим від зазначених показників.
Дата відповіді:
19.06.2024 11:10