-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій даху (згідно код ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини)
Завершена
1 080 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 800.00 UAH
Період уточнення:
18.06.2024 14:30 - 13.07.2024 00:00
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
86e3aee6df8448b7a787208c82746cc0
Дата опублікування:
21.06.2024 11:20
Опис:
Шановний Замовнику! Вимога п.1.7 Додатку 2 "...Протокол випробування з визначення строку придатності вогнезахисного просочування, який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань повинен бути виданий акредитованою випробувальною лабораторією по діючому ГОСТ, ДСТУ або за затвердженою ДСНС методикою" є визнана АМКУ дискримінаційною згідно рішення №6426-р/пк-пз від 10.04.2024року, скарга UA-2024-03-25-009838-a.c1. Вимагаємо внести зміни в тендеану документацію і прибрати з вимог "...по діючому ГОСТ, ДСТУ або за затвердженою ДСНС методикою"
Відповідь:
Враховуючи, що дані роботи передбачаються в закладах дошкільної освіти та навчальних закладах середньої освіти, що є закладами з масовим перебуванням людей, а отже будівлі закладів освіти мають забезпечувати всебічну експлуатаційну відповідність вимогам безпечного перебування дітей, персоналу закладів освіти на належному рівні. При цьому вимоги Розділів ІІ та ІІІ «Правил пожежної безпеки в Україні» затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014 зобов’язують на усіх підприємствах України забезпечувати пожежну безпеку та відповідний протипожежний режим кожного об’єкту. Таким чином, заклади середньої освіти та заклади дошкільної освіти є спеціалізованими спорудами загального призначення . Згідно Наказу №1064 від 26.12.2018 Про затвердження правил з вогнезахисту п. 2 Розділ IV «...строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань (результати випробувань додаються до Регламенту).» В цьому документі немає посилання на конкретні випробування, які повинні це підтверджувати. Ми не обмежуємо право Учасників та використовувати конкретні випробування, головне, щоб ці випробування були проведені згідно ГОСТ, ДСТУ, або довільною методики, яка погоджена ДСНС (профільним Міністерством України, що відповідає за пожежну безпеку, та має спеціалістів в цій галузі.), щоб ми могли довіряти даному протоколу і не наражати дітей та інших цивільних осіб на небезпеку.
Дата відповіді:
21.06.2024 16:16
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
78b906335f94465cb1c00b80fa750384
Дата опублікування:
21.06.2024 11:08
Опис:
Шановний Замовнику! Вимога п.1.8 Додатку 2 "Протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності просочувальної вогнебіозахисної речовини, повинен обов’язково містити в собі спалювання зразків, відповідно до ГОСТ 16363-98, після усіх циклів кліматичних або періодичних випробувань, щоб підтвердити свою спроможність зберігати вогнезахисну ефективність протягом прогнозованого (очікуваного) строку придатності даної обробки." є дискримінаційною і визнана такою АМКУ згідно рішення №10543-р/пк-пз від 18.06.2024р., ідентифікатор скарги UA-2024-05-31-004676-a.b1. Вимагаємо внести зміни а тендерну документацію. В іншому випадку буде подана скарга в АМКУ!
Відповідь:
Згідно з п.6.23 ДБН В 1.1.-7:2016 «…У будинках, крім будинків V ступеня вогнестійкості, дерев’яні елементи горищних покриттів слід обробляти засобами вогнезахисту, які забезпечують І групу вогнезахисної ефективності згідно з ГОСТ 16363-98.»
З часом експлуатації вогнезахисні властивості просочення зменшується і відповідно потрібно проводити повторне вогнезахисне обробляння дерев’яних елементів (відновлення вогнезахисту). Саме протокол прогнозованого (очікуваного) строку придатності надає нам інформацію, який період часу вогнезахисне просочення забезпечує І групу вогнезахисної ефективності згідно з ГОСТ 16363-98. Тому відповідно цієї інформації та листа роз’яснення ДСНС України №940401-1373/26 від 21.12.2020, в тендерному завданні внесена вимога до протоколу (звіту) випробування з визначення строку придатності вогнезахисного просочування повинен обов’язково містити в собі результати спалювання зразків, відповідно до ГОСТ 16363-98, після усіх циклів кліматичних або періодичних випробувань, щоб підтвердити свою спроможність зберігати 1 групу вогнезахисної ефективності протягом прогнозованого (очікуваного) строку придатності даної обробки, відповідно до вимоги п.6.23 ДБН В 1.1.-7:2016. За відсутності в протоколі результатів вогневих випробування згідно з ГОСТ 16363-98 не можливо спрогнозувати через який період оброблена деревина перестане забезпечувати 1 групу вогнезахисної ефективності і потребуватиме повторної обробки (відновленню вогнезахисної спроможності).
Дата відповіді:
21.06.2024 15:33
Відповідь надана
дискримінація
Номер:
2e74cd19067b47b7a6b46ca799ad87bb
Дата опублікування:
19.06.2024 14:54
Опис:
Шановний Замовнику! Вимога Додатку 2 п.1.6 "Для забезпечення ефективного просочення (досягнення групи вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства) та виконання графіку обробки, вогнезахист дерев’яних конструкцій провести просочувальною сумішшю для поверхневої вогнезахисної обробки дерев’яних елементів горищних покриттів з витратою готового розчину не більше 250г/м2 (без врахування технологічних втрат)" є дискримінаійною. Ви закуповуєте послугу, а не конкретну вогнезахисну суміш з конкретною витратою.
Головна мета вогнезахисної речовини - вогнезахисна речовина повинна забезпечити дерев’яним конструкціям 1 групу вогнезахисної ефективності. На кожен конкретний вид вогнезахисної речовини встановлюються питомі витрати вогнезахисної речовини згідно з проведеними випробуваннями. Методи розрахунку витрат вогнезахисного засобу залежать від його властивостей, способу нанесення, технологічних втрат. Також, витрата вогнезахисного розчину може змінюватися залежно від деревини, яка підлягає обробці. Отже, витрата вогнезахисного розчину не може бути сталим (конкретним) числом, а є тільки орієнтовним (приблизним, середнім). В кожному конкретному випадку для досягнення 1 групи вогнезахисної ефективності буде інша витрата. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та прибрати з вимог "витрату готового розчину не більше 250г/м2". В іншому випадку змушені будемо звернутися в АМКУ.
Відповідь:
Відповідь на звернення:
Повідомляємо Вам, що заклади дошкільної освіти та навчальні заклади середньої освіти є закладами з масовим перебуванням людей, а отже будівлі закладів освіти мають забезпечувати всебічну експлуатаційну відповідність вимогам безпечного перебування дітей, персоналу закладів освіти на належному рівні. При цьому вимоги Розділів ІІ та ІІІ «Правил пожежної безпеки в Україні» затверджених наказом МВС України № 1417 від 30.12.2014 зобов’язують на усіх підприємствах України забезпечувати пожежну безпеку та відповідний протипожежний режим кожного об’єкту. Таким чином, заклади середньої освіти та заклади дошкільної освіти є спеціалізованими спорудами загального призначення .
З урахуванням зазначеного, вимога мінімальних витрат вогнезахисної речовини і максимально доступних вогнезахисної ефективності та вогнестійкості (серед переліку наявних у вільному доступі на ринку України вогнезахисних речовин) потрібні для недопущення зайвого обтяження значних площ вогнезахисту дахових конструкцій будівель закладів освіти які закладені в завданнях на їх проєктування показниках в межах потреб мирного часу. У військовий час крім вітрових, снігових, сейсмічних навантажень господарські доцільним є потреба резервування максимально доступного запасу несучої здатності та міцності дахових конструкцій для протидії можливому ненормованому механічному та термічному впливу вибухових хвиль, а отже прийняття вказаних у тендерній документації характеристик (перебуваючих у межах досяжності характеристик наявних у вільному доступі на ринку України вогнезахисних речовин) цілком виправдано.
Дата відповіді:
20.06.2024 12:26