-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій даху (згідно код ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини)
Завершена
1 080 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 800.00 UAH
Період оскарження:
18.06.2024 14:30 - 13.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Номер:
a25bef966e5c4f53bef3360ab30c547e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-18-007945-a.c1
Назва:
Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 5. ДСТУ 4479_2005 «Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини...».doc 22.06.2024 20:29
- 6. ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины».doc 22.06.2024 20:29
- 1. Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника.pdf.asice.zip 22.06.2024 20:29
- 3 Протокол_Строк експлуатації «Пожзабезпечення Л-1».pdf 22.06.2024 20:29
- 8. Протокол №25_3-2018_Термін вогнезахисної дії_ТОВ АРГУСПРОФІ.pdf 22.06.2024 20:29
- 2. Скарга, що стосується тендерної документації, прийнятих рішень, дії та бездіяльності Замовника_для копіювання АМКУ.doc.asice.zip 22.06.2024 20:29
- 10 Протокол група вогнезахисної ефективності Пожзабезпечення Л-1.pdf 22.06.2024 20:29
- 7 Регламент робіт з вогнезахисту_ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л».pdf 22.06.2024 20:29
- 9. Правила з вогнезахисту.doc 22.06.2024 20:29
- 4. Додаток 2 до Тендерної документації.doc 22.06.2024 20:29
- sign.p7s 22.06.2024 20:30
- рішення від 25.06.2024 № 10968.pdf 25.06.2024 17:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.07.2024 № 11624.pdf 05.07.2024 14:45
- рішення від 04.07.2024 № 11624.pdf 09.07.2024 14:18
- Єдинии__державнии__реєстр_судових_рішень.pdf 27.06.2024 13:56
- відповідь на виконання скарги 27.06.2024 13:56
- Відповідь на виконання рішення.pdf 27.06.2024 13:57
- ГОСТ.pdf 27.06.2024 13:57
- лист_інститут ДСНС (1).pdf 27.06.2024 13:57
- ЗАХИСТ ЦЕНТР.pdf 27.06.2024 13:57
- Правила з вогнезахисту.pdf 27.06.2024 13:57
- Пояснення_на_скаргу_ПП ЛИТВИНЮК.docx 27.06.2024 13:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.06.2024 20:32
Дата розгляду скарги:
04.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.06.2024 17:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.07.2024 14:18
Дата виконання рішення Замовником:
10.07.2024 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Кправлінням освіти Ніжинської міської ради Чернігівської області виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель № 11624-р/пк-пз від 04.07.2024р., а саме внесено зміни до тендерної документації. Протокол зі змінами додається.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0515eb0f6462495cb8c7e2eaa01e9f8b
Заголовок пункту скарги:
Пункт 1.7 Додатку 2 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 «Технічна специфікація до предмету закупівлі» до тендерної документації.
Додаток 2 до тендерної документації містить специфікацію (технічні вимоги) та перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким критеріям, в якому зазначено, зокрема:
1.7. Строк придатності вогнезахисної обробки має складати не менше 3 років в належних умовах експлуатації, про що учасник надає копію протоколу випробування з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення. Протокол випробування з визначення строку придатності вогнезахисного просочування, який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань повинен бути виданий акредитованою випробувальною лабораторією по діючому ГОСТ, ДСТУ або за затвердженою ДСНС методикою (додатково надати на такий випробувальний центр атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025 та завірену НААУ сферу акредитації даного випробувального центру).
Замовник, вимагаючи копію протоколу випробування з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення, який повинен бути виданий акредитованою випробувальною лабораторією по діючому ГОСТ, ДСТУ або за затвердженою ДСНС методикою, дискримінує та штучно обмежує конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника.
Так, Замовник хоче бачити у складі тендерної пропозиції учасника, у тому числі Скаржника, не протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення, які відповідно до чинного законодавства України складаються із застосуванням методики, яку визначає для себе уповноважений випробувальний центр, який суб’єкт господарювання вибирає на власний розсуд, а виключно протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення, які складаються по діючому ГОСТ, ДСТУ або за затвердженою ДСНС методикою.
За таких умов, участь в Процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати в складі тендерної пропозиції протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення, які складаються по діючому ГОСТ, ДСТУ або за затвердженою ДСНС методикою, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржника.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не у повному обсязі враховано норми чинного законодавства України.
Скаржник, дотримуючись норм чинного законодавства України, має можливість надати в складі тендерної пропозиції протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення (Протокол контрольних випробувань № 14-1/20), який відповідно до чинного законодавства України складено із застосуванням методики Випробувальної лабораторії науково-дослідного інституту в’яжучих речовин та матеріалів при КНУБА, який Скаржник як суб’єкт господарювання обрав на власний розсуд.
Отже, даними вимогами Замовник лише намагається дискримінувати та штучно обмежити конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника, чим порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону № 922-VIII.
Зазначаємо, що дана дискримінаційна вимога вже була оскаржена до АМКУ та винесене Рішенням АМКУ №6426-р/пк-пз від 10.04.2024 року на користь Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 та 5
статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII та абзацу четвертого пункту 1 частини 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922-VIII, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.
Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме до пункту 1.7 Додатку 2 до тендерної документації та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни шляхом викладення пункту 1.7 Додатку 2 до тендерної документації в наступній редакції: «Строк придатності вогнезахисної обробки має складати не менше 3 років в належних умовах експлуатації, про що учасник надає копію протоколу випробування з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення. Протокол випробування з визначення строку придатності вогнезахисного просочування, який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань повинен бути виданий акредитованою випробувальною лабораторією по діючому ГОСТ, ДСТУ або за методикою (додатково надати на такий випробувальний центр атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025 та завірену НААУ сферу акредитації даного випробувального центру)».
Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- Протокол_Строк експлуатації «Пожзабезпечення Л-1».
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 «Технічна специфікація до предмету закупівлі» до тендерної документації.
Додаток 2 до тендерної документації містить специфікацію (технічні вимоги) та перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким критеріям, в якому зазначено, зокрема:
1.7. Строк придатності вогнезахисної обробки має складати не менше 3 років в належних умовах експлуатації, про що учасник надає копію протоколу випробування з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення. Протокол випробування з визначення строку придатності вогнезахисного просочування, який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань повинен бути виданий акредитованою випробувальною лабораторією по діючому ГОСТ, ДСТУ або за затвердженою ДСНС методикою (додатково надати на такий випробувальний центр атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025 та завірену НААУ сферу акредитації даного випробувального центру).
Замовник, вимагаючи копію протоколу випробування з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення, який повинен бути виданий акредитованою випробувальною лабораторією по діючому ГОСТ, ДСТУ або за затвердженою ДСНС методикою, дискримінує та штучно обмежує конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника.
Так, Замовник хоче бачити у складі тендерної пропозиції учасника, у тому числі Скаржника, не протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення, які відповідно до чинного законодавства України складаються із застосуванням методики, яку визначає для себе уповноважений випробувальний центр, який суб’єкт господарювання вибирає на власний розсуд, а виключно протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення, які складаються по діючому ГОСТ, ДСТУ або за затвердженою ДСНС методикою.
За таких умов, участь в Процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати в складі тендерної пропозиції протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення, які складаються по діючому ГОСТ, ДСТУ або за затвердженою ДСНС методикою, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржника.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не у повному обсязі враховано норми чинного законодавства України.
Скаржник, дотримуючись норм чинного законодавства України, має можливість надати в складі тендерної пропозиції протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення (Протокол контрольних випробувань № 14-1/20), який відповідно до чинного законодавства України складено із застосуванням методики Випробувальної лабораторії науково-дослідного інституту в’яжучих речовин та матеріалів при КНУБА, який Скаржник як суб’єкт господарювання обрав на власний розсуд.
Отже, даними вимогами Замовник лише намагається дискримінувати та штучно обмежити конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника, чим порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону № 922-VIII.
Зазначаємо, що дана дискримінаційна вимога вже була оскаржена до АМКУ та винесене Рішенням АМКУ №6426-р/пк-пз від 10.04.2024 року на користь Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 та 5
статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII та абзацу четвертого пункту 1 частини 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922-VIII, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.
Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме до пункту 1.7 Додатку 2 до тендерної документації та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни шляхом викладення пункту 1.7 Додатку 2 до тендерної документації в наступній редакції: «Строк придатності вогнезахисної обробки має складати не менше 3 років в належних умовах експлуатації, про що учасник надає копію протоколу випробування з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення. Протокол випробування з визначення строку придатності вогнезахисного просочування, який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань повинен бути виданий акредитованою випробувальною лабораторією по діючому ГОСТ, ДСТУ або за методикою (додатково надати на такий випробувальний центр атестат про акредитацію НААУ відповідно до вимог ДСТУ EN ISO/IEC 17025 та завірену НААУ сферу акредитації даного випробувального центру)».
Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- Протокол_Строк експлуатації «Пожзабезпечення Л-1».
×
-
Назва доказу:
Протокол_Строк експлуатації «Пожзабезпечення Л-1»
-
Повʼязаний документ:
3 Протокол_Строк експлуатації «Пожзабезпечення Л-1».pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Управління освіти Ніжинської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Послуги з просочування деревини» код 77220000-8 за ЄЗС ДК 021:2015 (Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій даху), код визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі 77220000-8 послуги з просочування деревини, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-18-007945-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цієї Скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
07682b26077d4ed5ba3ab5a20c332146
Заголовок пункту скарги:
Пункт 1.8 Додатку 2 до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 «Технічна специфікація до предмету закупівлі» до тендерної документації.
Додаток 2 до тендерної документації містить специфікацію (технічні вимоги) та перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким критеріям, в якому зазначено, зокрема:
1.8. Протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності просочувальної вогнебіозахисної речовини, повинен обов’язково містити в собі спалювання зразків, відповідно до ГОСТ 16363-98, після усіх циклів кліматичних або періодичних випробувань, щоб підтвердити свою спроможність зберігати вогнезахисну ефективність протягом прогнозованого (очікуваного) строку придатності даної обробки.
Порядок проведення випробувань з визначення строку придатності вогнезахисного просочування та оформлення цих випробувань відповідним протоколом визначається на підставі Регламенту робіт з вогнезахисту (надалі – Регламент) та пунктом 9.14 розділу 9 ДСТУ 4479:2005 «Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробування» (надалі – ДСТУ 4479:2005).
Для кожного вогнезахисного засобу розробляється окремий Регламент, який в свою чергу установлює, зокрема, строк придатності вогнезахисного покриву (просочування) (абз.1-2 п.1 р.ІV Правил з вогнезахисту).
Відповідно до абзацу дев’ятнадцятого пункту 2 розділу I Правил з вогнезахисту зазначено, що регламент робіт з вогнезахисту - документ виробника вогнезахисного засобу, у якому визначено технологічні вимоги щодо застосування вогнезахисного засобу та утримання вогнезахисного покриву (просочування, облицювання).
Відповідно до абзацу сьомого підпункту 2 пункту 2 розділу IV Правил з вогнезахисту зазначено, що однією із технічних характеристик вогнезахисного засобу є строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань.
Прогнозований строк придатності вогнезахисного покриву (просочування, облицювання) та виробу - строк, упродовж якого вогнезахисний засіб після його застосування зберігає свою вогнезахисну ефективність (здатність) (абз.17 п.2 р.І Правил з вогнезахисту).
Відповідно до підпункту 9.14.1 пункту 9.14 розділу 9 ДСТУ 4479:2005 зазначено, що строк експлуатування захищеної деревини декларують у нормативній документації на конкретну захисну речовину, що оформлюється відповідним протоколом випробування.
Отже, щоб підтвердити спроможність вогнезахисного засобу зберігати вогнезахисну ефективність протягом прогнозованого (очікуваного) строку придатності даної обробки, проводяться кліматичні (наприклад, витримка зразків при певній температурі і вологості повітря протягом певного часу) або періодичні (повторювання одного й того ж процесу щодо встановлення строку придатності вогнезахисного покриву (просочування) декілька разів) випробування, про що складається протокол випробувань щодо визначення такого строку придатності на вогнезахисний засіб. Також строк придатності вогнезахисної речовини залежить від належних умовах експлуатації замовником. При цьому, до даного процесу не входить спалювання зразків, оскільки спалювання зразків відбувається при проведенні випробувань з визначення вогнезахисної ефективності згідно ГОСТ 16363-98 «Засоби вогнезахисні для деревини. Методи визначення вогнезахисних властивостей», щоб розуміти ймовірність загоряння або незагоряння об’єкту, який підлягатиме обробці, тобто наскільки вогнезахисна речовина створює максимально високий захист від вогню. Й відповідно на такі випробування складається окремий протокол випробувань щодо визначення вогнезахисної ефективності вогнезахисного засобу, що створює максимально високий захист від вогню.
Замовник, вимагаючи Протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності просочувальної вогнебіозахисної речовини, який повинен обов’язково містити в собі спалювання зразків, відповідно до ГОСТ 16363-98, після усіх циклів кліматичних або періодичних випробувань, дискримінує та штучно обмежує конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника.
За таких умов, участь в Процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати в складі тендерної пропозиції Протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності просочувальної вогнебіозахисної речовини , який повинен обов’язково містити в собі спалювання зразків, відповідно до ГОСТ 16363-98, після усіх циклів кліматичних або періодичних випробувань, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржника.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не у повному обсязі враховано норми чинного законодавства України.
Скаржник, дотримуючись норм чинного законодавства України, має можливість в складі тендерної пропозиції надати протокол випробувань з визначення строку придатності вогнезахисного просочування, а саме Протокол контрольних випробувань засобу вогнезахисного покриву сумішей просочувальних для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л-1» № 14-1/20 (надалі – Протокол № 14-1/20), який містить наступну інформацію:
1) 3. Мета випробувань: визначення терміну вогнезахисної дії нанесених на деревину просочувальних вогнебіозахисних сумішів «Пожзабезпечення Л-1» для проведення вогнебіозахисної обробки деревини з прогнозованим терміном в 3 роки.
2) 8. Метод випробувань: (зокрема)
Цикл випробування на прискорену дифузію:
- перший етап: витримка зразків при температурі 40±2оС і вологості повітря 90±3% протягом 4 годин.
- другий етап: витримка зразків при температурі мінус 17±3оС протягом 3 годин.
- третій етап: витримка зразків при температурі 60±2оС протягом 2 годин.
- четвертий етап: витримка зразків при температурі 20±10оС і вологості повітря не більше 80% протягом 15 годин.
Вісім циклів відповідають 1 року натурного зберігання.
3) 10. Результати випробування:
10.1 Характеристики зразків після 24 циклів випробувань за робочою методикою:
зокрема, не змінні.
4) Висновок: За вимогами Робоча методика ПП “Пожзабезпечення Л”.Випробування з визначення терміну вогнезахисної дії вогнебіозахисних засобів «Пожзабезпечення Л-1», нанесення на деревину № 2020-03/10, 8 циклів прирівнюють до 1 умовного року застосування вогнезахисних засобів в умовах реальної експлуатації. Зразки надані на випробування витримали 24 цикли, що прирівнюється до 3 умовних років застосування вогнезахисних засобів в умовах реальної експлуатації.
Отже, Протокол № 14-1/20, який Скаржник має можливість надати в складі тендерної пропозиції складено з дотриманням чинного законодавства України та, зокрема, підтверджує визначення строку придатності вогнезахисного просочування, який визначено відповідно до результатів кліматичних випробувань (п.8 Протоколу
№ 14-1/20).
Для прикладу до Скарги надаємо протокол випробувань з визначення строку придатності вогнезахисного просочування іншого суб’єкту господарювання, а саме Протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення просочувальної вогнебіозахисної речовини «Аргуспрофі» для дерев’яних елементів горищних покриттів (крокв, лат) виробництва ТОВ «АРГУСПРОФІ»
№ 25/3-2018, зміст якого також не містить результатів спалювання зразків відповідно до ГОСТ 16363 після усіх циклів кліматичних або періодичних випробувань.
Отже, прийняти участь у даній закупівлі та подати запитувані пунктом 1.8 Додатку 2 до тендерної документації документи в складі тендерної пропозиції зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності «протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності просочувальної вогнебіозахисної речовини, який повинен обов’язково містити в собі спалювання зразків, відповідно до ГОСТ 16363-98, після усіх циклів кліматичних або періодичних випробувань, щоб підтвердити свою спроможність зберігати вогнезахисну ефективність протягом прогнозованого (очікуваного) строку придатності даної обробки».
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України.
Зазначаємо, що дана дискримінаційна вимога вже була оскаржена до АМКУ та винесене Рішенням АМКУ №10543-р/пк-пз від 18.06.2024 року на користь Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1, частини 4 та 5 статті 5, а також частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.
Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме до пункту 1.8 Додатку 2 до тендерної документації та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни шляхом вилучення пункту 1.8 Додатку 2 до тендерної документації.
Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- Додаток 2 до тендерної документації;
- ДСТУ 4479:2005 «Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробування»;
- ГОСТ 16363-98 «Засоби вогнезахисні для деревини. Методи визначення вогнезахисних властивостей»;
- Регламент робіт з вогнезахисту_ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л»
- Протокол контрольних випробувань засобу вогнезахисного покриву сумішей просочувальних для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л-1» № 14-1/20;
- Протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення просочувальної вогнебіозахисної речовини «Аргуспрофі» для дерев’яних елементів горищних покриттів (крокв, лат) виробництва ТОВ «АРГУСПРОФІ» № 25/3-2018.
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 «Технічна специфікація до предмету закупівлі» до тендерної документації.
Додаток 2 до тендерної документації містить специфікацію (технічні вимоги) та перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким критеріям, в якому зазначено, зокрема:
1.8. Протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності просочувальної вогнебіозахисної речовини, повинен обов’язково містити в собі спалювання зразків, відповідно до ГОСТ 16363-98, після усіх циклів кліматичних або періодичних випробувань, щоб підтвердити свою спроможність зберігати вогнезахисну ефективність протягом прогнозованого (очікуваного) строку придатності даної обробки.
Порядок проведення випробувань з визначення строку придатності вогнезахисного просочування та оформлення цих випробувань відповідним протоколом визначається на підставі Регламенту робіт з вогнезахисту (надалі – Регламент) та пунктом 9.14 розділу 9 ДСТУ 4479:2005 «Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробування» (надалі – ДСТУ 4479:2005).
Для кожного вогнезахисного засобу розробляється окремий Регламент, який в свою чергу установлює, зокрема, строк придатності вогнезахисного покриву (просочування) (абз.1-2 п.1 р.ІV Правил з вогнезахисту).
Відповідно до абзацу дев’ятнадцятого пункту 2 розділу I Правил з вогнезахисту зазначено, що регламент робіт з вогнезахисту - документ виробника вогнезахисного засобу, у якому визначено технологічні вимоги щодо застосування вогнезахисного засобу та утримання вогнезахисного покриву (просочування, облицювання).
Відповідно до абзацу сьомого підпункту 2 пункту 2 розділу IV Правил з вогнезахисту зазначено, що однією із технічних характеристик вогнезахисного засобу є строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань.
Прогнозований строк придатності вогнезахисного покриву (просочування, облицювання) та виробу - строк, упродовж якого вогнезахисний засіб після його застосування зберігає свою вогнезахисну ефективність (здатність) (абз.17 п.2 р.І Правил з вогнезахисту).
Відповідно до підпункту 9.14.1 пункту 9.14 розділу 9 ДСТУ 4479:2005 зазначено, що строк експлуатування захищеної деревини декларують у нормативній документації на конкретну захисну речовину, що оформлюється відповідним протоколом випробування.
Отже, щоб підтвердити спроможність вогнезахисного засобу зберігати вогнезахисну ефективність протягом прогнозованого (очікуваного) строку придатності даної обробки, проводяться кліматичні (наприклад, витримка зразків при певній температурі і вологості повітря протягом певного часу) або періодичні (повторювання одного й того ж процесу щодо встановлення строку придатності вогнезахисного покриву (просочування) декілька разів) випробування, про що складається протокол випробувань щодо визначення такого строку придатності на вогнезахисний засіб. Також строк придатності вогнезахисної речовини залежить від належних умовах експлуатації замовником. При цьому, до даного процесу не входить спалювання зразків, оскільки спалювання зразків відбувається при проведенні випробувань з визначення вогнезахисної ефективності згідно ГОСТ 16363-98 «Засоби вогнезахисні для деревини. Методи визначення вогнезахисних властивостей», щоб розуміти ймовірність загоряння або незагоряння об’єкту, який підлягатиме обробці, тобто наскільки вогнезахисна речовина створює максимально високий захист від вогню. Й відповідно на такі випробування складається окремий протокол випробувань щодо визначення вогнезахисної ефективності вогнезахисного засобу, що створює максимально високий захист від вогню.
Замовник, вимагаючи Протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності просочувальної вогнебіозахисної речовини, який повинен обов’язково містити в собі спалювання зразків, відповідно до ГОСТ 16363-98, після усіх циклів кліматичних або періодичних випробувань, дискримінує та штучно обмежує конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника.
За таких умов, участь в Процедурі закупівлі зможуть прийняти лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати в складі тендерної пропозиції Протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності просочувальної вогнебіозахисної речовини , який повинен обов’язково містити в собі спалювання зразків, відповідно до ГОСТ 16363-98, після усіх циклів кліматичних або періодичних випробувань, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржника.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не у повному обсязі враховано норми чинного законодавства України.
Скаржник, дотримуючись норм чинного законодавства України, має можливість в складі тендерної пропозиції надати протокол випробувань з визначення строку придатності вогнезахисного просочування, а саме Протокол контрольних випробувань засобу вогнезахисного покриву сумішей просочувальних для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л-1» № 14-1/20 (надалі – Протокол № 14-1/20), який містить наступну інформацію:
1) 3. Мета випробувань: визначення терміну вогнезахисної дії нанесених на деревину просочувальних вогнебіозахисних сумішів «Пожзабезпечення Л-1» для проведення вогнебіозахисної обробки деревини з прогнозованим терміном в 3 роки.
2) 8. Метод випробувань: (зокрема)
Цикл випробування на прискорену дифузію:
- перший етап: витримка зразків при температурі 40±2оС і вологості повітря 90±3% протягом 4 годин.
- другий етап: витримка зразків при температурі мінус 17±3оС протягом 3 годин.
- третій етап: витримка зразків при температурі 60±2оС протягом 2 годин.
- четвертий етап: витримка зразків при температурі 20±10оС і вологості повітря не більше 80% протягом 15 годин.
Вісім циклів відповідають 1 року натурного зберігання.
3) 10. Результати випробування:
10.1 Характеристики зразків після 24 циклів випробувань за робочою методикою:
зокрема, не змінні.
4) Висновок: За вимогами Робоча методика ПП “Пожзабезпечення Л”.Випробування з визначення терміну вогнезахисної дії вогнебіозахисних засобів «Пожзабезпечення Л-1», нанесення на деревину № 2020-03/10, 8 циклів прирівнюють до 1 умовного року застосування вогнезахисних засобів в умовах реальної експлуатації. Зразки надані на випробування витримали 24 цикли, що прирівнюється до 3 умовних років застосування вогнезахисних засобів в умовах реальної експлуатації.
Отже, Протокол № 14-1/20, який Скаржник має можливість надати в складі тендерної пропозиції складено з дотриманням чинного законодавства України та, зокрема, підтверджує визначення строку придатності вогнезахисного просочування, який визначено відповідно до результатів кліматичних випробувань (п.8 Протоколу
№ 14-1/20).
Для прикладу до Скарги надаємо протокол випробувань з визначення строку придатності вогнезахисного просочування іншого суб’єкту господарювання, а саме Протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення просочувальної вогнебіозахисної речовини «Аргуспрофі» для дерев’яних елементів горищних покриттів (крокв, лат) виробництва ТОВ «АРГУСПРОФІ»
№ 25/3-2018, зміст якого також не містить результатів спалювання зразків відповідно до ГОСТ 16363 після усіх циклів кліматичних або періодичних випробувань.
Отже, прийняти участь у даній закупівлі та подати запитувані пунктом 1.8 Додатку 2 до тендерної документації документи в складі тендерної пропозиції зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності «протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності просочувальної вогнебіозахисної речовини, який повинен обов’язково містити в собі спалювання зразків, відповідно до ГОСТ 16363-98, після усіх циклів кліматичних або періодичних випробувань, щоб підтвердити свою спроможність зберігати вогнезахисну ефективність протягом прогнозованого (очікуваного) строку придатності даної обробки».
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України.
Зазначаємо, що дана дискримінаційна вимога вже була оскаржена до АМКУ та винесене Рішенням АМКУ №10543-р/пк-пз від 18.06.2024 року на користь Скаржника.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1, частини 4 та 5 статті 5, а також частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.
Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме до пункту 1.8 Додатку 2 до тендерної документації та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни шляхом вилучення пункту 1.8 Додатку 2 до тендерної документації.
Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- Додаток 2 до тендерної документації;
- ДСТУ 4479:2005 «Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини. Загальні технічні вимоги та методи випробування»;
- ГОСТ 16363-98 «Засоби вогнезахисні для деревини. Методи визначення вогнезахисних властивостей»;
- Регламент робіт з вогнезахисту_ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л»
- Протокол контрольних випробувань засобу вогнезахисного покриву сумішей просочувальних для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини «Пожзабезпечення Л-1» № 14-1/20;
- Протокол випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності вогнезахисного просочення просочувальної вогнебіозахисної речовини «Аргуспрофі» для дерев’яних елементів горищних покриттів (крокв, лат) виробництва ТОВ «АРГУСПРОФІ» № 25/3-2018.
×
-
Назва доказу:
Протокол №25_3-2018_Термін вогнезахисної дії_ТОВ АРГУСПРОФІ
-
Повʼязаний документ:
8. Протокол №25_3-2018_Термін вогнезахисної дії_ТОВ АРГУСПРОФІ.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол_Строк експлуатації «Пожзабезпечення Л-1»
-
Повʼязаний документ:
3 Протокол_Строк експлуатації «Пожзабезпечення Л-1».pdf
-
-
Назва доказу:
Регламент робіт з вогнезахисту_ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л»
-
Повʼязаний документ:
7 Регламент робіт з вогнезахисту_ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л».pdf
-
-
Назва доказу:
ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины»
-
Повʼязаний документ:
6. ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины».doc
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 4479_2005 «Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини...»
-
Повʼязаний документ:
5. ДСТУ 4479_2005 «Речовини вогнезахисні водорозчинні для деревини...».doc
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до Тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
4. Додаток 2 до Тендерної документації.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Управління освіти Ніжинської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Послуги з просочування деревини» код 77220000-8 за ЄЗС ДК 021:2015 (Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій даху), код визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі 77220000-8 послуги з просочування деревини, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-18-007945-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цієї Скарги.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
ac926b7ba24444139ec83b19b6fb323c
Заголовок пункту скарги:
Пункт 1.6 Додатку 2 до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 «Технічна специфікація до предмету закупівлі» до тендерної документації.
Додаток 2 до тендерної документації містить специфікацію (технічні вимоги) та перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким критеріям, в якому зазначено, зокрема:
1.6. Для забезпечення ефективного просочення (досягнення групи вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства) та виконання графіку обробки, вогнезахист дерев’яних конструкцій провести просочувальною сумішшю для поверхневої вогнезахисної обробки дерев’яних елементів горищних покриттів з витратою готового розчину не більше 250г/м2 (без врахування технологічних втрат).
Згідно з Правилами з вогнезахисту, вогнезахист здійснюється для зниження показників пожежної небезпеки матеріалів та підвищення вогнестійкості конструкцій та виробів шляхом нанесення вогнезахисного засобу на об’єкт вогнезахисту або безпосередньо біля об’єкта вогнезахисту.
Згідно ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины. Методы определения огнезащитных свойств» вогнезахисна речовина повинна забезпечити дерев’яним конструкціям 1 групу вогнезахисної ефективності.
На кожен конкретний вид вогнезахисної речовини встановлюються питомі витрати вогнезахисної речовини згідно з проведеними випробуваннями. Методи розрахунку витрат вогнезахисного засобу залежать від його властивостей, способу нанесення, технологічних втрат. Також, витрата вогнезахисного розчину може змінюватися залежно від деревини, яка підлягає обробці.
Отже, витрата вогнезахисного розчину не може бути сталим (конкретним) числом, а є тільки орієнтовним (приблизним, середнім). В кожному конкретному випадку для досягнення 1 групи вогнезахисної ефективності буде інша витрата.
Замовник, вимагаючи, вогнезахист дерев’яних конструкцій провести просочувальною сумішшю для поверхневої вогнезахисної обробки дерев’яних елементів горищних покриттів з витратою готового розчину не більше 250г/м2 (без врахування технологічних втрат), дискримінує та штучно обмежує конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника.
За таких умов, участь в Процедурі закупівлі зможуть прийняти участь лише ті учасники, які нададуть підтверджуючі документи на просочувальну вогнезахисну суміш для поверхневої вогнезахисної обробки дерев’яних елементів горищних покриттів з витратою готового розчину не більше 250г/м2 (без врахування технологічних втрат), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржника.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не у повному обсязі враховано норми чинного законодавства України.
Скаржник, дотримуючись норм чинного законодавства України, має можливість провести вогнезахист дерев’яних конструкцій просочувальною сумішшю для поверхневої вогнезахисної обробки дерев’яних елементів горищних покриттів «Пожзабезпечення Л-1» з середньою витратою робочого розчину 293,2 г/м2, яка забезпечить 1 групу (підгрупа 1А) вогнезахисної ефективності та гарантійний термін експлуатації вогнезахищеної деревини 3 роки, як і вимагає Замовник.
Отже, даними вимогами Замовник лише намагається дискримінувати та штучно обмежити конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника, чим порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону № 922-VIII.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 та 5
статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII та абзацу четвертого пункту 1 частини 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922-VIII, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.
Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме до пункту 1.6 Додатку 2 до тендерної документації та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни шляхом викладення пункту 1.6 Додатку 2 до тендерної документації в наступній редакції: «Для забезпечення ефективного просочення (досягнення групи вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства) та виконання графіку обробки, вогнезахист дерев’яних конструкцій провести просочувальною сумішшю для поверхневої вогнезахисної обробки дерев’яних елементів горищних покриттів».
Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- Правила з вогнезахисту;
- Протокол група вогнезахисної ефективності Пожзабезпечення Л-1;
- Регламент робіт з вогнезахисту_ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л»;
- ГОСТ 16363-98 «Засоби вогнезахисні для деревини. Методи визначення вогнезахисних властивостей».
Відповідно до підпункту 6.1 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 «Технічна специфікація до предмету закупівлі» до тендерної документації.
Додаток 2 до тендерної документації містить специфікацію (технічні вимоги) та перелік документів, що підтверджують відповідність учасників таким критеріям, в якому зазначено, зокрема:
1.6. Для забезпечення ефективного просочення (досягнення групи вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства) та виконання графіку обробки, вогнезахист дерев’яних конструкцій провести просочувальною сумішшю для поверхневої вогнезахисної обробки дерев’яних елементів горищних покриттів з витратою готового розчину не більше 250г/м2 (без врахування технологічних втрат).
Згідно з Правилами з вогнезахисту, вогнезахист здійснюється для зниження показників пожежної небезпеки матеріалів та підвищення вогнестійкості конструкцій та виробів шляхом нанесення вогнезахисного засобу на об’єкт вогнезахисту або безпосередньо біля об’єкта вогнезахисту.
Згідно ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины. Методы определения огнезащитных свойств» вогнезахисна речовина повинна забезпечити дерев’яним конструкціям 1 групу вогнезахисної ефективності.
На кожен конкретний вид вогнезахисної речовини встановлюються питомі витрати вогнезахисної речовини згідно з проведеними випробуваннями. Методи розрахунку витрат вогнезахисного засобу залежать від його властивостей, способу нанесення, технологічних втрат. Також, витрата вогнезахисного розчину може змінюватися залежно від деревини, яка підлягає обробці.
Отже, витрата вогнезахисного розчину не може бути сталим (конкретним) числом, а є тільки орієнтовним (приблизним, середнім). В кожному конкретному випадку для досягнення 1 групи вогнезахисної ефективності буде інша витрата.
Замовник, вимагаючи, вогнезахист дерев’яних конструкцій провести просочувальною сумішшю для поверхневої вогнезахисної обробки дерев’яних елементів горищних покриттів з витратою готового розчину не більше 250г/м2 (без врахування технологічних втрат), дискримінує та штучно обмежує конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника.
За таких умов, участь в Процедурі закупівлі зможуть прийняти участь лише ті учасники, які нададуть підтверджуючі документи на просочувальну вогнезахисну суміш для поверхневої вогнезахисної обробки дерев’яних елементів горищних покриттів з витратою готового розчину не більше 250г/м2 (без врахування технологічних втрат), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі Скаржника.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не у повному обсязі враховано норми чинного законодавства України.
Скаржник, дотримуючись норм чинного законодавства України, має можливість провести вогнезахист дерев’яних конструкцій просочувальною сумішшю для поверхневої вогнезахисної обробки дерев’яних елементів горищних покриттів «Пожзабезпечення Л-1» з середньою витратою робочого розчину 293,2 г/м2, яка забезпечить 1 групу (підгрупа 1А) вогнезахисної ефективності та гарантійний термін експлуатації вогнезахищеної деревини 3 роки, як і вимагає Замовник.
Отже, даними вимогами Замовник лише намагається дискримінувати та штучно обмежити конкуренцію серед потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі Скаржника, чим порушує принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, закріплений статтею 5 Закону № 922-VIII.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги пунктів 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 та 5
статті 5 Закону № 922-VIII, частини 4 статті 22 Закону № 922-VIII та абзацу четвертого пункту 1 частини 4 Прикінцевих та перехідних положень Закону № 922-VIII, якими забороняється будь-яка дискримінація та обмеження права на участь у публічних закупівлях щодо учасників, в тому числі щодо Скаржника.
Просимо Комісію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації, а саме до пункту 1.6 Додатку 2 до тендерної документації та зобов’язати Замовника внести відповідні зміни шляхом викладення пункту 1.6 Додатку 2 до тендерної документації в наступній редакції: «Для забезпечення ефективного просочення (досягнення групи вогнезахисної ефективності 1 підгрупа 1А згідно чинного законодавства) та виконання графіку обробки, вогнезахист дерев’яних конструкцій провести просочувальною сумішшю для поверхневої вогнезахисної обробки дерев’яних елементів горищних покриттів».
Як доказ порушення права Скаржника на участь у Процедурі закупівлі надаємо:
- Правила з вогнезахисту;
- Протокол група вогнезахисної ефективності Пожзабезпечення Л-1;
- Регламент робіт з вогнезахисту_ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л»;
- ГОСТ 16363-98 «Засоби вогнезахисні для деревини. Методи визначення вогнезахисних властивостей».
×
-
Назва доказу:
ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины»
-
Повʼязаний документ:
6. ГОСТ 16363-98 «Средства огнезащитные для древесины».doc
-
-
Назва доказу:
Регламент робіт з вогнезахисту_ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л»
-
Повʼязаний документ:
7 Регламент робіт з вогнезахисту_ПП «ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л».pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол група вогнезахисної ефективності Пожзабезпечення Л-1
-
Повʼязаний документ:
10 Протокол група вогнезахисної ефективності Пожзабезпечення Л-1.pdf
-
-
Назва доказу:
Правила з вогнезахисту
-
Повʼязаний документ:
9. Правила з вогнезахисту.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Управління освіти Ніжинської міської ради внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Послуги з просочування деревини» код 77220000-8 за ЄЗС ДК 021:2015 (Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій даху), код визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі 77220000-8 послуги з просочування деревини, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-18-007945-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цієї Скарги.