• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП "Ананьївська багатопрофільна лікарня Ананьївської міської ради", за адресою: вул. Героїв України, буд. 45, м. Ананьїв, Подольський район, Одеська обл

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад або самостійно учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Торги не відбулися

19 983 422.49 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 199 834.22 UAH
Період уточнення: 17.06.2024 16:20 - 14.07.2024 00:00
Відповідь надана

Незаконна вимога щодо підтвердження проходження навчання внутрішнього аудитора системам управління за вимогами ISO 19011:2019.

Номер: fbef5bf3cc6749a68ee42fa0f2d9f2b9
Дата опублікування: 27.06.2024 02:13
Опис: Шановний замовнику! Відповідно до вимог документації закупівлі, вимагається від учасника надати Для підтвердження впровадження, застосування та постійної дії на підприємстві систем управління зазначених вище, на підприємстві має бути внутрішній аудитор, який має необхідні знання з систем сертифікації. на підтвердження наявності на підприємстві внутрішнього аудитора надати сертифікат (або інший документ) про проходження навчання внутрішнього аудитора системам управління за вимогами ISO 19011:2019. Зазначаємо, що для підтвердження впровадження, застосування та постійної дії на підприємстві систем управління Учаснику потрібно надати відповідні сертифікати, які видаються органом сертифікації, що має свого аудитора, який складає звіт, за результатом якого сертифікат є чинним протягом року з моменту його видачі. Орган сертифікації є залученим органом, і ніде не зазначено у нормативах ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 необхідність у сертифікуємої особи мати додатково внутрішнього аудитора, якого також потрібно сертифікувати. Слід зазначити, що Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 , а також Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, якими повинні керуватися учасники під час виконання робіт по закупівлі - не передбачено обов’язку отримувати вище наведений сертифікат/свідоцтво. Така позитивна практика АМКУ, яка є на боці учасників та якою задовольняються скарги на надмірну сертифікацію робіт/послуг вимогам ДСТУ ISO. Просимо видалити пункт про "підтвердження наявності на підприємстві внутрішнього аудитора надати сертифікат (або інший документ) про проходження навчання внутрішнього аудитора системам управління за вимогами ISO 19011:2019" - з тексту тендерної документації по закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Замовник формує вимоги тендерної документації самостійно. В чинному законодавстві відсутні вимоги до переліку документів та органів їх видання, які Замовник повинен або має право встановлювати у тендерній документації. Вимоги щодо сертифікатів ISO та звітів за результатами аудиту, встановлені виключно з метою отримання якісних послуг від добросовісного Учасника, та передбачені ЗУ «Про публічні закупівлі» (ст.22,23 Закону). Вимога щодо надання учасником сертифікатів – не є дискримінаційною, в зв’язку з тим що, ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Замовник має право вимагати документи з метою підтвердження технічних та якісні характеристик предмета закупівлі, вимога являється обов’язковою до виконання. Замовник має мету забезпечити найбільш ефективне і професійне виконання робіт, які вплинуть на безпечність працівників та учнів закладу. З огляду на специфіку робіт на об'єкті з підвищеною небезпеко, де високе накопичування людей, наявність Сертифікатів підтвердять дотримання Учасником, а в подальшому Виконавцем якість наданих послуг відповідно до стандартів. Відповідно до п.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Шановний учаснику, просимо Вас повідомити та зазначити в якому пункті Вами вбачається, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати та підтвердити наявності на підприємстві внутрішнього аудитора надати сертифікат (або інший документ) про проходження навчання внутрішнього аудитора системам управління за вимогами ISO 19011:2019. Замовник звертає увагу та радимо детально ознайомитися з усіма вимогами затвердженої тендерної документації. З огляду на зазначене вище, у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 28.06.2024 17:43
Відповідь надана

нечітке визначення об'єктів для підтвердження аналогічного договору

Номер: 637140c82aac4f8385d024323f1049d1
Дата опублікування: 25.06.2024 00:19
Опис: Шановний Замовнику! Вами зазначено, що аналогічним за цією закупівлею є договір на виконання робіт по ремонту/рекострукції/будівництву об'єктів соціальної сфери. Просимо надати роз'яснення, що у вашому розумінні є об'єктами соціальної сфери для унеможливлення неоднозначного ставлення до пропозиції учасників і трактування вашої вимоги.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Так, відповідно до пункту 1 розділу 3 затвердженої тендерної документації зазначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації. В свою чергу додаток №1 до тендерної документації складено у відповідності до умов статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 1.3 цього додатку до тендерної документації передбачено, що учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 3.1, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору в повному обсязі. Аналогічним договором є договір з предметом на виконання робіт з капітального ремонту або нового будівництва або реконструкції об’єкту соціальної сфери. Варто звернути увагу Учасників, низка нормативно-правових актів України, листів тощо містять визначення об’єкт соціальна сфери та як правило, складається з підрозділів громадського харчування, охорони здоров'я, дитячих дошкільних закладів, закладів освіти, житлово-комунального господарства, організації відпочинку, заняття фізкультурою та спортом. Отже, з огляду на зазначене вище Учасник самостійно визначає та відносить та надає аналогічний договір з метою виконання встановленої вимоги тендерної документації.
Дата відповіді: 28.06.2024 17:43
Відповідь надана

неповна інформація у Відомостях Технічних Вимог до ТД

Номер: c4088547025548e1988b5c49777df1b3
Дата опублікування: 24.06.2024 23:54
Опис: Просимо надати інформацію з першого та другого розділу Відомостей ресурсів, затверджених в проектно-кошторисній документації на роботи по закупівлі, оскільки без даних людино-годин у Витратах труда, і кількості машино-годин Будівельних машин і механізмів - неможливо якісно скласти Тендерну пропозицію. Будь-яка тендерна пропозиція учасника без таких даних автоматично не будет відповідати умовам п.1.3 Проекту договору про закупівлю, оскільки унеможливлює відповідність затвердженій проектно-кошторисній документації щодо робіт до закупівлі, що пройшла експертний звіт, та тим самим стане підставою для відхилення пропозиції учасників. В протилежному випадку будемо вимушені звернутися до АМКУ для оскарження умов закупівлі і захисту своїх інтересів.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Затверджена тендерна документація включає в себе невід’ємні частини до неї зокрема але не виключно, додаток №2 до тендерної документації. Додаток №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ)» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація щодо закупівлі: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП "Ананьївська багатопрофільна лікарня Ананьївської міської ради", за адресою: вул. Героїв України, буд. 45, м. Ананьїв, Подольський район, Одеська обл» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до додатку 2 до тендерної документації містяться найменування робіт і витрат. Варто звернути увагу на те, що технічне завдання складене Замовником у відповідності до наявної проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний звіт. Наявна проектно-кошторисна документація це інвесторська документація Замовника. Так, відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", 22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Ціна пропозиції Учасника розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 № 281 (далі по тексту Настанова). Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально–технічних ресурсах, необхідних для здійснення всіх видів та обсягів робіт по об’єкту, передбачених технічною специфікацією (технічним завданням) до тендерної документації Замовника, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені у технічній специфікації (технічному завданні) до тендерної документації Замовника. Згідно п. 3.11. Настанови Локальні кошториси складаються в поточному рівні цін на трудові і матеріально-технічні ресурси за формами, наведеними в додатках 1, 2 та 3 цієї Настанови. За локальними кошторисами визначають прямі та загальновиробничі витрати 3.12. Прямі витрати враховують у своєму складі вартість матеріалів, виробів і комплектів, заробітну плату робітників-будівельників, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів. Прямі витрати визначаються за пунктами 4.1 – 4.13 цієї Настанови. 3.13. Загальновиробничі витрати визначаються за пунктами 4.14 – 4.17 цієї Настанови, і зазначаються за підсумком прямих витрат при формуванні локального кошторису: — по розділах (див. пункт 3.17 цієї Настанови) — в кожному розділі і в цілому по кошторису; — без розподілу на розділи — в цілому по кошторису. 4.3 Розрахунок заробітної плати провадиться на підставі нормативно-розрахункових трудовитрат і вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт, які виконуються ланкою робітників-будівельників, монтажників, та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів. Такий розрахунок складається з, у тому числі прямих витрат, прямі витрати – включають підсумкову зарплату, зарплата – розраховується на підставі кількості людино- годин різних категорій працівників, які у свою чергу визначаються виходячи з нормативно- розрахункових показників до одиниці обсягу кожного виду робіт у ТЗ. Тобто Замовник не може завчасно визначати необхідну кількість трудовитрат нарівні із обсягами робіт та матеріалів, оскільки кількість трудовитрат вираховується Учасником самостійно, шляхом розрахунку обсягів робіт. Учасник користується певною свободою в питанні оптимізації своїх витрат з метою отримання конкурентоспроможності пропозиції, застосовує в своїй роботі досягнення в галузі технології і організації будівельного виробництва, сучасний рівень технічного оснащення, професійний досвід та кваліфікацію своїх працівників, прогресивні матеріали, вироби та конструкції тощо. Пропозиція учасника стає економічно вигідною та конкурентоспроможною завдяки власній перевіреній технології та оптимізації власних ресурсів (в т.ч. технічних та людських), витрати на які включені до загальновиробничих витрат. З метою оптимізації витрат та підвищення економічної вигідності тендерної пропозиції та її конкурентоспроможності інформація та розрахунки в розділах "I. Витрати труда" та "II. Будівельні машини і механізми" складається, обраховується Учасником самостійно та може бути змінена на розсуд учасника з невідхильним дотриманням Настанови з визначення вартості будівництва та не є причиною для відхилення такої тендерної пропозиції. Не допускається відхилення від обсягів робіт, а також обсягів та переліку матеріалів зазначених у технічній частині тендерної документації замовника, які є основними та незмінними показниками відповідності наданої учасником тендерної пропозиції . Учасником не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації та неможливість виконати наведені вище умови тендерної документації, а також не надав документального підтверджено, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 27.06.2024 17:20
Відповідь надана

неповна інформація у Відомостях Технічних Вимог до ТД

Номер: 75e04cf6bc6e4f7ab3c4d111c966b489
Дата опублікування: 24.06.2024 23:41
Опис: Шановний Замовнику! Вами не зазначено жодних даних в Додатку 2 до ТД, а саме відсутня інформація у кількості Підсумкових витрат енергоносіїїв для усіх машин, які повинні бути передбачені виконаними роботами відповідно до затвердженого Проекту. Також, відповідно до затвердженого проекту робіт по закупівлі повинні бути надані дані щодо підсумкової відомості ресурсів до робіт, на які в тому числі посилаєься Замовник в додатку 1 до ТД, але чомусь не надані в складі тендерної документації. Для унеможливлення неоднозначного ставлення Замовника до пропозиції учасників під час їх розгляду - просимо надати повну інформацію і доповнити текст тендерної документації. Для зручності та економї часу Учасників на підготовку своїх пропозицій, просимо надати текст ТД в форматі ворд/ртф або у будь-якому зручному форматі для машинозчитування (вимоги до формату і структури наборів даних, що підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, визначаються Положенням про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 (далі – Положення). При цьому абзацом п’ятим пункту 2 Положення визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу інформаційним системам ідентифікувати, розпізнавати, перетворювати та отримувати конкретні дані без участі людини)
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Затверджена тендерна документація включає в себе невід’ємні частини до неї зокрема але не виключно, додаток №2 до тендерної документації. Додаток №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ)» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація щодо закупівлі: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП "Ананьївська багатопрофільна лікарня Ананьївської міської ради", за адресою: вул. Героїв України, буд. 45, м. Ананьїв, Подольський район, Одеська обл» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до додатку 2 до тендерної документації містяться найменування робіт і витрат. Учасником не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації та неможливість виконати наведені вище умови тендерної документації, а також не надав документального підтверджено, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині. Аналогічної позиції дотримується Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 12297-р/пк-пз. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація розміщена в форматі pdf, оскільки це не суперечить регламенту роботи майданчику. Чинне законодавство щодо публічних закупівель не містить вказівок та обов’язків для Замовника оформляти тендерну документацію у певному визначеному форматі, у т.ч. для оприлюднення на веб-порталі з питань закупівель. Крім того, чинне законодавство не передбачає механізму надання тендерної документації учасникам поза межами використання електронної системи закупівель. Зважаючи на викладене, формат, в якому оприлюднена тендерна документація замовником, повністю узгоджується з вимогами чинного законодавства. Замовник не в змозі завантажити повторно тендерну документацію, оскільки буде вважатися, що зроблено зміни до документації яких не було. Розміщення документації у форматі pdf не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами), Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022. За таких умов, Закон не містить окремих вимог до оформлення тендерної документації. Враховуючи викладене, учасником не доведено та документально не підтверджено яким чином оформлення тендерної документації в наведений спосіб порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 27.06.2024 17:20
Відповідь надана

Нечитабельний PDF з урахуванням кількості найменувань просимо змінити викладені файли документації для можливості копіювання

Номер: 5fb9d794dccb4456909acc53be77ace0
Дата опублікування: 21.06.2024 12:55
Опис: Шановний Замовник, просимо замінити викладені файли в документації для можливості їх копіювання, оскільки для підготовки кошторисів та іншої документації Учасникам вкрай важко готувати документацію без можливості її копіювання. Закликаємо допомогти нам, та іншим учасникам закупівлі у цьому питанні, для того, щоб не виникало жодних сумнівів в упередженості чи інших подібних сумнівів. За необхідності просимо подовжити термін надання пропозиції.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Відповідно до частини першої статті 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація розміщена в форматі pdf, оскільки це не суперечить регламенту роботи майданчику. Чинне законодавство щодо публічних закупівель не містить вказівок та обов’язків для Замовника оформляти тендерну документацію у певному визначеному форматі, у т.ч. для оприлюднення на веб-порталі з питань закупівель. Крім того, чинне законодавство не передбачає механізму надання тендерної документації учасникам поза межами використання електронної системи закупівель. Зважаючи на викладене, формат, в якому оприлюднена тендерна документація замовником, повністю узгоджується з вимогами чинного законодавства. Замовник не в змозі завантажити повторно тендерну документацію, оскільки буде вважатися, що зроблено зміни до документації яких не було. Розміщення документації у форматі pdf не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами), Постанові Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022. За таких умов, Закон не містить окремих вимог до оформлення тендерної документації. Враховуючи викладене, учасником не доведено та документально не підтверджено яким чином оформлення тендерної документації в наведений спосіб порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата відповіді: 24.06.2024 17:15