-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труба сталева, втулка під фланець подовжена ПЕ100, трійник редукційний подовжений ПЕ100, трійник подовжений ПЕ100, фланець сталевий, засувка чавунна фланцева (Код ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби)
Завершена
22 877 139.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 228 771.39 UAH
мін. крок: 1% або 228 771.39 UAH
Період уточнення:
12.06.2024 14:32 - 17.06.2024 00:00
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
98fef8e7dd554abb8676f91a029a6c68
Дата опублікування:
14.06.2024 15:43
Опис:
Ми є компанією, що професійно займається поставкою засувок, фланців та інших виробів. У вашій документації (додаток 2, пункт 21) вказано про надання сертифікату відповідності ту у 24.2-43183490-001:2020. Ми звернулися до власника даних технічних умов. Компанія зсп ізол відмовила нам у поставці продукції. Ми не розуміємо, який саме аналог можна запропонувати. Ці технічні умови ми не знайшли у вільному доступі. Якщо навіть і знайшли б, то можливо є різні редакції цього документу. Вимагаємо зазначити ще кілька альтернативних стандартів у пункті 21 додатку 2
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення. З приводу вашого запитання повідомляємо про наступне: 14 червня 2024 року, Замовником було оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товарів по предмету: «Труба сталева, втулка під фланець подовжена ПЕ100, трійник редукційний подовжений ПЕ100, трійник подовжений ПЕ100, фланець сталевий, засувка чавунна фланцева (Код ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби)». Відповідну тендерну документацію було розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до цілей використання товару, який встановлено Додатком 2 до тендерної документації, Замовник передбачає конкретні стандарти, враховуючи його потребу. Учасник не підтвердив неможливість виконати таку вимогу. Враховуючи зазначене, вважаємо що тендерна документація не містить дискримінаційних умов, які обмежують учасників в участі у процедурі закупівлі. Таким чином, вважаємо, що відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
16.06.2024 21:50
Відповідь надана
Якість труб
Номер:
45943013de1e479d86df56fc09f59292
Дата опублікування:
14.06.2024 14:57
Опис:
Добрий день!
У тендерній документації не вказаний стандарт на виготовлення труби сталевої Д530мм.
Чи дозволена поставка труб Д 530мм бувших у використанні?
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення. З приводу вашого запитання повідомляємо про наступне: відповідно до пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, товар повинен бути новим, повністю придатним до використання, та таким, що не перебував у експлуатації за своїм функціональним призначенням, терміни та умови його зберігання не порушені, дата виготовлення – не раніше 2023 року.
Дата відповіді:
16.06.2024 21:49
Відповідь надана
Створення дискримінаційних умов для Завод сталевих профілів
Номер:
476d6d1401d9467195976ca2c47c80de
Дата опублікування:
13.06.2024 15:16
Опис:
Шановний замовнику та Юнісеф!
Зверніть увагу, що умови тендерної документації сформовано під одного окремого учасника - Завод сталевих профілів.
По-перше, про це свідчить ТУ У 24.2-43183490-001:2020 для труб 530 мм, яке належить цьому підприємству. Не зрозуміло, яким чином замовник визначив ці ТУ як базові для себе в той час як діють національні стандарти ДСТУ 9218:2023 та ДСТУ 9219:2023. Національні стандарти, на відміну від ТУ Заводу сталевих профілів, затверджені у встановленому порядку і погоджені всіма інстанціями. Крім того, вимоги ТУ У 24.2-43183490-001:2020 не дотягують до цих стандартів, що надає Завод сталевих профілів дискримінаційну цінову перевагу через меншу собівартість і може бути предметом розгляду для Антимонопольного комітету.
По-друге, замовник встановив достатньо екзотичні умови для участі в тендерній процедурі: наявність сертифікатів
ДСТУ ISO/IES 27001:2023 (ISO ISO/IES 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Система керування інформаційною безпекою. Вимоги»
ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Система управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» такий документ повинен бути чинним не менше ніж до 31.12.2024 року та інші сертифікати.
У зв'язку із цим вимагаємо відповісти на кілька питать:
1) чи таки дійсно необхідна подібна сертифікація для поставки?
2) чи раніше замовник вимагав подібні сертифікаті на своїх тендерних процедурах?
3) чи не вийде так, що Завод сталевих профілів отримав ці сертифікати незадовго до оголошення тендеру?
На нашій практиці подібні сертифікати вимагаються вперше.
Вимагаємо: прибрати всі дискримінаційні вимоги, що роблять Завод сталевих профілів єдиним учасником тендеру.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення. З приводу вашого запитання повідомляємо про наступне: 14 червня 2024 року, Замовником було оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товарів по предмету: «Труба сталева, втулка під фланець подовжена ПЕ100, трійник редукційний подовжений ПЕ100, трійник подовжений ПЕ100, фланець сталевий, засувка чавунна фланцева (Код ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби)». Відповідну тендерну документацію було розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до цілей використання товару, який встановлено Додатком 2 до тендерної документації, Замовник передбачає конкретні стандарти, враховуючи його потребу. Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Отже, на підставі цього, Замовник має змогу встановлювати іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, а саме надання копії сертифікатів ISO, які передбачено Додатком 2 до тендерної документації. Наявність сертифікації системи менеджменту якості підприємства підтверджує якість виробничих процесів, які відбуваються на підприємстві, чим гарантується стабільне та безперервне забезпечення якості виробничих процесів на підприємстві. Стандарти гарантують, що при цьому всі технічні, адміністративні та людські чинники, що впливають на, знаходяться під безперервним контролем, а підприємство постійно вживає заходів з поліпшення якості впровадження своєї діяльності і поліпшення задоволеності замовників. Учасник не підтвердив неможливість виконати таку вимогу. Враховуючи зазначене, вважаємо що тендерна документація не містить дискримінаційних умов, які обмежують учасників в участі у процедурі закупівлі. Таким чином, вважаємо, що відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
16.06.2024 21:49
Відповідь надана
щодо встановлення дискримінаційних вимог
Номер:
9969a3385bd942ecb035449d4ed032fe
Дата опублікування:
13.06.2024 13:19
Опис:
Шановний Замовнику!
У Додатку 2 до тендерної документації поз. 7 (Труба сталева з вельми посиленою ізоляцією 530х10 мм ТУ У 24.2-43183490-001:2020) Вами було зазначене ТУ конкретного виробника (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗСП ІЗОЛ"). Повідомляємо, що дана вимога значно звужує коло потенційних учасників та є дискримінаційною в розумінні Закону.
Вимагаємо внесення змін до тендерної документації з зазначенням в технічних вимогах загальноприйняті відповідні ДСТУ на сталеву трубу та ДСТУ на ізоляційне покриття.
Дякуємо за розуміння.
Відповідь:
Дякуємо за Ваше звернення. З приводу вашого запитання повідомляємо про наступне: 14 червня 2024 року, Замовником було оприлюднено тендерну документацію на закупівлю товарів по предмету: «Труба сталева, втулка під фланець подовжена ПЕ100, трійник редукційний подовжений ПЕ100, трійник подовжений ПЕ100, фланець сталевий, засувка чавунна фланцева (Код ДК 021:2015: 44160000-9 Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби)». Відповідну тендерну документацію було розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Відповідно до цілей використання товару, який встановлено Додатком 2 до тендерної документації, Замовник передбачає конкретні стандарти, враховуючи його потребу. Учасник не підтвердив неможливість виконати таку вимогу. Враховуючи зазначене, вважаємо що тендерна документація не містить дискримінаційних умов, які обмежують учасників в участі у процедурі закупівлі. Таким чином, вважаємо, що відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
16.06.2024 21:48