• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Аптечки тактичні

Завершена

2 320 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 600.00 UAH
Період уточнення: 12.06.2024 12:42 - 06.07.2024 00:00
Відповідь надана

щодо підсумка для турнікета

Номер: 4676632709214a6799cbf665f2b9027f
Дата опублікування: 05.07.2024 18:04
Опис: Як зрозуміло з ТД, один джгут та вкладання в аптечку - мають бути розміщені в підсумок для аптечки, а другий джгут - має бути вкладений в підсумок для турнікету. В такому випадку, чи повинен підсумок для аптечки передбачати додаткове кріплення молле для фіксації такого підсумка для турнікета (наприклад, збоку)? Чи даний підсумок для турнікета + вкладений в нього турнікет буде постачатись просто ОКРЕМО, не кріплячись до підсумка-аптечки?
Відповідь: Підсумок має постачатися окремо, але якщо на аптечці буде додаткове кріплення то такий варіант також можливий.
Дата відповіді: 06.07.2024 10:49
Відповідь надана

щодо бинта пресованого

Номер: 9a597caf0022492cb3f7a43c10b2d557
Дата опублікування: 03.07.2024 17:06
Опис: У Додатку 1, п.7 таблиці зазначено: "бинт марлевий пресований стерильний. Призначення: зупинка кровотеч, фіксація і іммобілізація пошкоджених кінцівок". Тобто, мається на увазі звичайний марлевий бинт, стерильний? Адже немає бинтів для фіксації та іммобілізації "пресованих". Ці бинти, з таким призначенням - є простим виробом, скрученим у ролик (рулон). Виріб не є "пресованим". Наводимо приклад виробу, який існує: Бинт бавовняний Nordeplast НорДік з обробленим краєм 5 м х 10 см. Це максимально схожа продукція, яку Ви вказуєте в таблиці. Тому, або внесіть зміни в технічці, та приберіть слово "пресований", або надайте більш детальні роз'яснення, посилання, тощо, щоб зрозуміти, що потрібно надати, і що таке "пресований" бинт в контексті бинта, який призначений для фіксації та іммобілізації (а не для тампонади рани наприклад). Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Зміни до Тендерної документації будуть внесені найближчим часом.
Дата відповіді: 04.07.2024 08:44
Відповідь надана

Щодо Коду НК

Номер: 2a9708e1fe9a4bd697fc73120d4ce579
Дата опублікування: 03.07.2024 15:49
Опис: Просимо роз'яснити. На титульній сторінці ТД та в Проєкті договору зазначений КОД ДК 021:2015 а в Додатку 1 - зазначений Код НК 024:2019:44047... Відповідно, і назви різні. На що орієнтуватись? Що вірно, що ні? Які назви та з яких класифікаторів застосовувати?
Відповідь: Добрий вечір. Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається відповідно до ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» разом з НК 024:2023«Класифікатор медичних виробів». Тож зважайте на обидва класифікатори.
Дата відповіді: 03.07.2024 17:30
Відповідь надана

щодо дгута

Номер: 9d13c00e7fa5452c8ad6f5b48b50c06f
Дата опублікування: 14.06.2024 13:32
Опис: Добрий день. Згідно із Законом про Публічні закупівлі, Стаття 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності: 4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва". Натомість, Замовник у Тендерній документації Додатку 1 розмістив докладно, з натяком на одного лише виробника в Україні, опис товару Кровоспинний джгут-турнікет, а саме: "Наявність металевої пряжки. Матеріал виготовлення воротка: метал. Наявність металевого фіксатора воротка трикутної форми для фіксації палички воротка". Такі дії Замовника порушують вимоги чинного законодавства, адже саме вказують на процес виготовлення, конструкцію, які характеризують саме цього виробника. При цьому, Закон передбачає, що "У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Також, Замовник міг би вказати, які саме еквіваленти він приймає, тому що ніде в законодавстві по виготовленню джгутів немає вимог до конструктиву пряжки, воротка, тощо. Також, немає ніякого обгрунтування, чому саме Замовник хоче бачити фіксатор трикутної форми, тоді як є виробники, які виготовляють металевий вороток (паличку), металеві пряжки, і пластикову скобу-фіксатор, які прекрасно виконують свою функцію, є сертифікованими та виробленими офіційними виробниками, пройшли усі належні випробування і не мають ніяких негативних відгуків. Такі вимоги ТД є дискримінаційними, адже Замовник обрав одного виробника джгута, з його окремим конструктивом, і ще спеціально робить так, щоб надавати гарантійний лист саме від цього виробника??. До того ж, ТМ СІЧ, на яку Замовник завуальовано посилається - відмовляється надавати гарантійні листи усім, хто до них звернувся (маємо від них відповідь), а отже, намагається зірвати конкуренцію на торгах, забезпечивши гарантійним листом лише одного якогось учасника. Тому, вимагаємо внести зміни, в ТД і надати змогу пропонувати учасникам джгути інших виробників джгутів-турнікетів, а не обмежувати конкуренцію. Вказавши узагальнені характеристики для таких джгутів-турнікетів. Після чого, Замовник зможе обрати переможцем учасника на рівних умовах, а не на таких, про які ми зазначили вище.
Відповідь: У відповідь на скаргу товариства з обмежуваною відповідальністю "ФАРММЕДАЛЬЯНС" (далі - ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" або Скаржник) від 14.06.2024 16:59. ID: UA-2024-06-12-005638-A.C1 (далі - Скарга) Служба зовнішньої розвідки України (далі - СЗРУ або Замовник) повідомляє таке. СЗРУ 12.06.2024 оголошена процедура закупівлі відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі аптечок тактичних в загальній кількості 500 штук., а саме: кровоспинний джгут-турнікет - 2 шт., бандаж компресійний з однією подушкою - 2 шт., бинт кровоспинний з гемостатичним засобом - 2 шт., пов’язка оклюзійна торакальна (наліпка) з клапаном - 1 шт., пов’язка оклюзійна торакальна (наліпка) без клапана - 1 шт., ножиці парамедичні 19см. - 1 шт., бинт марлевий пресований стерильний - 2 шт., серветка медична з аміаком - 1 шт., серветка медична з хлоргексидином - 1 шт., серветка медична проти опіків - 2 шт., лейкопластир фіксуючий в котушці на тканинній основі - 1 шт., термоковдра - 1 шт., плівка-клапан для штучної вентиляції легень, тип 2 - 1 шт., щиток (захист на око) - 1 шт., маркер перманентний – 1 шт., рукавички медичні нестерильні – 2 пари, карта пораненого – 1 шт., підсумок для турнікета - 1 шт., підсумок під аптечку на системі Molle - 1 шт. Слід зазначити, що ринок продажу вказаних товарів медичного призначення на території України перенасичений неякісною та підробленою продукцією, що при використанні за призначенням призводить до негативних наслідків для здоров’я споживачів, а також до летальних випадків. У зв’язку з зазначеним Замовником чітко деталізовано перелік вимог щодо підтвердження якості та ефективності товару з метою унеможливлення у майбутньому трагічних ситуацій при використанні такого товару. Як вбачається зі змісту Скарги, у ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" вказаний у закупівлі товар медичного призначення у наявності в повному обсязі. Однак спірність участі Скаржника в торгах пов’язано з відмовою виробника товару надати ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" відповідні гарантійні документи, які є одним з ключових документів підтвердження якості товару. Проте вказана обставина не перебуває в правовому полі СЗРУ, а отже має вирішуватися виключно між учасниками договірних зобов’язань первісного продавця та покупця відповідного медичного товару. Таким чином неможливість отримання ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" гарантійного листа від виробника джгута-турнікета не може вважатися законною підставою для виключення документу з вимог для підтвердження якості товару. Також твердження Скаржника щодо монополізації товару та дискримінації учасників торгів спростовується самим фактом наявності товарів медичного призначення з відповідними характеристиками у ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" та загальнодоступності медичного товару для інших претендентів на участь у торгах. Щодо твердження Скаржника про необхідність включення можливості еквіваленту товару слід зазначити, що Закон України “Про публічні закупівлі” не встановлює дане право, як імперативну вимогу і використовується лише у тому разі, якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо (частина 3 статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”). Враховуючи вищезазначене, повідомляємо про відсутність порушень Замовником норм чинного законодавства України та, зокрема, Закону України “Про публічні закупівлі” при оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі аптечок тактичних, у зв’язку з чим відмовляємо в задоволенні Скарги.
Дата відповіді: 16.06.2024 22:12