• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту внутрішніх приміщень першого поверху будівлі за адресою: вул. Миропільська, 8

Завершена

1 350 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 40 500.00 UAH
Період уточнення: 11.06.2024 16:48 - 16.06.2024 00:00
Відповідь надана

Перенесення кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Номер: 42bb9fd7b7c74500b4e6cf6064e42c32
Дата опублікування: 14.06.2024 16:17
Опис: У зв'язку із змінами, внесеними Замовником в об'єми робіт Додатку 2 до тендерної документації, звертаємось з переконливим проханням перенести кінцевий строк для подання тендерних пропозицій
Відповідь: Чотирнадцятого червня 2024 року на вебпорталі Уповноваженого органу було розміщене запитання, зареєстроване о 16:17 (далі – Запитання), до процедури закупівлі «Послуги з поточного ремонту внутрішніх приміщень першого поверху будівлі за адресою: вул. Миропільська, 8 (код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-11-011913-a (далі – Процедура закупівлі, торги, тендер), що проводиться комунальним некомерційним підприємством «Міський заклад з надання психіатричної допомоги» виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) (далі – Замовник). У Запитанні заявник звернувся до Замовника з проханням перенести кінцевий строк для подання тендерних пропозицій. У зв'язку з цим, керуючись нормами законодавства, зокрема, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та положеннями Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, надаємо відповідь на Запитання. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі! Ваше звернення буде розглянуте у відповідності до встановленого порядку та, у разі необхідності, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни. Разом з цим, повідомляємо, що Процедура закупівлі проводиться Замовником із дотриманням усіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом, а також із виконанням всіх без виключення вимог інших нормативно-правових актів законодавства України.
Дата відповіді: 15.06.2024 07:51
Відповідь надана

Запитання до Додатку 2 до тендерної документації

Номер: defd5f19b87f4609b9b8b1ec9daa0070
Дата опублікування: 14.06.2024 16:01
Опис: Просимо надати роз’яснення до зазначених у Додатку 2 до тендерної документації видах робіт ("Об'єми робіт на «Послуги з поточного ремонту внутрішніх приміщень першого поверху будівлі за адресою: вул. Миропільська, 8»), а саме: П.34 – Демонтаж металевих лючків на електроприладах – З яких електроприладів демонтуються лючки та їх розміри. П.41 – Установлення клем з підлюченням до схеми – До яких схем підключаються клеми, розміри та матеріал. П.48 – Демонтаж пожежної шафи (600х800) – З якого матеріалу виготовлені шафи.
Відповідь: Чотирнадцятого червня 2024 року на вебпорталі Уповноваженого органу було розміщене запитання, зареєстроване о 16:01 (далі – Запитання), до процедури закупівлі «Послуги з поточного ремонту внутрішніх приміщень першого поверху будівлі за адресою: вул. Миропільська, 8 (код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-11-011913-a (далі – Процедура закупівлі, торги, тендер), що проводиться комунальним некомерційним підприємством «Міський заклад з надання психіатричної допомоги» виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) (далі – Замовник). У Запитанні заявник звернувся до Замовника з проханням надати роз'яснення щодо зазначених у додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) видів робіт. У зв'язку з цим, керуючись нормами законодавства, зокрема, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та положеннями Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, надаємо відповідь на Запитання. Підрядник виконує усі види робіт/послуг з поточного ремонту згідно з нормами законодавства та відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281. Технологія та якість наданих послуг, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил встановлених для даних видів робіт/послуг. Використовувані матеріали і обладнання повинні відповідати кошторисній документації, державним стандартам і технічним умовам. Всі види та обсяг робіт наведені в додатку 2 до тендерної документації. Звертаємо увагу, що учасник закупівлі визначає ціни, з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані під час надання послуги, що є предметом закупівлі. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати, передбачені чинним законодавством. При складанні ціни пропозиції (договірної ціни) на виконання підрядних робіт/послуг вартість матеріальних ресурсів приймається учасником за цінами, які не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України, з урахуванням їх якісних характеристик, строків та об’ємів постачання. Разом з цим, повідомляємо, що Процедура закупівлі проводиться Замовником із дотриманням усіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом, а також із виконанням всіх без виключення вимог інших нормативно-правових актів законодавства України.
Дата відповіді: 15.06.2024 07:47
Відповідь надана

Отримання роз'яснень від Замовника

Номер: 01bb04991be7444bbe81947fcc38ed43
Дата опублікування: 12.06.2024 16:12
Опис: Відповідно до п. 7 Додатку 2 до тендерної документації Замовника, учасник визначає ціни, з урахуванням, зокрема, "вартості експертизи проектно-кошторисної документації (у разі необхідності)". Звертаємось до Замовника з проханням надати роз'яснення про наявність у Замовника проектно-кошторисної документації (так/ні) та про необхідність проходження її експертизи учасником. Окрім того, надайте роз'яснення, по якому показнику учасникам формувати вартість тендерних пропозицій - по Договірній ціні чи по зведеному кошторисному розрахунку (кошторисні документи, що вимагаються Замовником відповідно до тендерної документації).
Відповідь: Дванадцятого червня 2024 року на вебпорталі Уповноваженого органу було розміщене запитання, зареєстроване о 16:12 за (далі – Запитання), до процедури закупівлі «Послуги з поточного ремонту внутрішніх приміщень першого поверху будівлі за адресою: вул. Миропільська, 8 (код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-11-011913-a (далі – Процедура закупівлі, торги, тендер), що проводиться комунальним некомерційним підприємством «Міський заклад з надання психіатричної допомоги» виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) (далі – Замовник). У Запитанні анонімний заявник звернувся до Замовника з проханням надати роз'яснення про наявність у Замовника проектно-кошторисної документації та про необхідність проходження її експертизи учасником, а також стосовно того, по якому показнику учасникам формувати вартість тендерних пропозицій – по договірній ціні чи по зведеному кошторисному розрахунку. У зв'язку з цим, керуючись нормами законодавства, зокрема, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та положеннями Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), надаємо відповідь на Запитання. Згідно з умовами додатку 2 тендерної документації (далі – ТД) підрядник виконує усі види робіт/послуг з поточного ремонту згідно затвердженої у встановленому порядку проектно-кошторисної документації та відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. № 281 з наданням експертного звіту. Також додаток 2 ТД містить конкретизацію даних умов, а саме – учасник визначає ціни (із змінами та доповненнями), з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані під час надання послуги, що є предметом закупівлі. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, вартість експертизи проектно-кошторисної документації (у разі необхідності), інші витрати. Просимо звернути увагу на фразу «у разі необхідності» - яка вказує на включення до ціни вартості, зокрема, експертизи проектно-кошторисної документації виключно у разі необхідності (законодавчої, в тому числі, або необхідної з інших причин). Стосовно ціни тендерної пропозиції слід звернути увагу на пункт 1 розділу 5 ТД, а саме: ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, з урахуванням абзацу другого пункту 28 Особливостей. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується. Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. Учасник визначає ціни на послугу, що він пропонує виконати за договором про закупівлю, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ, крім випадків коли предмет закупівлі не оподатковується), що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, передбачених для товару/послуг/робіт даного виду. Разом з цим, повідомляємо, що Процедура закупівлі проводиться Замовником із дотриманням усіх принципів здійснення закупівель, визначених Законом, а також із виконанням всіх без виключення вимог інших нормативно-правових актів законодавства України, при цьому Замовник залишає за собою право внести зміни до ТД, передбачене нормами Особливостей.
Дата відповіді: 13.06.2024 15:15