• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м. Вінниці» по вул. Хмельницьке шосе, 96 в м. Вінниці (код ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Відкриті торги з особливостями здійснюються відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(із змінами) від 12 жовтня 2022 р. №1178, з урахуванням Закону України "Про публічні закупівлі". Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не передбачено.

Торги відмінено

4 381 459.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 814.59 UAH
Період уточнення: 10.06.2024 14:56 - 22.06.2024 00:00
Відповідь надана

Усунення вимог щодо ДСТУ EN ISO 9001:2018 ДСТУ (EN ISO 9001:2015)

Номер: 11921e48ee0b44c1ac597e2703ff0acc
Дата опублікування: 18.06.2024 13:40
Опис: Вітаю! Шановний Замовнику, ми як потенційний учасник маємо всі необхідні виробничі та інші потужності для участі у даній державній закупівлі. Однак, при ознайомленні з умовами Тендерної документації_Оновлення було встановлено, що вказана тендерна документація містить очевидно безпідставні та дискримінаційні умови, які не являються необхідними для Замовника у даній публічній закупівлі, а являються засобами позацінового відсіювання учасників за рахунок нав’язування штучних вимог про надання певних документів. Шановний Замовнику, звертаємося до вас щодо УСУНЕННЯ дискримініційних вимог стосовно використання системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001: 2018 ДСТУ ISO (EN ISO 9001:2015) згідно Додатку №3 до ТД (ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ), саме: "Учасники закупівлі в своїй діяльності повинні використовувати систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 ДСТУ (EN ISO 9001:2015) в галузі організації будівництва; будівництва житлових і нежитлових будівель; знесення; підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування; покрівельних робіт; штукатурних робіт; робіт із завершення будівництва; спеціалізованих будівельних робіт. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції скан-копію оригіналу або копію завірену підписом уповноваженої особи Учасника та/або печаткою (у разі її використання) діючого сертифікату, що підтверджує провадження та функціонування в Учасника вищезазначеної системи. Зазначений сертифікат має бути чинним та виданим на ім’я Учасника акредитованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму з акредитації (IAF)." 1. Дані вимоги є незрозумілими та викликають підозри щодо обмеження кола учасників, так-як яке власне відношення мають наступні види робіт до ремонту покрівлі згідно предмету закупівлі (організації будівництва, будівництва житлових і нежитлових будівель; знесення; підготовчих робіт на будівельному майданчику; електромонтажних робіт; монтажу водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, штукатурних робіт; робіт із завершення будівництва; спеціалізованих будівельних робіт.), зрозумілими залишаються лише покрівельні роботи. Вами в складі тендерної документації наданий дефектний акт, де чітко вказані саме покрівельні роботи, навіть код закупівлі ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, тому вищезазначені роботи є безпідставними для вимагання їх застосування їх в діяльності системи управління якістю ДСТУ EN ISO 9001: 2018 ДСТУ ISO (EN ISO 9001:2015). 2. Доводимо до відома, що ваша вимога - сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 ДСТУ (EN ISO 9001:2015) має бути виданим на ім’я Учасника акредитованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму з акредитації (IAF) являється АБСОЛЮТНО ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності»: «Діяльність з акредитації базується на таких основних принципах :забезпечення рівності прав, законних інтересів усіх заінтересованих сторін….. добровільності акредитації» Тобто висунувши вимогу надання вищезазначеного сертифікату виданим на ім'я учасника акредититованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму з акредитації (IAF) , Замовник порушив статті двох Законів України: «Про публічні закупівлі» ст.5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та ст.5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». Виходячи з вищезазначеного Учасник має право сам обирати де проводити оцінку відповідності системи управління якості з акредитацією виданим українським чи європейським органам по сертифікації. Міжнародна організація зі стандартизації (ISO) встановлює правила з питань сертифікації на вимогу стандартів серії ISO (Україна є членом ISO з 1993 року). Згідно вимог ISO органи з оцінки відповідності (до яких належать органи сертифікації) повиннi мати незалежне підтвердження своєї компетентності. Процедура підтвердження може реалізовуватися шляхом акредитації та/або нотифікації, оскільки акредитація носить добровільний характер. «Акредитація не є обов'язковою. У разі якщо орган сертифікації не акредитований, це не обов'язково означає, що він має погану репутацію, але він повинен мати незалежне підтвердження своєї компетентності» - роз'яснення на офіційному сайті ISO (https://www.iso.org/certification.html). Ми на законних підставах вимагаємо вас УСУНУТИ наступні вимоги, а саме: 1. ПРИБРАТИ в яких сферах ми повинні використовувати систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 ДСТУ (EN ISO 9001:2015) оскільки вони не мають відношення до предмету закупівлі (окрім покрівельних робіт з об'єктивних причин) та 2. УСУНУТИ вимогу щодо надання вищезазначеного сертифікату виданим на ім'я учасника акредититованим органом з оцінки відповідності, що входить до Міжнародного форуму з акредитації (IAF). Із аналогічним прикладом задовільного рішення АМКУ можете ознайомитися за номером скарги UA-2024-04-12-004795-a.b1 від 23 квітня 2024 року. В разі неусуненя вищезазначених порушень, ми змушені будемо скористатися законним правом на подачу скарги в АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ, що призведе до уповільнення процедури здійсненя державної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Замовником зрозумілі ваші вимоги, тому будуть внесені зміни до тендерної документації процедури закупівлі.
Дата відповіді: 19.06.2024 12:33
Відповідь надана

Щодо огляду об`єкта

Номер: 10271a5f775f4a319b95fd6ee2975176
Дата опублікування: 12.06.2024 17:08
Опис: Добрий день, шановний Замовнику! Додатком №3 до тендерної документації передбачена наступна вимога: для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт, оцінити можливості виконання Робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною, оскільки порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям, добросовісній конкуренціі серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи. Встановивши вимогу про огляд об’єкта, про що повинно бути документально зафіксовано у вигляді акту обстеження об’єкта за підписами Замовника та Учасника, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкт, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації. Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежуєте коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях. Даний огляд понесе в собі додаткові витрати. Наше підприємство не може відряджати своїх працівників на огляд до Замовників з якими невідомо чи буде заключений договір. Окрім того, на даний момент проведення таких оглядів об’єктів на території України є дещо недоречним та недоцільним. На даний момент на всій території України введено та діє воєнний стан (внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-ІХ, Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-ІХ, Указом від 7 листопада 2022 року № 757/2022, затвердженим Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-ІХ, Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06.02.2023 № 59/2023, затвердженим Законом України від 7 лютого 2023 року № 2916-ІХ). Вимагаємо вилучити вимогу про огляд об’єкту, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель. Даною дискримінаційною вимогою, Замовник порушує частину першу статті 5 «Про публічні закупівлі», оскільки про максимальну економію Замовник не задумується встановлюючи вимоги до Учасників, які в подальшому призведуть до збільшення витрат понесених Учасниками під час додаткового виїзду на об’єкт. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є, є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо огляду об`єкту оскільки така вимога порушує права та інтереси учасників.
Відповідь: Доброго дня! Замовником буде враховане ваше звернення та, відповідно, будуть внесені зміни до тендерної документації процедури закупівлі.
Дата відповіді: 14.06.2024 09:57