Зверніть увагу! 16.10.2025 р. у період з 23:00 до 23:59 будуть проводитись планові технічні роботи з покращення сервісу. Прохання враховувати ці обставини при роботі на майданчику. Дякуємо за співпрацю та розуміння!
Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м. Вінниці» по вул. Хмельницьке шосе, 96 в м. Вінниці (код ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Відкриті торги з особливостями здійснюються відповідно до пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»(із змінами) від 12 жовтня 2022 р. №1178, з урахуванням Закону України "Про публічні закупівлі". Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не передбачено.
Торги відмінено
4 381 459.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 814.59 UAH
Причина скасування:Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис причини скасування:Під час оприлюднення річного плану, оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації процедури закупівлі Замовником зазначено невірний розмір очікуваної вартості предмета закупівлі – 4 381 459 грн. 00 коп.
Так, у положеннях Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженому наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15 квітня 2020 р., міститься такий порядок визначення предмета закупівлі робіт: «визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 ‟Правила визначення вартості будівництваˮ, прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі — ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013), а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 ‟Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робітˮ, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301».
У ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 в свою чергу, зазначено, що на об’єкт будівництва виготовляється інвесторська проєктна та кошторисна документація, до складу якої входить, зокрема, зведений кошторисний розрахунок загальної вартості об’єкта будівництва (пункт 5.3.1.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), тому на основі цього документа можна визначити предмет закупівлі та визначитись з його очікуваною вартістю. До зведеного кошторисного розрахунку загальної вартості об’єкта будівництва включено, окрім будівельних робіт, і супровідні роботам послуги, а саме: проєктно-вишукувальні роботи; авторський нагляд; здійснення технічного нагляду; інші витрати, пов’язані зі здійсненням будівництва, які буде нести замовник.
При визначенні очікуваної вартості Замовником зазначено загальну суму по зведеному кошторисному розрахунку, з урахуванням вартості суміжних робіт/послуг, натомість, вірною очікуваною вартістю предмета закупівель є сума – 4 157 084 грн. 40 коп.
Зазначене порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити (наприклад шляхом внесення змін до річного плану, в оголошення про проведення відкритих торгів та у тендерну документацію процедури закупівлі).
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Тому, враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Період оскарження:21.06.2024 15:14 - 02.07.2024 00:00
Пов'язаний елемент:Закупівля
Дата опублікування:21.06.2024 15:14
Дата виконання:02.07.2024 00:00
Статус:
Виконано
Протокол №47Д
p7s
sign.p7s
Лот №1₴4 381 459.00Капітальний ремонт покрівлі будівлі поліклініки КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м. Вінниці» по вул. Хмельницьке шосе, 96 в м. Вінниці (код ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)