• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо (ДК 021:2015-09134200-9 Дизельне паливо), бензин (ДК 021:2015- 09132000-3 Бензин)», код ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти)

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Забезпечення тендерних пропозицій не вимагається. Забезпечення виконання умов договору не передбачено.

Завершена

316 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 168.00 UAH
Період уточнення: 07.06.2024 13:26 - 30.06.2024 00:00
Відповідь надана

дискримінаційні вимоги

Номер: 3cbb7213fdd648119e9405a6afa73fa9
Дата опублікування: 28.06.2024 11:42
Опис: вами начебто на виконання рішення АМКУ були замінені одні дискримінаційні вимоги іншими. Так після внесення змін з'явилась дискримінаційна вимога в Додатку 2: Учасник повинен надати документи, що підтверджують контроль якості на запропонованих АЗС точності роботи дозаторів паливно-роздавальних колонок (ПРК) та якості нафтопродуктів. Документ повинен бути укладений між запропонованими АЗС та мобільною лабораторією по Харкову, Харківській області Пропонуємо негайно виключити цю вимогу. В разі якщо наша вимога не буде задоволена до кінця робочого дня 28.06.2024, наступного дня буде подано скаргу до АМКУ
Відповідь: Доброго дня! Шановний учаснику, внесені зміни спрямовані на забезпечення якості отриманих Замовником нафтопродуктів саме під час їх відвантаження. Також зважаючи, що обов'язковою для використання учасником є мережа АЗС в м. Харкові та Харківській області, документ контролю якості повинен бути укладеним саме з мобільною лабораторією по Харкову, області.
Дата відповіді: 01.07.2024 08:41
Відповідь надана

Дискримінація Учасників

Номер: 56da61d75b6d43faabd6047b27944b65
Дата опублікування: 11.06.2024 12:53
Опис: Доброго дня! Чи плануєте ви вносити зміни в тендерну документацію, аби вона не дискримінувала учасників?, а саме: 1) Якість Товару підтверджується паспортом заводу виробника та сертифікатами якості та деклараціями про відповідність Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, які мають бути дійсними на дату їх подання і містити відомості про виробника товару, найменування товару та номер сертифікату відповідності на даний товар, затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927 . Товар повинен відповідати всім характеристикам Бензину автомобільний А-95 та Дизельному паливу . Якість Товару підтверджується вище вказаними документами виданими на ім’я Учасника уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності. 2) Копії єдиного зразка талонів на всі АЗС, на яких можливо отримати бензин А-95 та дизельне паливо (згідно наданого місця розташування (адрес) АЗС). 3) Паливо відпускається Учасником Замовнику або його представнику за довірчим документом (талоном). Для видачі палива Учасник торгів повинен обовязково використовувати мережу автозаправочних станцій (АЗС): в м. Харків та Харківській області, а також мати розгалужену мережу АЗС по всій Україні, окрім тимчасово окупованих територій Луганської, Донецької та території АР Крим. Найближча АЗС повинна знаходитися на відстані, що не перевищує 35 км від автотранспортного підрозділу Учасника, який знаходиться за адресом: Україна, м. Зміїв, вул. Адміністративна 12-А 4) Довідка учасника (таблиця) повинна містити наступну інформацію: - підстави користування АЗС. Оскільки є рішення Антимонопольного комітету України № 1254-р/пк-пз від 22.01.2024 по закупівлі UA-2024-01-09-002111-a, У ході розгляду встановлено, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог Документації у вказаній редакції, та Замовник повинен був усунути невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону "Про публічні закупівлі" замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Навіщо вимагати АЗС на відстані саме 31км від м. Зміїв, коли в самому Зміїві є мінімум 3 АЗС (ANP, SUNOIL, Золотий Стандарт)? І взагалі не зрозуміло, навіщо ВІДДІЛУ ОСВІТИ ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ необхідніо мати розгалужену мережу АЗС по всій Україні, окрім тимчасово окупованих територій Луганської, Донецької та території АР Крим. ? Даний підхід до проведення закупівлі може свідчити про наявність корупційної складової, бо нівелювання добросовісної конкуренції серед учасників, нехтування максимальною економією та ефективністю може бути здійснене задля "підігрування" окремим брендам АЗС та можливого отримання неправомірної вигоди.
Відповідь: Шановний учаснику, якщо уважно вивчити вимоги тендерної документації вбачається, що саме з метою забезпечення добросовісної конкуренції вимогою про АЗС, яка знаходитися на відстані, що не перевищує 35 км від автотранспортного підрозділу Учасника, замовник надав можливість взяти участь в закупівлі не тільки ANP, SUNOIL, Золотий Стандарт, а і іншим потенційним учасникам. Необхідність мати розгалужену мережу АЗС по всій Україні, окрім тимчасово окупованих територій Луганської, Донецької та території АР Крим пов'язана з регулярними відрядженнями працівників відділу освіти по всій території України та не може вважатися дискримінацією оскільки під такі вимоги підпадає безліч потенційних учасників закупівлі. Щодо документів, які підтверджують якість запропонованого товару, то відповідно до частини п’ятої статті 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Саме надання визначеного переліку документів якості дасть змогу замовнику захисти себе від недобросовісних учасників, які пропонують товар, який не відповідає заявленим технічним та якісним характеристикам. Враховуючи викладене, Замовник не вважає порушені питання у вимозі незаконними та дискримінаційними.
Дата відповіді: 12.06.2024 13:03