-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарба
Завершена
230 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період уточнення:
07.06.2024 11:11 - 10.07.2024 00:00
Відповідь надана
Пропозиції для створення конкуренції
Номер:
bb0e6d5d0bd24c0088ecd7fee043514d
Дата опублікування:
02.07.2024 11:38
Опис:
Доброго дня Шановний замовнику. В додатку 3 вами прописано продукцію виключно ТОВ "Полісан" . І виконати всі умови по наданню всієї документації може лише ТОВ "Полісан". Будь який інший учасник не зможе в повному об"ємі виконати все те що вимагає ТОВ "Полісан" у вашій документації. Для створення конкуренції пропонуємо вам в п. 3.4 та добавити - стосується позицій 1-13 та 15-17. Бо позиції 14, 18-25 можуть пропонуватися імпортного виробництва і відповідно всієї документації не буде. П.6 взагалі забрати. Будь-яке ТУ виготовляється конкретним виробником товару і не може бути однаковим і містити всі позиції які є в сертифікаті якості. А ТОВ "Полісан" обов"язково цим скористується і в разі перемоги будь-кого (а Полісан торгуватися не буде бо він впевнений що ніхто не виконає на 100 відсотків всі вимоги по документації) буде вимагати від замовника скасування переможця і обранням його. В п.8.2 вилучити абзац 3 . Дякуємо за об"єктивний розгляд і прийняття рішення не на користь одного виробника.
Відповідь:
Добрий день шановний Учаснику.
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовником були визначені на основі попередніх власних закупівель (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів, так і відповідні закупівлі інших Замовників минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель Prozorro Замовником проаналізовано тендерні пропозиції Учасників, які надавались ними в межах участі у процедурах за кодом ДК 021:2015 - 44810000-1 «Фарби» та встановлено, що технічним вимогам до предмету закупівлі, які висунуто в даній закупівлі, в сукупності відповідає продукція щонайменше виробників ТОВ «ПОЛІКОЛОР», ТОВ «МІРАЙГРУП», ТОВ «ДЛФЗ «СПЕКТР», ТОВ «ВП «ПОЛІСАН». Проте вказаний перелік може бути не вичерпним, оскільки Замовником не аналізувалась продукція всіх виробників, що представлені на українському ринку. Відповідно до практики АМКУ наявність щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає вимогам Замовника в сукупності, вважається достатньою для визнання відсутності дискримінаційності у вимогах Замовника. В даному
випадку існує щонайменше 4 виробники, тому Замовник вважає що ним забезпечений достатній рівень конкуренції в межах проведення даної процедури.
Стосовно тверджень, що «позиції 14, 18-25 можуть пропонуватися імпортного виробництва і відповідно всієї документації не буде». Позицією 14 є «Фарба гумова Універсальна», позиції 18-25 «Водно-дисперсійний пігментний концентрат». У електронному каталозі Prozorro Market в категорії фарби акрилові (гумові) наявна
Фарба COLORINA гумова, акрилова (виробник ТОВ «ПОЛІКОЛОР», Україна), Фарба гумова супереластична надстійка «РабберФлекс» SkyLine (виробник ТОВ “УКРТЕПЛОКЕРАМІК”, Україна), Фарба гумова AKRILIKA (виробник ФОП Шаповал В.М, Україна), Фарба гумова FARBEX універсальна (виробник ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», Україна). За результатами пошуку пігментів за країною виробником «Україна» на сайті https://epicentrk.ua/ua/shop/kolery/filter/country_of_origin-is-ukr/apply/ знайдено щонайменше Колорант Amber, Колорант Farbex Color, Пігмент концентрат, Colibri. Пігмент Dufa. Тобто навіть при поверхневій перевірці тверджень Учасника, що позиції 14, 18-25 є тільки імпортного виробництва встановлена їх недостовірність.
Перелік документів, які має надати Учасник сформований таким чином, щоб надати можливість Замовнику впевнитись у відповідності якості продукції, що пропонується Учасниками вимогам Замовника, адже наразі існують встановлені факти надання учасниками при закупівлях лакофарбових матеріалах недостовірної інформації в частині документів, що підтверджують якість запропонованої продукції.
Небажання Учасника формувати необхідний пакет документів для участі у закупівлі не може бути підставою для виключення певних документів. Тим паче в даній закупівлі було оскарження в АМКУ, за результатами якого Замовником виключені вимоги, що потенційно не давали б можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції в частині висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Інші вимоги тендерної
документації органом оскарження не визнані як дискримінаційні. Відтак у Замовника відсутні передумови для внесення змін у вимоги тендерної документації, що наведені у запиті.
З повагою.
Дата відповіді:
08.07.2024 13:13
Відповідь надана
уточнення
Номер:
3c970c5ab3ff46a587777f5162339668
Дата опублікування:
02.07.2024 11:20
Опис:
Доброго дня шановний замовнику. В додатку 3 вами зазначено виключно продукцію ТОВ "Полісан" . І виконати всі умови по наданню всієї документації може лише ТОВ "Полісан". Будь який інший учасник не зможе в повному об"ємі виконати все те що ви вимагаєте. Для створення конкуренції пропонуємо вам в п. 3.4 добавити - стосується позиційваші умови
Бо вся документація якасе прописано по кожному пункту тільки вашій технічній
Відповідь:
Добрий день шановний Учаснику.
За результатами розгляду Вашого звернення повідомляємо наступне.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовником були визначені на основі попередніх власних закупівель (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів, так і відповідні закупівлі інших Замовників минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель Prozorro Замовником проаналізовано тендерні пропозиції Учасників, які надавались ними в межах участі у процедурах за кодом ДК 021:2015 - 44810000-1 «Фарби» та встановлено, що технічним вимогам до предмету закупівлі, які висунуто в даній закупівлі, в сукупності відповідає продукція щонайменше виробників ТОВ «ПОЛІКОЛОР», ТОВ «МІРАЙГРУП», ТОВ «ДЛФЗ «СПЕКТР», ТОВ «ВП «ПОЛІСАН». Проте вказаний перелік може бути не вичерпним, оскільки Замовником не аналізувалась продукція всіх виробників, що представлені на українському ринку. Відповідно до практики АМКУ наявність щонайменше двох виробників, продукція яких відповідає вимогам Замовника в сукупності, вважається достатньою для визнання відсутності дискримінаційності у вимогах Замовника. В даному
випадку існує щонайменше 4 виробники, тому Замовник вважає що ним забезпечений достатній рівень конкуренції в межах проведення даної процедури.
Стосовно тверджень, що «позиції 14, 18-25 можуть пропонуватися імпортного виробництва і відповідно всієї документації не буде». Позицією 14 є «Фарба гумова Універсальна», позиції 18-25 «Водно-дисперсійний пігментний концентрат». У електронному каталозі Prozorro Market в категорії фарби акрилові (гумові) наявна
Фарба COLORINA гумова, акрилова (виробник ТОВ «ПОЛІКОЛОР», Україна), Фарба гумова супереластична надстійка «РабберФлекс» SkyLine (виробник ТОВ “УКРТЕПЛОКЕРАМІК”, Україна), Фарба гумова AKRILIKA (виробник ФОП Шаповал В.М, Україна), Фарба гумова FARBEX універсальна (виробник ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», Україна). За результатами пошуку пігментів за країною виробником «Україна» на сайті https://epicentrk.ua/ua/shop/kolery/filter/country_of_origin-is-ukr/apply/ знайдено щонайменше Колорант Amber, Колорант Farbex Color, Пігмент концентрат, Colibri. Пігмент Dufa. Тобто навіть при поверхневій перевірці тверджень Учасника, що позиції 14, 18-25 є тільки імпортного виробництва встановлена їх недостовірність.
Перелік документів, які має надати Учасник сформований таким чином, щоб надати можливість Замовнику впевнитись у відповідності якості продукції, що пропонується Учасниками вимогам Замовника, адже наразі існують встановлені факти надання учасниками при закупівлях лакофарбових матеріалах недостовірної інформації в частині документів, що підтверджують якість запропонованої продукції.
Небажання Учасника формувати необхідний пакет документів для участі у закупівлі не може бути підставою для виключення певних документів. Тим паче в даній закупівлі було оскарження в АМКУ, за результатами якого Замовником виключені вимоги, що потенційно не давали б можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції в частині висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Інші вимоги тендерної
документації органом оскарження не визнані як дискримінаційні. Відтак у Замовника відсутні передумови для внесення змін у вимоги тендерної документації, що наведені у запиті.
З повагою.
Дата відповіді:
08.07.2024 13:13
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
cd3225b021a540dcb2178e7c6d456311
Дата опублікування:
13.06.2024 10:46
Опис:
Добрий день!
Шановний Замовник, триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні та інші обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. А отже, жодна із сторін не убезпечена від обставин, що може спричинити військова агресія рф проти України після підписання відповідного Договору та унеможливити виконання зобов'язань, що покладені на сторони. Водночас, занадто широке тлумачення та можливість застосування цієї обставини як форс-мажору, можуть створювати ризики для кожної із сторін. Задля уникнення наведеного пропонуємо врегулювати умову, що корелюється із законодавством України
Пропонуємо додати нову правку:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Дякуємо!
Відповідь:
Добрий день, Шановний Учасник! Дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі. Запропоновані зміни не стосуються істотних умов проєкту договору, отже можуть бути внесені.
Дата відповіді:
28.06.2024 13:43
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
8054086c226c404c9ffc8db19ef49a4a
Дата опублікування:
13.06.2024 10:45
Опис:
У п. 4.3. зазначено, що Строк гарантії діє з дня підписання видаткових накладних на Товар та складає 12 місяців. Гарантійне обслуговування – це обов’язки Продавця перед Покупцем безкоштовно виконувати ремонт Товару, який перестав відповідати технічним параметрам виробника не з вини Покупця.
ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Також у Додатку 3 тендерної документації зазначено саме строк придатності, що обраховується з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до п.4.3. проєкту договору:
4.3. Строк придатності становить не менше 12 місяців з моменту виготовлення. Товар має бути виготовлено не раніше 2024 року. У разі поставки неякісного Товару Продавець зобов’язаний замінити неякісний товар, який перестав відповідати технічним параметрам виробника не з вини Покупця.
За аналогією просимо внести зміни до п.3.1.4 проєкту договору.
Відповідь:
Добрий день, Шановний Учаснику! Дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі та детальні роз’яснення. Необхідні зміни буде внесено.
Дата відповіді:
28.06.2024 13:42
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
ca44aafa328d489b88a614569a3dec64
Дата опублікування:
13.06.2024 10:44
Опис:
У п.5.2. зазначено, що За прострочення виконання зобов’язання «Продавець» сплачує «Покупцю» пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ за кожен день прострочення.
Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкції, що передбачені для Постачальника пунктах 5.2 є надмірно великою, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Також Замовник не передбачає відповідальності для себе за прострочення оплати за поставлений товар. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить його у нерівне правове положення із Замовником.
Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. До прикладу, відповідно до ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що:
- за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Просимо внести наступні зміни:
5.2. За прострочення виконання зобов’язання «Продавець» сплачує «Покупцю» пеню у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Відповідь:
Добрий день, Шановний Учаснику! Дякуємо за проявлений інтерес до нашої закупівлі та детальні роз’яснення. Необхідні зміни буде внесено
Дата відповіді:
28.06.2024 13:42