-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фарба
Завершена
230 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період оскарження:
07.06.2024 11:11 - 10.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
4ca6a10036ef4faa96de5522ad05feb9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-06-07-003504-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Перелік лабораторій.xlsx 12.06.2024 15:11
- 3. Скарга підписана.pdf 12.06.2024 15:11
- ЛИСТ МІРАЙГРУП (1).pdf 12.06.2024 15:11
- 1. скарга .docx 12.06.2024 15:11
- рахунки.rar 12.06.2024 15:11
- sign.p7s 12.06.2024 15:12
- рішення від 14.06.2024 № 10343.pdf 14.06.2024 14:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2024 № 10953.pdf 25.06.2024 15:02
- рішення від 24.06.2024 № 10953.pdf 27.06.2024 12:04
- Висновок СЕС емалі Поліколор.pdf 21.06.2024 14:24
- Висновок СЕС емалі ЗІП.pdf 21.06.2024 14:24
- Сфера акредитаціі Будіндустрія.pdf 21.06.2024 14:24
- Висновок СЕС фарби МГФ (1) (1).pdf 21.06.2024 14:24
- Висновок СЕС емалі Дніпро-Спецемаль.pdf 21.06.2024 14:24
- Висновок СЕС фарби ЗІП.pdf 21.06.2024 14:24
- Висновок СЕС пігмент Полісан.pdf 21.06.2024 14:24
- Протокол випробувань Будіндустрія.pdf 21.06.2024 14:26
- Висновок СЕС фарби Дніпро-Контакт.pdf 21.06.2024 14:26
- Сертифікат диллера 2024 Дніпроспецемаль.pdf 21.06.2024 14:26
- відповідь на скаргу.docx 21.06.2024 14:26
- Висновок СЕС фарби Поліколор.pdf 21.06.2024 14:26
- Висновок СЕС фарби Дніпро-Спецемаль.pdf 21.06.2024 14:26
- Висновок СЕС фарби МГФ (1).pdf 21.06.2024 14:26
- Висновок СЕС пігмент МГФ.pdf 21.06.2024 14:26
- Висновок СЕС пігмент ВК Лакофарба.pdf 21.06.2024 14:26
- Висновок СЕС пігмент Снєжка.pdf 21.06.2024 14:26
- Перелік лабораторій.xlsx 21.06.2024 14:26
- Відповідь на скаргу фарба.pdf 21.06.2024 15:54
- відповідь на скаргу.docx 21.06.2024 15:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.06.2024 15:20
Дата розгляду скарги:
24.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.06.2024 14:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.06.2024 12:06
Дата виконання рішення Замовником:
28.06.2024 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відділ освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Ярунської сільської ради виконав зобов'язання Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про внести зміни до Додатку 3 ТД, а саме привести у відповідність до вимог чинного законодавства України та виключити дані пункти.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3c2db61b58614da3baf3495007cadfa9
Заголовок пункту скарги:
Зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 3 ТД
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 3 ТД, а саме привести у відповідність до вимог чинного законодавства України та виключити наступний пункт:
«1. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ. При цьому вказівка кольору не є
обов’язковою.
Ця вимога застосовується для продукції, що введена в обіг до 01.10.2023р. При введенні в обіг продукції після 01.10.2023 року надання висновку СЕС не є обов'язковим, а Учасник в цьому випадку вчиняє:
1) надає письмові пояснення виробника такого товару, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року* та підтвердження (гарантії) поставки при цьому товару, введеного в обіг з 01.10.2023 року;
2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ (що повинні співпадати з іншими документами та посиланнями тендерної пропозиції).
Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності": введення в обіг - надання продукції на ринку України в перший раз.
*Докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року – ТУ на товар, що пропонуються Учасником, які затверджені в установленому порядку не раніше 01.10.2023 року. У випадку, якщо інформація про новий продукт (товар, що пропонується Учасником, який введено в обіг з 01.10.2023 року) вносилася до діючих ТУ шляхом їх зміни та доповнення Учасник надає у складі пропозиції первісну та всі послідуючі редакції (зміни та доповнення) ТУ в повному обсязі. Якщо інформація про новий продукт (товар, що пропонується Учасником, як такий, що введено в обіг з 01.10.2023 року) у ТУ існувала до 01.10.2023 року такий товар не є таким, що введений в обіг з (після) 01.10.2023 року. Учасник не обмежений в наданні додаткових доказів введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року, крім тих, що наведені вище.».
«1. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ. При цьому вказівка кольору не є
обов’язковою.
Ця вимога застосовується для продукції, що введена в обіг до 01.10.2023р. При введенні в обіг продукції після 01.10.2023 року надання висновку СЕС не є обов'язковим, а Учасник в цьому випадку вчиняє:
1) надає письмові пояснення виробника такого товару, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року* та підтвердження (гарантії) поставки при цьому товару, введеного в обіг з 01.10.2023 року;
2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ (що повинні співпадати з іншими документами та посиланнями тендерної пропозиції).
Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності": введення в обіг - надання продукції на ринку України в перший раз.
*Докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року – ТУ на товар, що пропонуються Учасником, які затверджені в установленому порядку не раніше 01.10.2023 року. У випадку, якщо інформація про новий продукт (товар, що пропонується Учасником, який введено в обіг з 01.10.2023 року) вносилася до діючих ТУ шляхом їх зміни та доповнення Учасник надає у складі пропозиції первісну та всі послідуючі редакції (зміни та доповнення) ТУ в повному обсязі. Якщо інформація про новий продукт (товар, що пропонується Учасником, як такий, що введено в обіг з 01.10.2023 року) у ТУ існувала до 01.10.2023 року такий товар не є таким, що введений в обіг з (після) 01.10.2023 року. Учасник не обмежений в наданні додаткових доказів введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року, крім тих, що наведені вище.».
×
-
Назва доказу:
Вартість проведення лабораторних випробувань
-
Повʼязаний документ:
рахунки.rar
-
-
Назва доказу:
Перелік Акредитованих лабораторій
-
Повʼязаний документ:
Перелік лабораторій.xlsx
-
-
Назва доказу:
ЛИСТ від випробувальної лабораторії ТОВ "УКРСЕРТИФІКЕЙШН"
-
Повʼязаний документ:
ЛИСТ МІРАЙГРУП (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
1. скарга .docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 3 ТД, а саме привести у відповідність до вимог чинного законодавства України та виключити наступний пункт: «1. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ. При цьому вказівка кольору не є обов’язковою. Ця вимога застосовується для продукції, що введена в обіг до 01.10.2023р. При введенні в обіг продукції після 01.10.2023 року надання висновку СЕС не є обов'язковим, а Учасник в цьому випадку вчиняє: 1) надає письмові пояснення виробника такого товару, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року* та підтвердження (гарантії) поставки при цьому товару, введеного в обіг з 01.10.2023 року; 2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ (що повинні співпадати з іншими документами та посиланнями тендерної пропозиції). Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності": введення в обіг - надання продукції на ринку України в перший раз. *Докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року – ТУ на товар, що пропонуються Учасником, які затверджені в установленому порядку не раніше 01.10.2023 року. У випадку, якщо інформація про новий продукт (товар, що пропонується Учасником, який введено в обіг з 01.10.2023 року) вносилася до діючих ТУ шляхом їх зміни та доповнення Учасник надає у складі пропозиції первісну та всі послідуючі редакції (зміни та доповнення) ТУ в повному обсязі. Якщо інформація про новий продукт (товар, що пропонується Учасником, як такий, що введено в обіг з 01.10.2023 року) у ТУ існувала до 01.10.2023 року такий товар не є таким, що введений в обіг з (після) 01.10.2023 року. Учасник не обмежений в наданні додаткових доказів введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року, крім тих, що наведені вище.». в Україні відсутня акредитована лабораторія, що може проводити дослідження по показниках максимальне значення вмісту ЛОС, г/л та твердість плівки - за маятником Кенінга, с, надаємо в окремому файлі (дивитися файл: «Перелік лабораторій.xlsx»), що проводять дослідження по фарбі (будівельних матеріалах). В даному файлі міститься посилання на сферу акредитації (сфера завантажується) та посилання на аркуш та номер до додатку до атестату, де розміщена інформація про назви випробувань які може проводити лабораторія. Дана інформація взята з офіційного сайту Національного агентства з акредитації України (інформаційний ресурс: https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov ). Додатково надаємо лист від випробувальної лабораторії ТОВ УКРСЕРТЕФІКЕЙШН з якою співпрацює Скаржник та яка повідомляє про відсутність можливості проведення випробування по показниках максимальне значення вмісту ЛОС, г/л та твердість плівки - за маятником Кенінга, с. Скаржник повідомляє, що має всі необхідні документи якості, що підтверджують якість пропонованого товару, а саме сертифікати якості, паспорти безпеки, технічні умови, етикетки, а тому вважає, що має право не проводити випробовування продукції на відповідність вимогам ТУ, за результатами яких будуть видаватися протоколи випробування. Відповідно до статті 24 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» законодавець затвердив: «1. Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами. 2. Добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.». В даному випадку Замовник всупереч вимогам та умовам Технічного регламенту змушує учасників торгів проводити випробування та надавати протоколи випробувань (Додаток 3 ТД) які є не обов’язковими згідно вимог чинного законодавства України! Просимо зобов’язати замовника виключити незаконну вимогу. Відповідно до частини 5, статті 25 ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» законодавець затвердив: «Забороняється вимагати видачу протоколів випробувань та документів про відповідність, зазначених у технічних регламентах та передбачених ними процедурах оцінки відповідності, виключно акредитованими органами з оцінки відповідності, якщо законодавством не встановлені вимоги щодо акредитації таких органів. В даному випадку Замовник всупереч вимогам та умова Технічного регламенту змушує учасників торгів проводити випробування в лабораторії, що є акредитованою (Додаток 3 ТД). Просимо зобов’язати замовника виключити незаконну вимогу. Відповідно до Додатку № 3 ТД Замовником встановлену вимогу щодо надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ. Повідомляємо, що з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров'я №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Фарба відноситься до нехарчової продукції, а тому вимога щодо надання висновку СЕС є незаконним. Просимо зобов’язати замовника виключити незаконну вимогу.