• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Фарба

Завершена

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період оскарження: 07.06.2024 11:11 - 10.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 4ca6a10036ef4faa96de5522ad05feb9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-06-07-003504-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.06.2024 14:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.06.2024 12:06
Дата виконання рішення Замовником: 28.06.2024 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відділ освіти, сім'ї, молоді, спорту, культури і туризму Ярунської сільської ради виконав зобов'язання Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги про внести зміни до Додатку 3 ТД, а саме привести у відповідність до вимог чинного законодавства України та виключити дані пункти.
Автор: ТОВ "МІРАЙГРУП", Вера Такташова +380663197147, +380677263177 miraygrup@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3c2db61b58614da3baf3495007cadfa9
Заголовок пункту скарги: Зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 3 ТД
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку 3 ТД, а саме привести у відповідність до вимог чинного законодавства України та виключити наступний пункт:
«1. Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ. При цьому вказівка кольору не є
обов’язковою.
Ця вимога застосовується для продукції, що введена в обіг до 01.10.2023р. При введенні в обіг продукції після 01.10.2023 року надання висновку СЕС не є обов'язковим, а Учасник в цьому випадку вчиняє:
1) надає письмові пояснення виробника такого товару, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року* та підтвердження (гарантії) поставки при цьому товару, введеного в обіг з 01.10.2023 року;
2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ (що повинні співпадати з іншими документами та посиланнями тендерної пропозиції).
Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності": введення в обіг - надання продукції на ринку України в перший раз.
*Докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року – ТУ на товар, що пропонуються Учасником, які затверджені в установленому порядку не раніше 01.10.2023 року. У випадку, якщо інформація про новий продукт (товар, що пропонується Учасником, який введено в обіг з 01.10.2023 року) вносилася до діючих ТУ шляхом їх зміни та доповнення Учасник надає у складі пропозиції первісну та всі послідуючі редакції (зміни та доповнення) ТУ в повному обсязі. Якщо інформація про новий продукт (товар, що пропонується Учасником, як такий, що введено в обіг з 01.10.2023 року) у ТУ існувала до 01.10.2023 року такий товар не є таким, що введений в обіг з (після) 01.10.2023 року. Учасник не обмежений в наданні додаткових доказів введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року, крім тих, що наведені вище.».
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації