-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Індивідуальне обмундирування (бронежилети шостого класу захисту з додатковими захисними елементами області боків, шиї, пахової зони, плечей, розвантажувально-поясної системи (РПС) та захисного килимка).
Строк поставки товару: до 120 (сто двадцять) календарних днів включно з дати підписання договору та реєстрації його у Замовника.
Торги не відбулися
208 350 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 083 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 083 500.00 UAH
Період уточнення:
31.05.2024 17:31 - 16.07.2024 00:00
Відповідь надана
Експертний висновок
Номер:
174a4382f3cc4576bd5369c1481640b3
Дата опублікування:
15.07.2024 14:41
Опис:
Відповідно до вимог Тендерної документації вимагається надання:
Скановану копію документу (експертного висновку, сертифікату, декларації тощо) (надалі – експертний висновок) виданого ДНДІ МВС України або уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економіки України та/або Національного агентства з акредитації України) (далі – акредитований орган) у поточному році про відповідність запропонованого Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Експертний висновок в обов’язковому порядку повинен містити інформацію про відповідність зразку Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, наведеним в Додатку № 3 до Документації, зокрема:
- вимогам пунктів 1 та 6 Додатку № 3 до Документації («конструктивного виконання» та «вимогам до конструктиву зовнішнього чохла бронежилету»);
- фотографічне зображення зовнішнього вигляду предмету закупівлі та зображення з інформацією яка підтверджує виробника запропонованого товару (товарний ярлик, етикетка, бірка, тощо).
Якщо експертний висновок містить посилання на будь-який інший документ на підставі якого він виданий, то сканована копія цього документу в обов’язковому порядку надається разом із сканованою копією даного експертного висновку.
Як потенційний учасник, повідомляємо про неможливість надання експертного висновку, виданого ДНДІ МВС України, з об’єктивних незалежних від учасника причин – у звʼязку з відсутністю в ДНДІ МВС України затверджених вимог до конструктивного виконання та конструктиву зовнішнього чохла бронежилета, як було повідомлено безпосередньо ДНДІ МВС України у відповідь на звернення.
Крім того, від уповноваженого акредитованого органу з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економіки України та/або Національного агентства з акредитації України) було отримано відповідь щодо неможливості видачі відповідного документу про відповідність запропонованого Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, наведеним в Додатку № 3 до Документації, у зв’язку з відсутністю у чинному законодавстві можливості і процедури акредитації органу з оцінки відповідності щодо проведення оцінки відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, наведеним в Додатку № 3 до Документації.
Задля отримання експертного висновку, виданого ДНДІ МВС України, до Замовника 14.06.2024р. було направлено письмове Звернення з вимогою надати копію затверджених вимог до конструктивного виконання та конструктиву зовнішнього чохла бронежилета або копію Технічного опису Національної поліції України відповідних бронежилетів, відповідність вимогам яких має підтвердити учасник. Відповідь на звернення та копії запитуваних документів досі не були надані Замовником.
Таким чином, Замовник протиправно дискримінує зацікавлених учасників у прийнятті участі, встановлюючи дискримінаційні вимоги, які неможливо виконати без безпосередньої волі на те самого Замовника.
З огляду на відсутність уповноважених акредитованих органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економіки України та/або Національного агентства з акредитації України) органів з оцінки відповідності, які б могли видати експертний висновок, сертифікат, декларацію тощо, та неможливість видачі відповідного документу ДНДІ МВС України без копії затверджених вимог до конструктивного виконання та конструктиву зовнішнього чохла бронежилета, наданих самим Замовником, Замовник умисно штучно обмежує коло потенційних учасників закупівлі, що містить ознаки корупційної складової та порушення законодавства про публічні закупівлі.
Вимагаємо надати копію затверджених вимог до конструктивного виконання та конструктиву зовнішнього чохла бронежилета або копію Технічного опису Національної поліції України відповідних бронежилетів, відповідність вимогам яких має підтвердити учасник для можливості отримання експертного висновку від ДНДІ МВС України, та продовжити строк подачі пропозицій.
Відповідь:
Доброго дня. В порядку визначеному у пункті 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості №1178) та з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення.
Замовником у пункті 6 розділу ІІІ Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Тендерної документації зазначено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності Товару технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі, скановану копію документу (експертного висновку, сертифікату, декларації тощо) (надалі – експертний висновок) виданого ДНДІ МВС України або уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економіки України та/або Національного агентства з акредитації України) (далі – акредитований орган) у поточному році про відповідність запропонованого Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Експертний висновок в обов’язковому порядку повинен містити інформацію про відповідність зразку Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, наведеним в Додатку № 3 до Документації, зокрема:
- вимогам пунктів 1 та 6 Додатку № 3 до Документації («конструктивного виконання» та «вимогам до конструктиву зовнішнього чохла бронежилету»);
- фотографічне зображення зовнішнього вигляду предмету закупівлі та зображення з інформацією яка підтверджує виробника запропонованого товару (товарний ярлик, етикетка, бірка, тощо).
Якщо експертний висновок містить посилання на будь-який інший документ на підставі якого він виданий, то сканована копія цього документу в обов’язковому порядку надається разом із сканованою копією даного експертного висновку.
Роз’яснюємо, що Учасник у складі тендерної пропозиції подає будь-який документ (експертний висновок, сертифікат, декларацію, протокол тощо) виданий ДНДІ МВС України або уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економіки України та/або Національного агентства з акредитації України), який підтверджує відповідність запропонованого Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Дата відповіді:
16.07.2024 17:17
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги, що свідчать про упередженість Замовника
Номер:
9e7149d2069a4be4a6185839f07e6b50
Дата опублікування:
07.06.2024 16:26
Опис:
Добрий день!
1. У технічному завданні Замовником вимагається, щоб бронежилет мав два види балістичного захисту в проекції базової захисної структури (передня та спинна частина) - один з них повинен відповідати першому класу захисту (за ДСТУ 8782:2018), інший повинен відповідати 6-му класу захисту (за ДСТУ 8782:2018). Хочемо повідомити, що згідно вимог ДСТУ 8782:2018 захисний елемент 6 класу захисту витримує декілька влучань відповідним набоєм (непробій) а також забезпечує мінімальну заперешкодну деформацію - до 25 мм. Відповідно, за наявності стабільних балістичних показників жорстких елементів захисту, потреби в додаткових балістичних елементів немає, і це лише здорожчує виріб і збільшує його вагу. Тому, просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу, і закупити спорядження з оптимальною ціною та меншою вагою.
2. У технічному завданні Замовника вимагається, щоб жорсткий елемент захисту мав вигин у одній площині. Хочемо зазначити, що дана вимога є дискримінаційною, зменшує потенційну кількість учасників, а також даний вид плит є застарівшим і менш ергономічним, через що погіршуються експлуатаційні характеристики бронежилету. Просимо усунути дану дискримінаційну вимогу в користь більш сучасних та ергономічних плит.
3. Згідно вимог Замовника, а саме п.3.1. технічних характеристик "У проекції додаткових м’яких захисних елементів області боків (лівого та правого), м’якого захисного елементу області паху, м’яких захисних елементів області плечей (лівого та правого), м’якого захисного елементу області шиї, м’якого захисного елементу РПС, та м’якого захисного елементу килимка бронежилет повинен відповідати класу захисту «СО» (за ДСТУ 8782:2018) та забезпечувати стійкість (гарантоване не пробиття V0/V100) до ураження імітатором осколку FSP (матеріал та форма згідно STANAG 2920) масою 1,1 гр., з швидкістю такого засобу ураження 520±20 м/с на відстані 5 м, кутом обстрілу 0 град. із застосуванням методів випробувань відповідно до вимог ДСТУ 8788:2019 «Засоби індивідуального бронезахисту. Бронежилети. Методи контролювання захисних властивостей»."
ДСТУ 8788:2019 «Засоби індивідуального бронезахисту. Бронежилети. Методи контролювання захисних властивостей» не передбачає методів таких випробувань (гарантоване не пробиття V0/V100). Просимо прибрати дану дискримінаційну вимогу, так як є очевидним той факт що дану вимогу може задовільнити лише заздалегідь підготовлений Учасник, який знав про наявність такої вимоги в прийдешній публічній закупівлі.
У разі відсутності реакції Замовника на перелічені вимоги без задоволення, ми будемо вимушені звернутись із відповідною скаргою до АМКУ за для оскарження умов даної закупівлі, так як вимоги в даній закупівлі обмежують кількість учасників, призводять до низьких якісних характеристик предмету закупівлі та, по своїй суті, призводять до недоцільного використання державних коштів.
Відповідь:
Доброго дня. В порядку визначеному у пункті 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості №1178) та з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення.
1. Замовником у додатку 3 технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, пункт 2, визначено характеристики м’яких захисних елементів (передня та спинна частина), що складають базову захисну структуру бронежилету і повинні бути виготовлені зі спеціальних тканин на основі надвисокомолекулярного поліетилену (сукупність прошарків такої балістичної тканини) та відповідати першому класу захисту (за ДСТУ 8782:2018).
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником вказана вимога, яка є необхідною технічною характеристикою предмета закупівлі, який закуповується для використання підрозділами поліції, що будуть залучені до виконання спеціальних (бойових) завдань з відсічі збройній агресії російської федерації та здійснення заходів з забезпечення публічної безпеки та порядку на деокупованих територіях.
У зв’язку із вказаним тендерна документація залишається в чинній редакції.
2. Замовником у додатку 3 технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, пункт 5, визначено характеристики жорстких захисних елементів передньої та спинної частини бронежилета, у тому числі те, що жорсткі захисні елементи повинні мати вигин в одній площині.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником вказана вимога, яка є необхідною технічною характеристикою предмета закупівлі, який закуповується для використання підрозділами поліції, що будуть залучені до виконання спеціальних (бойових) завдань з відсічі збройній агресії російської федерації та здійснення заходів з забезпечення публічної безпеки та порядку на деокупованих територіях.
У зв’язку із вказаним тендерна документація залишається в чинній редакції.
3. Замовником у додатку 3 технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, пункт 3, визначено що у проекції додаткових м’яких захисних елементів області боків (лівого та правого), м’якого захисного елементу області паху, м’яких захисних елементів області плечей (лівого та правого), м’якого захисного елементу області шиї, м’якого захисного елементу РПС, та м’якого захисного елементу килимка бронежилет повинен відповідати класу захисту «СО» (за ДСТУ 8782:2018) та забезпечувати стійкість (гарантоване не пробиття V0/V100) до ураження імітатором осколку FSP (матеріал та форма згідно STANAG 2920) масою 1,1 гр., з швидкістю такого засобу ураження 520±20 м/с на відстані 5 м, кутом обстрілу 0 град. із застосуванням методів випробувань відповідно до вимог ДСТУ 8788:2019 «Засоби індивідуального бронезахисту. Бронежилети. Методи контролювання захисних властивостей».
Випробовування щодо визначення вищевказаного класу захисту проводяться із застосуванням методів випробувань відповідно до вимог ДСТУ 8788:2019 «Засоби індивідуального бронезахисту. Бронежилети. Методи контролювання захисних властивостей» незалежними випробувальними лабораторіями, які акредитовані національним органом України з акредитації на проведення зазначених випробувань.
Перелік таких лабораторій є у вільному доступі в мережі інтернет.
У зв’язку із вказаним тендерна документація залишається в чинній редакції.
Дата відповіді:
10.06.2024 16:36
Відповідь надана
V0/V100
Номер:
f85342227ddd4dd4a99a5330ba124b98
Дата опублікування:
05.06.2024 14:53
Опис:
Згідно п.3.1. технічних характеристик "У проекції додаткових м’яких захисних елементів області боків (лівого та правого), м’якого захисного елементу області паху, м’яких захисних елементів області плечей (лівого та правого), м’якого захисного елементу області шиї, м’якого захисного елементу РПС, та м’якого захисного елементу килимка бронежилет повинен відповідати класу захисту «СО» (за ДСТУ 8782:2018) та забезпечувати стійкість (гарантоване не пробиття V0/V100) до ураження імітатором осколку FSP (матеріал та форма згідно STANAG 2920) масою 1,1 гр., з швидкістю такого засобу ураження 520±20 м/с на відстані 5 м, кутом обстрілу 0 град. із застосуванням методів випробувань відповідно до вимог ДСТУ 8788:2019 «Засоби індивідуального бронезахисту. Бронежилети. Методи контролювання захисних властивостей»."
ДСТУ 8788:2019 «Засоби індивідуального бронезахисту. Бронежилети. Методи контролювання захисних властивостей» не передбачає методів таких випробувань (гарантоване не пробиття V0/V100).
Просимо вказати, згідно з якими державними стандартами та за якою методикою проводяться дані випробування, оскільки лабораторії України не акредитовані на проведення подібних випробувань(гарантоване не пробиття V0/V100).
Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня. В порядку визначеному у пункті 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості №1178) та з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення.
Замовником у додатку 3 технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, пункт 3, визначено що у проекції додаткових м’яких захисних елементів області боків (лівого та правого), м’якого захисного елементу області паху, м’яких захисних елементів області плечей (лівого та правого), м’якого захисного елементу області шиї, м’якого захисного елементу РПС, та м’якого захисного елементу килимка бронежилет повинен відповідати класу захисту «СО» (за ДСТУ 8782:2018) та забезпечувати стійкість (гарантоване не пробиття V0/V100) до ураження імітатором осколку FSP (матеріал та форма згідно STANAG 2920) масою 1,1 гр., з швидкістю такого засобу ураження 520±20 м/с на відстані 5 м, кутом обстрілу 0 град. із застосуванням методів випробувань відповідно до вимог ДСТУ 8788:2019 «Засоби індивідуального бронезахисту. Бронежилети. Методи контролювання захисних властивостей».
Випробовування щодо визначення вищевказаного класу захисту проводяться із застосуванням методів випробувань відповідно до вимог ДСТУ 8788:2019 «Засоби індивідуального бронезахисту. Бронежилети. Методи контролювання захисних властивостей» незалежними випробувальними лабораторіями, які акредитовані національним органом України з акредитації на проведення зазначених випробувань.
Перелік таких лабораторій є у вільному доступі в мережі інтернет.
Дата відповіді:
07.06.2024 16:43
Відповідь надана
4. Штрафні санкції за неподання або подання зразка який не відповідає технічному опису
Номер:
0bf170bad78d4ca98be42fb1da34cc06
Дата опублікування:
04.06.2024 15:11
Опис:
Відповідно до п 2.2 проекту договору Постачальник зобов’язаний протягом 4 робочих днів з дати укладання договору надати Покупцю (м. Київ, вул. Інститутська, буд. 29/3, кабінет № 47) зразок Товару для узгодження Покупцем. У разі подання Постачальником зразку Товару для погодження Покупцю з порушенням строків, установлених цим пунктом Договору та/або подання для погодження Покупцю зразка Товару, якій не відповідає технічним, якісним характеристикам зазначеним в Додатку № 2 до Договору, до Постачальника застосовуються штрафні санкції, згідно з пунктом 9.4. цього Договору.
Якщо Покупець повертає Постачальнику наданий зразок Товару без погодження, у зв’язку з невідповідністю такого зразка технічним, якісним характеристикам, указаним в Додатку № 2 до Договору, в такому випадку Постачальник повинен додатково опрацювати зразок, усунути недоліки та надати зразок Товару на погодження Покупцю у порядку (у тому числі щодо відповідальності) та строки, встановлені цим пунктом Договору.
Пунктом 9.4 проекту договору визначено За порушення Постачальником вимог пункту 2.2 цього Договору стосовно строків та/або умов погодження зразку Товару, стягується штраф у наступних розмірах:
- якщо Постачальником не надано для погодження Покупцю у встановлений строк зразок Товару - Постачальник сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 2 % ціни Договору;
- якщо Постачальником надано Покупцю для погодження зразок Товару, якість якого не відповідає умовам цього Договору та ця обставина є підставою для повернення Постачальнику зразку Товару на додаткове опрацювання – Постачальник сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 4 % ціни Договору.
Таким чином, за порушення строку подання зразка товару штраф з постачальника скаладатиме 4 167 000,00 грн., а за подання зразка який не відповідатиме вимогам замовника складатиме 8 334 000,00 грн.!!!
Безумовно вважаємо, що дана умова створена з метою відсіювання не бажаних учасників, адже доцільність застосування таких штрафів під час узгодження зразка товару є беззмістовною та необгрунтованою.
Крім того, співробітники замовника не є уповноваженими та компетентними особами, які мають відповідну кваліфікацію та обладнання для перевірки оцінки відповідності наданого зразку, опису та вимогам які встановлені для предмету закупівлі.
Вимагаємо внести до проекту договору відповідні зміни, якими виключити санкції визначені пунктом 9.4.
Враховуючи наведене вище, просимо переглянути технічне завдання в частині порушених нами вище дискримінаційних вимог та внести до тендерної документації відповідні зміни. У разі залишення нашої вимоги без задоволення, ми, з метою відновлення наших порушених прав та інтересів будемо змушені звернутись із відповідною скаргою до АМКУ за для оскарження умов даної закупівлі, які обмежують конкуренцію та позбавляють наше товариство можливості прийняття участі участі у ній.
Відповідь:
Доброго дня. В порядку визначеному у пункті 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості №1178) та з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення.
Повідомляємо, що згідно із пунктом 28 особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Зокрема частиною другою статті 22 Закону визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості як проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Істотними умовами договору відповідно до частини другої статті 638 Цивільного кодексу України є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
Частиною першою статті 641 Цивільного кодексу України визначено, що пропозиція укласти договір має містити істотні умови договору і виражати намір особи, яка її зробила, вважати себе зобов'язаною у разі її прийняття. Пропозицією укласти договір є, зокрема, документи (інформація), розміщені у відкритому доступі в мережі Інтернет, які містять істотні умови договору і пропозицію укласти договір на зазначених умовах з кожним, хто звернеться, незалежно від наявності в таких документах (інформації) електронного підпису.
Згідно частини першої статті 642 Цивільного кодексу України відповідь особи, якій адресована пропозиція укласти договір, про її прийняття (акцепт) повинна бути повною і безумовною.
Відповідь про згоду укласти договір на інших, ніж було запропоновано, умовах є відмовою від одержаної пропозиції і водночас новою пропозицією особі, яка зробила попередню пропозицію (стаття 646 Цивільного кодексу України).
Окремо слід зазначити, що господарська компетенція органів державної влади та органів місцевого самоврядування реалізується від імені відповідної державної чи комунальної установи. Безпосередня участь держави, органів державної влади та органів місцевого самоврядування у господарській діяльності може здійснюватися лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що визначені Конституцією та законами України.
Відповідно до статті 231 Господарського кодексу України законом щодо окремих видів зобов’язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається.
У разі якщо порушено господарське зобов’язання, в якому хоча б одна сторона є суб’єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов’язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов’язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах:
за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг);
за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.
Законом може бути визначений розмір штрафних санкцій також за інші порушення окремих видів господарських зобов'язань, зазначених у частині другій цієї статті.
У разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. При цьому розмір санкцій може бути встановлено договором у відсотковому відношенні до суми невиконаної частини зобов’язання або у певній, визначеній грошовій сумі, або у відсотковому відношенні до суми зобов'язання незалежно від ступеня його виконання, або у кратному розмірі до вартості товарів (робіт, послуг).
У разі недосягнення згоди між сторонами щодо встановлення та розміру штрафних санкцій за порушення зобов’язання спір може бути вирішений в судовому порядку за заявою заінтересованої сторони відповідно до вимог цього Господарського кодексу України.
Отже, якщо законом щодо окремих видів зобов’язань визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається, зазначені штрафні санкції повинні бути обов’язково передбачені замовником в проєкті договору на закупівлю.
Інші штрафні санкції у проєкті договору повинні визначатись з урахуванням того, що Національна поліція України є бюджетною установою, до повноважень якої належить виконання обов’язку щодо здійснення управління бюджетними коштами в межах встановлених бюджетних повноважень із забезпеченням ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів, а тому при розгляді порушеного питання щодо внесення змін до тендерної документації в частині зміни передбачених проєктом договору про закупівлю штрафних санкцій необхідно враховувати баланс інтересів держави, суспільства та господарюючого суб’єкта.
У зв’язку із вказаним тендерна документація залишається в чинній редакції.
Дата відповіді:
07.06.2024 16:41
Відповідь надана
3. Однорідність конструктивної формули всіх м’яких захисних елементів
Номер:
5e6ef8981e6a4b08bf48898295f98090
Дата опублікування:
04.06.2024 15:09
Опис:
Пункт 2 додатку 3 визначає, що всі м’які захисні елементи як базової захисної структури бронежилету так і додаткові, що входять до комплекту бронежилету, повинні мати спільну конструктивну формулу, тобто мати однакову кількість прошарків спеціальних тканин (нетканих матеріалів) на основі надвисокомолекулярного поліетилену.
Дана вимога тендерної документації є недоцільною та некоректною.
Відповідно до Ваших вимог, під жорсткими бронеелементами має бути розміщений м’який бронеелемент, який відповідатиме першому класу захисту за ДСТУ 8782:2018. Також, документація визначає, що додаткові м’які захисні елементи області боків (лівого та правого), м’якого захисного елементу області паху, м’яких захисних елементів області плечей (лівого та правого), м’якого захисного елементу області шиї, м’якого захисного елементу РПС, та м’якого захисного елементу килимка бронежилет повинен відповідати класу захисту «СО» (за ДСТУ 8782:2018) та забезпечувати стійкість (гарантоване не пробиття V0/V100) до ураження імітатором осколку FSP (матеріал та форма згідно STANAG 2920) масою 1,1 гр., з швидкістю такого засобу ураження 520±20 м/с.
Повідомляємо Вам, що для досягнення першого класу захисту виробник повинен виготовити м’який бронеелемент який має складатися з певної кількості прошарків НВМПЕ. При цьому, для досягнення класу захисту «СО» (за ДСТУ 8782:2018) з показником 520±20 м/с. потрібна вже інша кількість прошарків НВМПЕ. Крім того, кількість слоїв буде варіюватися в залежності від того чи іншого елементу захисту, адже через їх різні розміри та форму буде необхідне використання різної кількості балістичного матеріалу.
Таким чином, через наявність в тендерній документації даної вимоги, виробники будуть вимушені у всіх захисних елементах використовувати ту кількість слоїв балістичного матеріалу, яка там не потрібна для досягнення того чи іншого показника, що у свою чергу призведе до збільшення ваги виробу та його собівартості.
У зв’язку з тим, що дана вимога є недоцільною та не коректною, з метою покращення ергономічних показників бронежилету та зменшення його собівартості, прошу виключити з тендерної документації вимогу щодо спільної конструктивної формули всіх м’яких захисних елементів як базової захисної структури бронежилету так і додаткової.
Відповідь:
Доброго дня. В порядку визначеному у пункті 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості №1178) та з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення.
Замовником у додатку 3 технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, пункт 2, визначено характеристики м’яких захисних елементів (передня та спинна частина), що складають базову захисну структуру бронежилету та додаткових м’яких захисних елементів, які повинні бути виготовлені зі спеціальних тканин (нетканих матеріалів) на основі надвисокомолекулярного поліетилену (сукупність прошарків такої балістичної тканини),а також те, що всі м’які захисні елементи як базової захисної структури бронежилету так і додаткові, що входять до комплекту бронежилету, повинні мати спільну конструктивну формулу, тобто мати однакову кількість прошарків спеціальних тканин (нетканих матеріалів) на основі надвисокомолекулярного поліетилену.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником вказана вимога, яка є необхідною технічною характеристикою предмета закупівлі, який закуповується для використання підрозділами поліції, що будуть залучені до виконання спеціальних (бойових) завдань з відсічі збройній агресії російської федерації та здійснення заходів з забезпечення публічної безпеки та порядку на деокупованих територіях.
У зв’язку із вказаним тендерна документація залишається в чинній редакції.
Дата відповіді:
07.06.2024 16:40
Відповідь надана
2. Конструктивне виконання бронежилету
Номер:
73306af44e294e8fb5ff5bc4a2ecf860
Дата опублікування:
04.06.2024 15:09
Опис:
У своєму технічному завданні ви вимагаєте щоб бронежилет в проекції базової захисної структури (передня та спинна частина) відповідав першому класу захисту (за ДСТУ 8782:2018). У проекції додаткових жорстких захисних елементів базової захисної структури бронежилету (передня та спинна частини) бронежилет повинен відповідати 6-му класу захисту (за ДСТУ 8782:2018).
Повідомляємо Вам, що в даному випадку, наявність під жорсткими бронеелементами м’яких захисних елементів по першому класу захисту зумовлене лише тим, що бронеелементи які ви маєте на меті закупити у складі бронежилету шостого класу захисту, не мають стабільних показників та самостійно не можуть забезпечити визначений рівень захисту, а саме тому, виробником й використовується такий застарілий та не актуальний конструктив бронежилету.
На даний час, в Україні та світі є сучасні жорсткі бронеелементи високого рівня якості, які можуть самостійно, без додаткових м’яких балістичних елементів забезпечити заявлений шостий клас захисту. Крім того, наявність під бронепластиною м’яких балістичних елементів по першому класу захисту призводить до значного збільшення ваги виробу, підіймає силует, значно погіршує ергономічні властивості бронежилету та призводить до надмірних навантажень користувача, адже вага такого бронежилету замість 13-13,5 кг. становитиме 15 кілограм, як то визначено тендерною документацією.
Також, навність даного бронеелементу окрім наведених вище негативних явищ, також призводить до значного збільшення собівартості виробу, що ставить в не рівні умови виробників, які використовують якісні бронепластини та НВМПЕ, а не сумнівного походження з низьким рівнем якості та захисних характеристик.
Таким чином, з метою усунення недобросовісної конкуренції, вимог, що обмежують конкуренцію та розширення кола учасників, просимо виключити з тедерної документації вимогу щодо обов’язкової наявності під жорстким бронеелементом, м’яких захисних елементів по першому класу захисту, чим надати виробникам можливість самостійно визначати необхідність використання додаткових захисних елементів під бронепластиною.
Відповідь:
Доброго дня. В порядку визначеному у пункті 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості №1178) та з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення.
Замовником у додатку 3 технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, пункт 2, визначено характеристики м’яких захисних елементів (передня та спинна частина), що складають базову захисну структуру бронежилету і повинні бути виготовлені зі спеціальних тканин на основі надвисокомолекулярного поліетилену (сукупність прошарків такої балістичної тканини) та відповідати першому класу захисту (за ДСТУ 8782:2018).
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником вказана вимога, яка є необхідною технічною характеристикою предмета закупівлі, який закуповується для використання підрозділами поліції, що будуть залучені до виконання спеціальних (бойових) завдань з відсічі збройній агресії російської федерації та здійснення заходів з забезпечення публічної безпеки та порядку на деокупованих територіях.
У зв’язку із вказаним тендерна документація залишається в чинній редакції.
Дата відповіді:
07.06.2024 16:38
Відповідь надана
1. Форма жорстких бронеелементів
Номер:
94113f4bd2894f6f95e3bf325355b03a
Дата опублікування:
04.06.2024 15:08
Опис:
Пункт 5 Додатку 3 Тендерної документації визначає, що жорсткі захисні елементи передньої та спинної частини бронежилета повинні бути шестикутної форми та мати вигин в одній площині. Дана вимога до конструктиву захисних елементів є застарілою та не актуальною, а їхня форма не є анатомічною, що у свою чергу, призводить до незручностей під час їх використання. На даний час, більшість світових виробників перейшли на виготовлення жорстких бронеелементів з вигином у двох площинах, а бронепластини з вигином в одній площині, по застарілим технологіям виготовляються в Китаї на замовлення української компанії «ТЕМП-3000» для постачання їх в Україні державним замовникам.
Для виготовлення бронеплит з вигином в одній площині нашому товариству необхідно замовити та виготовити додаткове обладнання, та відповідно виготовити партію бронеплит за розмірами та формами визначеними замовником, провести їх тестування та виготовити певну кількість бронежилетів для проведення випробувань з метою отримання протоколів, які вимагає замовник у складі пропозиції. За строк, який встановлений для подання пропозицій не є можливим вчинити всі наведені вище дії, а тому прошу внести зміни до тендерної докумументації та викласти технічні вимоги до бронеелементів у наступній редакції «жорсткі захисні елементи передньої та спинної частини бронежилета повинні бути шестикутної форми та мати вигин в одній або двох площинах».
Приведення даного технічного параметру до сучасних характеристик наддасть можливість прийняття участі у даній закупівлі значно більшій кількості виробників та учасників, що, у свою чергу призведе до зменшення ціни та підвищення якісних характеристик товару.
Відповідь:
Доброго дня. В порядку визначеному у пункті 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості №1178) та з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення.
Замовником у додатку 3 технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, пункт 5, визначено характеристики жорстких захисних елементів передньої та спинної частини бронежилета, у тому числі те, що жорсткі захисні елементи повинні мати вигин в одній площині.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником вказана вимога, яка є необхідною технічною характеристикою предмета закупівлі, який закуповується для використання підрозділами поліції, що будуть залучені до виконання спеціальних (бойових) завдань з відсічі збройній агресії російської федерації та здійснення заходів з забезпечення публічної безпеки та порядку на деокупованих територіях.
У зв’язку із вказаним тендерна документація залишається в чинній редакції.
Дата відповіді:
07.06.2024 16:37
Відповідь надана
ТЕМП-3000 не зміг поставити 12000 бронежелетів через невідповідність якісним показникам в кінці 2023
Номер:
e7c61792a39345c98f8d83ca64ef34dc
Дата опублікування:
03.06.2024 18:41
Опис:
ТЕМП-3000 (пан Євтушенко), не зміг поставити 12000 бронежилетів через невідповідність якісним показникам в кінці 2023. Конструктивно Ваш технічний опис бронепластин в розмірі Л по розмірах керамічного покриття і вигину в одній площинні повністю збігається з показниками тих складових, що не пройшли по якості в Міністерстві оборони.
Чи можете Ви внести зміни в ТО цим розширити коло учасників, чи все ж напишете відписку і закупити бронежилети з тих складових, що не пройшли перевірку по якості в Міністерстві Оборони, в ТЕМП - 3000.
Кожен злочин має ім'я і фамілію.
Відповідь:
Доброго дня. В порядку визначеному у пункті 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості №1178) та з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення.
Відповідно до пункту 54 Особливостей №1178 фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
За результатами опрацювання інформуємо, що у зверненні учасника відсутні аргументовані вимоги щодо внесення змін до тендерної документації.
Вважаємо, що регламентовані замовником вимоги не є дискримінаційними та не порушують принципів здійснення публічних закупівель, у тому числі щодо забезпечення добросовісної конкуренції.
Додатково повідомляємо, що тендерна документація постійно вивчається на предмет відповідності принципам недискримінаційної, та в разі виявлення ознак порушення будуть ініційовані зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
06.06.2024 17:35
Відповідь надана
Просимо прибрати вимогу Пункту 5 ТО "Вигин жорстких борнелементів в одній площині"
Номер:
b8f367796cb441318c1607584b09193b
Дата опублікування:
31.05.2024 23:31
Опис:
Вимога пункту 5 ТО що до використання бронепластин з вигином в одній площинні є дискримінаційною та обмежує конкуренцію. Даний тип жорстких бронеелементів є застарілим, не зручним для користувача, а для виробників вимагає використання застарілого обладнання, а якщо його немає в наявності цілковито позбавляє можливості взяти участь в тендері через неможливість виготовити тестові зразки в 10-ти денний термін підготовки та подачі пропозиції. Просимо привезти тендерну документацію у відповідність діючому законодавству (Додати в ТО - "або двох площинах").
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за запитання. В порядку визначеному у пункті 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) та з приводу порушеного питання надаємо наступні роз’яснення.
Замовником у додатку 3 технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, пункт 5, визначено характеристики жорстких захисних елементів передньої та спинної частини бронежилета, у тому числі те, що жорсткі захисні елементи повинні мати вигин в одній площині.
Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником вказана вимога, яка є необхідною технічною характеристикою предмета закупівлі, який закуповується для використання підрозділами поліції, що будуть залучені до виконання спеціальних (бойових) завдань з відсічі збройній агресії російської федерації та здійснення заходів з забезпечення публічної безпеки та порядку на деокупованих територіях.
Дата відповіді:
03.06.2024 17:05