-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 34920000-2 - Дорожнє обладнання (34927100-2 - Дорожня сіль)
Завершена
14 190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 141 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 141 900.00 UAH
Період уточнення:
31.05.2024 16:49 - 28.06.2024 00:00
Відповідь надана
Відповідність санітарно-гігієнічним нормам
Номер:
b934551a10614532bc25e028f8f924c8
Дата опублікування:
26.06.2024 16:17
Опис:
Доброго дня! В тендерній документації наявна вимога про надання документа, який підтверджує що запропонований товар (продукція), відповідають гігієнічним нормам, санітарним вимогам та є безпечним для здоров’я та життя. Який саме документ мається на увазі? Довідка в довільній формі від учасника буде вважалися таким документом? Дякуємо за відповідь.
Відповідь:
Свою вимогу щодо відповідності нормам та вимогам що є безпечними для здоров'я та життя Замовник повністю відтворив з пункту 10.10. розділу 10 Правила приймання ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг. Технічні умови», яке регламентує класифікацію, технічні вимоги та порядок виконання випробувань протиожеледних матеріалів, які виготовляють і застосовують у твердому чи рідкому стан і для боротьби
із зимовою слизькістю на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України згідно з ДБН В.2.3-4 [2]. Вимоги цього стандарту поширюються на суб'єктів господарювання незалежно від форми власності та підпорядкування, які застосовують протиожеледні матеріали
для боротьби із зимовою слизькістю на автомобільних дорогах.
Цей стандарт містить вимоги, спрямовані на безпеку життя, здоров' я та майна громадян, охорону довкілля. У пункті 10.10. зазначено: Підприємство-виробник має супроводжувати кожну партію протиожеледних матеріалів документом
(паспортом), у якому зазначено: назву організації-виробника, назву продукції, дата виготовлення, массу партії, показники властивостей, що підтверджують в ідповідність вимогам цього стандарту, та познаку цього стандарту. Оскільки комісія АМКУ заборонила вимагати технічний паспорт саме від виробника, у змінах до документації зазначений технічний паспорт також від вантажовідправника. Або іншийдокумент, в якому відповідна щодо компетенції стверджувати про факт безпечності для здоров'я та життя організація підтверджує зазначені якості товару. Якщо Учасник бере на себе таку відповідальність та готовий особисто відповідати за відповідність свого товару зазначеним якостям та при перевірці незалежною лабораторією ці якості товару будуть підтверджені , тоді розумійте виконання цієї вимоги як зазначено у зверненні.
Дата відповіді:
27.06.2024 12:57
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги в тендерній документації Замовника
Номер:
526e3737b80a441dbfef737c0beca3a8
Дата опублікування:
04.06.2024 19:47
Опис:
Шановні замовники! У тендерній документації щодо даної закупівлі міститься, серед іншого, вимога щодо забезпеченість транспортом для перевезення товару, що є предметом закупівлі (зазначити кількість (не менше 10 одиниць)) і надати документи на право власності (якщо власний автотранспорт) у вигляді технічних паспортів або оригінал чинного договору оренди чи перевезення з відповідною специфікацією (якщо автотранспорт орендований чи використовується на умовах договору перевезення/надання послуг);
Встановлення такої вимоги є дискримінаційною по відношенню до учасників враховуючи наступне.
Замовником торгів встановлено імперативну норму, що Учасник процедури закупівлі у складі пропозиції повинен зазначити інформацію про залучення не менше 10 одиниць транспорту для перевезення товару.
Наявність вищенаведених дискримінаційних умов не дає можливість учасникам які мають залучений автотраспорт шляхом укладання договору експедиційних послуг прийняти участь у зазначеній закупівлі.
Також не зрозуміло з якою метою Замовником торгів встановлено вимогу щодо наявності транспорту (власного, орендованого або по договору надання послуг, тощо) у кількості не менше 10 одиниць. Якими розрахунками керувався Замовник при встановлені такої вимоги.
Для поставки усього предмету закупівлі не потрібно залучати транспорт у кількості не менше 10 одиниць.
Відповідно до п. 2 розділу 1 Додатку 1 до ТД, Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі», учасник у складі пропозиції повинен надати Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2022-2023 роки; разом з довідкою надається копія вказаного договору, копії видаткових накладних для підтвердження виконання договору (видаткові накладні, що свідчать про поставку товару в повному обсязі мають відповідати вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»), копії податкових накладних (відповідно до наданих видаткових накладних), лист-відгук від замовника, який містить інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи у вигляді КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП. Аналогічним вважається договір виключно за визначеним предметом закупівлі виконаний в обсязі не менше ніж 50% від суми очікуваної вартості даної закупівлі.
Учасники які мають аналогічні договори укладені та виконані в повному обсязі але не за зазначений період 2022-2023 роки не мають можливості прийняти участь у закупівлі.
Встановивши мінімальний обсяг аналогічного договору "не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі", Замовник встановив додатковий, непередбачений Законом кваліфікаційний критерій - критерій обсягу виконаного учасником аналогічного договору. Особливості та Закон не надає Замовнику права розширеного тлумачення та доповнення статті 16 Закону шляхом встановлення мінімального обсягу виконаного учасником аналогічного договору.
Вимагаємо усунути ГРУБЕ порушення норм чинного законодавства та прибрати дискримінаційні вимоги з тендерної документації Замовника.
Звертаємо увагу, що з приводу саме таких вимог замовників колегією АМКУ неодноразово приймались рішення щодо визнання таких вимог дискримінаційними та скасування результатів відкритих торгів з особливостями. Тому вимагаємо виключити дану вимогу із складу тендерної документації замовника
Відповідь:
Добрий день Стосовно автомобілів. Потенційний учасник сам відповів на звернення. У вимогах Замовника вимагається підтвердження наявності автотранспорту для доставки товару зокрема на підставі догвору на надання послуг. Це можуть бути також і експідиційні послуги. Обмежень не було зазначено. Уважно дивітся вимоги документації. Кількість автотранспорту виникла через необхідність поставити певну кількість товару в обмежені терміни через особливості джерел фінансування Замовника. Якщо ви перевезете 1500 тон двома автомобілями за 10 днів, будь ласка.
Стосовно аналогічного договору. Виконувати обов'язки за договором в період дії військового стану значно складніше, тому для доказу надійності вимагається підтвердження постачання саме в ці роки дії воєнного стану.
Дата відповіді:
05.06.2024 15:58