-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень споруд цивільного захисту (найпростіше укриття) за адресою: м. Дніпро, просп. Слобожанський, 36 ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги
Завершена
247 536.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 237.68 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 237.68 UAH
Період уточнення:
31.05.2024 11:58 - 06.06.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо радіостанцій
Номер:
a7607d2bfc604c87b5ba4ad7e003a1ff
Дата опублікування:
04.06.2024 14:33
Опис:
Шановний Замовнику! На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, а саме на використання радіочастот вимагається, що учасник повинен мати номер присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів, що повинен підтвердити наданням Відомостей з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського радіообладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку (надалі - Відомості). Але для використання радіочастот Учасник може мати дозволи на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку (надалі – Дозволи), що видані Українським державним центром радіочастот, та які є чинними на момент подання пропозиції. Тобто вимагаючи надання лише Відомостей ви обмежуєте можливість участі в закупівлі учасників, які мають Дозволи. На основі зазначеного просимо Замовника внести зміни до ТД та передбачити можливість для підтвердження вимоги надати також Дозволи.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Відповідно до ст. 8 Закону України «Про електронні комунікації», який набрав чинність 01 січня 2022 року, і є чинним назараз, передбачено, що відомості про радіочастотний ресурс внесено до електронної регуляторної платформи, яка є автоматизованою системою і надає доступ до інформації:
1) реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та послуг;
2) реєстру ліцензій на користування радіочастотним спектром;
3) реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів;
4) реєстру первинного розподілу ресурсів нумерації;
5) реєстру радіообладнання та випромінювальних пристроїв
Отже, таким чином, станом на надання тендерної пропозиції, оскільки новим Законом «Про електронні комунікації» не передбачено дозволів на використання радіочастот у формі карток, у тендерній пропозиції Учасником повинні бути надані Відомості з автоматизованої системи управління радіочастотним спектром, щодо присвоєнь радіочастот (ПРЧ) для абонентського обладнання безпосереднього ультракороткохвильового радіозв’язку, тобто інформації про надання дозволів у електронному вигляді, де у першій колонці відомостей містяться номера присвоєння радіочастоти в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів. Якщо у Вас залишаються чинними Дозволи у картках, надайте їх, а також надайте розгорнуте обгрунтування, відповідно до чинного законодавства стосовно строку дії таких карток-дозволів. Дана вимога у тендерній документації не є дискримінаційною, відповідає вимогам чинного законодавства, отже зміни в документацію внесені не будуть.
Дата відповіді:
04.06.2024 19:37
Відповідь надана
Щодо надання листа-відгуку - дискримінація
Номер:
97006e3aa568494bb5d0e959e48d3d11
Дата опублікування:
04.06.2024 14:29
Опис:
Шановний Замовнику!
підпунктом 3.1.4 пункту 3 Розділу ІІ Додатку 4 Тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендернрої пропозиції повинен надати позитивний лист-відгук (рекомендований лист) від попереднього Замовника. У наданому листі-відгуку повинна бути надана інформація про відсутність претензій до учасника відностно виконання ним аналогічного Договору з боку попереднього Замовника, в тому числі щодо якості робіт (послуг) та строків виконання (надання). Мусимо зазначити, що дана вимога є дискримінаційною та надає прпаво участі у тендерній закупівлі лише тим учасникам, які мають такий відгук, тим не менше, учасники, які мають значний досвід роботи в охоронній діяльності серед бюджетних установ та не мають такого відгуку, не можуть брати участь у закупівлі. До того ж, ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлені виключні вимоги для підтвердження кваліфікаційних вимог Учасника, і надання Відгуку там не передбачено. Просимо Вас усчунути дискримінаційну Вимогу і виключити п.п. 3.1.4 з Тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею!
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
04.06.2024 17:46
Відповідь надана
Щодо аналогічного Договору
Номер:
a008d438241b439cbfb0e7d6508ad1b9
Дата опублікування:
04.06.2024 14:28
Опис:
Відповідно до п. 3 Розділу ІІ Додатку 4 Тендерної документації зазначено, що аналогічним вважається договір відповідно до предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 79710000-4 охоронні послуги.
Підпунктом 3.1.2 п. 3 Розділу ІІ Додатку 4 Тендерної документації зазначено, що Учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати копію аналогічного Договору, укладеного не раніше 2021 року. У тендерній документації нічого не сказано, чи може бути цей договір діючим, на стадії виконання? Також запитання щодо надання договору, укладеного не раніше 2021 року. Може не пізніше? Може це помилка?. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу щодо надання даналогічного договору, укладеного не раніше 2021 року та уточнити стосовно надання діючого аналогічного договору.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею!
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
04.06.2024 17:44
Відповідь надана
Щодо паспорту
Номер:
5f271f6ed3a04a36ab96d7693f46622e
Дата опублікування:
03.06.2024 17:00
Опис:
Шановний Замовник ! Пунктом 1.4. Додатку 4 до Документації Замовником вимагається надати документи передбачених пунктом 47 Особливостей та інші документи серед яких:
«Копія паспорту на підписанта договору та на особу (осіб), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі» (оформлений у вигляді книжки - сторінки 1 – 2, 3 – 6 за наявності записів / двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі ID-картки, що містить безконтактний електронний носій та Витяг з Єдиного державного демографічного реєстру або Довідку щодо реєстрації місця проживання, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України, або копію іншого документа, який посвідчує особу, передбаченого чинним законодавством України) та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.*.»
Що не корелюється з Розділом 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції де повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами (- у разі, якщо учасником є юридична особа)
1) якщо тендерну пропозицію підписує уповноважена посадова (службова) особа учасника (далі - уповноважена особа) - копією протоколу зборів засновників про призначення директора/президента/голови правління, або випискою (витягом) з нього та копією наказу про його призначення або про вступ на посаду;
Крім того паспорт директора не є підтверджуючим документом, оскільки
відповідно до ст. 237 Цивільного кодексу України, ЗУ "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю" паспорт фізичної особи та/або документ про її місце проживання не є документами, що встановлюють повноваження такої особи діяти від імені юридичної особи у розумінні чинного законодавства України. Тобто паспорт сам по собі не є документом, що надає право підпису, а є документом, що засвідчує особу.
На основі вищевикладеного просимо внести зміни до документації.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею!
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
04.06.2024 17:33
Відповідь надана
документи переможця
Номер:
e4bf56b4ab1d409083546ca1cff1e0e8
Дата опублікування:
03.06.2024 16:11
Опис:
Шановний Замовнику! відповідно до Розділу 1 Додатку 4 переможець на підтвердження відсутності підстав для відмови, що передбачені п.3 ст. 47 повинен надати надати витяг або інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення , який / яка оформлена на керівника* учасника процедури закупівлі або фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, а відповідно до Розділу 3 Додатку 4 на підтвердження ви вимагаєте надати довідку, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей.
Теж саме стосується і підтвердежння відсутності підстав для відмови, що передбачена п. 12 ст. 47. В розділі 1 вимагаєте "повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівника* учасника процедури закупівлі / фізичну особу, яка є учасником до кримінальної відповідальності не притягується, незнятої чи непогашеної судимості не має та в розшуку не перебуває. Витяг повинен містити інформацію станом на дату, не раніше 30 днів до дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель.", а в розділі 3 - довідку, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої підпунктом 12 пункту 47 Особливостей. Просимо визначитися, які саме документи потрібні для переможця та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею!
Мусимо зазначити, що витяг або інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення та витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» - це різні документи, і відповідно до зазначеного розділу повинні бути надані переможцем задля пересвідчення Замовником відсутності судимості у уповноваженої особи учасника, або відсутності інформації у реєстрі стосовно корупційних дій, керівника Учасника, уповноваженого на підписання Договору про закупівлі у подальшому та його виконання. Зазначаємо, що у тендерній документації вірно вказані довідки та потрібно підтвердження такої інформації. Тому, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді:
04.06.2024 17:32
Відповідь надана
Щодо сертифікатів та стандартів
Номер:
06c3682d84134521b3e0f1df5e561b3c
Дата опублікування:
03.06.2024 16:06
Опис:
Шановний Замовник! Звертаємо вашу увагу, що викладені в тендерній документації вимоги зазначені не коректно та підлягають виправленню шляхом внесення змін в документацію. Отже пунктом 1.6 розділу II (Додатку 4 до документації) вимагається надати на підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону «Оригінал або нотаріально завірену копію Сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю відповідає ДСТУ ISO 9001:2018 на певний вид послуг. Сертифікат на систему менеджменту якості (на систему управління якості) на відповідність вимогам ДСТУ ІSO 9001:2018 (2015), повинен бути виданий органом з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN/ IEC 17021-1:2017».
Слід зауважити, що ДСТУ ІSO 9001:2018 (2015) – не існує. На теперішній час в Україні діє ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), що затверджений Наказом від 30.11.2018 № 454 Про прийняття та відновлення дії національних стандартів та ідентичний стандарт - ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що затверджений Наказом від 31.12.2015 № 221 Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015.
Крім того, ДСТУ EN/ IEC 17021-1:2017 також не існує. Діючим є ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017.
Просимо внести зміни до тд та коректно прописати назви стандартів.
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею!
Ми дуже поважаємо Вашу думку та мусимо зазначити, що вона суто суб’єктивна, оскільки не можемо з нею погодитись. Наявність Сертифікату системою якості стосовно сфери діяльності у суб’єкта господарювання не обов’язкове, тим не менше, його наявність засвідчує, що його репутація надійна, послуги надаються професійно та якісно, що він має суттєвий досвід щодо якості виконання послуг його персоналом. Зазначаємо, що у сфері надання бюджетних послуг це дуже важливо для Замовника. До того ж, законодавство про публічні закупівлі передбачає включення до тендерної документації інших умов, які не суперечать законодавству, щодо підтвердження кваліфікації Учасника. Замовник має право самостійно встановлювати вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, у тому числі щодо вимог, установлених у частинах п’ятій та шостій статті 23 Закону, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. До того ж, мусимо зазначити, що зміни до тендерної документації, Замовник вносить у випадку, якщо вона не відповідає ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», тобто, має дискримінаційні вимоги. Законом не передбачено внесення змін до тендерної документації на підставі суб’єктивної думки Учасника та його суджень стосовно некоректності викладеної у тендерній документації інформації. Зазначаємо, що у даному разі немає підстав для внесення змін до тендерної документації. Вважаємо, що стандарти у тендерній документації виписані корректно і правильно.
Дата відповіді:
04.06.2024 17:30
Відповідь надана
Невідповідність Тендерної документації
Номер:
7b64698b5722473aada7f2e2c4f107da
Дата опублікування:
03.06.2024 15:26
Опис:
Шановний Замовник! Навіщо ви вказуйте «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції» , якщо саме забезпечення не вимагаєте? Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію
Відповідь:
Доброго дня, шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею! У п.2 розділу 3 Тендерної документації та у відповідних електронних полях в електронній системі вказано, що надання забезпечення пропозицій не вимагається. Зазначення умов повернення чи не повернення такого забезпечення не є порушенням чинного законодавства, та носить чисто інформативний характер, як того вимагає Закон України «Про публічні закупівлі», тому вносити зміни до п.3 розділу 3 Тендерної документації вважаємо недоцільним, до того ж, дане формулювання в тендерній документації не є дискримінаційним та таким, яке звужує коло учасників.
Дата відповіді:
04.06.2024 17:25
Відповідь надана
ДСТУ ISO 9001:2018
Номер:
3f307c6347a14f029aa5ecd8780e5a64
Дата опублікування:
03.06.2024 14:43
Опис:
А яким законом регламентована обов'язкова наявність даного сертифікату - ДСТУ ISO 9001:2018?
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею!
Зазначаємо, що
Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до даної норми замовники формуючи тендерну документацію повинні з огляду на приписи статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема відображати в тендерній документації інформацію, яка визначена частиною 2 статті 22 Закону.
При цьому, частина 3 статті 22 Закону визначає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Такою «іншою інформацією» та / або інформацією, яка вимагається як підтвердження технічних та якісних характеристик предмета закупівлі згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону досить часто в тендерній документації замовники визначають надання учасниками сертифікатів ISO.
Зазначаємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.04.2020) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Пунктом 31 частини першої статті 1 Закону передбачено, що тендерна документація розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Відомості, які мають зазначатися замовником у тендерній документації установлені статтею 22 Закону.
При цьому замовник самостійно встановлює вимоги до учасника та предмета закупівлі, а також спосіб їх документального підтвердження, у тому числі щодо вимог, установлених у частинах п’ятій та шостій статті 23 Закону, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Абзацом другим пункту 5 цієї ж статті встановлена вимога, що маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Дата відповіді:
04.06.2024 17:24
Відповідь надана
Акредитація органу сертифікації
Номер:
6416189a13084881b504e24b39d26f83
Дата опублікування:
03.06.2024 14:42
Опис:
Шановний Замовник!
Акредитація органу сертифікації щодо необовязкового сертифікату ИСО 9001 саме в органі з сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України відповідно до вимог ДСТУ EN/ IEC 17021-1:2017 НЕОДНАРАЗОВО успішно було оскаржено в АМКУ. Приберить, будь ласка, дискримінаційну вимогу щодо НААУ.
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею!
Зазначаємо, що ISO 9001 - це процес оцінювання системи менеджменту в тій чи іншій компанії на відповідність вимогам стандарту. Встановлюючи вимоги щодо надання Учасником закупівлі Сертифікату ISO9001:2018 на систему менеджменту (управління якості) та відповідність ДСТУ охоронної діяльності - Замовник бажає пересвідчитись, що Учасник відповідає таким вимогам якості надання охоронних послуг, має відповідну задовільну репутацію та достатній досвід надання охоронних послуг, що свідчить про професійність компанії та її надійність, що встановлює довіру та повагу до майбутнього Виконавця таких послуг.
Зазначаємо, що умовами тендерної документації не порушуються інтереси Учасника, та не унеможливлюють його участь у тендерній закупівлі, адже всі вимоги можна виконати, і вони не є дискримінаційними, адже Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018, який вимагає Замовник у складі тендерної документації не є недоступним, його можна отримати у максимально найкоротший строк, крім того, на ринку достатньо акредитованих органів сертифікації, які надають такі послуги без жодних перепон. Крім того, отримати Сертифікат можна добровільно, тим не менше, підтвердження системи якості охоронних послуг у тендерній документації необхідно надати. Отже, Замовник не відступає від вимог Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних вимог, які Учасник повинен виконувати у своїй діяльності, підтверджуючи свою задовільну репутацію, досвідченість та професійність.
Хочемо також зазначити, що підтвердження недискримінаційності даних умов тендерної документації щодо надання Учасником Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 – «Системи управління якістю» - також успішно було оскаржено у АМКУ. Про це свідчить Рішення Колегії АМКУ, розміщені на сайті АМКУ та викладені в інших офіційних, публічних джерелах електронної інформації. Зазначаємо, що з практики АМКУ в деяких випадках запит у тендерній документації даного Сертифікату ISO є дискримінаційним, а в деяких випадках ні і повністю обгрунтовує підстави запиту таких Сертифікатів від Учасника.
Дата відповіді:
04.06.2024 17:19
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
89febb2030a745d5b09f8dc08af10a62
Дата опублікування:
03.06.2024 11:03
Опис:
Доброго дня, ТД вимагає підтвердити аналогічний досвід - Аналогічним вважається договір відповідно до предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги. Чи правильно ми розуміємо, що аналогічний досвід може бути підтверджений лише із державним Замовником, оскільки тільки державні замовники використовують державний класифікатор? Дайте будь ласка рох'яснення.
Відповідь:
Шановний Учасник! Дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею!
Зазначаємо, що пунктом 3 Розділу ІІ Додатку 4 Тендерної документації передбачено, що Аналогічним вважається договір відповідно до предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги.
Звертаємо Вашу увагу, що Відповідно до єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, розробленого Мінекономрозвитку України, Національний класифікатор “Єдиний закупівельний словник” (ЄЗС) призначений для стандартизації опису в договорах (контрактах) предмета державних закупівель, забезпечування більшої прозорості процедур закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, створювання ефективного конкурентного середовища у сфері державних закупівель, а також підтримування участі вітчизняних суб’єктів господарювання у торгах за межами України.
За сферою застосування цей класифікатор Український Єдиний закупівельний словник (далі - ЄЗС) призначений для застосування замовниками державних закупівель для описування в повідомленнях про запрошення до участі в торгах (тендерах) предмета державних закупівель, а також вітчизняним товаровиробникам і надавачам послуг для пошуку тендерних пропозицій як у межах, так і поза межами України. Основний словник ЄЗС установлює коди та назви продукції та послуг, що можуть бути предметом закупівель. Додатковий словник ЄЗС установлює коди та описи призначеності чи додаткових характеристик продукції та послуг, що уточнюють предмет закупівлі. Код складається з 8 цифр, що згруповані таким чином: перші дві цифри визначають розділ (XX000000-Y); перші три цифри визначають групу (XXX00000-Y); перші чотири цифри визначають клас (XXXX0000-Y); перші п’ять цифр визначають категорію (XXXXX000-Y). Останні три цифри коду дають більший ступінь деталізації в межах кожної категорії. Дев’ята цифра — контрольна. Додатковий словник містить більш детальний опис предмету контракту. Він базується на системі абетково-цифрових кодів, яким відповідає формулювання, що може деталізувати характер чи призначення товарів.
Отже, з вище визначеного зазначаємо, що оскільки у ТД застосована вимога до аналогічного Договору саме за кодом ДК 021:2015 79710000-4, який відповідає вимогам ЄЗС, у складі тендерної пропозиції Учасники повинні надати договори з аналогічним досвідом роботи саме з закупівель товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти. Дана вимога не є дискримінаційною, передбачена ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
04.06.2024 17:16