• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Активна електрична енергія

Категорія Замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч.1 статті 2 Закону. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Закупівля за кошти місцевого бюджету

Торги не відбулися

1 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 600.00 UAH
Період уточнення: 30.05.2024 13:50 - 04.06.2024 00:00
Відповідь надана

аналогічий договір

Номер: cb799c3b59fa48d98fe655c7548e332c
Дата опублікування: 03.06.2024 16:28
Опис: Доброго дня, шановний Замовник. В тендерній документації Вами вимагається надати документи, що підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним вимогам, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1)довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору 2) Виконання аналогічних договорів про поставку електричної енергії за 2022 рік або 2023 рік або 2024 рік (подається як мінімум 2 копії завершених або таких, що є в процесі виконання договорів зазначених в довідці про виконання аналогічних договорів, як мінімум 1 (один) з яких має бути з Замовниками/Покупцями державної або комунальної форми власності та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше 2024 року від Замовників/Покупців, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів. Скажіть будь ласка, на що впливає дата видачі листа-відгуку? Якщо Постачальник подає копії аналогічних договорів за 2022 рік, то відповідно, лист-відгук буде датований 2023 роком. Лист-відгук містить в собі інформацію про належне чи не належне виконання Постачальником своїх зобов'язань. А яку важливість для Вас має дата видачі листа-відгуку. Прохання забрати з тендерної документації обмеження стосовно дати видачі листа-відгуку.
Відповідь: Доброго дня! Лист-відгук містить в собі інформацію про належне чи неналежне виконання Постачальником своїх зобов'язань. Скаржник не довів чому не може/не міг отримати лист-відгук про належне виконання аналогічних договорів в 2024 році
Дата відповіді: 04.06.2024 15:47
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 12d591c8814748429d0029dcac609360
Дата опублікування: 03.06.2024 15:27
Опис: Питання №2 щодо стосується таких вимог: 1. Документ, що виданий органом ДСНС України про відсутність пожеж та надзвичайних ситуацій в учасника протягом 2023 року виданий не раніше січня 2024 року: 2.Свідоцтво, що видане Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, або інший документ, що підтверджує отримання працівником учасника знань з сучасних вимог до системи управління екологічною безпекою на об’єктах паливно – енергетичного комплексу. 3. Протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ ЕN 50160-2014 або ДСТУ ЕN 50160-2023 (у 2024 році). 4. часник шляхом подання у складі тендерної пропозиції відповідного сертифікату чинного на момент подання пропозиції Учасник має підтвердити відповідність вимогам міжнародного стандарту SA 8000:2014. Рекомендуємо внести зміни, щоб не допустити фіксації ДАСУ порушення Вами законодавства про публічні закупівлі з можливим накладанням штрафу(ів) які передбачені статтею 164-14. Порушення законодавства про закупівлі Кодексу України про адміністративні правопорушення
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що зазначені вимоги не є дискримінаційними та стосуються всіх учасників торгів. Скаржник не довів чому не може виконати зазначені вимоги документації.
Дата відповіді: 04.06.2024 15:45
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: e4e9443860044c0abe1ed905663f630e
Дата опублікування: 03.06.2024 15:14
Опис: Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які нададуть вищезазначений документ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають необхідності надання вищезазначених документів. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Ви порушили положення пункту 29 Особливостей.Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ваші дії в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Просимо внести зміни.
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що зазначена вимога не є дискримінаційною та стосується всіх учасників торгів. Скаржник не довів чому не може виконати зазначену вимогу документації. Правомірність вимоги підтверджується рішенням АМКУ №15474-р/пк-пз від 28.09.2023р.
Дата відповіді: 04.06.2024 15:44
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: df06a538753f48ce87e9df3a1898f71e
Дата опублікування: 03.06.2024 14:34
Опис: Додаток №2 Тендерної документації містить вимогу щодо надання: "Документ виданий не раніше вересня 2023 року органом Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку" Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб'єкти господарювання, які нададуть вищезазначений документ, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають необхідності надання вищезазначеного документа. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами Особливостей в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Вами порушено положення пункту 29 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Просимо Вас ознайомитися з відповідною практикою АМКУ (UA-2024-01-04-003223-a, UA-2023-09-12-010972-a, UA-2024-03-14-006158-a, UA-2024-03-11-011784-a) та внести зміни у тендерну документацію.
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що зазначена вимога не є дискримінаційною та стосується всіх учасників торгів. Скаржник не довів чому не може виконати зазначену вимогу документації. Правомірність вимоги підтверджується рішенням АМКУ №15474-р/пк-пз від 28.09.2023р.
Дата відповіді: 04.06.2024 15:43