-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єкта гірськолижного комплексу за ДК 2015 79710000-4 Охоронні послуги
Торги відмінено
350 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 750.00 UAH
Період уточнення:
29.05.2024 12:20 - 28.06.2024 00:00
Відповідь надана
кількість днів охорони
Номер:
092128d691e24d0bb60e98f3648e5f43
Дата опублікування:
26.06.2024 11:59
Опис:
Шановний замовнику, у вас не коректно визначена кількість днів охорони, а саме 198. Враховуючи, що послуги надаватимуться до 31.12.2024 - навіть рахуючи з сьогоднішнього дня - це вже 189 днів а так як фактично договір буде укладено не раніше початку липня - то відповідно кількість днів буде ще менша. Внесіть відповідні зміни для якісного підрахунку. Дякую
Відповідь:
Шановний учаснику, Замовник не має можливості вносити зміни, що приведуть до зміни очікуваної вартості закупівлі. В ході підписання договору буде укладено додаткову угоду на зменшення обсягів відповідно реальної кількості днів надання послуг.
Дата відповіді:
28.06.2024 10:03
Відповідь надана
звернення до учасника
Номер:
75ee0005939344d1ac0a9465e346dec1
Дата опублікування:
01.06.2024 23:45
Опис:
https://www.me.gov.ua/inforez/Details?id=e7a39eb3-947e-47aa-aedd-97ad6c4ee43a&lang=uk-UA&showMenuTree=true
ВІтаю. Замовнику, ваша умова щодо звернення за уточненнями до самого учасника протизаконна. Ознайомтеся з розясненням уповноваженого органу з цього питання. Ви правильно зазначили у відповіді на питання, що відповідно до п. 42 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Наголошуємо: ВІДПОВІДНО ДО ЇХ КОМПЕТЕНЦІЇ!!!!!. Учасник тендеру в будь-якому випадку не є компетентною структурою, щоб належним чином підтверджувати свою ж інформацію. Радимо вам відповідальніше поставитися до підготовки тендерних вимог і прописати їх таким чином, щоб на підставі наданої учасниками інформації у вас не виникло необхідності щось уточнювати у самих же учасникв. Дякую. Чекаємо на внесення змін.
Відповідь:
До тендерної документації з приводу вашого звернення будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
04.06.2024 18:59
Відповідь надана
рух авто
Номер:
1aa16503708c4b30878ba51149982a06
Дата опублікування:
29.05.2024 15:56
Опис:
ВІтаю. Ваша ТД містить наступну умову: У разі необхідності за запитом Замовника до Учасника (переможця торгів) для підвердження виконання послуг по аналогічному договору протягом усього періоду, надати історію руху автомобіля (наряду реагування), з системи GPS-моніторингу, де знаходяться об’єкти. Взагалі незрозуміло наступне:
1. На підставі якої норми закону ви збираєтеся звертатися до учасника (переможця) за додатковими підтвердженнями? Закон містить норму, що дозволяє такі звернення до підприємств, установ, організацій але не до учасника (переможця). Оцінку відповідності ви маєте робити на підставі документів, наданих у складі тендерної пропозиції та тих, які ви вимагаєте у документації по торгам.
2. Аналогічний договір - договір фізичної охорони. До чого тут рух транспорту ГШР, коли фізична охорона може бути і без додаткових викликів групи на обєкти? Надайте пояснення
Відповідь:
Відповідно до п. 42 Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції (учасник процедури закупівлі також є підприємством, установою, організацією). П.п. 1.6. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено у разі необхідності за запитом Замовника до Учасника (переможця торгів) для підвердження виконання послуг по аналогічному договору протягом усього періоду, надати історію руху автомобіля (наряду реагування), з системи GPS-моніторингу, де знаходяться об’єкти.
Дата відповіді:
01.06.2024 19:16
Відповідь надана
зброя
Номер:
ab33be1f123f4effa6a7f2a728eeb304
Дата опублікування:
29.05.2024 15:49
Опис:
Доброго дня. Вимога щодо:
Довідка Учасника про наявність:
- засобів індивідуального захисту та протидії (травматичної зброї, та/або газових балончиків, та/або постових ліхтарів охорони), Учасник повинен надати підтверджуючі документи (первинні бухгалтерські документи: акти прийняття передачі, видаткові накладні) щодо наявності спеціальних засобів індивідуального захисту та протидії (травматичної зброї, газових балончиків та постових ліхтарів охорони тощо).
Тобто, ви даєте альтернативу зброя АБО газові балончики, АБО ліхтарі. ПРи цьому, вимагаєте документи щодо кімнати зберігання зброї та права її використання охоронниками. Ми - не збираємося використовувати зброю при охороні ДЮСШ, бо це абсурд. Вважаємо за доречне - використовувати виключно балончики. То ж навіщо ми маємо надавати документи на кімнатузберігання зброї і право її використання? внесіть зміни до ТД
Відповідь:
До тендерної документації з приводу вашого звернення будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
01.06.2024 19:16
Відповідь надана
засоби звязку
Номер:
5b8da69fd1124e0ba34bd11bd35eff69
Дата опублікування:
29.05.2024 15:41
Опис:
Ви вимагаєте: Довідка Учасника про наявність засобів внутрішнього радіо зв`язку між охоронниками поста охорони. Між якими охоронниками має бути звязок? У вас же 1 пост/ 1 охоронник????
Відповідь:
Вимога стосується наявності засобів зв’язку між охоронниками, групою швидкого реагування та пультом централізованого нагляду. До тендерної документації з приводу вашого звернення будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
01.06.2024 19:15
Відповідь надана
Дискримінайційна вимога
Номер:
688f54e9ed824c938261cd512873dcc3
Дата опублікування:
29.05.2024 15:37
Опис:
Замовнику, доброго дня! У тендерній документації наявна дискримінаційна вимога у Додатку 1, п. 1.2 щодо надання копій дозволів, виданих відповідно до наказу МВС України від 09.08.2016 року №771) в населених пунктах, де знаходяться об’єкти. Ця вимога є дискримінаційною та обмежує перелік потенційних учасників. Крім того жодним нормативним актом не передбачено, що дозвіл на встановлення спеціальних звукових і світловх сигнальних пристроїв має бути виданий саме в населеленому пункті, де надаються послуги реагування суб'єктом охоронної діяльності. Також повідомляємо, що такий дозвіл не має територіальних обмежень та терміну дії. Він діє на всій території України.Вимагаємо виключити дане територіальне обмеження та внести зміни до тендерної документації, інакше ми будемо змушені звернутися до АМКУ зі скаргою.
Відповідь:
Вимога стосується розташування транспорту реагування, а не місця видачі дозволів.
Дата відповіді:
01.06.2024 19:15
Відповідь надана
підрозділ охорони
Номер:
c0a57e96b6c44775b25d0fc4a40aeeea
Дата опублікування:
29.05.2024 15:36
Опис:
п. 1.1 Додатку 1 містить вимогу щодо наявність в межах Тернопольської області підрозділу охорони. Дана вимогає дискримінаційною, що підтверджується численними рішеннями органу оскарження. Вимагаємо внести зміни, оскільки для надання послуг фізичної охорони потрібна виключно ліцензія, а неаявність підрозділув кокретному регіоні не пеедбачена жодни НПА. Дякую
Відповідь:
П. 4 розділу Вимоги до послуг охорони Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що у випадку виникнення нестандартних ситуацій здійснювати посилення охорони групою швидкого реагування, в складі не менше двох охоронників, які повністю забезпеченні спеціальними засобами самооборони та захисту.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у ВЛАСНОСТІ суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Зважаючи на необхідність невідкладного реагування на нестандартні ситуації, група швидкого реагування повинна знаходитись якомога ближче до об’єкту охорони. Водночас, відповідно до п. 7 Розділу 3 Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення), або довідку з інформацією про незалучення субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді:
01.06.2024 19:14
Відповідь надана
транспорт
Номер:
0e10e7e5e4a94e188d7f7b3d020e6f7a
Дата опублікування:
29.05.2024 15:33
Опис:
Шановний замовнику. Вашп тд містить вимоги щоло ВЛАСНОГО транспорту, гшр і МТБ. Проте, ви закуповуєте фізичну охорону, ми як учасник маємо власних охоронників та маємо право залучати субпідрядників або орендувати обладнання. Таким чином ГШР може належати іншій структурі, а не нам, і авто ГШР не обовязково мати своє в межах Тернопольської області. Внесіть зміни до ТД
Відповідь:
П. 4 розділу Вимоги до послуг охорони Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що у випадку виникнення нестандартних ситуацій здійснювати посилення охорони групою швидкого реагування, в складі не менше двох охоронників, які повністю забезпеченні спеціальними засобами самооборони та захисту.
Відповідно до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у ВЛАСНОСТІ суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони.
Зважаючи на необхідність невідкладного реагування на нестандартні ситуації, група швидкого реагування повинна знаходитись якомога ближче до об’єкту охорони. Водночас, відповідно до п. 7 Розділу 3 Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення), або довідку з інформацією про незалучення субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді:
01.06.2024 19:13
Відповідь надана
Залучення субпідрядника
Номер:
0197a30b206f4760905858bc2030a638
Дата опублікування:
29.05.2024 15:22
Опис:
Доброго дня! Чи передбачаєте Ви залучення субпідрядника для підтвердження кваліфікаційних критеріїв про наявність матеріально-технічної бази та працівників? Чи можемо ми для підтвердження спроможності надання послуг реагування, наявності Збройової кімнати та дохволів на зброю працівників надати договір реагування?
Відповідь:
Відповідно до п. 7 Розділу 3 Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення), або довідку з інформацією про незалучення субпідрядників/співвиконавців. П. 1 розділу Вимоги до послуг охорони Додатку 2 до Тендерної документації передбачено наявність у працівників учасника спеціальних засобів індивідуального захисту та форменого одягу. П.п. 1.5. та Пп. 1.8. п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що учасник повинен надати:
- завірену копію Дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи («Збройної кімнати»), виданого у відповідності до Положення про дозвільну систему, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.1996 року №576.
- завірені копії дозволів на службову (відомчу) зброю для мінімально-достатньої кількості персоналу, що залучається до виконання зобов’язань за предметом закупівлі (відповідно до переліку працівників, вказаних пропозиції Учасника).
Таким чином, надання договору реагування буде невідповідністю вимогам Тендерної документації.
Дата відповіді:
01.06.2024 19:12
Відповідь надана
Перелік змін
Номер:
d999c105db77478fbfd943af0865a02d
Дата опублікування:
29.05.2024 15:18
Опис:
Шановний Замовнику! Дякуємо за оперативне внесення змін до тендерної документації, але у файлі Перелік змін у Вас вказана дата нової редакції Нова редакція від 10.09.2023. Ця дата не відповідає дійсності.
Відповідь:
Редагований файл завантажено повторно
Дата відповіді:
01.06.2024 19:11