• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги)

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Період уточнення: 29.05.2024 12:09 - 20.06.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 9737d415860e41e19e62ebca4c2ffe95
Дата опублікування: 19.06.2024 12:37
Опис: Доброго дня. Підпунктом 3 пункту 2 Стаття 16. «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» ЗУ «Про публічні закупівлі» зазначено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до змісту тендерної документації замовника предметом закупівлі є Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги). Яким чином замовник висуває дискримінаційну вимогу до учасників, а саме- надання учасниками одного аналогічного договору на виконання послуг з охорони масових заходів (концерти/змагання/збори та ін). Код ДК 021:2015 – 79710000-4 передбачає надання Охоронних послуг. Інших вимог законодавством не визначено. Дана вимога є дискримінаційною та прописана замовником під певного учасника-ймовірного переможця закупівлі. Вимагаємо замовника виключити дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації
Відповідь: Доброго дня! У відповідності до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Оскільки в межах закупівлі Замовник закуповує не тільки послуги охорони об’єктів та території, а також охорону масових заходів, які мають свою специфіку та вирізняються одночасним відвідуванням об’єкту великої кількості людей, Виконавець повинен мати досвід надання таких послуг та розуміння як діяти у надзвичайних ситуаціях, зокрема під час оголошення повітряної тривоги, допомоги при переміщенні в укриття та евакуації відвідувачів. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 20.06.2024 10:19
Відповідь надана

Порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 1bf32b935e2c496f8fda9df9b3ff8222
Дата опублікування: 18.06.2024 21:39
Опис: Шановний Замовник. 18 червня 2024 о 17:21 в електронній системі закупівель було оприлюднена остання редакція тендерної документації (зі змінами) також зазначено, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій - 23 червня 2024 00:00. Зазначаємо, що пунктом 2 Стаття 24 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено - Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Також, пунктом 34 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) передбачено - Строк для подання тендерних пропозицій не може бути менше ніж: - сім днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю товарів, послуг. Враховуючи вищевикладене, з метою дотримання Замовником чинних норм та недопущення порушення останнім законодавства України у сфері публічних закупівель вимагаємо зазначити кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до визначених законодавством норм.
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення та повідомляємо, що п. 54 Особливостей передбачано "Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів."Тому порушення відсутні.
Дата відповіді: 19.06.2024 13:09
Відповідь надана

Зимова форма

Номер: 5a99232226474be6b5ca4aa66d360082
Дата опублікування: 30.05.2024 18:11
Опис: Роз’ясніть будь-ласка, що Замовник розуміє під поняттям зимова форма, який нормативний документ передбачає/регламентує поняття/склад зимової форми. Чи входить до розуміння Замовника зимової форми – утеплена нижня білизна?
Відповідь: Доброго дня! Під поняттям зимова форма розуміється те, що передбачено\регламентовано чинним законодавством. Ви, як роботодавець маєте знати, яким одягом Ви зобов’язані безоплатно забезпечити своїх працівників згідно Норм безплатної видачі спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту працівникам загальних професій різних галузей промисловості, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 16.04.2009 N 62. Рекомендуємо ознайомитися. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 31.05.2024 13:11
Відповідь надана

ГМР

Номер: c7a3198fc1e84008ac335417309fe730
Дата опублікування: 30.05.2024 17:59
Опис: Шановний Замовник. В Додатку № 8 до проєкту договору Замовником передбачено скорочення ГМР. При цьому ні в змісті тендерної документації, ні проєкті договору не міститься жодного посилання на визначення терміну ГМР. Просимо замовника внести зміни до тендерної документації та вказати визначення терміну ГМР.
Відповідь: Доброго дня! ГМР – група мобільного (швидкого) реагування. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 31.05.2024 13:11
Відповідь надана

Не узгодження змісту тендерної документації

Номер: 2269cb17317641bf80f31d88f9491a77
Дата опублікування: 30.05.2024 17:49
Опис: Розділом 4 проекту договору та Додатком 5.1 та 5.2 до нього, а також Додатком 4 та Додатком 6 до тендерної документації передбачено, що ціна тендерної пропозиції подана учасником повинна обов’язково включати в себе податок на додану вартість, що не узгоджується з пунктом 1 Розділу 5 тендерної документації, якою передбачено, що найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Вимагаємо Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її у відповідність згідно норм законодавства про публічні закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Кожен учасник при поданні пропозиції заповнює додатки, на які Ви посилаєтесь, згідно своєї системи оподаткування – з ПДВ або без ПДВ. Сума Вашої пропозиції не має перевищувати очікувану вартість закупівлі. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 31.05.2024 13:11
Відповідь надана

Тривожне обладнання

Номер: e9ac99ef20854b6881f1d7ba61f53360
Дата опублікування: 30.05.2024 17:28
Опис: Шановний Замовник. Пунктом 2.2. Додатку 1 до ТД передбачено обслуговування тривожного обладнання окрім кнопки тривожного виклику. Просимо повідомити модель та марку вказаного обладнання.
Відповідь: Доброго дня! Зазначене обладнання встановлює Виконавець за свій рахунок, з подальшим обслуговуванням протягом терміну дії договору. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 31.05.2024 13:10
Відповідь надана

Стаціонарні споруди

Номер: 24c4de3447094333a03a0320ba76ff42
Дата опублікування: 30.05.2024 17:22
Опис: Що розуміє Замовник під поняттям стаціонарні споруди зазначених в пункті 2.2. Додатку 1 до тендерної документації? Чи повинен Виконавець отримати дозвільні документи /погодження у фонді державного майна на встановлення/розміщення стаціонарних споруд?
Відповідь: Доброго дня! Під стаціонарною спорудою розуміється кнопка екстреного виклику яка встановлюється Виконавцем за допомогою якої відвідувачі можуть швидко повідомити про екстрену ситуацію охороні. Дозвільних документів отримувати не потрібно. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 31.05.2024 13:09
Відповідь надана

Електромонтери

Номер: 42bae97caabd4972ba2f189ca479712e
Дата опублікування: 30.05.2024 17:16
Опис: Доброго дня. Чим керувався Замовник (якими нормативно-правовими актами) при визначенні кількості електромонтерів, які повинні бути задіяні для щомісячного огляду кнопок тривожного виклику та технічного огляду тривожної сигналізації?
Відповідь: Доброго дня! При складенні вимоги Замовник керувався Кодексом законів про працю України та Законом України «Про охорону праці».
Дата відповіді: 31.05.2024 13:09
Відповідь надана

Формений одяг працівників охорони

Номер: a9e5db2fc7364cb7aa6e2a44603e7cd2
Дата опублікування: 30.05.2024 17:11
Опис: Відповідно до вимог додатку 1 підпункту 6 пункту 1.1. Розділу «Перелік найменувань основного, обов’язкового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які Учасник повинен мати» - Формений одяг працівників охорони (літній та зимовий) з наявністю ознак належності до суб'єкта охоронної діяльності відповідно до вимог п. 3 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність» (не менше 36 комплектів зимового та літнього форменого одягу, черевиків та шевронів). Чим вірно ми розуміємо, що загальна кількість комплектів становить 72, з урахуванням 36 комплектів зимової та 36 комплектів літньої форми?
Відповідь: Доброго дня! Так, Виконавець повинен мати і літній, і зимовий одяг у кількості не менше 36 одиниць. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 31.05.2024 13:08
Відповідь надана

Незаконна вимога

Номер: 2f9503de7aec4cf2b99c1185aecce14f
Дата опублікування: 30.05.2024 16:51
Опис: Шановний Замовник. Жодною нормою Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 та ЗУ «Про охоронну діяльність» не передбачено наявності або зобов’язання отримання в суб’єкта охоронної діяльності Сертифікату ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо надання послуг з охорони, який вимагається в тендерній документації. Таким чином вимагаємо прибрати незаконну та дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! У відповідності до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. ВИМОГИ» був прийнятий також у якості Національного стандарту України (ДСТУ ISO 9001:2015), вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту ISO 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо звернути увагу на те, що в пункті 1. Сфера застосування, вказано наступне «Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація: а) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовані законодавчі і регламентовані вимоги; б) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосуванню системи, зокрема процесів поліпшення системи та забезпечення відповідності вимогам замовника й застосовним виконавчим і регламентувальним вимогам.». Примітка 1 «У цьому стандарті термін «продукція» чи «послуга» поширюються лише на продукцію та послуги, які призначено для замовника, чи які потребує замовник». Тобто в Офіційному виданні Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 йдеться про послуги, а не лише про продукцію. Звертаємо увагу, що оскільки отримати зазначені сертифікати може будь-яка організація, що організувала свою діяльність у відповідності до цих стандартів, тобто при дотриманні зазначених стандартів, Замовник не може вважати зазначену вище вимогу дискримінаційною. Дякуємо за запитання.
Дата відповіді: 31.05.2024 13:08