• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги)

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Період оскарження: 29.05.2024 12:09 - 20.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо визначення переможця закупівлі

Номер: 2d47d05723ba4f49b3d3be0da76eef11
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-29-004797-a.a3
Назва: Скарга щодо визначення переможця закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.07.2024 18:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.07.2024 14:36
Дата виконання рішення Замовником: 31.07.2024 15:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №6862-р/пк-пз від 18.05.2023 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконати в повному обсязі та скасувати рішення про визначення приватного товариства "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 13 79710000-4 Охоронні послуги)", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-29-004797-a.
Автор: ПП "АТЛАНТ", ПП Атлант +380675019487 atlant_p.p@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e9406b975d8c4286ae21202eb23ea603
Заголовок пункту скарги: Наявність матеріально-технічної бази учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відсутні підтверджуючі документи наявності орендованого майна у орендодавця відповідно до вимог пункту 1.1. Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатку 1 до тендерної документації
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 5aefa750b04a403e9fad405cc6e101a5
Заголовок пункту скарги: Не відповідність учасника кваліфікаційним критеріям тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: У спеціальних перепустках на транспортні засоби для можливості здійснювати реагування екіпажами груп реагування у нічний час (комендантську годину) зазначенні тільки працівники Дерев'янко П.О. та Карлаш М.В., як водії транспорту реагування, відповідно до змісту спеціальних перепусток, які надані ПП «ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ». Інформація про Бабанченко Д.О. у спеціальних перепустках відсутня.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: ed4757db366b40e29faeebeb02fb2112
Заголовок пункту скарги: Не відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: За результатами розгляду документів поданих у складі тендерної пропозиції ПП «ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ» (ЄДРПОУ 40405478) жодний з 39 охоронників зазначених у довідці не є співробітниками вказаного учасника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: f9210d405cf3458285aca865bdd3fb20
Заголовок пункту скарги: Не відповідність учасника вимогам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Тендерна пропозиція учасника не містить інформацію/гарантійний лист щодо залучення/незалучення субпідрядника/ співвиконавця для надання охоронних послуг.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: d168264c0afe4cab8f23a0e45c15d7c0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-29-004797-a.b2
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.06.2024 17:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.06.2024 18:40
Дата виконання рішення Замовником: 18.06.2024 17:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: РІШЕННЯ № 10314-р/пк-пз від 13.06.2024 Виконано.
Автор: ПП "АТЛАНТ", ПП Атлант +380675019487 atlant_p.p@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5da447e68e224781bd34be17daaca2a7
Заголовок пункту скарги: 1. Останнім абзацом «Технічних вимог» Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається - пропозиція учасника повинна мати підтвердження відповідності всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі викладена у Додатку 2 до тендерної документації. Для підтвердження надати Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо надання послуг з охорони.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Законодавство у сфері охоронної діяльності не містить вимоги або зобов’язання про отримання суб’єктів охоронної діяльності сертифікатів ISO для провадження діяльності на ринку охоронних послуг.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 3237be2b31c449b0a1062af0c7eace0f
Заголовок пункту скарги: 2. Пунктом 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надати - Перелік найменувань основного, обов’язкового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які Учасник повинен мати
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Суб’єкти господарювання, які надають послуги охорони у своїй діяльності регламентуються виключно законодавством України, а саме - Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, Законом України «Про охоронну діяльність» та постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». Жодним пунктом зазначених вище нормативно–правових актів не передбачено наявність, а тим більше, зобов’язання суб’єкта охоронної діяльності мати в наявності або використовувати електросамокатів/електробайків для надання послуг охорони.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 64d96002a5c746aabd36f819a33c594d
Заголовок пункту скарги: 3. Підпунктом 1.5 пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає - Документально підтвердити наявність (не менше одного) спеціалізованого повнопривідного автомобіля підвищеної прохідності
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Дана обставина ставить Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають спеціалізованого повнопривідного автомобіля підвищеної прохідності з кліренсом не менше 195 мм.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: fed30423b9094ef5b8ccbd81e8460d25
Заголовок пункту скарги: 4. Підпунктом 1.2 пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надати: - дозвіл (відомості) на право експлуатації (базової станції) радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача в регіоні надання послуг.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно суб’єкт охоронної діяльності має право на власний розсуд та відповідно до вимог законодавства самостійно вирішувати якими засобами йому краще забезпечувати постійний зв'язок та координацію своїх працівників та підрозділів.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 685965937ee744c68b6a267da874766b
Заголовок пункту скарги: Працівники зазначені в п.2.1, пройшли навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами, шляхом надання сертифікату\ диплому\тощо про проходження відповідного навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Ліцензійні умови не передбачають та не зобов’язують суб’єктів охоронної діяльності проводити будь-які додаткові навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами, а тем паче отримання охоронниками сертифікатів\ дипломів\тощо про проходження відповідного навчання, що суперечить норман чинного законодавства України.
Також зазначаємо, що розмінуванням та знешкодженням небезпечних предметів повинні займатись відповідні підрозділи ЗСУ, Національної Гвардії, ДСНС, Національної поліції. Самостійні дії є вкрай небезпечними для життя як охоронників, так і персоналу Замовника та відвідувачів Національного центру «Експоцентр України».
Протимінна діяльність повинна провадитись згідно із законодавчими та нормативно-правовими актами, виконувати завдання щодо виявлення, знешкодження та знищення вибухонебезпечних предметів на всій території України, тому самих лиш навчань тут недостатньо. Цим повинні займатись висококваліфіковані спеціалісти із відповідним досвідом. Тому не існує жодної перешкоди при виявленні на об’єкті вибухонебезпечних предметів викликати відповідний підрозділ, який вчасно та якісно зможе своїми професійними діями безпечно знешкодити такі предмети.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

Скарга на дискримінаційні вимоги тенедерної документації

Номер: 5a1f3eab5cd64afebf854e8aaa5b2405
Ідентифікатор запиту: UA-2024-05-29-004797-a.c1
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги тенедерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.06.2024 17:45
Автор: ТОВ "СИСТЕМИ ТЕХНІЧНОЇ БЕЗПЕКИ", Сергій Іванов +380674458097 4458097@i.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 407ac2f46339443bb57be9ef0d484987
Заголовок пункту скарги: ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо надання послуг з охорони
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Для скаржника як для потенційного учасника дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує його можливість прийняти участь у закупівлі. Вищезазначений сертифікат не передбачений законодавством до наявності у суб’єктів господарювання, які здійснюють охоронну діяльність та не є обов’язковим на території України. Вартість такого сертифіката може становити 30 000,00 грн. і більше. У разі відсутності сертифіката ISO 9001:2015, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який не є обов’язковим у сфері його діяльності. Тим самим Замовник порушує один із принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» –принцип максимальної економії. Також оформлення такого сертифікату може зайняти до місяця, тому передбачити необхідність наявності такого сертифіката для участі заздалегідь - неможливо.
Дана вимога ставить Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають та не повинні його мати
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: ae87a2487e414ba1bef8661416548373
Заголовок пункту скарги: Службові собаки
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» Розділ IV
ЗАСТОСУВАННЯ В ОХОРОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАХОДІВ ФІЗИЧНОГО ВПЛИВУ, СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ТА ВИКОРИСТАННЯ СЛУЖБОВИХ СОБАК, ст. 17 п.1 передбачає використання персоналом охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, винятково для виявлення:
1) проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються;
2) осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються.
Разом з тим, п. 2 ст. 17 визначає, що забороняється використання службових собак в охоронній діяльності без наявності провідника собаки в громадських і загальнодоступних місцях. При цьому собаки мають бути на повідку та стосовно них мають дотримуватися установлені ветеринарні правила Враховуючи вищевикладене, залучення службових собак здійснюється лише у встановленому ЗУ «Про охоронну діяльність» порядку. Виходячи із зазначених норм, можливість залучення собаки на об’єкт Замовника –відсутня, оскільки об’єкт Замовника є громадським і загальнодоступним місцем. Об’єкт замовника не є спеціальним об’єктом, а отже, це свідчить лиш про те, що дана вимога прописана під конкретного учасника та звужує коло учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: f70b4e6dcb484ffd8d122aa6537bfc25
Заголовок пункту скарги: Договір добровільного страхування професійної відповідальності Учасника перед третіми особами з наданням підтверджуючих документів оплати оформлення відповідного договору. Розмір страхової суми повинен становити не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Для скаржника як для потенційного учасника дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує його можливість прийняти участь у закупівлі. Керуючись нормами Закону України "Про страхування" страхування може бути добровільним або обов’язковим. Відповідно до статті 6 "Добровільне страхування та його види" до видів добровільного страхування відносять страхування відповідальності перед третіми особами (пункту 15 статті 6 Закону). Даний вид страхування є добровільним, а не обов’язковим. Згідно технічного завдання Замовник закуповує послуги з охорони. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18 листопада 2015р. № 960. В зазначених Ліцензійних умов не йдеться про наявність страхового полісу відповідальності перед третіми особами. Відповідно до пункту 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації.
Тобто, страхування не може бути обов’язковим, а отже Замовник не може вимагати від Учасників такого договору на працівників. Встановивши дану вимогу, Замовник порушує законні права та інтереси учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі, прописавши дану вимогу під конкретного учасника. Якщо майбутнім Учасникам потрібно витрачати додаткові кошти на придбання документів, які не передбачені чинним законодавством, то це порушує один із принципів здійснення публічних закупівель, а саме – принцип максимальної економії, а також принцип добросовісної конкуренції між учасниками
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 4fc13af08d824d83a3d3f4178cf1b286
Заголовок пункту скарги: Надання сертифікату\диплому\тощо про проходження відповідного навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 4 Для скаржника як для потенційного учасника дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує його можливість прийняти участь у закупівлі. Замовник не повинен мати працівників, які пройшли навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами, шляхом надання сертифікату\диплому\тощо про проходження відповідного навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код) або мати договір з сертифікованим суб’єктом. Скаржник здійснює свою діяльність у відповідності до ЗУ «Про охоронну діяльність», який не передбачає в наявності вищезазначених працівників або договору.

Відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність», а саме Розділ III
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУБ'ЄКТІВ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ст. 11 ч. 1 Закону - персоналом охорони є дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
Ніяких додаткових навчань Законом не передбачено. Всі необхідні навчання працівники здобувають перед отриманням свідоцтва, що підтверджує кваліфікацію персоналу. Для нас, як для потенційного учасника тендеру така вимога є дискримінаційною, адже ми маємо у штаті персонал, який відповідає нормам ЗУ «Про охоронну діяьність», а саме: дієздатні особи, які пройшли професійну підготовку, уклали трудовий договір з суб’єктом дільності, не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії та не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень. З огляду на це Скаржник може бути надавачем охоронних послуг у відповідності до норм чинного законодавства, а наявність навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами, шляхом надання сертифікату\диплому\тощо про проходження відповідного навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами нічим необгрунтована вимога Замовника та прописана під конкретного учасника. Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до ст. 22 ч. 4 Розділу IV
ВІДКРИТІ ТОРГИ, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, на думку скаржника, розмінуванням та знешкодженням небезпечних предметів повинні займатись відповідні підрозділи ЗСУ, ДССТ, Національної Гвардії, ДСНС, Національної поліції та операторів протимінної діяльності. Такі самостійні дії є вкрай небезпечними для життя як і персоналу учасника, так і персоналу замовника так і відвідувачам Виставкового центру. Протимінна діяльність повинна провадитись згідно із законодавчими та нормативно-правовими актами, виконувати завдання щодо виявлення, знешкодження та знищення вибухонебезпечних предметів на всій території України, тому самих лиш навчань тут недостатньо. Цим повинні займатись висококваліфіковані спеціалісти із відповідним досвідом. Тому не існує жодної перешкоди при виявленні на об’єкті вибухонебезпечних предметів викликати відповідний підрозділ, який вчасно та якісно зможе своїми професійними діями безпечно знешкодити такі предмети.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 92be4d03be694fba9d5e41ba7ece47bf
Заголовок пункту скарги: Штатний медичиний працівник
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з даною вимогою та вважає її такою, що звужує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у закупівлі та порушує їх законні права та інтереси.

Відповідно до Наказу № 65/80 від 31.01.2013 року Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, Розділ 1 Загальні положення п. 1.1. Медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами.
Медичні огляди кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів поділяються на: попередні, періодичні, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди, а також позачергові огляди. Розділ ІV. Порядок проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв транспортних засобів, п. 4.1 цього ж Положення визначає, що щозмінний передрейсовий медичний огляд проводиться для водіїв транспортних засобів перевізника безпосередньо перед їх виїздом у рейс. Рейс передбачає собою пересування транспортного засобу від місця відправлення до місця призначення за заздалегідь визначеним маршрутом та встановленим розкладом мандрування. Тобто виходячи з вищевикладеного, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди проводяться для кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів ПЕРЕВІЗНИКА. За ЗУ «Про автомобільний транспорт», ПЕРЕВІЗНИК - це особа, яка надає послуги з перевезення пасажира чи (та) вантажу автомобільним транспортом загального користування. Звертаємо увагу членів колегії на те, що Замовник закуповує послуги з охорони. Учасники, які можуть прийняти участь у закупівлі є суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють свою діяльність на підставі отриманої ліцензії на надання охоронних послуг, а не ПЕРЕВІЗНИКАМИ. Транспорт реагування, який перебуває у власності суб’єкта господарювання, є спеціальним транспортним засобом, який призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Охоронники, які керують спеціальними транспортними засобами не виїжджають у РЕЙС, не мандрують, не подорожують, не перевозять пасажирів або вантаж, а негайно реагують в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони.Також, хочемо додати, що перед укладанням трудової угоди із суб’єктом господарювання, персонал охорони подає документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
{Пункт 2 частини другої статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом № 720-IX від 17.06.2020}
3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку

Наявність ніяких інших документів та оглядів чинним законодавством не передбачена і ніяких договорів з відповідними медичними закладами Учасники мати не повинні.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації