-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги)
Завершена
2 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2024 12:09 - 20.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо визначення переможця закупівлі
Номер:
2d47d05723ba4f49b3d3be0da76eef11
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-29-004797-a.a3
Назва:
Скарга щодо визначення переможця закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 2.1. довідка про працівників.pdf 09.07.2024 09:43
- Копія Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf 09.07.2024 09:43
- Копія ЗУ Про охоронну діяльність.pdf 09.07.2024 09:43
- 118.pdf 09.07.2024 09:43
- 1.2. Авто.pdf 09.07.2024 09:43
- Скарга щодо визначення переможця Експоцентр 2024.pdf 09.07.2024 09:43
- Скарга щодо визначення переможця Експоцентр 2024.docx 09.07.2024 09:43
- нова_редакція_Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_та_п_47_1.docx 09.07.2024 09:43
- 2.1.1 1 ДФ працівники охорони.pdf 09.07.2024 09:43
- 1.3. Довідка про транспорт.pdf 09.07.2024 09:43
- 2.4. - 2.5. Документи ГШР.pdf 09.07.2024 09:43
- 1.1. матбаза.pdf 09.07.2024 09:43
- нова_редакція_Тендерна_документація.docx 09.07.2024 09:43
- sign.p7s 09.07.2024 09:45
- рішення від 11.07.2024 № 11993.pdf 11.07.2024 18:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.07.2024 № 12400.pdf 19.07.2024 16:20
- рішення від 18.07.2024 № 12400.pdf 23.07.2024 14:36
- 2.1. довідка про працівників.pdf 12.07.2024 16:43
- Пояснення.pdf 12.07.2024 16:43
- 2.1.1 1 ДФ працівники охорони.pdf 12.07.2024 16:43
- Субпідрядник.pdf 12.07.2024 16:45
- 1.3. Довідка про транспорт.pdf 12.07.2024 16:45
- 2.4. - 2.5. Документи ГШР.pdf 12.07.2024 16:45
- 1.2. Авто.pdf 12.07.2024 16:45
- Пояснення.doc 12.07.2024 16:45
- 142.pdf 31.07.2024 15:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.07.2024 10:09
Дата розгляду скарги:
18.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.07.2024 18:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.07.2024 14:36
Дата виконання рішення Замовником:
31.07.2024 15:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення №6862-р/пк-пз від 18.05.2023 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконати в повному обсязі та скасувати рішення про визначення приватного товариства "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ" переможцем процедури закупівлі — "Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 13 79710000-4 Охоронні послуги)", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-05-29-004797-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e9406b975d8c4286ae21202eb23ea603
Заголовок пункту скарги:
Наявність матеріально-технічної бази учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відсутні підтверджуючі документи наявності орендованого майна у орендодавця відповідно до вимог пункту 1.1. Розділу 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатку 1 до тендерної документації
×
-
Назва доказу:
1.3. Довідка про транспорт рdf
-
Повʼязаний документ:
1.3. Довідка про транспорт.pdf
-
-
Назва доказу:
1.1. матбаза рdf .
-
Повʼязаний документ:
1.1. матбаза.pdf
-
-
Назва доказу:
нова_редакція_Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_та_п_47_1.
-
Повʼязаний документ:
нова_редакція_Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_та_п_47_1.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника – Національний комплекс «Експоцентр України» скасувати рішення оформлене протоколом уповноваженої особи від 04.07.2024 № 118 про визнання переможцем закупівлі - Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) - ПП «ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
5aefa750b04a403e9fad405cc6e101a5
Заголовок пункту скарги:
Не відповідність учасника кваліфікаційним критеріям тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
У спеціальних перепустках на транспортні засоби для можливості здійснювати реагування екіпажами груп реагування у нічний час (комендантську годину) зазначенні тільки працівники Дерев'янко П.О. та Карлаш М.В., як водії транспорту реагування, відповідно до змісту спеціальних перепусток, які надані ПП «ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ». Інформація про Бабанченко Д.О. у спеціальних перепустках відсутня.
×
-
Назва доказу:
2.4. - 2.5. Документи ГШР рdf
-
Повʼязаний документ:
2.4. - 2.5. Документи ГШР.pdf
-
-
Назва доказу:
1.2. Авто рdf.
-
Повʼязаний документ:
1.2. Авто.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника – Національний комплекс «Експоцентр України» скасувати рішення оформлене протоколом уповноваженої особи від 04.07.2024 № 118 про визнання переможцем закупівлі - Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) - ПП «ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ».
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
ed4757db366b40e29faeebeb02fb2112
Заголовок пункту скарги:
Не відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
За результатами розгляду документів поданих у складі тендерної пропозиції ПП «ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ» (ЄДРПОУ 40405478) жодний з 39 охоронників зазначених у довідці не є співробітниками вказаного учасника.
×
-
Назва доказу:
Копія Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови рdf
-
Повʼязаний документ:
Копія Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія ЗУ Про охоронну діяльність рdf
-
Повʼязаний документ:
Копія ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
-
-
Назва доказу:
2.1.1 1 ДФ працівники охорони рdf
-
Повʼязаний документ:
2.1.1 1 ДФ працівники охорони.pdf
-
-
Назва доказу:
2.1. довідка про працівників рdf
-
Повʼязаний документ:
2.1. довідка про працівників.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника – Національний комплекс «Експоцентр України» скасувати рішення оформлене протоколом уповноваженої особи від 04.07.2024 № 118 про визнання переможцем закупівлі - Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) - ПП «ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ».
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
f9210d405cf3458285aca865bdd3fb20
Заголовок пункту скарги:
Не відповідність учасника вимогам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Тендерна пропозиція учасника не містить інформацію/гарантійний лист щодо залучення/незалучення субпідрядника/ співвиконавця для надання охоронних послуг.
×
-
Назва доказу:
нова_редакція_Тендерна_документація.
-
Повʼязаний документ:
нова_редакція_Тендерна_документація.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника – Національний комплекс «Експоцентр України» скасувати рішення оформлене протоколом уповноваженої особи від 04.07.2024 № 118 про визнання переможцем закупівлі - Охоронні послуги (Код ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги) - ПП «ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
d168264c0afe4cab8f23a0e45c15d7c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-29-004797-a.b2
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Транспорт реагування фабія 8271.pdf 02.06.2024 14:20
- Додаток 2 технічні характеристикиUA-2023-12-06-005504-a.docx 02.06.2024 14:20
- Скарга на вимоги ТД ВДНГ 02.06.24.pdf 02.06.2024 14:20
- рішення від 20.12.2023 № 20542.pdf 02.06.2024 14:20
- Транспорт реагування фабія 4170.pdf 02.06.2024 14:20
- Документація 2017 (Додаток 1,2,3,4)UA-2017-06-07-000469-b.docx 02.06.2024 14:22
- ЛІЦЕНЗІЯ ППАТЛАНТ.pdf 02.06.2024 14:22
- Додаток_2_технічні_характеристики_UA-2023-07-13-010602-a.docx 02.06.2024 14:22
- Транспорт реагування фабія 8270.pdf 02.06.2024 14:22
- Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_UA-2023-01-25-011619-a.docx 02.06.2024 14:22
- Рішення від 28.12.2023 № 21071.pdf 02.06.2024 14:22
- Тендерна документація UA-2018-08-14-000804-b.doc 02.06.2024 14:22
- Копія постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97.pdf 02.06.2024 14:22
- Копія ЗУ Про охоронну діяльність.pdf 02.06.2024 14:22
- Скарга на вимоги ТД ВДНГ 02.06.24.docx 02.06.2024 14:22
- Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_UA-2023-12-06-005504-a.docx 02.06.2024 14:22
- Копія Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf 02.06.2024 14:22
- рішення від 01.09.2023 № 13895.pdf 02.06.2024 14:22
- Додаток_2_технічні_характеристики_UA-2023-01-25-011619-a.docx 02.06.2024 14:22
- Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_UA-2023-07-13-010602-a.docx 02.06.2024 14:22
- Рішення від 23.08.2023 № 13342.pdf 02.06.2024 14:22
- Інструкція дій охоронника при виявленні небезпечних предметів.pdf 02.06.2024 14:22
- sign.p7s 02.06.2024 14:23
- рішення від 04.06.2024 № 9727.pdf 04.06.2024 17:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2024 № 10314.pdf 14.06.2024 11:15
- рішення від 13.06.2024 № 10314.pdf 17.06.2024 18:39
- Додаток_1_Сертифікат_9001_UA_2023_12_01_011914_a.pdf 06.06.2024 16:34
- Пряснення.pdf 06.06.2024 16:34
- Пояснення.doc 06.06.2024 16:34
- Додаток 7 Розрахунок_вартості_охоронних_послуг.xlsx 18.06.2024 17:23
- 105.pdf 18.06.2024 17:23
- нова_редакція_Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_та_п_47_1.docx 18.06.2024 17:23
- Додаток 4 форма пропозиції.docx 18.06.2024 17:23
- Нова редакція Додаток_2_технічні_характеристики_предмету_закупівлі_1.docx 18.06.2024 17:23
- Нова редакція Додаток 3 проєкт договору.docx 18.06.2024 17:23
- нова_редакція_Тендерна_документація.docx 18.06.2024 17:23
- Перелік змін.docx 18.06.2024 17:23
- Додаток 6 орієнтовна_калькуляція.docx 18.06.2024 17:23
- Додаток 5 згода_на_обробку_персональних_данних.docx 18.06.2024 17:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2024 14:37
Дата розгляду скарги:
13.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.06.2024 17:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.06.2024 18:40
Дата виконання рішення Замовником:
18.06.2024 17:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
РІШЕННЯ № 10314-р/пк-пз від 13.06.2024 Виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5da447e68e224781bd34be17daaca2a7
Заголовок пункту скарги:
1. Останнім абзацом «Технічних вимог» Додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається - пропозиція учасника повинна мати підтвердження відповідності всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі викладена у Додатку 2 до тендерної документації. Для підтвердження надати Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо надання послуг з охорони.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Законодавство у сфері охоронної діяльності не містить вимоги або зобов’язання про отримання суб’єктів охоронної діяльності сертифікатів ISO для провадження діяльності на ринку охоронних послуг.
×
-
Назва доказу:
ЛІЦЕНЗІЯ ПП АТЛАНТ
-
Повʼязаний документ:
ЛІЦЕНЗІЯ ППАТЛАНТ.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Копія Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
Копія ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника виключити з умов тендерної документації незаконну та дискримінаційну вимогу, а саме - необхідність надати Сертифікат ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо надання послуг з охорони у складі тендерної пропозиції.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
3237be2b31c449b0a1062af0c7eace0f
Заголовок пункту скарги:
2. Пунктом 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надати - Перелік найменувань основного, обов’язкового обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які Учасник повинен мати
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Суб’єкти господарювання, які надають послуги охорони у своїй діяльності регламентуються виключно законодавством України, а саме - Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960, Законом України «Про охоронну діяльність» та постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». Жодним пунктом зазначених вище нормативно–правових актів не передбачено наявність, а тим більше, зобов’язання суб’єкта охоронної діяльності мати в наявності або використовувати електросамокатів/електробайків для надання послуг охорони.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 28.12.2023 № 21071
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 28.12.2023 № 21071.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97
-
Повʼязаний документ:
Копія постанови КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Копія Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
Копія ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити дані дискримінаційні вимоги, а саме – наявність в учасника електросамокатів/електробайків.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
64d96002a5c746aabd36f819a33c594d
Заголовок пункту скарги:
3. Підпунктом 1.5 пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає - Документально підтвердити наявність (не менше одного) спеціалізованого повнопривідного автомобіля підвищеної прохідності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Дана обставина ставить Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають спеціалізованого повнопривідного автомобіля підвищеної прохідності з кліренсом не менше 195 мм.
×
-
Назва доказу:
Транспорт реагування фабія 4170
-
Повʼязаний документ:
Транспорт реагування фабія 4170.pdf
-
-
Назва доказу:
Транспорт реагування фабія 8271
-
Повʼязаний документ:
Транспорт реагування фабія 8271.pdf
-
-
Назва доказу:
Транспорт реагування фабія 8270
-
Повʼязаний документ:
Транспорт реагування фабія 8270.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток_2_технічні_характеристики_UA-2023-07-13-010602-a
-
Повʼязаний документ:
Додаток_2_технічні_характеристики_UA-2023-07-13-010602-a.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_UA-2023-07-13-010602-a
-
Повʼязаний документ:
Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_UA-2023-07-13-010602-a.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток_2_технічні_характеристики_UA-2023-01-25-011619-a
-
Повʼязаний документ:
Додаток_2_технічні_характеристики_UA-2023-01-25-011619-a.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_UA-2023-01-25-011619-a
-
Повʼязаний документ:
Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_UA-2023-01-25-011619-a.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_UA-2023-12-06-005504-a
-
Повʼязаний документ:
Додаток_1_кваліфікаційні_критерії_UA-2023-12-06-005504-a.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 технічні характеристикиUA-2023-12-06-005504-a
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 технічні характеристикиUA-2023-12-06-005504-a.docx
-
-
Назва доказу:
Копія Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.
-
Повʼязаний документ:
Копія Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
Копія ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити дану дискримінаційну вимогу, а саме – в підпункті 1.5 пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації - документально підтвердити наявність (не менше одного) спеціалізованого повнопривідного автомобіля підвищеної прохідності з кліренсом не менше 195 мм для забезпечення оперативного реагування зі сторони території Замовника, на якій знаходить лісний масив, а також в пункт 2 Розділу «Завдання» Додатку 2 «Технічні вимоги» до тендерної документації - Підтримання громадського порядку на виставковій території, в місцях скупчення відвідувачів; та в лісопарковій зоні за допомоги спеціалізованого транспорту підвищеної прохідності.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
fed30423b9094ef5b8ccbd81e8460d25
Заголовок пункту скарги:
4. Підпунктом 1.2 пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагає надати: - дозвіл (відомості) на право експлуатації (базової станції) радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача в регіоні надання послуг.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно суб’єкт охоронної діяльності має право на власний розсуд та відповідно до вимог законодавства самостійно вирішувати якими засобами йому краще забезпечувати постійний зв'язок та координацію своїх працівників та підрозділів.
×
-
Назва доказу:
Рішення від 20.12.2023 № 20542
-
Повʼязаний документ:
рішення від 20.12.2023 № 20542.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 23.08.2023 № 13342
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 23.08.2023 № 13342.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення від 01.09.2023 № 13895
-
Повʼязаний документ:
рішення від 01.09.2023 № 13895.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника прибрати дану дискримінаційну вимогу з тендерної документації, а саме: - дозвіл (відомості) на право експлуатації (базової станції) радіотелефонного зв’язку сухопутної рухомої служби з потужністю передавача в регіоні надання послуг.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
685965937ee744c68b6a267da874766b
Заголовок пункту скарги:
Працівники зазначені в п.2.1, пройшли навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами, шляхом надання сертифікату\ диплому\тощо про проходження відповідного навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Ліцензійні умови не передбачають та не зобов’язують суб’єктів охоронної діяльності проводити будь-які додаткові навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами, а тем паче отримання охоронниками сертифікатів\ дипломів\тощо про проходження відповідного навчання, що суперечить норман чинного законодавства України.
Також зазначаємо, що розмінуванням та знешкодженням небезпечних предметів повинні займатись відповідні підрозділи ЗСУ, Національної Гвардії, ДСНС, Національної поліції. Самостійні дії є вкрай небезпечними для життя як охоронників, так і персоналу Замовника та відвідувачів Національного центру «Експоцентр України».
Протимінна діяльність повинна провадитись згідно із законодавчими та нормативно-правовими актами, виконувати завдання щодо виявлення, знешкодження та знищення вибухонебезпечних предметів на всій території України, тому самих лиш навчань тут недостатньо. Цим повинні займатись висококваліфіковані спеціалісти із відповідним досвідом. Тому не існує жодної перешкоди при виявленні на об’єкті вибухонебезпечних предметів викликати відповідний підрозділ, який вчасно та якісно зможе своїми професійними діями безпечно знешкодити такі предмети.
Також зазначаємо, що розмінуванням та знешкодженням небезпечних предметів повинні займатись відповідні підрозділи ЗСУ, Національної Гвардії, ДСНС, Національної поліції. Самостійні дії є вкрай небезпечними для життя як охоронників, так і персоналу Замовника та відвідувачів Національного центру «Експоцентр України».
Протимінна діяльність повинна провадитись згідно із законодавчими та нормативно-правовими актами, виконувати завдання щодо виявлення, знешкодження та знищення вибухонебезпечних предметів на всій території України, тому самих лиш навчань тут недостатньо. Цим повинні займатись висококваліфіковані спеціалісти із відповідним досвідом. Тому не існує жодної перешкоди при виявленні на об’єкті вибухонебезпечних предметів викликати відповідний підрозділ, який вчасно та якісно зможе своїми професійними діями безпечно знешкодити такі предмети.
×
-
Назва доказу:
Копія Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Копія Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія ЗУ Про охоронну діяльність
-
Повʼязаний документ:
Копія ЗУ Про охоронну діяльність.pdf
-
-
Назва доказу:
Інструкція дій охоронника при виявленні небезпечних предметів
-
Повʼязаний документ:
Інструкція дій охоронника при виявленні небезпечних предметів.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію та виключити незаконну та дискримінаційну вимогу, а саме - документально підтвердити, що працівники зазначені в п.2.1, пройшли навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами, шляхом надання сертифікату\ диплому\тощо про проходження відповідного навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код). В разі відсутності відповідного навчання в працівників надати укладений договір з сертифікованим суб’єктом*, який має право на обстеження та розмінування в разі виявлення небезпечних предметів.
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тенедерної документації
Номер:
5a1f3eab5cd64afebf854e8aaa5b2405
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-29-004797-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тенедерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ СТБ.pdf 31.05.2024 14:41
- sign.p7s 31.05.2024 14:43
- рішення від 04.06.2024 № 9728.pdf 04.06.2024 17:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.05.2024 14:45
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.06.2024 17:45
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
407ac2f46339443bb57be9ef0d484987
Заголовок пункту скарги:
ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо надання послуг з охорони
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Для скаржника як для потенційного учасника дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує його можливість прийняти участь у закупівлі. Вищезазначений сертифікат не передбачений законодавством до наявності у суб’єктів господарювання, які здійснюють охоронну діяльність та не є обов’язковим на території України. Вартість такого сертифіката може становити 30 000,00 грн. і більше. У разі відсутності сертифіката ISO 9001:2015, якого вимагає замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який не є обов’язковим у сфері його діяльності. Тим самим Замовник порушує один із принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» –принцип максимальної економії. Також оформлення такого сертифікату може зайняти до місяця, тому передбачити необхідність наявності такого сертифіката для участі заздалегідь - неможливо.
Дана вимога ставить Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають та не повинні його мати
Дана вимога ставить Скаржника у нерівне становище з іншими учасниками, не забезпечує рівне ставлення Замовника до кожного учасника та дискримінує учасників, які не мають та не повинні його мати
×
-
Назва доказу:
Оглядовий документ
-
Повʼязаний документ:
Скарга ТОВ СТБ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни в Документацію та виключити вимогу щодо надання в складі пропозиції сертифіката ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо надання послуг з охорони
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
ae87a2487e414ba1bef8661416548373
Заголовок пункту скарги:
Службові собаки
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність» Розділ IV
ЗАСТОСУВАННЯ В ОХОРОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАХОДІВ ФІЗИЧНОГО ВПЛИВУ, СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ТА ВИКОРИСТАННЯ СЛУЖБОВИХ СОБАК, ст. 17 п.1 передбачає використання персоналом охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, винятково для виявлення:
1) проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються;
2) осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються.
Разом з тим, п. 2 ст. 17 визначає, що забороняється використання службових собак в охоронній діяльності без наявності провідника собаки в громадських і загальнодоступних місцях. При цьому собаки мають бути на повідку та стосовно них мають дотримуватися установлені ветеринарні правила Враховуючи вищевикладене, залучення службових собак здійснюється лише у встановленому ЗУ «Про охоронну діяльність» порядку. Виходячи із зазначених норм, можливість залучення собаки на об’єкт Замовника –відсутня, оскільки об’єкт Замовника є громадським і загальнодоступним місцем. Об’єкт замовника не є спеціальним об’єктом, а отже, це свідчить лиш про те, що дана вимога прописана під конкретного учасника та звужує коло учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі.
ЗАСТОСУВАННЯ В ОХОРОННІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАХОДІВ ФІЗИЧНОГО ВПЛИВУ, СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАСОБІВ ТА ВИКОРИСТАННЯ СЛУЖБОВИХ СОБАК, ст. 17 п.1 передбачає використання персоналом охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, винятково для виявлення:
1) проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються;
2) осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються.
Разом з тим, п. 2 ст. 17 визначає, що забороняється використання службових собак в охоронній діяльності без наявності провідника собаки в громадських і загальнодоступних місцях. При цьому собаки мають бути на повідку та стосовно них мають дотримуватися установлені ветеринарні правила Враховуючи вищевикладене, залучення службових собак здійснюється лише у встановленому ЗУ «Про охоронну діяльність» порядку. Виходячи із зазначених норм, можливість залучення собаки на об’єкт Замовника –відсутня, оскільки об’єкт Замовника є громадським і загальнодоступним місцем. Об’єкт замовника не є спеціальним об’єктом, а отже, це свідчить лиш про те, що дана вимога прописана під конкретного учасника та звужує коло учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Оглядовий документ
-
Повʼязаний документ:
Скарга ТОВ СТБ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни в Документацію та виключити щодо наявності в учасників службової собаки з наданням підтверджуючих документів
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
f70b4e6dcb484ffd8d122aa6537bfc25
Заголовок пункту скарги:
Договір добровільного страхування професійної відповідальності Учасника перед третіми особами з наданням підтверджуючих документів оплати оформлення відповідного договору. Розмір страхової суми повинен становити не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Для скаржника як для потенційного учасника дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує його можливість прийняти участь у закупівлі. Керуючись нормами Закону України "Про страхування" страхування може бути добровільним або обов’язковим. Відповідно до статті 6 "Добровільне страхування та його види" до видів добровільного страхування відносять страхування відповідальності перед третіми особами (пункту 15 статті 6 Закону). Даний вид страхування є добровільним, а не обов’язковим. Згідно технічного завдання Замовник закуповує послуги з охорони. Зазначені послуги надаються відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою КМУ від 18 листопада 2015р. № 960. В зазначених Ліцензійних умов не йдеться про наявність страхового полісу відповідальності перед третіми особами. Відповідно до пункту 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у т.ч. фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної документації.
Тобто, страхування не може бути обов’язковим, а отже Замовник не може вимагати від Учасників такого договору на працівників. Встановивши дану вимогу, Замовник порушує законні права та інтереси учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі, прописавши дану вимогу під конкретного учасника. Якщо майбутнім Учасникам потрібно витрачати додаткові кошти на придбання документів, які не передбачені чинним законодавством, то це порушує один із принципів здійснення публічних закупівель, а саме – принцип максимальної економії, а також принцип добросовісної конкуренції між учасниками
Тобто, страхування не може бути обов’язковим, а отже Замовник не може вимагати від Учасників такого договору на працівників. Встановивши дану вимогу, Замовник порушує законні права та інтереси учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі, прописавши дану вимогу під конкретного учасника. Якщо майбутнім Учасникам потрібно витрачати додаткові кошти на придбання документів, які не передбачені чинним законодавством, то це порушує один із принципів здійснення публічних закупівель, а саме – принцип максимальної економії, а також принцип добросовісної конкуренції між учасниками
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга ТОВ СТБ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни в Документацію та виключити вимогу щодо надання в складі пропозиції Договору добровільного страхування професійної відповідальності Учасника перед третіми особами з наданням підтверджуючих документів оплати оформлення відповідного договору. Розмір страхової суми повинен становити не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
4fc13af08d824d83a3d3f4178cf1b286
Заголовок пункту скарги:
Надання сертифікату\диплому\тощо про проходження відповідного навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
4 Для скаржника як для потенційного учасника дана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує його можливість прийняти участь у закупівлі. Замовник не повинен мати працівників, які пройшли навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами, шляхом надання сертифікату\диплому\тощо про проходження відповідного навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код) або мати договір з сертифікованим суб’єктом. Скаржник здійснює свою діяльність у відповідності до ЗУ «Про охоронну діяльність», який не передбачає в наявності вищезазначених працівників або договору.
Відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність», а саме Розділ III
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУБ'ЄКТІВ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ст. 11 ч. 1 Закону - персоналом охорони є дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
Ніяких додаткових навчань Законом не передбачено. Всі необхідні навчання працівники здобувають перед отриманням свідоцтва, що підтверджує кваліфікацію персоналу. Для нас, як для потенційного учасника тендеру така вимога є дискримінаційною, адже ми маємо у штаті персонал, який відповідає нормам ЗУ «Про охоронну діяьність», а саме: дієздатні особи, які пройшли професійну підготовку, уклали трудовий договір з суб’єктом дільності, не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії та не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень. З огляду на це Скаржник може бути надавачем охоронних послуг у відповідності до норм чинного законодавства, а наявність навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами, шляхом надання сертифікату\диплому\тощо про проходження відповідного навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами нічим необгрунтована вимога Замовника та прописана під конкретного учасника. Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до ст. 22 ч. 4 Розділу IV
ВІДКРИТІ ТОРГИ, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, на думку скаржника, розмінуванням та знешкодженням небезпечних предметів повинні займатись відповідні підрозділи ЗСУ, ДССТ, Національної Гвардії, ДСНС, Національної поліції та операторів протимінної діяльності. Такі самостійні дії є вкрай небезпечними для життя як і персоналу учасника, так і персоналу замовника так і відвідувачам Виставкового центру. Протимінна діяльність повинна провадитись згідно із законодавчими та нормативно-правовими актами, виконувати завдання щодо виявлення, знешкодження та знищення вибухонебезпечних предметів на всій території України, тому самих лиш навчань тут недостатньо. Цим повинні займатись висококваліфіковані спеціалісти із відповідним досвідом. Тому не існує жодної перешкоди при виявленні на об’єкті вибухонебезпечних предметів викликати відповідний підрозділ, який вчасно та якісно зможе своїми професійними діями безпечно знешкодити такі предмети.
Відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність», а саме Розділ III
КАДРОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СУБ'ЄКТІВ ОХОРОННОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ст. 11 ч. 1 Закону - персоналом охорони є дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб'єктом господарювання та подали документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
Ніяких додаткових навчань Законом не передбачено. Всі необхідні навчання працівники здобувають перед отриманням свідоцтва, що підтверджує кваліфікацію персоналу. Для нас, як для потенційного учасника тендеру така вимога є дискримінаційною, адже ми маємо у штаті персонал, який відповідає нормам ЗУ «Про охоронну діяьність», а саме: дієздатні особи, які пройшли професійну підготовку, уклали трудовий договір з суб’єктом дільності, не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії та не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень. З огляду на це Скаржник може бути надавачем охоронних послуг у відповідності до норм чинного законодавства, а наявність навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами, шляхом надання сертифікату\диплому\тощо про проходження відповідного навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами нічим необгрунтована вимога Замовника та прописана під конкретного учасника. Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до ст. 22 ч. 4 Розділу IV
ВІДКРИТІ ТОРГИ, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, на думку скаржника, розмінуванням та знешкодженням небезпечних предметів повинні займатись відповідні підрозділи ЗСУ, ДССТ, Національної Гвардії, ДСНС, Національної поліції та операторів протимінної діяльності. Такі самостійні дії є вкрай небезпечними для життя як і персоналу учасника, так і персоналу замовника так і відвідувачам Виставкового центру. Протимінна діяльність повинна провадитись згідно із законодавчими та нормативно-правовими актами, виконувати завдання щодо виявлення, знешкодження та знищення вибухонебезпечних предметів на всій території України, тому самих лиш навчань тут недостатньо. Цим повинні займатись висококваліфіковані спеціалісти із відповідним досвідом. Тому не існує жодної перешкоди при виявленні на об’єкті вибухонебезпечних предметів викликати відповідний підрозділ, який вчасно та якісно зможе своїми професійними діями безпечно знешкодити такі предмети.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга ТОВ СТБ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни в Документацію та виключити вимогу щодо надання в складі пропозиції сертифікату\диплому\тощо про проходження відповідного навчання із методології безпечної поведінки у разі зіткнення з небезпечними предметами (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
92be4d03be694fba9d5e41ba7ece47bf
Заголовок пункту скарги:
Штатний медичиний працівник
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з даною вимогою та вважає її такою, що звужує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у закупівлі та порушує їх законні права та інтереси.
Відповідно до Наказу № 65/80 від 31.01.2013 року Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, Розділ 1 Загальні положення п. 1.1. Медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами.
Медичні огляди кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів поділяються на: попередні, періодичні, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди, а також позачергові огляди. Розділ ІV. Порядок проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв транспортних засобів, п. 4.1 цього ж Положення визначає, що щозмінний передрейсовий медичний огляд проводиться для водіїв транспортних засобів перевізника безпосередньо перед їх виїздом у рейс. Рейс передбачає собою пересування транспортного засобу від місця відправлення до місця призначення за заздалегідь визначеним маршрутом та встановленим розкладом мандрування. Тобто виходячи з вищевикладеного, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди проводяться для кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів ПЕРЕВІЗНИКА. За ЗУ «Про автомобільний транспорт», ПЕРЕВІЗНИК - це особа, яка надає послуги з перевезення пасажира чи (та) вантажу автомобільним транспортом загального користування. Звертаємо увагу членів колегії на те, що Замовник закуповує послуги з охорони. Учасники, які можуть прийняти участь у закупівлі є суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють свою діяльність на підставі отриманої ліцензії на надання охоронних послуг, а не ПЕРЕВІЗНИКАМИ. Транспорт реагування, який перебуває у власності суб’єкта господарювання, є спеціальним транспортним засобом, який призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Охоронники, які керують спеціальними транспортними засобами не виїжджають у РЕЙС, не мандрують, не подорожують, не перевозять пасажирів або вантаж, а негайно реагують в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони.Також, хочемо додати, що перед укладанням трудової угоди із суб’єктом господарювання, персонал охорони подає документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
{Пункт 2 частини другої статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом № 720-IX від 17.06.2020}
3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку
Наявність ніяких інших документів та оглядів чинним законодавством не передбачена і ніяких договорів з відповідними медичними закладами Учасники мати не повинні.
Відповідно до Наказу № 65/80 від 31.01.2013 року Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, Розділ 1 Загальні положення п. 1.1. Медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами.
Медичні огляди кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів поділяються на: попередні, періодичні, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди, а також позачергові огляди. Розділ ІV. Порядок проведення щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв транспортних засобів, п. 4.1 цього ж Положення визначає, що щозмінний передрейсовий медичний огляд проводиться для водіїв транспортних засобів перевізника безпосередньо перед їх виїздом у рейс. Рейс передбачає собою пересування транспортного засобу від місця відправлення до місця призначення за заздалегідь визначеним маршрутом та встановленим розкладом мандрування. Тобто виходячи з вищевикладеного, щозмінні передрейсові та післярейсові огляди проводяться для кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів ПЕРЕВІЗНИКА. За ЗУ «Про автомобільний транспорт», ПЕРЕВІЗНИК - це особа, яка надає послуги з перевезення пасажира чи (та) вантажу автомобільним транспортом загального користування. Звертаємо увагу членів колегії на те, що Замовник закуповує послуги з охорони. Учасники, які можуть прийняти участь у закупівлі є суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють свою діяльність на підставі отриманої ліцензії на надання охоронних послуг, а не ПЕРЕВІЗНИКАМИ. Транспорт реагування, який перебуває у власності суб’єкта господарювання, є спеціальним транспортним засобом, який призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Охоронники, які керують спеціальними транспортними засобами не виїжджають у РЕЙС, не мандрують, не подорожують, не перевозять пасажирів або вантаж, а негайно реагують в межах наданих законом повноважень на протиправні дії, пов'язані з посяганням на об'єкт охорони.Також, хочемо додати, що перед укладанням трудової угоди із суб’єктом господарювання, персонал охорони подає документи, що вони:
1) не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії;
2) не мають непогашеної чи незнятої судимості за скоєння умисних кримінальних правопорушень;
{Пункт 2 частини другої статті 11 із змінами, внесеними згідно із Законом № 720-IX від 17.06.2020}
3) не мають обмежень, встановлених судом щодо виконання покладених на них функціональних обов'язків;
4) не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків;
5) зареєстровані за місцем проживання в установленому законодавством порядку
Наявність ніяких інших документів та оглядів чинним законодавством не передбачена і ніяких договорів з відповідними медичними закладами Учасники мати не повинні.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга ТОВ СТБ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни в Документацію та виключити вимогу щодо надання в складі пропозиції документів щодо медичного працівника: трудової книжки працівника, свідоцтва медичного працівника та журналу щозмінного передрейсового та післярейсового медичних оглядів водіїв або в разі відсутності в штаті медичного працівника надати діючий договір, що підтверджує надання послуг з організації проведення щозмінних перед рейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів та свідоцтво медичного працівника