• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщення

Закупівля здійснюється згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) Відповідно до номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015 - 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Торги відмінено

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період уточнення: 24.05.2024 16:36 - 31.05.2024 00:00
Відповідь надана

Щодо наданої відповіді стосовно аналогічного досвіду не менше 6 місяців

Номер: 4a74d694e64f44be8fbc5c67d147843a
Дата опублікування: 30.05.2024 16:32
Опис: Дякуємо за відповідь! Тобто ми вірно Вас розуміємо, що Ви краще виберете переможцем компанію, яка має 3 аналогічні договори по 6 місяців у 2017 році, ніж компанію, яка прямо зараз виконує аналогічні договори протягом 5 місяців (і до яких будуть надані відгуки датовані ось-ось)? Чи не приходить Вам думка про те, що компанія з "старим" досвідом не дає гарантії якісності? Можна бути на ринку і 10 років, але не надавати послуги ні в ковід, ні під час війни проти русні, і не могти вирішувати питання сьогодення? А бізнес, який відкрився під час війни і намагається підтримувати економіку та створювати робочі місця, або бізнес, що релокувався з окупованих територій не треба підтримувати? Аргументація просто прекрасна. Дякуємо за підтримку українського бізнесу.
Відповідь: Дана закупівля проводиться із дотриманням принципів здійснення закупівель, визначених законом. Учасником закупівлі може бути будь-яка фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію. Тендерна документація не містить жодних обмежень щодо досвіду на ринку, періоду надання послуг чи місця здійснення діяльності. Переможець процедури буде обиратись відповідно до вимог тендерної документації та законодавства України.
Дата відповіді: 30.05.2024 21:59
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: c3cc070a92904ecaa3884bedcf2ac97d
Дата опублікування: 29.05.2024 14:04
Опис: Якщо в аналогічних договорах з предмету договору вбачається, що це фізична охорона об'єкта, проте Замовниками вказано інший ДК, наприклад 75240000-0 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку, чи це не буде підставою відхилення? Оскільки за своїм предметом цей договір відповідає предмету закупівлі
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що відповідно до вимог Тендерної документації, аналогічним вважається договір, за яким учасник надавав або надає охоронні послуги ДК 021:2015: 79710000-4 не менше шести місяців. Оскільки у ТД визначене формулювання щодо аналогічних договорів, задля відповідності тендерної пропозиції вимогам ТД, Учасник у якості аналогічного договору має надати договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015.
Дата відповіді: 30.05.2024 14:51
Відповідь надана

Аналогічний досвід

Номер: 8a7e30fc42564b7aacca2413be3d63cf
Дата опублікування: 29.05.2024 10:39
Опис: Прохання уточнити: чому саме 6 місяців має бути аналогічний досвід? Ми є новоствореною компанією, яка на сьогодні має 15 укладених договорів через систему прозоро із державними замовниками. І це не враховуючи комерційних клієнтів. Але всі ці договори діяли з 01.01.2024 року, відповідно станом на зараз по ним послуги надавалися лише 5 місяців. Для нас вимога про 6 місяців є дискримінацією. Тому просимо внести зміни та виключити вимогу про 6 місяців.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання та зазначаємо, що дана вимога мінімальна для того, щоб переконатись у надійності та стабільності учасника. Ми не обмежуємо коло замовників із якими в учасника можуть бути укладені договори чи періодом виконання договорів, однак, замовник є об'єктом критичної інфраструктури, тому ми маємо бути впевнені у порядності та професійності учасника. Слід зазначити, що законодавство не забороняє, а навпаки сприяє обранню надійних учасників закупівель.
Дата відповіді: 30.05.2024 16:16
Відповідь надана

Щодо підтвердження наявності працівників

Номер: e173166ec2a24fcba9d6f3ba0d924d80
Дата опублікування: 28.05.2024 17:02
Опис: Наявність працівників в достатній кількості (не менше 4 працівників) підтверджується скан-копією відповідної квитанції**, що надана органом державної фіскальної служби України, якщо звітність здається у електронному вигляді, що підтверджує наявність в штаті Учасника не менше 4 працівників та/або повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності) та/або трудовими книжками (1 сторінка та сторінки із записами про прийняття на роботу), та/або витягами з трудових книжок із записами про прийом на роботу, та/або наказами або витягами з наказів про прийняття на роботу. На підтвердження наявності працівників вимагається лише один з перерахованих документів, оскільки стоять сполучники та/або? Тобто копії трудових книжок буде цілком достатньо?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що на підтвердження даної вимоги достатньо одного із перерахованих документів. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника
Дата відповіді: 30.05.2024 14:39
Відповідь надана

Проєкт договору

Номер: 35ea400bcb6b4abe9877dac88f6e5afb
Дата опублікування: 28.05.2024 17:01
Опис: В проєкті договору, що розміщений в додатку №5 до ТД в додатку №1 до договору в першій колонці зазначено «Місяць 2023 року». Внесіть, будь ласка, зміни до ТД з метою коректного погодження умов договору. Дякую!
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за Вашу увагу. Сталась механічна описка, яка буде врахована та скоригована.
Дата відповіді: 29.05.2024 16:18
Відповідь надана

Стосовно відхилення тендерної пропозиції

Номер: 3ac789d402e64e42a764798b95a45bee
Дата опублікування: 28.05.2024 16:58
Опис: Згідно умов Тендерної документації, замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена. Необхідно додатково подавати довідку стосовно наявності/відсутності невиконаних договорів? Яким чином відбуватиметься доведення відсутності відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції через електронну систему закупівель?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання та повідомляємо наступне. У зв’язку із змінами, що внесені до Особливостей замовники не повинні вимагати надання учасником документів щодо підтвердження відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах щодо не виконання зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю (абзац 14 пункту 47 Особливостей в редакції, яка діяла до змін внесених постановою Кабінету Міністрів України від 2 квітня 2024 р. № 382). Тому, відповідно до вимог ТД надання документів стосовно невиконання учасником своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій, не вимагається. Проте відповідно до п. 45 Особливостей в поточній редакції, замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до дострокового розірвання договору про закупівлю; застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Обидві ці умови повинні бути дотримані, щоб замовник міг скористатися своїм правом відхилити учасника процедури закупівлі. При цьому, йдеться про договір, укладений саме з цим замовником. Тобто, у відповідності до зазначеної норми, замовник може відхилити тендерну пропозицію в разі існування таких підстав. Проте, це його право, а не обов’язок. Разом з тим, Замовник самостійно перевіряє та підтверджує дану вимогу (шляхом аналізу своїх договірних відносин та контрагентів, наявності документального підтвердження (додаткових угод про розігрівання, документи щодо застосування санкцій, рішення суду тощо) у випадку відхилення тендерної пропозиції Учасника із даної підстави.
Дата відповіді: 30.05.2024 15:40
Відповідь надана

Стосовно заяви-згоди відповідно до Додатку №4 до ТД

Номер: fc7e78f749f64b878deb8634622847b3
Дата опублікування: 28.05.2024 16:55
Опис: Відповідно до умов тендерної документації: «На вимогу Закону України «Про захист персональних даних», учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (заява-згода Додаток №4 до ТД) на обробку персональних даних особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення)» Тобто подається лише одна заява-згода відповідно до Додатку №4 до ТД. А заяви-згоди на осіб, що містяться в довідці про наявність працівників учасника, які відповідають кваліфікаційним вимогам, не вимагаються?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що відповідно до вимог Тендерної документації Учасник надає заяву-згоду згідно з Додатком 4 лише на особу, що підписала документи пропозиції.
Дата відповіді: 29.05.2024 16:09
Відповідь надана

Питання

Номер: 1b6137310e0c404c97139bd06786e11a
Дата опублікування: 27.05.2024 14:18
Опис: Прошу уточнити: з якого терміну планується надання послуг? Яка кількість годин охорони передбачена?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за запитання та повідомляємо, що початковий термін надання послуг визначатиметься у відповідності до дати укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів.
Дата відповіді: 27.05.2024 14:55