-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 50110000-9 послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ремонт автомобільного транспорту Skoda).
Торги відмінено
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період уточнення:
23.05.2024 17:10 - 15.06.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо відміни торгів
Номер:
eb7465fe3a764ec69a5bd0c149063c69
Дата опублікування:
13.06.2024 17:53
Опис:
Шановний Замовнику,
підкажіть, будь ласка, Протокол про відміну закупівлі чи має відношення до закупівлі №UA-2024-05-23-011855-а? Тому що Протокол вами підвішений датовано 2023 роком, з чого випливає, що дані торги мають відбутися як і заплановано. То ж або приведіть до ладу документ або не блокуйте тендер невідповідними документами, такі дії мають свої наслідки для замовників, згідно рішень відповідних органів.
Заздалегідь вдячні.
Відповідь:
Шановний учаснику, в протоколі 23 було допущено формальну помилку, а саме невірно вказана остання цифра року, що вже зафіксовано уповноваженою особою та оформлено відповідними документами. Тому данний протокол має пряме відношення до закупівлі. Як тільки буде змога буде підтянути протокол з описом помилки, це буде зроблено.
Дата відповіді:
14.06.2024 00:18
Відповідь надана
Щодо обслуговування у всіх містах України
Номер:
e69e76ad46a545c383365525b75a2e49
Дата опублікування:
13.06.2024 17:20
Опис:
Шановний замовнику, щодо попереднього запитання та відповіді: мова не йде про учасника, мова йде про те що, замовник зобов'язує мати змогу обслуговувати на усій території України (у всіх містах) не виключаючи тимчасово окупованих.
То ж внесіть, будь ласка, відповідні зміни, згідно чинного законодавства. Статті закону прописані у попередньому обговоренні, у даному випадку, стосуються вас як замовника.
Відповідь:
Шановний учаснику, до ТД внесено вищезазначені зміни.
Дата відповіді:
13.06.2024 17:38
Відповідь надана
Щодо обслуговування у всіх мвстах України
Номер:
58b3a501825a4d768eb35856a82e6079
Дата опублікування:
13.06.2024 14:57
Опис:
Ст 13 ЗУ«Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» передбачає, що: «Здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами-підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абз. 2 ч. 2 ст. 215 Цивільного кодексу України (далі — ЦК України)». Виходячи із ч. 2 ст. 215 ЦК України, недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо встановлення кримінальної відповідальності за колабораційну діяльність» Кримінальний кодекс України доповнено ст. 111-1, яка, серед іншого, встановлює, що колабораційною діяльністю є передача матеріальних ресурсів незаконним збройним чи воєнізованим формуванням, створеним на тимчасово окупованій території, та/або збройним чи воєнізованим формуванням держави-агресора, та/або провадження господарської діяльності у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, зокрема окупаційною адміністрацією держави-агресора. Такі діяння караються штрафом до 10 000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк від трьох до п’яти років із позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від 10 до 15 років та з конфіскацією майна.
У разі, якщо вину буде доведено у судовому порядку, особу, яка провадила господарську діяльність із таким контрагентом, знаходячись на підконтрольній території України, може бути притягнуто до кримінальної відповідальності за ст. 111-2 «Пособництво державі-агресору», санкція якої передбачає позбавлення волі на строк від 10 до 12 років із позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк від 10 до 15 років та з конфіскацією майна або без такої.
Відповідь:
Замовник самостійно перевіряє інформацію про те, що учасник не здійснює господарську діяльність або його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території у Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (зі змінами). У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник у складі тендерної пропозиції має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. У випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та учасником не надано у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Дата відповіді:
13.06.2024 17:10
Відповідь надана
Щодо виконання рішення АМКУ
Номер:
218908545c794923a066fb4dc773f924
Дата опублікування:
12.06.2024 12:44
Опис:
Шановний Замовнику,
зверніть увагу, що на виконання рішення АМКУ, Ви мали внести зміни до ТД по двом пунктам скарги, але у новій версії ТД, викладеної Вами сьогодні (12.06.24) нібито на виконання рішення АМКУ, внесено зміни липе по одному пункту.
Підкажіть, коли очікувати фінальну версію ТД зі змінами на виконання рішення АМКУ?
Відповідь:
Доброго дня. Всі зміни на виконання рішення АМКУ внесено в ТД.
Дата відповіді:
13.06.2024 13:50
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
8a8f12a3bab642f99d6bda0187a8df9a
Дата опублікування:
24.05.2024 10:10
Опис:
Шановний Замовнику,
1. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу Замовника стосовно того, що Учасник повинен до закінчення строку подання пропозицій здійснити огляд транспортних засобів Замовника, акти огляду підписані Замовником та Учасником повинні обов’язково надаватись у складі пропозиції, тому що Замовник не вказав в тендерній документації дату та час проведення даного огляду Учасниками, коли транспортні засоби Замовника будуть знаходитись в одному місці, Замовник не вказав форму огляду у тендерній документації, за якою Учасник повинен виконувати огляд, а також в даному огляді нема ніякої необхідності, тому що огляд підтверджує тільки наявність автомобілів у Замовника, але не може підтвердити технічний стан автомобілів без виконання повноцінної діагностики за місцезнаходженням Учасника з використанням необхідного обладнання, а тому даний огляд створює додаткову перешкоду Учаснику у участі в закупівлі. Даною вимогою Замовник може впливати на доступ Учасників до огляду, перешкоджати виконанню огляду Учасниками транспортних засобів, тому дана вимога впливає на значне зменшення кількості можливих Учасників у тендері та унеможливлює проведення конкурентних торгів без змін необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Дана вимога обмежує права на участь у закупівлі інших можливих Учасників. Звертаємо увагу Замовника, що на практиці, АМК відхиляє подібні вимоги Замовників, тому якщо Замовник не відмінить дану вимогу, то буде подана відповідна скарга до АМК.
2. Вимагаємо відмінити дискримінаційну вимогу стосовно того, що Участник повинен мати змогу ремонтувати автомобілі Замовника зокрема на офіційному сертифікованому дилерському центрі Skoda у таких містах Львів, Вінниця, Одеса, Чернігів. Вимога стосовно офіційних сертифікованих дилерських центрів Skoda є дискримінаційною та економічно не обґрунтованою Замовником, тому що автомобілі Замовника від 2007 по 2018 року виробництва і на них вже не діє гарантія від Заводу Виробника. Дана вимога впливає на значне зменшення кількості можливих Учасників у тендері та проведенню конкурентних торгів без змін необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, обслуговування у офіційного дилера Skoda є не обов’язковим для Замовника та дорожчим ніж у можливих Учасників, які не мають сертифікату офіційного дилера Skoda, що може призвести до не обґрунтованих завищених витрат Замовником бюджетних коштів. В разі відмови Замовника вносити зміни у тендерну документацію, будемо вимушені звертатись до АМК.
Відповідь:
Шановний учаснику, Згідно пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 2 Закону зурахуванням цих особливостей.
Відповідно до ч. 3 ст. 2 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Державне підприємство «Сервісно-видавничий центр» надає автотранспортні послуги Міністерству захисту довкілля та природних ресурсів України, Національному агентству з питань запобігання корупції, Міністерству освіти і науки України, Національному агентству з акредитації України, тощо та має парк спеціалізованих автотранспортних засобів, облаштованих спец. обладнанням, які задіяні під час діяльності у функціях підвищеного для держави значення. Тому Замовником висуваються посилені вимоги з якості обслуговування до СТО, які не затримують та не ускладнюють виконання державних обов’язків керівниками вищевказаних Міністерств.
Також враховуючи різний технічний стан спеціалізованих транспортних засобів, які підлягають ремонту і технічному обслуговуванню, учасник повинен до закінчення строку подання пропозицій здійснити огляд транспортних засобів Замовника з метою оцінювання відповідності своєї технічної бази для обслуговування транспорту Замовника. Зазначена вимога обґрунтована необхідністю попереднього визначення обсягу робіт з урахуванням стану автопарку Замовника, а також відсутністю спеціальних знань у уповноважених осіб Замовника, які могли б достовірно та завчасно визначити стан транспортних засобів та включити зазначену інформацію в тендерну документацію, чим виключити необхідність огляду транспортних засобів. Враховуючи вищевикладене Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною.
Також варто зазначити, що ДП «СВЦ» є юридичною особою публічного права у формі державного комерційного підприємства, і головною метою діяльності ДП «СВЦ» є досягнення економічних і соціальних результатів та одержання прибутку. Підприємство не є розпорядником бюджетних коштів.
Дата відповіді:
25.05.2024 09:52