-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 50110000-9 послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ремонт автомобільного транспорту Skoda).
Торги відмінено
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період оскарження:
23.05.2024 17:10 - 15.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження умов тендерної документації (дискримінаційних вимог)
Номер:
c7e3d1d23e104042bc9c8d8dabdfad4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-23-011855-a.c1
Назва:
Оскарження умов тендерної документації (дискримінаційних вимог)
Скарга:
Просимо прийняти до розгляду скаргу щодо дискримінаційних вимог тендерної документації, яка містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства.
ТОВ «АВТОСОЮЗ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства.
1. Відповідно до пункту 4 Додатку 4, Технічні вимоги, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Skoda) Замовником вимагається надання послуг на офіційному сертифікованому дилерському центрі Skoda (далі – СТО), яке розміщується у межах міст: Львова, Вінниці, Чернігова та Одеси
2. Відповідно до пункту 11 Додатку 4, Технічні вимоги, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Skoda) Замовником вимагається здійснення попереднього огляду автомобілів до подання тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМК Сер.вид.центр 27.05.24.doc.asice 27.05.2024 17:01
- 1. Додаток 4 Технічні вимоги.docx.asice 27.05.2024 17:01
- 2. Дог.378 метек.pdf.asice 27.05.2024 17:01
- 4. Договір підряду Одеса Автомобільний Дім.pdf.asice 27.05.2024 17:01
- 3. Дог. 301 19 с алекс со.pdf.asice 27.05.2024 17:01
- 5. Дог.275 вінниця.pdf.asice 27.05.2024 17:01
- 7. Наказ і протокол.pdf.asice 27.05.2024 17:01
- 6. Витяг з ЄДР (25.03.2024).pdf.asice 27.05.2024 17:01
- sign.p7s 27.05.2024 17:03
- Доповнення до скарги АМК Сер.вид.центр 2.pdf.asice 04.06.2024 17:23
- 1. Сертифікат дилера Автосоюз.pdf.asice 04.06.2024 17:23
- 2. Сертифікат відповідності з додатком 12.02.24.pdf.asice 04.06.2024 17:23
- 3. Д-р Єврокар ЗЧ.pdf.asice 04.06.2024 17:23
- 4. Д-р Єврокар ЕТКА.pdf.asice 04.06.2024 17:23
- 5. №290 від 03.06.2024 ДП Сервісно- видавничий центр.pdf.asice 04.06.2024 17:23
- 5.1. Опис СВЦ.pdf.asice 04.06.2024 17:23
- 9. Лист-відгук УЗ ОРС ЦЗ ДСНС (2023).pdf.asice 04.06.2024 17:23
- 8. Лист-відгук ГП (2021р).pdf.asice 04.06.2024 17:23
- 6. Лист-відгук УДО (2022).pdf.asice 04.06.2024 17:23
- 7. Відгук до договору ДУС (2022р).pdf.asice 04.06.2024 17:23
- sign.p7s 04.06.2024 17:26
- Рішення від 29.05.2024 № 9382.pdf 29.05.2024 15:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.06.2024 № 9936.pdf 07.06.2024 13:07
- Рішення від 06.06.2024 № 9936.pdf 11.06.2024 15:01
- відповідь на скаргу.pdf 31.05.2024 14:51
- Відповідь на скаргу Автосоюз.docx 31.05.2024 14:51
- Лист в антимонопольний.pdf 12.06.2024 12:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.05.2024 17:21
Дата розгляду скарги:
06.06.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.05.2024 15:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.06.2024 15:01
Дата виконання рішення Замовником:
12.06.2024 12:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до РІШЕННЯ Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель No 9936-р/пк-пз від 06.06.2024, повідомляємо, що внесено зміни до Додатку №4 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»:
А саме пункт «11. Враховуючи різний технічний стан транспортних засобів, які підлягають ремонту і технічному обслуговуванню, учасник повинен до закінчення строку подання пропозицій здійснити огляд транспортних засобів Замовника. Контактна особа з боку Замовника: Анатолій Іванович тел.: +38067 658 75 99. Факт огляду підтверджується двостороннім Актом огляду, підписаний представниками Замовника та Учасника в день огляду.
Пропозиція учасника, яка не містить Акту огляду оформленого у відповідності до зазначених вимог, буде відхилена Замовником:- Акт огляду транспортних засобів має бути наданий за підписом уповноваженого представника Замовника та Учасника, а також містити найменування учасника.» виключено.
Тендерна документація оприлюднена в новій редакції з урахуванням змін.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e15e1496f0b34fa390035e19093e0a03
Заголовок пункту скарги:
Проти викладення п. 4. та п. 11. Додатку №4 в запропонованій замовником редакції
Опис заперечення:
Просимо прийняти до розгляду скаргу щодо дискримінаційних вимог тендерної документації, яка містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства.
ТОВ «АВТОСОЮЗ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства.
1. Відповідно до пункту 4 Додатку 4, Технічні вимоги, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Skoda) Замовником вимагається надання послуг на офіційному сертифікованому дилерському центрі Skoda (далі – СТО), яке розміщується у межах міст: Львова, Вінниці, Чернігова та Одеси
2. Відповідно до пункту 11 Додатку 4, Технічні вимоги, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Skoda) Замовником вимагається здійснення попереднього огляду автомобілів до подання тендерної пропозиції.
ТОВ «АВТОСОЮЗ» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості, в тому числі встановлення дискримінаційних вимог до потенційних учасників процедури закупівлі
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства.
1. Відповідно до пункту 4 Додатку 4, Технічні вимоги, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Skoda) Замовником вимагається надання послуг на офіційному сертифікованому дилерському центрі Skoda (далі – СТО), яке розміщується у межах міст: Львова, Вінниці, Чернігова та Одеси
2. Відповідно до пункту 11 Додатку 4, Технічні вимоги, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Skoda) Замовником вимагається здійснення попереднього огляду автомобілів до подання тендерної пропозиції.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації:
Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
ТОВ «АВТОСОЮЗ» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015 - 50110000-9 послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ремонт автомобільного транспорту Skoda), Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-23-011855-a.
3) Зобов’язати Замовника – Державне підприємство "Сервісно-видавничий центр", – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації.
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно умов тендерної документації, викладених у п. 4 Додатку 4, Технічні вимоги, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Skoda):
«4. Для скорочення транспортно-експлуатаційних витрат Замовника, СТО повинна знаходитись в м. Києві, Київській області в межах до 20 км від адреси замовника та мати зручну транспортну розв’язку для оперативного переміщення водіїв до та від СТО.
У зв’язку із частими відрядженнями автомобілів Замовника, Учасник повинен мати змогу ремонтувати автомобілі Замовника зокрема у таких містах Львів, Вінниця, Одеса, Чернігів. Послуги необхідно здійснювати на офіційному сертифікованому дилерському центрі Skoda (далі – СТО), яке розміщується у межах міст: Львова, Вінниці, Чернігова та Одеси (надати довідку, яка повинна свідчити про те, що Учасник має власні/субпідряду СТО, які необхідні для надання послуг, що є предметом даної закупівлі). Учасник надає документальне підтвердження зазначеної у довідці інформації; та скан-копії документів, які підтверджують що субпідрядник є офіційним дилером Skoda у містах: Львів, Вінниця, Одеса.»
Офіційне дилерство бренду «SKODA» значно звужує коло потенційних учасників, в тому числі тих, які є офіційними сертифікованими СТО автомобілів, що виготовляються заводами групи VAG (Volkswagen, Skoda, Audi, Seat).
У переліку автомобілів, які має намір обслуговувати Замовник, наявні автомобілі марки SKODA 2007-2018 років випуску. З урахуванням того, що зазначені автомобілі 2007-2018 років випуску, тому загальні гарантійні зобов’язання виробника/імпортера на зазначені автомобілі закінчилися, оскільки, за зальними правилами заводів-виробників, термін дії гарантії становить два роки без обмеження щодо пробігу автомобіля, таким чином на перелічених Замовником автомобілях (2007-2018 років випуску) вже завершились строки дії гарантії від заводів-виробників.
Відтак, вважаючи зазначену вимогу, необґрунтованою (оскільки термін гарантійних зобов’язань заводів-виробників, щодо транспортних засобів з переліку в тендерній документації закінчився) дискримінаційною та такою, що прописана під конкретного учасника, для подальшого визнання його переможцем та укладення відповідних договорів Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОСОЮЗ» вносилася пропозиція, наявна у вкладці «Запитання до процедури» зазначеного тендеру, щодо виключення зазначеної умови з тендерної документації. Проте, запропоновані пропозиції потенційного учасника не були враховані замовником. Зазначена бездіяльність замовника, яка полягала у невнесенні змін до тендерної документації має наслідком не лише позбавлення можливості сертифікованих СТО надати свої цінові пропозиції, а й що найголовніше збільшення витрат грошових коштів з державного бюджету України більш ніж удвічі у період воєнного стану в Україні (розрахунок переплати з доказами завищеної цінової пропозиції переможця додаються).
Звертаємо увагу, що відповідно Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів, затвердженого Наказом Міністерства промислової політики в Україні №721 від 29.12.2004, гарантійний термін експлуатації - термін, протягом якого за умови дотримання Споживачем вимог експлуатаційної документації на ДТЗ гарантується його використання за призначенням і протягом якого Виробник (Продавець) виконує гарантійні зобов'язання. Призначення ДТЗ визначається у експлуатаційній документації, яка додається до нього. Тобто застосовуючи умову про офіційне дилерство бренду «SKODA» до автомобілів 2007-2018 років випуску, Замовник достеменно знає, що гарантійний термін експлуатації автомобілів закінчився, а зазначена умова є безпідставною.
Вважаємо за доречне повідомити й те, що навіть без офіційного дилерства бренду SKODA, офіційні сертифіковані СТО автомобілів, що виготовляються заводами групи VAG також встановлюють оригінальні запасні частини Skoda (придбані у офіційного представника заводу-виробника Skoda в Україні) та мають відповідні договори з імпортером автомобілів Skoda в Україні, надають офіційну гарантію терміном на 2 роки на них без обмеження пробігу при здійсненні контролю якості виконаних ТО та ремонтів на сертифікованих СТО, що в тому числі відповідає Наказу Міністерства інфраструктури №615 від 28 листопада 2014 року «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів». Тобто офіційні сертифіковані СТО автомобілів, що виготовляються заводами групи VAG можуть гарантувати встановлення не лише якісних альтернативних запасних частин відомих світових виробників з гарантією а й оригінальних запасних частин бренду Skoda .
Тобто, на думку скаржника, умова зазначена в п. 4 Додатку 4, Технічні вимоги, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Skoda) тендерної документації: «Для скорочення транспортно-експлуатаційних витрат Замовника, СТО повинна знаходитись в м. Києві, Київській області в межах до 20 км від адреси замовника та мати зручну транспортну розв’язку для оперативного переміщення водіїв до та від СТО.
У зв’язку із частими відрядженнями автомобілів Замовника, Учасник повинен мати змогу ремонтувати автомобілі Замовника зокрема у таких містах Львів, Вінниця, Одеса, Чернігів. Послуги необхідно здійснювати на офіційному сертифікованому дилерському центрі Skoda (далі – СТО), яке розміщується у межах міст: Львова, Вінниці, Чернігова та Одеси (надати довідку, яка повинна свідчити про те, що Учасник має власні/субпідряду СТО, які необхідні для надання послуг, що є предметом даної закупівлі). Учасник надає документальне підтвердження зазначеної у довідці інформації; та скан-копії документів, які підтверджують що субпідрядник є офіційним дилером Skoda у містах: Львів, Вінниця, Одеса.» - прописана Замовником безпідставно та необґрунтовано.
Наявність зазначеної умови про те, що «СТО має бути офіційним дилером бренду SKODA» унеможливлює прийняття участі у тендерній закупівлі як Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСОЮЗ», яке є офіційною СТО, в тому числі автомобілів групи VAG, так і інших офіційних сертифікованих СТО автомобілів групи VAG.
Звертаємо Вашу увагу, що скаржник неодноразово ставав переможцем тендерних закупівель, є сертифікованою СТО та ніколи не мав на меті отримання надприбутків від обслуговування держаних підприємств, установ та організацій, особливо під час воєнного стану в Україні.
Повідомляємо колегію, що Скаржником надаються послуги по всій території України, (за виключенням тимчасово окупованих територій) в тому числі у таких містах як Львів, Вінниця, Одеса, Чернігів. Дане підтверджується копіями наступних договорів:
1. Договору №378 про технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів від 27 листопада 2019 року, укладеного з ПрАТ «МЕТЕК», щодо надання послуг в м. Чернігові;
2. Договору №301/19-С про надання технічних послуг від 08 серпня 2019 року, укладеного з ТОВ «Алекс со», щодо надання послуг в м. Львів;
3. Договору підряду на виконання робіт з технічного обслуговування і ремонту легкових автомобілів від 11 квітня 2018 року, укладеного з ТОВ «Автомобільний дім», щодо надання послуг в м. Одеса;
4. Договору №275 на ремонт і технічне обслуговування автомобілів від 29 травня 2018 року, укладеного з ТОВ «Джерман-Центр», щодо надання послуг в м. Вінниця.
Акцентуємо увагу, що залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо підрядників-дилерів Skoda не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які не мають субпідрядників офіційних дилерів Skoda, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації у зв’язку відсутністю таких підрядників.
Повідомляємо, що субпідрядники-офіційні дилери Skoda абсолютно ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливають на можливість Учасника виконати договір про закупівлю. Встановивши вимогу щодо наявності субпідрядників-офіційних дилерів Skoda Замовник штучно звужує потенційно коло учасників.
Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність для Учасників мати в наявності саме субпідрядників-офіційних дилерів Skoda.
Враховуючи наведене, просимо Комісію зобов’язати замовника документально підтвердити необхідність встановлення вищенаведеної вимоги у тендерній документації, зокрема, наявності субпідрядників-офіційних дилерів Skoda.
Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають субпідрядників-офіційних дилерів Skoda, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Вважаємо, що бездіяльність замовника щодо невнесення змін до тендерної документації обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації інших потенційних учасників, а можливе викладення п. 4 Додатку 4, Технічні вимоги, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Skoda) тендерної документації: «Для скорочення транспортно-експлуатаційних витрат Замовника, СТО повинна знаходитись в м. Києві, Київській області в межах до 20 км від адреси замовника та мати зручну транспортну розв’язку для оперативного переміщення водіїв до та від СТО.
У зв’язку із частими відрядженнями автомобілів Замовника, Учасник повинен мати змогу ремонтувати автомобілі Замовника зокрема у таких містах Львів, Вінниця, Одеса, Чернігів. Послуги необхідно здійснювати на СТО, яке розміщується у межах міст: Львова, Вінниці, Чернігова та Одеси (надати довідку, яка повинна свідчити про те, що Учасник має власні/субпідряду СТО, які необхідні для надання послуг, що є предметом даної закупівлі). Учасник надає документальне підтвердження зазначеної у довідці інформації; та скан-копії документів, які підтверджують наявність субпідрядника у містах: Львів, Вінниця, Одеса.», - збільшило б конкуренцію по тендерній закупівлі та ймовірно в подальшому б зекономило державні кошти України по зазначеному тендеру.
2. Відповідно умов тендерної документації, викладених у п. 11 Додатку 4, Технічні вимоги, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Skoda):
«11. Враховуючи різний технічний стан транспортних засобів, які підлягають ремонту і технічному обслуговуванню, учасник повинен до закінчення строку подання пропозицій здійснити огляд транспортних засобів Замовника. Контактна особа з боку Замовника:Анатолій Іванович тел.: +38067 658 75 99. Факт огляду підтверджується двостороннім Актом огляду, підписаний представниками Замовника та Учасника в день огляду.
Пропозиція учасника, яка не містить Акту огляду оформленого у відповідності до зазначених вимог, буде відхилена Замовником:
- Акт огляду транспортних засобів має бути наданий за підписом уповноваженого представника Замовника та Учасника, а також містити найменування учасника.»
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимога щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції «Акт огляду транспортних засобів має бути наданий за підписом уповноваженого представника Замовника та Учасника, а також містити найменування учасника.» для нас, як для потенційного учасника процедури закупівлі є дискримінаційною з огляду на те, що встановлення такої вимоги несе у собі корупційні ризики, адже задля участі в закупівлі акт огляду об’єкту необхідно підписати у Замовника.
За таких умов Замовник може не погодитися підписати акт огляду транспортних засобів або уникати його підписання та погодження, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення нашої пропозиції.
Звертаємо увагу Комісії, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт огляду транспортних засобів за підписом Замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду транспортних засобів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не погодити та не підписати вищезазначений документ, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
На думку скаржника, завчасне зазначення відповідної інформації про стан транспортних засобів в тендерну документації виключає необхідність огляду транспортних засобів.
Таким чином, необхідність огляду транспортних засобів є недоречною, обмежує коло потенційних учасників, а також прямо суперечить вимогам чинного законодавства.
Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Таким чином, огляд транспортних засобів потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням акту транспортних засобів за результатами огляду транспортних засобів.
Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду транспортних засобів та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Встановлення Замовником вимоги, щодо надання потенційним учасником «акту огляду завіреного підписами й печатками Учасника й Замовника» містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання та погодження такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації оскаржувану вимогу, яка міститься у пункті 11 Додатку 4, Технічні вимоги, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Skoda):
«11. Враховуючи різний технічний стан транспортних засобів, які підлягають ремонту і технічному обслуговуванню, учасник повинен до закінчення строку подання пропозицій здійснити огляд транспортних засобів Замовника. Контактна особа з боку Замовника:Анатолій Іванович тел.: +38067 658 75 99. Факт огляду підтверджується двостороннім Актом огляду, підписаний представниками Замовника та Учасника в день огляду.
Пропозиція учасника, яка не містить Акту огляду оформленого у відповідності до зазначених вимог, буде відхилена Замовником:
- Акт огляду транспортних засобів має бути наданий за підписом уповноваженого представника Замовника та Учасника, а також містити найменування учасника.»
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Skoda):
«4. Для скорочення транспортно-експлуатаційних витрат Замовника, СТО повинна знаходитись в м. Києві, Київській області в межах до 20 км від адреси замовника та мати зручну транспортну розв’язку для оперативного переміщення водіїв до та від СТО.
У зв’язку із частими відрядженнями автомобілів Замовника, Учасник повинен мати змогу ремонтувати автомобілі Замовника зокрема у таких містах Львів, Вінниця, Одеса, Чернігів. Послуги необхідно здійснювати на офіційному сертифікованому дилерському центрі Skoda (далі – СТО), яке розміщується у межах міст: Львова, Вінниці, Чернігова та Одеси (надати довідку, яка повинна свідчити про те, що Учасник має власні/субпідряду СТО, які необхідні для надання послуг, що є предметом даної закупівлі). Учасник надає документальне підтвердження зазначеної у довідці інформації; та скан-копії документів, які підтверджують що субпідрядник є офіційним дилером Skoda у містах: Львів, Вінниця, Одеса.»
Офіційне дилерство бренду «SKODA» значно звужує коло потенційних учасників, в тому числі тих, які є офіційними сертифікованими СТО автомобілів, що виготовляються заводами групи VAG (Volkswagen, Skoda, Audi, Seat).
У переліку автомобілів, які має намір обслуговувати Замовник, наявні автомобілі марки SKODA 2007-2018 років випуску. З урахуванням того, що зазначені автомобілі 2007-2018 років випуску, тому загальні гарантійні зобов’язання виробника/імпортера на зазначені автомобілі закінчилися, оскільки, за зальними правилами заводів-виробників, термін дії гарантії становить два роки без обмеження щодо пробігу автомобіля, таким чином на перелічених Замовником автомобілях (2007-2018 років випуску) вже завершились строки дії гарантії від заводів-виробників.
Відтак, вважаючи зазначену вимогу, необґрунтованою (оскільки термін гарантійних зобов’язань заводів-виробників, щодо транспортних засобів з переліку в тендерній документації закінчився) дискримінаційною та такою, що прописана під конкретного учасника, для подальшого визнання його переможцем та укладення відповідних договорів Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОСОЮЗ» вносилася пропозиція, наявна у вкладці «Запитання до процедури» зазначеного тендеру, щодо виключення зазначеної умови з тендерної документації. Проте, запропоновані пропозиції потенційного учасника не були враховані замовником. Зазначена бездіяльність замовника, яка полягала у невнесенні змін до тендерної документації має наслідком не лише позбавлення можливості сертифікованих СТО надати свої цінові пропозиції, а й що найголовніше збільшення витрат грошових коштів з державного бюджету України більш ніж удвічі у період воєнного стану в Україні (розрахунок переплати з доказами завищеної цінової пропозиції переможця додаються).
Звертаємо увагу, що відповідно Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів, затвердженого Наказом Міністерства промислової політики в Україні №721 від 29.12.2004, гарантійний термін експлуатації - термін, протягом якого за умови дотримання Споживачем вимог експлуатаційної документації на ДТЗ гарантується його використання за призначенням і протягом якого Виробник (Продавець) виконує гарантійні зобов'язання. Призначення ДТЗ визначається у експлуатаційній документації, яка додається до нього. Тобто застосовуючи умову про офіційне дилерство бренду «SKODA» до автомобілів 2007-2018 років випуску, Замовник достеменно знає, що гарантійний термін експлуатації автомобілів закінчився, а зазначена умова є безпідставною.
Вважаємо за доречне повідомити й те, що навіть без офіційного дилерства бренду SKODA, офіційні сертифіковані СТО автомобілів, що виготовляються заводами групи VAG також встановлюють оригінальні запасні частини Skoda (придбані у офіційного представника заводу-виробника Skoda в Україні) та мають відповідні договори з імпортером автомобілів Skoda в Україні, надають офіційну гарантію терміном на 2 роки на них без обмеження пробігу при здійсненні контролю якості виконаних ТО та ремонтів на сертифікованих СТО, що в тому числі відповідає Наказу Міністерства інфраструктури №615 від 28 листопада 2014 року «Про затвердження Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів». Тобто офіційні сертифіковані СТО автомобілів, що виготовляються заводами групи VAG можуть гарантувати встановлення не лише якісних альтернативних запасних частин відомих світових виробників з гарантією а й оригінальних запасних частин бренду Skoda .
Тобто, на думку скаржника, умова зазначена в п. 4 Додатку 4, Технічні вимоги, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Skoda) тендерної документації: «Для скорочення транспортно-експлуатаційних витрат Замовника, СТО повинна знаходитись в м. Києві, Київській області в межах до 20 км від адреси замовника та мати зручну транспортну розв’язку для оперативного переміщення водіїв до та від СТО.
У зв’язку із частими відрядженнями автомобілів Замовника, Учасник повинен мати змогу ремонтувати автомобілі Замовника зокрема у таких містах Львів, Вінниця, Одеса, Чернігів. Послуги необхідно здійснювати на офіційному сертифікованому дилерському центрі Skoda (далі – СТО), яке розміщується у межах міст: Львова, Вінниці, Чернігова та Одеси (надати довідку, яка повинна свідчити про те, що Учасник має власні/субпідряду СТО, які необхідні для надання послуг, що є предметом даної закупівлі). Учасник надає документальне підтвердження зазначеної у довідці інформації; та скан-копії документів, які підтверджують що субпідрядник є офіційним дилером Skoda у містах: Львів, Вінниця, Одеса.» - прописана Замовником безпідставно та необґрунтовано.
Наявність зазначеної умови про те, що «СТО має бути офіційним дилером бренду SKODA» унеможливлює прийняття участі у тендерній закупівлі як Товариства з обмеженою відповідальністю «АВТОСОЮЗ», яке є офіційною СТО, в тому числі автомобілів групи VAG, так і інших офіційних сертифікованих СТО автомобілів групи VAG.
Звертаємо Вашу увагу, що скаржник неодноразово ставав переможцем тендерних закупівель, є сертифікованою СТО та ніколи не мав на меті отримання надприбутків від обслуговування держаних підприємств, установ та організацій, особливо під час воєнного стану в Україні.
Повідомляємо колегію, що Скаржником надаються послуги по всій території України, (за виключенням тимчасово окупованих територій) в тому числі у таких містах як Львів, Вінниця, Одеса, Чернігів. Дане підтверджується копіями наступних договорів:
1. Договору №378 про технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів від 27 листопада 2019 року, укладеного з ПрАТ «МЕТЕК», щодо надання послуг в м. Чернігові;
2. Договору №301/19-С про надання технічних послуг від 08 серпня 2019 року, укладеного з ТОВ «Алекс со», щодо надання послуг в м. Львів;
3. Договору підряду на виконання робіт з технічного обслуговування і ремонту легкових автомобілів від 11 квітня 2018 року, укладеного з ТОВ «Автомобільний дім», щодо надання послуг в м. Одеса;
4. Договору №275 на ремонт і технічне обслуговування автомобілів від 29 травня 2018 року, укладеного з ТОВ «Джерман-Центр», щодо надання послуг в м. Вінниця.
Акцентуємо увагу, що залишення вказаних вище вимог тендерної документації щодо підрядників-дилерів Skoda не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі учасникам, які не мають субпідрядників офіційних дилерів Skoda, оскільки це призведе до відхилення тендерної пропозиції учасника через невідповідність умовам технічної специфікації у зв’язку відсутністю таких підрядників.
Повідомляємо, що субпідрядники-офіційні дилери Skoda абсолютно ЖОДНИМ ЧИНОМ не впливають на можливість Учасника виконати договір про закупівлю. Встановивши вимогу щодо наявності субпідрядників-офіційних дилерів Skoda Замовник штучно звужує потенційно коло учасників.
Скаржник вважає, що Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність для Учасників мати в наявності саме субпідрядників-офіційних дилерів Skoda.
Враховуючи наведене, просимо Комісію зобов’язати замовника документально підтвердити необхідність встановлення вищенаведеної вимоги у тендерній документації, зокрема, наявності субпідрядників-офіційних дилерів Skoda.
Таким чином, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають субпідрядників-офіційних дилерів Skoda, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Вважаємо, що бездіяльність замовника щодо невнесення змін до тендерної документації обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації інших потенційних учасників, а можливе викладення п. 4 Додатку 4, Технічні вимоги, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Skoda) тендерної документації: «Для скорочення транспортно-експлуатаційних витрат Замовника, СТО повинна знаходитись в м. Києві, Київській області в межах до 20 км від адреси замовника та мати зручну транспортну розв’язку для оперативного переміщення водіїв до та від СТО.
У зв’язку із частими відрядженнями автомобілів Замовника, Учасник повинен мати змогу ремонтувати автомобілі Замовника зокрема у таких містах Львів, Вінниця, Одеса, Чернігів. Послуги необхідно здійснювати на СТО, яке розміщується у межах міст: Львова, Вінниці, Чернігова та Одеси (надати довідку, яка повинна свідчити про те, що Учасник має власні/субпідряду СТО, які необхідні для надання послуг, що є предметом даної закупівлі). Учасник надає документальне підтвердження зазначеної у довідці інформації; та скан-копії документів, які підтверджують наявність субпідрядника у містах: Львів, Вінниця, Одеса.», - збільшило б конкуренцію по тендерній закупівлі та ймовірно в подальшому б зекономило державні кошти України по зазначеному тендеру.
2. Відповідно умов тендерної документації, викладених у п. 11 Додатку 4, Технічні вимоги, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Skoda):
«11. Враховуючи різний технічний стан транспортних засобів, які підлягають ремонту і технічному обслуговуванню, учасник повинен до закінчення строку подання пропозицій здійснити огляд транспортних засобів Замовника. Контактна особа з боку Замовника:Анатолій Іванович тел.: +38067 658 75 99. Факт огляду підтверджується двостороннім Актом огляду, підписаний представниками Замовника та Учасника в день огляду.
Пропозиція учасника, яка не містить Акту огляду оформленого у відповідності до зазначених вимог, буде відхилена Замовником:
- Акт огляду транспортних засобів має бути наданий за підписом уповноваженого представника Замовника та Учасника, а також містити найменування учасника.»
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей.
Згідно з ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимога щодо надання Учасником в складі тендерної пропозиції «Акт огляду транспортних засобів має бути наданий за підписом уповноваженого представника Замовника та Учасника, а також містити найменування учасника.» для нас, як для потенційного учасника процедури закупівлі є дискримінаційною з огляду на те, що встановлення такої вимоги несе у собі корупційні ризики, адже задля участі в закупівлі акт огляду об’єкту необхідно підписати у Замовника.
За таких умов Замовник може не погодитися підписати акт огляду транспортних засобів або уникати його підписання та погодження, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення нашої пропозиції.
Звертаємо увагу Комісії, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне: встановлюючи відповідну вимогу, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт огляду транспортних засобів за підписом Замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду транспортних засобів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не погодити та не підписати вищезазначений документ, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб'єктів господарювання.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
На думку скаржника, завчасне зазначення відповідної інформації про стан транспортних засобів в тендерну документації виключає необхідність огляду транспортних засобів.
Таким чином, необхідність огляду транспортних засобів є недоречною, обмежує коло потенційних учасників, а також прямо суперечить вимогам чинного законодавства.
Відповідно до ч. 1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Таким чином, огляд транспортних засобів потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням акту транспортних засобів за результатами огляду транспортних засобів.
Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду транспортних засобів та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Встановлення Замовником вимоги, щодо надання потенційним учасником «акту огляду завіреного підписами й печатками Учасника й Замовника» містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання та погодження такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Для нас, як для учасника, дана вимога є дискримінаційною, необґрунтованою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Просимо зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації оскаржувану вимогу, яка міститься у пункті 11 Додатку 4, Технічні вимоги, ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 50110000-9 (ремонт автомобільного транспорту Skoda):
«11. Враховуючи різний технічний стан транспортних засобів, які підлягають ремонту і технічному обслуговуванню, учасник повинен до закінчення строку подання пропозицій здійснити огляд транспортних засобів Замовника. Контактна особа з боку Замовника:Анатолій Іванович тел.: +38067 658 75 99. Факт огляду підтверджується двостороннім Актом огляду, підписаний представниками Замовника та Учасника в день огляду.
Пропозиція учасника, яка не містить Акту огляду оформленого у відповідності до зазначених вимог, буде відхилена Замовником:
- Акт огляду транспортних засобів має бути наданий за підписом уповноваженого представника Замовника та Учасника, а також містити найменування учасника.»
×
-
Назва доказу:
Протокол, наказ на директора
-
Опис доказу:
Підтверджує повноваження підписанта Скаржника
-
Повʼязаний документ:
7. Наказ і протокол.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Витяг ТОВ «АВТОСОЮЗ»
-
Опис доказу:
Підтверджує правосуб’єктність скаржника
-
Повʼязаний документ:
6. Витяг з ЄДР (25.03.2024).pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копія Договору №275 з ТОВ «Джерман-Центр»
-
Опис доказу:
Підтверджує можливість скаржника надавати послуги в м. Вінниця.
-
Повʼязаний документ:
5. Дог.275 вінниця.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копія Договору з ТОВ «Автомобільний дім»
-
Опис доказу:
Підтверджує можливість скаржника надавати послуги в м. Одеса
-
Повʼязаний документ:
4. Договір підряду Одеса Автомобільний Дім.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копія Договору №301/19-С з ТОВ «Алекс со»
-
Опис доказу:
Підтверджує можливість скаржника надавати послуги в м. Львів
-
Повʼязаний документ:
3. Дог. 301 19 с алекс со.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Копія Договору №378 з ПрАТ «МЕТЕК»
-
Опис доказу:
Підтверджує можливість скаржника надавати послуги в м. Чернігові
-
Повʼязаний документ:
2. Дог.378 метек.pdf.asice
-
-
Назва доказу:
Додаток №4 до Тендерної документації
-
Опис доказу:
Підтверджує дискримінаційні вимоги Замовника та автопарк замовника
-
Повʼязаний документ:
1. Додаток 4 Технічні вимоги.docx.asice
-
-
Назва доказу:
Скарга ТОВ "АВТОСОЮЗ" від 27.05.24
-
Опис доказу:
Скарга до АМКУ у зв'язку з дискримінаційними вимогами у тендерній документації Замовника.
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМК Сер.вид.центр 27.05.24.doc.asice
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації ТОВ «АВТОСОЮЗ» просить: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015 - 50110000-9 послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (ремонт автомобільного транспорту Skoda), Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-23-011855-a. 3) Зобов’язати Замовника – Державне підприємство "Сервісно-видавничий центр", – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації.