• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція спального корпусу та навчального приміщення КП «Волинське територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» на вул. Вишнева, 25 у с. Жабка Луцького району

Реконструкція спального корпусу та навчального приміщення КП «Волинське територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» на вул. Вишнева, 25 у с. Жабка Луцького району

Торги не відбулися

11 727 532.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 637.66 UAH
Період уточнення: 23.05.2024 11:34 - 07.06.2024 00:00
Відповідь надана

незаконна умова щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020.

Номер: fc854199ce5a41fabdb748af091dc8ad
Дата опублікування: 31.05.2024 23:05
Опис: Шановний замовник . Умова надати Копію сертифікату на систему енергетичного менеджменту, яким посвідчується, що система енергетичного менеджменту здійснюється Учасником та відповідає вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання» з відповідними видами економічної діяльності. є неправомірною для даної закупівлі. Наше твердження обгрунтоване рішенням комісії АМКУ з розгляду скарг від 21.05.2024 № 8899.pdf, зокрема п. 5.2 Рішення містить наступне: " 5.2. Щодо сертифіката 50001:2020 (ISO 50001:2018), виданого учаснику, який підтверджує, що підприємство виконує весь комплекс вимог щодо Системи енергетичного менеджменту. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, предметом закупівлі є Будівництво споруди цивільного захисту (підземного протирадіаційного укриття) опорного закладу освіти Кожанського ліцею-гімназії з початковою школою та дошкільним відділенням Кожанської селищної ради ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель.Слід зазначити, що наведена вище вимога щодо необхідності надання сертифіката "Системи енергетичного менеджменту" не узгоджується з предметом закупівлі.Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації." З огляду на викладене вище, просимо внести зміни у ТД та виключити умову щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020.
Відповідь: Шановний Учасник, з приводу Вашого запитання повідомляєм наступне: у вказаному Вами рішення АМКУ вимога щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання» сформульована іншим чином ніж в оголошеній нами закупівлі, що не може являтись прикладом дискримінаційного підходу в цій частині. Вимогами тендерної документації у наведеній Вами закупівлі вказано: надати сертифікат 50001:2020 (ISO 50001:2018), виданого учаснику, який підтверджує, що підприємство виконує весь комплекс вимог щодо Системи енергетичного менеджменту. Вимогами тендерної документації не передбачено, що сертифікат повинен підтверджувати, що підприємство виконує весь комплекс вимог щодо Системи енергетичного менеджменту, достатньо лише наявності такого сертифікату. Мета цього стандарту полягає в наданні можливості організації, яка отримала сертифікат, створити системи і процеси, необхідні для постійного поліпшення енергетичної результативності, охоплюючи енергетичну ефективність, використання енергії та споживання енергії. В час постійних обстрілів енергетичної інфраструктури, постійним дефіцитом електроенергії, впровадження потенційним Учасником закупівлі системи енергетичного менеджменту, свідчить про розуміння необхідності здійснення заходів, спрямованих на зменшення споживання та використання електроенергії, поліпшення енергетичної ефективності, оскільки під час виконання робіт учасником будуть застосовуватись обладнання та інструменти із високим рівнем споживання електроенергії, постійні відключення електроенергії та відсутність чіткого графіку такого відключення ставить під сумнів можливість виконання робіт вчасно, саме тому Учасник повинен впроваджувати вказані системи і процеси, що дозволять виконувати роботи вчасно та з відповідною якістю. Зважаючи на наведене вище, в Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін в тендерну документацію.
Дата відповіді: 04.06.2024 13:19
Відповідь надана

дискримінаційна умова щодо вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики отруєнь і захворювань, , управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі

Номер: 05caac2b707647868eee2295ce5884cc
Дата опублікування: 31.05.2024 22:55
Опис: шановний Замовник! Обгрунтуйте доцільність та правомірність умови Документації щодо надання зокрема"Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, учасник повинен надати:  документи встановленого законодавством взірця (посвідчення та/або протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які підтверджують проходження навчання та перевірку знань: вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики отруєнь і захворювань, , управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі (не менше як на 2-ох працівників). Вважаємо зазначену вище умову дискримінаційною для учасників, оскільки вона не стосується предмету закупівлі. Просимо виключити зазначену вище умову з Документації.
Відповідь: Шановний Учасник, з приводу Вашого запитання повідомляєм наступне: дана вимога, щодо надання в складі пропозиції копій документів, що містять інформацію про результати перевірки знань з охорони праці встановлена з вимогою відбору Учасників процедури закупівлі, працівники якого пройшли відповідні навчання з перевірки знань з охорони праці. Норми законодавства в сфері закупівель не містять визначення «дискримінаційних вимог», отже будь-яку вимогу можна вважати «дискримінаційною», якщо потенційний Учасник їй не відповідає. Відтак, слід трактувати дискримінаційні вимоги ширше, для прикладу: чи обмежений Учасник в можливості залучення працівників, що пройшли навчання з охорони праці та підтвердили відповідні знання? Чи може Учасник залучити таких працівників або залучити працівників субпідрядника? Чи може Учасник відправити працівників на навчання та отримати вказані документи? Керуючись логікою та практикою органу оскарження, якщо Учасник може здійснити вказані дії (залучити працівників, чи субпідрядника, відправити власних працівників для проходження навчання), то такі вимоги не є дискримінаційними, оскільки вони можливі для виконання. Вимогами тендерної документації передбачено не менше 2-ох таких працівників, відтак, вказана кількість є виправданою, адже Замовник не бажає перевірку знань з охорони праці у всіх працівників, а лише у двох (для прикладу головного інженера та виконавця робіт або директора). Вимоги технічного завдання містять роботи підвищеної небезпеки, що свідчить про необхідність проходження перевірки знань з охорони праці працівникам Учасника. Зважаючи на наведене вище, в Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги та внесення змін в тендерну документацію
Дата відповіді: 04.06.2024 13:19
Відповідь надана

Щодо розрахунку ціни пропозиції

Номер: f8e1ee00c67041ee9a60f0faaf154db0
Дата опублікування: 31.05.2024 11:09
Опис: Шановний Замовнику! Надайте відомість ресурсів без цін або затверджену проектну документацію відповідно до пункту 5.1 "Настанова з визначення вартості будівництва" , згідно з яким – «Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію», оскільки ненадання є порушенням наведених вимог . Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію відповідно до вимог настанови.
Відповідь: Шановний Учасник, з приводу Вашого запитання повідомляєм, що у тендерну жокументацію внесено зміни.
Дата відповіді: 04.06.2024 13:20