-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція спального корпусу та навчального приміщення КП «Волинське територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» на вул. Вишнева, 25 у с. Жабка Луцького району
Реконструкція спального корпусу та навчального приміщення КП «Волинське територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» на вул. Вишнева, 25 у с. Жабка Луцького району
Торги не відбулися
11 727 532.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 637.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 58 637.66 UAH
Період оскарження:
23.05.2024 11:34 - 07.06.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
6dfa7ad56a8048c1ba67776c869de8de
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-05-23-004111-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 3-418.pdf 19.06.2024 15:51
- Скарга підписана.pdf 19.06.2024 15:51
- Скарга Альфа.docx 19.06.2024 15:51
- sign.p7s 19.06.2024 15:53
- рішення від 21.06.2024 № 10805.pdf 21.06.2024 13:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.07.2024 № 11359.pdf 02.07.2024 14:23
- рішення від 01.07.2024 № 11359.pdf 04.07.2024 16:21
- Відповідь на скаргу.docx 25.06.2024 16:15
- Відповідь на скаргу.pdf 25.06.2024 16:15
- Протокол 3-468.pdf 25.09.2024 09:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.06.2024 16:06
Дата розгляду скарги:
01.07.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.06.2024 13:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.07.2024 16:21
Дата виконання рішення Замовником:
25.09.2024 09:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
відхилити тендерну пропозицію
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
64007508648b4244b304de17893dc712
Заголовок пункту скарги:
Замовником не надано можливості усунути невідповідності протягом 24 год в порядку п.43 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 3.1 до тендерної документації: «* - вимагається наявність власної або орендованої техніки та обладнання.
кран на автомобільному ходу 10 т,
екскаватор 0,25 м. куб..
Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Довідку про наявність в учасника процедури матеріально-технічної бази в довільній формі, в якій зазначено перелік власної, орендованої техніки/обладнання та техніки/обладнання субпідрядних організацій (у разі їх залучення), необхідних для виконання робіт та яка буде використовуватись. Для підтвердження Учасник надає копії договорів оренди або документів на право власності.»
В складі пропозиції скаржником надано довідку про наявність матеріально-технічної бази від 10.06.2024 Хні 0/10-06 щодо отримання послуг, в т.ч. послуг автокрану КС 3575А ЗІЛ 133 ГЯ та екскаватора ЕО-2621- В - 3, а також договір про надання послуг №01/02 від 05.02.2024, згідно якого Виконавець МП «ШЛЯХ» зобов’язується за завданням Замовника ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" надати послуги спецтехнікою, механізмами і транспортними засобами, а Замовник зобов’язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, прийняти та оплатити надані послуги (пп.1.1. п.1 Договору). пп.1.2. п. 1 цього Договору визначено перелік спецтехніки, механізмів і транспортних засобів.
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовником в оприлюдненій вимозі про усунення невідповідностей відсутня вимога щодо виправлення інформації в частині підтвердження власного або орендованого крану на автомобільному ходу 10 т та екскаватора 0,25 м. куб. Замовник, в порушенням вимог п.43 Особлисвостей не надав можливості скаржнику усунути вказану невідповідність та надати підвтердження власного або орендованого крану на автомобільному ходу 10 т та екскаватора 0,25 м. куб.
кран на автомобільному ходу 10 т,
екскаватор 0,25 м. куб..
Учасник в складі тендерної пропозиції має надати Довідку про наявність в учасника процедури матеріально-технічної бази в довільній формі, в якій зазначено перелік власної, орендованої техніки/обладнання та техніки/обладнання субпідрядних організацій (у разі їх залучення), необхідних для виконання робіт та яка буде використовуватись. Для підтвердження Учасник надає копії договорів оренди або документів на право власності.»
В складі пропозиції скаржником надано довідку про наявність матеріально-технічної бази від 10.06.2024 Хні 0/10-06 щодо отримання послуг, в т.ч. послуг автокрану КС 3575А ЗІЛ 133 ГЯ та екскаватора ЕО-2621- В - 3, а також договір про надання послуг №01/02 від 05.02.2024, згідно якого Виконавець МП «ШЛЯХ» зобов’язується за завданням Замовника ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" надати послуги спецтехнікою, механізмами і транспортними засобами, а Замовник зобов’язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, прийняти та оплатити надані послуги (пп.1.1. п.1 Договору). пп.1.2. п. 1 цього Договору визначено перелік спецтехніки, механізмів і транспортних засобів.
Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовником в оприлюдненій вимозі про усунення невідповідностей відсутня вимога щодо виправлення інформації в частині підтвердження власного або орендованого крану на автомобільному ходу 10 т та екскаватора 0,25 м. куб. Замовник, в порушенням вимог п.43 Особлисвостей не надав можливості скаржнику усунути вказану невідповідність та надати підвтердження власного або орендованого крану на автомобільному ходу 10 т та екскаватора 0,25 м. куб.
×
-
Назва доказу:
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
-
Повʼязаний документ:
Протокол 3-418.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.